Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Gjest SnowBells
Skrevet (endret)
Surikatt skrev (13 minutter siden):

Jeg satte det litt på spissen men i Berg Eriksens univers så har man ikke lov til å være kritisk eller uenig  med mindre kritikken er konstruktiv (dvs at de er enige). 

Helt enig med deg. Hvis man kritiserer en influensers dårlige påvirkning så får man kastet personlige beskyldninger mot seg selv om at man er ressurssvak, bitter og "bøtter innpå med seigmenn og sjokolade". Skikkelig classy... Og hvis man f eks kritiserer at CBE spiller på sex så får man beskjed om at man garantert ikke ser bra ut i bikini selv 🙈 Det er jo som å skulle argumentere mot en gjeng med ungdomsskoleelever..

Endret av SnowBells
Videoannonse
Annonse
Skrevet
SnowBells skrev (14 minutter siden):

Helt enig med deg. Hvis man kritiserer en influensers dårlige påvirkning så får man kastet personlige beskyldninger mot seg selv om at man er ressurssvak, bitter og "bøtter innpå med seigmenn og sjokolade". Skikkelig classy... Og hvis man f eks kritiserer at CBE spiller på sex så får man beskjed om at man garantert ikke ser bra ut i bikini selv 🙈 Det er jo som å skulle argumentere mot en gjeng med ungdomsskoleelever..

Min ungdomsskoleelev har bedre argumentasjonsteknikk enn dette paret. Ser på det som et resultat av jobb som selvdigger og liten input fra kollegaer og utenfra. 

• Liker 38
Skrevet
Ellie77 skrev (2 timer siden):

Klokka er 8.30, og det har ikke vært avfotografert verken kaffekopp med tidspunktet 6.30 strategisk plassert i drikken, frenetisk løping på mølle eller utstuderte selfies der man får med både kløft og rumpe (woops, den kom med i speilet, gitt 🥴). HVA SKJER?!? Kan det være at det…..gulp….jobbes?!? 😱

Tror nok heller det soves. 

• Liker 15
Skrevet

Når hun påstår at hun løfter 100kg i hip-thrust så er det temmelif resultatløst å ligge «call on me-style» og gjøre glute bridge. Denne treningen skal kanskje selges inn til netfit «kunder» (som etter flere år enda ikke har en app å bruke. Typisk cbe å selge «styrketrening» som hadde passet best for olga 80 år sitt nivå. Netfit er så hverken fugl eller fisk (ikke kondis eller styrke). Hadde de faktiskt tatt pt-utdannelse (som jeg har) hadde de lært at en muskel må belastes i er repetisjonsområde som er mye lavere en dette for hypertrofi (muskelvekst). De er så kunnskapsløse. Det de selger er bevegelse/trim - ikke trening 

DFDE515E-BDA8-4DEF-BC16-71EA619D7FFF.png

• Liker 44
Skrevet (endret)

Jeg har reagert på fokuset de har på disse spørsmålsrundene på netfit kontoen. Det blir presisert at man ikke kan punktslanke, men de kommer med råd for hvordan man kan få større rumpe og pupper. 
det er veldig fokus på kaloriinntak og inntak av proteinpulver og kreatin.

Spesielt kreatin fremstilles som et vidundermiddel alle bør ta.

Øvelsene som vises er stort sett hopp og sprett, med lite variasjon. CBE skal ha litt skryt for at hun nå viser at hun kan klare et par pushups på tærne.

Hvordan de kan tro at denne appen vil være noe å tjene penger på? Altså om de får ut en app.

La også spesielt merke til dette svaret på dagens spørrerunde: 

6BB6C615-6135-4E28-898B-79F309344100.jpeg

Endret av allie
Skrivefeil
  • Liker 43
Skrevet

Må innrømme at jeg ikke ser mye på innleggene på Netfit, men siste innlegg; jeg bare tror null og niks på at CBE utførte det programmet. Hvorfor? Det ser bare sånn ut basert på de få repetisjonene som vises. 

• Liker 34
Skrevet
Kollontaj skrev (35 minutter siden):

Må innrømme at jeg ikke ser mye på innleggene på Netfit, men siste innlegg; jeg bare tror null og niks på at CBE utførte det programmet. Hvorfor? Det ser bare sånn ut basert på de få repetisjonene som vises. 

Siste innlegg på netfit er spilt inn samtidig med nest siste treningsinnlegg, fordi hun har på seg de samme klærne. Hun har til og med krøllet håret. Hun bruker vel å trene selv først, så dusje, sminke seg og fikse håret for å spille inn netfit. Man kan vel ikke få det mindre inspirerende enn det. 

• Liker 40
Gjest sukkerspinndilla
Skrevet
allie skrev (1 time siden):

Jeg har reagert på fokuset de har på disse spørsmålsrundene på netfit kontoen. Det blir presisert at man ikke kan punktslanke, men de kommer med råd for hvordan man kan få større rumpe og pupper. 
det er veldig fokus på kaloriinntak og inntak av proteinpulver og kreatin.

Soesielt kreatin fremstilles som et vidundermiddel alle bør ta.

Øvelsene som vises er stort sett hopp og sprett, med lite variasjon. CBE skal ha litt skryt for at hun nå viser at hun kan klare et par pushups på tærne.

Hvordan de kan tro at denne appen vil være noe å tjene penger på? Altså om de får ut en app.

La også spesielt merke til dette svaret på dagens spørrerunde: 

6BB6C615-6135-4E28-898B-79F309344100.jpeg

Det har hun spurt om selv

Skrevet
Kollontaj skrev (2 timer siden):

Jeg er helt enig med deg. Og de burpeesene på slutten der… Det ser helt merkelig ut når hun gjør det, og i alle fall ingen progresjon fra det jeg så da jeg var innom for lenge siden. 

• Liker 19
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing og svar til dette.

Måne, admin. 

• Liker 1
Skrevet

For å ha over ti års erfaring innen SOME, så slår det meg at de klarer ikke å kommunisere til et publikum. Dette kommer tydelig fram når de svarer på spørsmål på Netfit, da det er mye tekst, vanskelige ord, ingen treningsglede å hente, og litt vel mye selvskryt. 

Hadde jeg vært ansvarlig for dette, hadde muntlige, folkelige svar vært min løsning. 

Her viser det tydelig forskjellen mellom de som innhenter kunnskap for å kunne selge et produkt best mulig, og de som er meget låst i "jeg kan selv, og vet alt" salgsmåten. 

• Liker 38
Skrevet
Katten89 skrev (4 timer siden):

Når hun påstår at hun løfter 100kg i hip-thrust så er det temmelif resultatløst å ligge «call on me-style» og gjøre glute bridge. Denne treningen skal kanskje selges inn til netfit «kunder» (som etter flere år enda ikke har en app å bruke. Typisk cbe å selge «styrketrening» som hadde passet best for olga 80 år sitt nivå. Netfit er så hverken fugl eller fisk (ikke kondis eller styrke). Hadde de faktiskt tatt pt-utdannelse (som jeg har) hadde de lært at en muskel må belastes i er repetisjonsområde som er mye lavere en dette for hypertrofi (muskelvekst). De er så kunnskapsløse. Det de selger er bevegelse/trim - ikke trening 

DFDE515E-BDA8-4DEF-BC16-71EA619D7FFF.png

Hadde hun klart det hadde hun garantert vist det frem. Så ingen fare for det, akkurat. Skal man applaudere eller hva er meningen med dette bildet? Hun mangler helt selvinnsikt. 

• Liker 25
Skrevet

Fra Netfit 

Min første tanke etter å ha lest spørsmålet: What? Har jeg også rumpe mellom bena?? Det har jeg aldri tenkt over- jeg må sjekke. 
Så leser jeg svaret : Jeg skjønner absolutt ingenting. Jo, vent,  svar nr 3:  kabel!!! Det vet jeg så klart hva er, rumpe + kabel= taadaaa! 

E5B77913-6563-409D-BE94-6A43CC4D847F.png

• Liker 25
Skrevet
29 minutter siden, Zenhouse said:

Fra Netfit 

Min første tanke etter å ha lest spørsmålet: What? Har jeg også rumpe mellom bena?? Det har jeg aldri tenkt over- jeg må sjekke. 
Så leser jeg svaret : Jeg skjønner absolutt ingenting. Jo, vent,  svar nr 3:  kabel!!! Det vet jeg så klart hva er, rumpe + kabel= taadaaa! 

E5B77913-6563-409D-BE94-6A43CC4D847F.png

"Adduksjon i kabel "?!??! (Trener styrke reglemessig jeg, altså, for å holde kjernemuskulaturen sterk og stabil, men dette!)
Jeg dævver :hoho:

• Liker 43
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...