Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Gjest Emmy_H
Skrevet (endret)

Så ekteparet Berg Eriksen som ber om kvittering for en Is, har reklamert gratis for glitter og Coop xtra i 5 mnd? 

Endret av Emmy_H
Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, pøbelsara skrev:

Men ingen her har snakket om rettssak heller - bare at det vitner om at ingen har gjort noen form for research i forkant av brandingen.

hele greia virker som  dårlig planlagt hastverksarbeid. Jeg fatter ikke at hun ikke legger ned litt mer arbeid rundt en slik lansering hvor hun faktisk bruker sin eneste merkevare, nemlig navnet sitt.

Ikke sant. Navnet er et Googlesøk unna.

Selv om det muligvis ikke er ulovlig å bruke samme navn så må hun jo vite det vil skape dårlig stemning og der med grise til merkevaren hennes. Merkevaren (navnet) hennes virker ikke veldig eksklusivt når hun bruker det på den måten. 

• Liker 15
Skrevet
Akkurat nå, Emmy_H skrev:

Så ekteparet Berg Eriksen som ber om kvittering for en Is, har reklamert gratis for glitter og Coop xtra i 5 mnd? 

Kvittering for en Is?😅 det var dagens😂

• Liker 5
Gjest CecilieX
Skrevet (endret)

Jeg synes det er interessant å sammenlikne det tidlige veskesamarbeidet med Adax og dette accessoriesamarbeidet med Coverbrands. Det må jo betraktes som et stort fall rent karrieremessig? 

Og når saken nå utvikler seg og Coverbrands også endrer promoteringen fordi bevisene er så overveldende, da nærmer dette seg å bli en diger ripe i lakken på det imaget CBE har prøvd å bygge opp. 

Hvordan en selvutnevnt dyktig forretningskvinne og entreprenør kan gjøre en slik feilvurdering er mer enn jeg kan forstå. Hun har jo brukt tilsvarende produkter i lang tid! Hun har i tillegg dårlige erfaring fra tidligere med å selge billig juggel dyrt. Og så sprekker narrativet også. Igjen elendig forretningsdrift både etisk og omdømmemessig. Mangler bare at media plukker dette opp. 

Endret av CecilieX
Gjest Emmy_H
Skrevet
1 minutt siden, Uglesjel skrev:

Kvittering for en Is?😅 det var dagens😂

Skriver det av på skatten 🤷🏼‍♀️

Skrevet
1 minutt siden, Emmy_H skrev:

Mulig de kan få avskrevet hårspennene på skatten. Kvittering kr 69 Glitter. Kr 39,50 Coop. 

(Tallene er fiktive men ikke urealistiske). 

• Liker 12
Gjest CecilieX
Skrevet

Og så må jeg bare spørre @Levina om du har eksempler på at LV, Chanel, Gucci eller hvilket som helst annet merke har laget identiske kopier av billige produkter og satt merkevarenavnet sitt på det.  

Skrevet
2 minutter siden, CecilieX skrev:

Og så må jeg bare spørre @Levina om du har eksempler på at LV, Chanel, Gucci eller hvilket som helst annet merke har laget identiske kopier av billige produkter og satt merkevarenavnet sitt på det.  

Nei det har dem ikke. Og det kommer dem aldri til og gjøre heller.

• Liker 6
Gjest CecilieX
Skrevet

Personlig synes jeg det er grov utnyttelse av tillitsforholdet leserne har til henne. Hun vet godt hva sannheten er, hun vet godt at det finnes mye billigere, identiske produkter, og likevel anbefaler hun disse. Leserne taper på det, mens hun ler hele veien til banken. 

Skrevet
5 minutter siden, CecilieX skrev:

Personlig synes jeg det er grov utnyttelse av tillitsforholdet leserne har til henne. Hun vet godt hva sannheten er, hun vet godt at det finnes mye billigere, identiske produkter, og likevel anbefaler hun disse. Leserne taper på det, mens hun ler hele veien til banken. 

Lysløgner verken ser eller har forståelse for at demmes "sannhet" utgjør en negativt form for den ekte sannheten. Slike bloggere som henne ødelegger faktisk for dem som er ærlige å oppriktige blogger.

• Liker 9
Skrevet

Jeg tenker at det hadde vært spennende å lese prosessen, arbeidet, ideene... Om hun faktisk HADDE designet og utviklet noe selv! Et 100% gjennomført produkt fra CBE istedenfor dette: Gud-vet-hvor-mye for å sette navnet sitt på kopier av hårspenner. Det hadde vært SÅ gøy om hun hadde kommet med noe unikt og et eget produkt! 

• Liker 17
Skrevet

Etter å ha lest introen på coverbrands.no tror jeg at jeg må bestille meg et par spenner..

"Kolleksjonen er nydelig samling av skjønne perlespenner og glitterspenner i forskjellige sammensetninger som forvandler enkle hårfrisyrer til nydelige oppsatser på 1-2-3."

ordbok.no oppsats

Intet mindre enn fantastisk!

• Liker 37
Skrevet
3 minutter siden, LilleSnupp skrev:

Etter å ha lest introen på coverbrands.no tror jeg at jeg må bestille meg et par spenner..

"Kolleksjonen er nydelig samling av skjønne perlespenner og glitterspenner i forskjellige sammensetninger som forvandler enkle hårfrisyrer til nydelige oppsatser på 1-2-3."

ordbok.no oppsats

Intet mindre enn fantastisk!

.....og vi lo!

• Liker 42
Skrevet (endret)

Tråden er ryddet for injurier, spekulasjoner, brudd på opphavsrett og svar til dette.

Måne, admin.

Endret av Måne Rampelyset
  • Liker 1
Skrevet

Klart hun hadde vist fram prosessen hvis dette var seriøst. Hun har jo gjort det med andre ting hun har laget( som hun ikke har tjent penger på). Er bare å zoome inn bilder på IG så ser man at det er juggel fra Kina. Skjevt og jalla.

• Liker 12
Skrevet (endret)

CBE er jo veldig interessert i hudpleie og velvær. Så hvorfor ikke starte sitt eget merke av det. Da hadde hun i det minste produsert noe ærlig under sitt navn. Og ikke minst solgt noe som folk flest trenger og benytter seg av. Det samme ang hårserie, det er også et godt alternativt området for henne. Både Vendela og Jan Thomas kunne ha vært mentorene hennes. Og veiledet henne i prosessen slik at hun ikke følte at hun svømte på dyp vann. Det og sette navnet sitt på noe billige crap som alle har hatt å årevis er jo ikke akkurat noe god PR for firmaet eller henne som bloggen.

Endret av Uglesjel
  • Liker 7
Skrevet

Er så irriterende å se bare ros på hennes IG-konto når det tydeligvis er motsatt ifl coverband sin IG. Håper karma biter de to i ræva en dag.

• Liker 33

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...