Skrottefar Skrevet 24. februar 2022 #58081 Skrevet 24. februar 2022 Minnie Mus skrev (4 minutter siden): dette paret der må være noe av de mest inkompetente, ignorante og dummeste menneskene ever Godt sagt, og jeg kunne lagt til så mye mye mye mer, men da hadde det blitt slettet for både ditten og datten 😅 5
Skrottefar Skrevet 24. februar 2022 #58082 Skrevet 24. februar 2022 Minnie Mus skrev (Akkurat nå): Kanskje de kunne koka ihop noen fraser om situasjonen hvis noen betalte dem for det Ja, kan jo hende Redd Barna snart er på banen for å betale fruen for å vise medfølelse mens hun viser seg frem, seen that before 😛 17 1
Pusern3 Skrevet 24. februar 2022 #58083 Skrevet 24. februar 2022 Frøken fjong skrev (1 time siden): Akkurat i dag burde hun vise litt solidaritet for menneskene i Ukraina og en verden i krise. Men det virker ikke å være et fokus hos fruen på ferie. jogg og kaloriberegning, protein Shake, sol, mage, svett kropp med minimalt med klær, is pause etc er fokuset på denne grusomme dagen 5
solmåneogstjerner Skrevet 24. februar 2022 #58084 Skrevet 24. februar 2022 Luckie skrev (1 minutt siden): Skulle ønske det gikk an å spørre henne om hvorfor hun ønsker å se mye eldre ut enn hun er pga filter og at hun ikke lurer noen, men da blir en bare blokkert. Ja det er så utrolig rart. Hun er da virkelig mye penere (og ser 15 år yngre ut) på bilder og video som hun ikke har manipulert. F eks fra tv2 iforbindelse med megahit. Helt uforståelig at hun redigerer seg selv eldre og mindre pen. 7 1
Minnie Mus Skrevet 24. februar 2022 #58085 Skrevet 24. februar 2022 2 minutter siden, Skrottefar said: Godt sagt, og jeg kunne lagt til så mye mye mye mer, men da hadde det blitt slettet for både ditten og datten 😅 Ja altså, skulle jeg skrevet med rene ord hva jeg egentlig mener om disse folka, så hadde jeg nok blitt utestengt, så må moderere meg en smule 12 4
SKE87 Skrevet 24. februar 2022 #58086 Skrevet 24. februar 2022 Oline12 skrev (29 minutter siden): Da har dere misforstått hva cbe er for noe. Det er et glanset magasin. Det skal inspirere deg, ikke få deg til å tenke på krig, fred, politikk og sånt. Det får vi vondt i hodet av. Bedre å bli inspirert til den treningsøkta selv om du er forkjøla eller har et vondt kne. Kjøp de klærne fra Chiquelle, ta den negletimen, se på at håret ditt vokser og le hjertelig med åpen munn mens mannen tar bilde av deg med barna når dere koser dere med hva enn som er kjempekoselig akkurat der og da. Kom deg ned i kjellern, ta den treningsselfien med tunga og rompa ut, come on girls, you are awesome. Train hard or go home eller hva f... det står på veggen i treningsrommet. Det står vel noe ala «i regret that workout, said no one ever» hahahahah. Skal ha for at det virkelig passer inn i deres stil da🤦🏼♀️ 4
Luckie Skrevet 24. februar 2022 #58087 Skrevet 24. februar 2022 Fy faen som den dama presser rumpa ut i nyeste stories med reklame for klær. Er så tydelig når hun snur seg mot kamera igjen, at hun retter seg opp og plutselig er svaien borte. Liker.ikke.den.dama. 36 2
solmåneogstjerner Skrevet 24. februar 2022 #58088 Skrevet 24. februar 2022 Skrottefar skrev (3 minutter siden): Ja, kan jo hende Redd Barna snart er på banen for å betale fruen for å vise medfølelse mens hun viser seg frem, seen that before 😛 Da får ikke redd barna en krone av meg lenger... Har de 'samarbeidet' med henne før? Vær så snill å si nei.... 10
Pusern3 Skrevet 24. februar 2022 #58089 Skrevet 24. februar 2022 Aquarius04 skrev (20 minutter siden): Det er noe av det verste med dette mennesket - jeg tror rett og slett ikke hun bryr seg. At hun er så selvopptatt og selvelskende at hun ikke har plass til slikt i livet. Det så vi jo med Omvendt julenisse: hun gråt nesten av seg selv og sin egen godhet. Det er KVALMT! ja, det var tragisk 3
Pusern3 Skrevet 24. februar 2022 #58090 Skrevet 24. februar 2022 solmåneogstjerner skrev (9 minutter siden): Bh med lange ermer er det. 🤣🤣🤣🤣🤣 6 1
Skrottefar Skrevet 24. februar 2022 #58091 Skrevet 24. februar 2022 solmåneogstjerner skrev (3 minutter siden): Da får ikke redd barna en krone av meg lenger... Har de 'samarbeidet' med henne før? Vær så snill å si nei.... Dessverre så har de det ja 10
Surikatt Skrevet 24. februar 2022 #58092 Skrevet 24. februar 2022 Christiane_W skrev (14 minutter siden): Jah, nå tar hun en pause fra ferieoppdateringene på Instastory. Ikke for å uttrykke empati med Ukraina, men for å dele en rabattkode hos Chiquelle.🙄 Skjul innhold Å jøss, du har den i brunt, også. Bare sånn for å skaffe seg enda mer klær som man aldri ser noe mer til. Sånne bilder som dette hvor hun beundrer seg selv i mobilen er så meningsløst når det er så mange andre muligheter i livet. 21
solmåneogstjerner Skrevet 24. februar 2022 #58093 Skrevet 24. februar 2022 Skrottefar skrev (Akkurat nå): Dessverre så har de det ja Nei?? Var det den greia med at hun tenkte på dem som frøs når hun satt inne med den sponsede ovnen sin? Og tenkte hardt på alle som hadde det vanskelig? 12
Skrottefar Skrevet 24. februar 2022 #58094 Skrevet 24. februar 2022 solmåneogstjerner skrev (1 minutt siden): Nei?? Var det den greia med at hun tenkte på dem som frøs når hun satt inne med den sponsede ovnen sin? Og tenkte hardt på alle som hadde det vanskelig? Jepps 10
Christiane_W Skrevet 24. februar 2022 #58095 Skrevet 24. februar 2022 solmåneogstjerner skrev (Akkurat nå): Nei?? Var det den greia med at hun tenkte på dem som frøs når hun satt inne med den sponsede ovnen sin? Og tenkte hardt på alle som hadde det vanskelig? Var også et blogginnlegg. https://www.carolinebergeriksen.no/2019/12/01/varm-et-barn-til-jul/ 15 4
EmilieH Skrevet 24. februar 2022 #58096 Skrevet 24. februar 2022 solmåneogstjerner skrev (1 minutt siden): Nei?? Var det den greia med at hun tenkte på dem som frøs når hun satt inne med den sponsede ovnen sin? Og tenkte hardt på alle som hadde det vanskelig? Ja 6
Wild Eyes Skrevet 24. februar 2022 #58097 Skrevet 24. februar 2022 solmåneogstjerner skrev (1 minutt siden): Nei?? Var det den greia med at hun tenkte på dem som frøs når hun satt inne med den sponsede ovnen sin? Og tenkte hardt på alle som hadde det vanskelig? Tenk å ta penger for å sette fokus på de som har det vanskelig når man har en plattform hvor en når ut til andre? Jeg synes det er så nedrig at jeg egentlig ikke har ord for det annet enn at det er søppeloppførsel. Og oppdraget var, i kjent stil, elendig utført. Om en trodde hun manglet empati... 26 3
solmåneogstjerner Skrevet 24. februar 2022 #58098 Skrevet 24. februar 2022 Skrottefar skrev (Akkurat nå): Jepps Christiane_W skrev (Akkurat nå): Var også et blogginnlegg. https://www.carolinebergeriksen.no/2019/12/01/varm-et-barn-til-jul/ Fy søren så kvalmt. Jeg tenker at seriøse organisasjoner og bedrifter må tenke litt igjennom hvem de velger som ambassadører. For dette gjør at det sitter mye lenger inne for meg å støtte dem. 29 7
solmåneogstjerner Skrevet 24. februar 2022 #58099 Skrevet 24. februar 2022 Wild Eyes skrev (1 minutt siden): Tenk å ta penger for å sette fokus på de som har det vanskelig når man har en plattform hvor en når ut til andre? Jeg synes det er så nedrig at jeg egentlig ikke har ord for det annet enn at det er søppeloppførsel. Og oppdraget var, i kjent stil, elendig utført. Om en trodde hun manglet empati... Helt sykt. Hvor mye hadde det kostet henne å legge ut noen ubetalte innlegg en gang i blant, med fokus på vanskeligstilte personer? Og med litt mer innlevelse? 20 2
Christiane_W Skrevet 24. februar 2022 #58100 Skrevet 24. februar 2022 solmåneogstjerner skrev (1 minutt siden): Fy søren så kvalmt. Jeg tenker at seriøse organisasjoner og bedrifter må tenke litt igjennom hvem de velger som ambassadører. For dette gjør at det sitter mye lenger inne for meg å støtte dem. Enig. Det var forøvrig flere influencere som fikk betalt, men de løste oppdraget ved å stå ute i snøvær i t-skjorta de fikk tilsendt fra Redd Barna. CBE gikk sin egen vei...🤦♀️ 37 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå