Gjest SnowBells Skrevet 24. januar 2022 #56001 Skrevet 24. januar 2022 (endret) Surikatt skrev (13 minutter siden): Jeg satte det litt på spissen men i Berg Eriksens univers så har man ikke lov til å være kritisk eller uenig med mindre kritikken er konstruktiv (dvs at de er enige). Helt enig med deg. Hvis man kritiserer en influensers dårlige påvirkning så får man kastet personlige beskyldninger mot seg selv om at man er ressurssvak, bitter og "bøtter innpå med seigmenn og sjokolade". Skikkelig classy... Og hvis man f eks kritiserer at CBE spiller på sex så får man beskjed om at man garantert ikke ser bra ut i bikini selv 🙈 Det er jo som å skulle argumentere mot en gjeng med ungdomsskoleelever.. Endret 24. januar 2022 av SnowBells
Surikatt Skrevet 24. januar 2022 #56002 Skrevet 24. januar 2022 SnowBells skrev (14 minutter siden): Helt enig med deg. Hvis man kritiserer en influensers dårlige påvirkning så får man kastet personlige beskyldninger mot seg selv om at man er ressurssvak, bitter og "bøtter innpå med seigmenn og sjokolade". Skikkelig classy... Og hvis man f eks kritiserer at CBE spiller på sex så får man beskjed om at man garantert ikke ser bra ut i bikini selv 🙈 Det er jo som å skulle argumentere mot en gjeng med ungdomsskoleelever.. Min ungdomsskoleelev har bedre argumentasjonsteknikk enn dette paret. Ser på det som et resultat av jobb som selvdigger og liten input fra kollegaer og utenfra. 38
Irja Skrevet 24. januar 2022 #56003 Skrevet 24. januar 2022 Ellie77 skrev (2 timer siden): Klokka er 8.30, og det har ikke vært avfotografert verken kaffekopp med tidspunktet 6.30 strategisk plassert i drikken, frenetisk løping på mølle eller utstuderte selfies der man får med både kløft og rumpe (woops, den kom med i speilet, gitt 🥴). HVA SKJER?!? Kan det være at det…..gulp….jobbes?!? 😱 Tror nok heller det soves. 15
Populært innlegg Embla82 Skrevet 24. januar 2022 Populært innlegg #56004 Skrevet 24. januar 2022 Jeg har ovalt/avlangt ansikt, og da jeg var yngre skulle jeg ønske jeg hadde et søtt rundt ansikt, mer ala CBE sitt. Det er jo typisk at man ønsker seg det motsatte av det man har. Jeg hadde også gjerne byttet mitt strie blonde hår med krøller/fall eller mørkere trekk. Så blir man eldre og vant til å være seg selv, og etter hvert hadde man ikke villet våkne med noe annet en dag om man så hadde hatt muligheten, selv uten kirurgi (med kirurgi har jo de fleste muligheten, jeg har i alle fall økonomi til det uten lån eller sparing om jeg hadde ønsket det, og de jeg kjenner som har operert har ikke hatt god økonomi på det tidspunktet, men fått det til allikevel). Og det å bli trygg på seg selv er vidundelig. Jeg hadde aldri gått tilbake til å være ung og usikker, selv om jeg var "penere" og slankere da. Og jeg synes det er trist med kvinner på min egen alder som virker mer usikre enn noen gang. Jeg ønsker ikke lengre å ut som noe annet enn meg selv. Men CBE som er såvidt yngre enn meg, hun ønsker seg et annet utseende så hardt ennå at hun legger ut bilder av seg selv hvor hun ikke ser ut som seg selv. Det rareste for meg er at hun velger et filter som får henne til å se mer ut som meg enn som seg selv. Og jeg synes helt oppriktig at hun er penere som seg selv, selv om jeg er fornøyd med eget utseende som det er. Det er mange influensere med langt større suksess enn CBE som ser mye mer ut som seg selv i egne kanaler. Altså både mer suksess og mer trygg på seg selv. Hvorfor er det CBE det alltid skal mistenkes at folk er misunnelig på? Hvorfor ikke Funkygine, Martine Lunde, Kristin Gjelsvik (jeg hadde gjerne tatt huset hennes)? Disse får også kritikk og stygge kommentarer, men de lar seg ikke påvirke på samme måte. De skylder ikke på "haterne" for at de redigerer seg tynnere eller at de faker kommentarer i eget kommentarfelt. De hever seg bare over det og fortsetter å være seg. Det er mer beundringsverdig enn det CBE og co holder på med. 61
Katten89 Skrevet 24. januar 2022 #56005 Skrevet 24. januar 2022 Når hun påstår at hun løfter 100kg i hip-thrust så er det temmelif resultatløst å ligge «call on me-style» og gjøre glute bridge. Denne treningen skal kanskje selges inn til netfit «kunder» (som etter flere år enda ikke har en app å bruke. Typisk cbe å selge «styrketrening» som hadde passet best for olga 80 år sitt nivå. Netfit er så hverken fugl eller fisk (ikke kondis eller styrke). Hadde de faktiskt tatt pt-utdannelse (som jeg har) hadde de lært at en muskel må belastes i er repetisjonsområde som er mye lavere en dette for hypertrofi (muskelvekst). De er så kunnskapsløse. Det de selger er bevegelse/trim - ikke trening 44
allie Skrevet 24. januar 2022 #56006 Skrevet 24. januar 2022 (endret) Jeg har reagert på fokuset de har på disse spørsmålsrundene på netfit kontoen. Det blir presisert at man ikke kan punktslanke, men de kommer med råd for hvordan man kan få større rumpe og pupper. det er veldig fokus på kaloriinntak og inntak av proteinpulver og kreatin. Spesielt kreatin fremstilles som et vidundermiddel alle bør ta. Øvelsene som vises er stort sett hopp og sprett, med lite variasjon. CBE skal ha litt skryt for at hun nå viser at hun kan klare et par pushups på tærne. Hvordan de kan tro at denne appen vil være noe å tjene penger på? Altså om de får ut en app. La også spesielt merke til dette svaret på dagens spørrerunde: Endret 24. januar 2022 av allie Skrivefeil 43
Kollontaj Skrevet 24. januar 2022 #56007 Skrevet 24. januar 2022 Må innrømme at jeg ikke ser mye på innleggene på Netfit, men siste innlegg; jeg bare tror null og niks på at CBE utførte det programmet. Hvorfor? Det ser bare sånn ut basert på de få repetisjonene som vises. 34
Klaraku78 Skrevet 24. januar 2022 #56008 Skrevet 24. januar 2022 Kollontaj skrev (35 minutter siden): Må innrømme at jeg ikke ser mye på innleggene på Netfit, men siste innlegg; jeg bare tror null og niks på at CBE utførte det programmet. Hvorfor? Det ser bare sånn ut basert på de få repetisjonene som vises. Siste innlegg på netfit er spilt inn samtidig med nest siste treningsinnlegg, fordi hun har på seg de samme klærne. Hun har til og med krøllet håret. Hun bruker vel å trene selv først, så dusje, sminke seg og fikse håret for å spille inn netfit. Man kan vel ikke få det mindre inspirerende enn det. 40
Gjest sukkerspinndilla Skrevet 24. januar 2022 #56009 Skrevet 24. januar 2022 allie skrev (1 time siden): Jeg har reagert på fokuset de har på disse spørsmålsrundene på netfit kontoen. Det blir presisert at man ikke kan punktslanke, men de kommer med råd for hvordan man kan få større rumpe og pupper. det er veldig fokus på kaloriinntak og inntak av proteinpulver og kreatin. Soesielt kreatin fremstilles som et vidundermiddel alle bør ta. Øvelsene som vises er stort sett hopp og sprett, med lite variasjon. CBE skal ha litt skryt for at hun nå viser at hun kan klare et par pushups på tærne. Hvordan de kan tro at denne appen vil være noe å tjene penger på? Altså om de får ut en app. La også spesielt merke til dette svaret på dagens spørrerunde: Det har hun spurt om selv
Populært innlegg amandapanda Skrevet 24. januar 2022 Populært innlegg #56010 Skrevet 24. januar 2022 Er SÅ åpenbart at de stiller spørsmålene på netfit selv. Pinlig. Også åpenbart at Caroline trener kun for estetiske grunner og ikke for å kunne prestere i noe. Det er i seg selv ikke problematisk, men når de skal selge treningsprogrammer og erklære seg selv som eksperter med et treningsunivers blir det et problem. Stor kontrast til funkygine som gir ut bøker om hvordan man kan bli råsterk og Caroline som er redd for å ta knebøy med vekt i tilfelle lårene blir litt større. Blir så oppgitt over at vi liksom skal bli inspirert av det her. 102
Populært innlegg Rosatoast Skrevet 24. januar 2022 Populært innlegg #56011 Skrevet 24. januar 2022 Høysesongen skrev (På 23.1.2022 den 20.11): Det ser ihvertfall ut som om hun har et lykkelig ekteskap, er en flink businessdame, fint hus med stor hage og et aktivt liv. På toppen av dette er hele familien veldig pen. Virker som om det er mye sjalusi mot CBE her. Hva så om hun har tatt silikon det er mellom henne og mannen. Hele familien er veldig pen? Haha hallo i luken. Is this CBE talking? 55
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 24. januar 2022 Populært innlegg #56012 Skrevet 24. januar 2022 (endret) allie skrev (4 timer siden): Jeg har reagert på fokuset de har på disse spørsmålsrundene på netfit kontoen. Det blir presisert at man ikke kan punktslanke, men de kommer med råd for hvordan man kan få større rumpe og pupper. det er veldig fokus på kaloriinntak og inntak av proteinpulver og kreatin. Soesielt kreatin fremstilles som et vidundermiddel alle bør ta. Øvelsene som vises er stort sett hopp og sprett, med lite variasjon. CBE skal ha litt skryt for at hun nå viser at hun kan klare et par pushups på tærne. Hvordan de kan tro at denne appen vil være noe å tjene penger på? Altså om de får ut en app. La også spesielt merke til dette svaret på dagens spørrerunde: Det er riktig at knebøy med tung vektstang ikke er den ultimate øvelsen for kun å bygge rumpe, hvis man ikke utfører øvelsen etter formålet og med riktig teknikk etter samme formål. Men det er en av de beste baseøvelsene for hele kroppen,og tar også rygg og overkropp. Men når har Berg Eriksen noensinne fremvist en korrekt utført knebøy? Berg Eriksen trener altså ikke knebøy med vekt fordi hun ikke vil ha "store lår". For en myte å bygge oppunder. Da evner hun altså ikke å utføre knebøyen med riktig teknikk hvis hun synser at lårene bygges mer fremfor rumpa. Dette burde gymlærer Eriksen vite, han som var elitefotballspiller, har "grunnfag medisin" forut for den ufullførte nett-bacheloren i ernæring fra Bjørknes og anatomi gjennom PT-kurset hos AFPT. Hennes nærmeste fagperson. Jeg vil se den korrekt utførte hip thrusten med 100 kilo gjentatt minimum 8x3, før det hele lukter som annet enn selvskryt, og uten utvikling av samarbeidende muskler på en tilsynelatende kronisk kjøleskapstrent kropp. Tar hun 100 kg, punkttrenes ikke bare baken alene. Det er tullprat å påstå noe annet. Endret 24. januar 2022 av Revenge o'Cavatina 51
Jobbermedbarn Skrevet 24. januar 2022 #56013 Skrevet 24. januar 2022 Kollontaj skrev (2 timer siden): Må innrømme at jeg ikke ser mye på innleggene på Netfit, men siste innlegg; jeg bare tror null og niks på at CBE utførte det programmet. Hvorfor? Det ser bare sånn ut basert på de få repetisjonene som vises. Jeg er helt enig med deg. Og de burpeesene på slutten der… Det ser helt merkelig ut når hun gjør det, og i alle fall ingen progresjon fra det jeg så da jeg var innom for lenge siden. 19
Måne Rampelyset Skrevet 24. januar 2022 #56014 Skrevet 24. januar 2022 Tråden er ryddet for avsporing og svar til dette. Måne, admin. 1
Liver Skrevet 24. januar 2022 #56015 Skrevet 24. januar 2022 For å ha over ti års erfaring innen SOME, så slår det meg at de klarer ikke å kommunisere til et publikum. Dette kommer tydelig fram når de svarer på spørsmål på Netfit, da det er mye tekst, vanskelige ord, ingen treningsglede å hente, og litt vel mye selvskryt. Hadde jeg vært ansvarlig for dette, hadde muntlige, folkelige svar vært min løsning. Her viser det tydelig forskjellen mellom de som innhenter kunnskap for å kunne selge et produkt best mulig, og de som er meget låst i "jeg kan selv, og vet alt" salgsmåten. 38
Populært innlegg Strikkagenser Skrevet 24. januar 2022 Populært innlegg #56016 Skrevet 24. januar 2022 For et hinsides rumpe-fokus på dagens spørsmålsrunde hos netfit. Eneste som går igjen er hvordan trene rumpe og ikke lår, caroline trener ikke knebøy, for hun vil bare ha fokus på rumpe osv. Dette er jo ikke helse?! Knebøy er en av de mest fullverdige styrkeøvelsene. Den trener store muskelgrupper og for de aller aller fleste vil det å trene knebøy ha god effekt på både daglig funksjon og prestasjon. Men nei, her skal kun utseende være i fokus!!🤮 Hvor er helseperspektivet?! 83
Populært innlegg Surikatt Skrevet 24. januar 2022 Populært innlegg #56017 Skrevet 24. januar 2022 Disse spørsmålene lager de selv. Hvem bryr seg om Caroline Berg Eriksen trener rumpe, ikke lår. Det treningsopplegget er et slags skuespill. Hun trener for å vise seg frem, skryte og for å få likes og skryt. Ingen vil ha en selvopptatt trener derfor blir Netfit en fiasko. At de har tungt for å forstå hvordan man kommuniserer etter over 10 år er mildt sagt veldig merkelig. 53
Surikatt Skrevet 24. januar 2022 #56018 Skrevet 24. januar 2022 Katten89 skrev (4 timer siden): Når hun påstår at hun løfter 100kg i hip-thrust så er det temmelif resultatløst å ligge «call on me-style» og gjøre glute bridge. Denne treningen skal kanskje selges inn til netfit «kunder» (som etter flere år enda ikke har en app å bruke. Typisk cbe å selge «styrketrening» som hadde passet best for olga 80 år sitt nivå. Netfit er så hverken fugl eller fisk (ikke kondis eller styrke). Hadde de faktiskt tatt pt-utdannelse (som jeg har) hadde de lært at en muskel må belastes i er repetisjonsområde som er mye lavere en dette for hypertrofi (muskelvekst). De er så kunnskapsløse. Det de selger er bevegelse/trim - ikke trening Hadde hun klart det hadde hun garantert vist det frem. Så ingen fare for det, akkurat. Skal man applaudere eller hva er meningen med dette bildet? Hun mangler helt selvinnsikt. 25
Zenhouse Skrevet 24. januar 2022 #56019 Skrevet 24. januar 2022 Fra Netfit Min første tanke etter å ha lest spørsmålet: What? Har jeg også rumpe mellom bena?? Det har jeg aldri tenkt over- jeg må sjekke. Så leser jeg svaret : Jeg skjønner absolutt ingenting. Jo, vent, svar nr 3: kabel!!! Det vet jeg så klart hva er, rumpe + kabel= taadaaa! 25
Villroses hage Skrevet 25. januar 2022 #56020 Skrevet 25. januar 2022 29 minutter siden, Zenhouse said: Fra Netfit Min første tanke etter å ha lest spørsmålet: What? Har jeg også rumpe mellom bena?? Det har jeg aldri tenkt over- jeg må sjekke. Så leser jeg svaret : Jeg skjønner absolutt ingenting. Jo, vent, svar nr 3: kabel!!! Det vet jeg så klart hva er, rumpe + kabel= taadaaa! "Adduksjon i kabel "?!??! (Trener styrke reglemessig jeg, altså, for å holde kjernemuskulaturen sterk og stabil, men dette!) Jeg dævver 43 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå