Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
Skrottefar skrev (7 minutter siden):

Der alle andre klarer å få en app oppe og gå, ja, der bruker CBE & Co en evighet på de siste 10 prosentene og koster skjorta, men men, er vel det samme svaret man får om man spør de igjen om en stund 😛

Men har dem ikke masse penger da ;) syns hun fremstår som økonomisk utømmelig med slikt forbruk, selv om mye er spons.. 🤷‍♀️ Overrasker meg at netfit skal være såå dyrt, men alt er jo dyrt, fint og flott i villa kulås, dessuten er hun jo flinkest i klassen så dette blir årtusenet app skal en vite... :ironi:

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet
14 minutter siden, Xmasclovn said:

Lys og skygge OG luggen må skjønne. Hun vet ikke hvordan redigering gjøres.

Hun har gått bort fra lys og skygge nå. Nå er det vinkler som gjelder, ifølge svaret hennes på bloggen

• Liker 7
Skrevet (endret)

CBE skriver i kommentarfeltet at mannen er 8 cm høyere enn henne, hun er 1.70 tydeligvis (oppgitt på bloggen før). Han er da 1.78, litt pussig om begge de andre mennene er samme høyde (som hun skriver), det er jo ganske lavt. Tidligere har de vel også oppgitt at han er 1.80. Det er mye som kan være alternative fakta for denne bedriften. 

kilder høyde https://no.m.wikipedia.org/wiki/Lars-Kristian_Eriksen (1.77)

http://www.lynhistorie.com/Lyn_Spiller.asp?id=19 (1.80)

Vet det er «uviktig detalj», men man vet vel hvor høy man er. Å lyve om småting er også løgn. 

Endret av Kollontaj
  • Liker 29
Skrevet
Minnie Mus skrev (3 minutter siden):

Hun har gått bort fra lys og skygge nå. Nå er det vinkler som gjelder, ifølge svaret hennes på bloggen

Jeg så det. Er nok mange grunner til det, men ingen er sannheten.

• Liker 6
Skrevet

Vet noen om coachen noengang fullførte sin bachelor i ernæringsfysiologi? (Ref LinkedIn)

• Liker 7
Gjest SnowBells
Skrevet
FruRosa skrev (1 time siden):

Helt utrolig hvordan "lys og skygge" kan gjøre ansiktet hennes totalt forandret!

Screenshot_20220107-203745_Instagram.jpg

Bildet er jo så kraftig retusjert at den høyre nesevingen hennes nesten er helt borte. Eventuelt så er det et filter. Det ligner hvert fall ikke på henne i det hele tatt, det ligner på Sophie Elise. 

Gjest SnowBells
Skrevet (endret)
Kollontaj skrev (39 minutter siden):

CBE skriver i kommentarfeltet at mannen er 8 cm høyere enn henne, hun er 1.70 tydeligvis (oppgitt på bloggen før). Han er da 1.78, litt pussig om begge de andre mennene er samme høyde (som hun skriver), det er jo ganske lavt. Tidligere har de vel også oppgitt at han er 1.80. Det er mye som kan være alternative fakta for denne bedriften. 

Vet det er «uviktig detalj», men man vet vel hvor høy man er. Å lyve om småting er også løgn. 

Han har vel oppgitt flere ganger at han er 178 cm? CBE er ca like høy som ham når hun har høye hæler hvert fall. Han er bare et par centimeter lavere enn det norske gjennomsnittet da, jeg kjenner mange flotte fyrer som er lavere enn ham 😊 Det er kanskje også det at LKE er selvvalgt mager som gjør at han kan virke puslete ved siden av andre menn. Men han trives jo tydeligvis med det, han har jo fortalt om at han har slanket seg nærmere ti kilo. Men det er jo rart av ham å retusjere seg selv mye mer muskuløs på enkelte bilder, når han vil være veldig tynn 🤷‍♀️ Han fokuserer jo voldsomt på å løpe, det er jo den hobbyen han tilsynelatende bruker all arbeidstiden sin på.

Xmasclovn skrev (29 minutter siden):

Vet noen om coachen noengang fullførte sin bachelor i ernæringsfysiologi? (Ref LinkedIn)

Nei. Studiet han gikk på gav ikke en grad som klinisk ernæringsfysiolog likevel. Det var vel mange i kullet som gikk til massesøksmål mot skolen pga dette. Han hoppet av etter det. Det eneste LKE har fullført utover VGS er vel et fotokurs på nett og et PT-kurs. Husk at paret fremsto nokså overveldet av pensumet til førsteklassingen sin når de hadde hjemmeskole 🙈

Endret av SnowBells
Skrevet (endret)
Kollontaj skrev (1 time siden):

Jeg tror ikke på den oppgitte høyden hennes. I så fall ville hun vært høyere enn meg i en kø på en flyplass der de begge var bak meg, og hun hadde stiletter. Hun var ikke høyere. Hun er tilsynelatende heller ikke høyere enn partneren, selv med hæler. Det ville også forklare enkelte artigheter som høyde under tak i kjelleren, og oppgitt sko- og klesstørrelse.

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 14
Gjest sukkerspinndilla
Skrevet
MacBeth skrev (1 time siden):

Skal sies, myyye kan gjøres med leppestift/gloss, penn og riktig teknikk.. hadde hun fylt leppene og tatt bilde samme dag ville det normalt sett vært mer hovent..

Nei, det er verst dagen etterpå😅 jeg kjenner at jeg skammer meg litt nå, men jeg har prøvd, sånne klinikker har studentrabatt 

Skrevet
Skrottefar skrev (1 time siden):

Der alle andre klarer å få en app oppe og gå, ja, der bruker CBE & Co en evighet på de siste 10 prosentene og koster skjorta, men men, er vel det samme svaret man får om man spør de igjen om en stund 😛

Ingen sponser en app…derav at det tar lang tid..det meste der i gården er vel sponsa..så de sliter når de faktisk må jobbe og gjøre noe selv..

• Liker 17
Skrevet
Marissa skrev (3 timer siden):

Det skjønner ikke jeg heller. Jeg står normalt opp kl 6, begynner på jobb 7.30, er hjemme til kl 16 og så går det slag i slag til sengetid i 23-24 tiden. Men, for en tid tilbake hadde jeg en operasjon som gjorde meg sykemeldt og hjemmeværende i 6 uker. I denne perioden stod jeg litt senere opp, bruke goood tid på frokost (og kaffekoppen ;)), leste gjennom alle nettaviser og kg, formiddagen gikk til fysio eller egentrening og så lunsj, og så var det nett, netflix, middag, bok og strikking til leggetid, sånn mer eller mindre. Ganske latmannsliv altså, men det var det formen tillot. Etterhvert booket jeg inn tannlege, frisør, hudpleie ect på dagtid, fordi jeg hadde mulighet, og for å få tiden til å gå. Etter ca 4 uker sykemeldt klarte jeg å booke fysio og fotpleier samme formiddag, og da jeg kom inn døren hjemme tenkte jeg "puh, travel formiddag". Og da slo det meg, det er sånn det er å være blogger! De har så lite innhold i livet at alt blir litt tiltak og for mye på en gang blir travelt. Normalt er det jo ingen problem å ta et par slike avtaler etter arbeidstid, men fordi jeg hadde sullet så mye rundt og kommet inn i en skikkelig daff rytme, så kjentes det travelt ut. 

Så jeg tror CBE oppriktig mener hun har et hektisk og interessant liv, fordi hun ikke har noe normalt arbeidsliv og en "vanlig" voksenhverdag å sammenligne med. Når det eneste som opptar deg over flere uker er om du skal klippe lugg eller ei, så er vel ikke kravet til intellektuell stimulans og utfordringer så veldig stort. Jeg var derimot lykkelig over å være tilbake på jobb et par uker etter denne opplevelsen. 

antagelig føler hun seg travel ja, men heit utrolig at hun ikke møter veggen i forhold til innholdsløst og gjentagende liv.. jeg hadde blitt sprø og antagelig deprimert av å leve som henne., 

• Liker 16
Skrevet
FruRosa skrev (2 timer siden):

Helt utrolig hvordan "lys og skygge" kan gjøre ansiktet hennes totalt forandret!

Det er den typer bilder av seg selv hun er så begeistret for. Store lepper, merkelig nese og litt slørete øyne. Og ikke for å glemme standard-uttrykket, som forteller hvor fornøyd hun er med seg selv. Når hun ikke ligner på seg selv, vel og merke. 🤷‍♀️

• Liker 40
Skrevet
SnowBells skrev (48 minutter siden):

Han har vel oppgitt flere ganger at han er 178 cm? CBE er ca like høy som ham når hun har høye hæler hvert fall. Han er bare et par centimeter lavere enn det norske gjennomsnittet da, jeg kjenner mange flotte fyrer som er lavere enn ham 😊 Det er kanskje også det at LKE er selvvalgt mager som gjør at han kan virke puslete ved siden av andre menn. Men han trives jo tydeligvis med det, han har jo fortalt om at han har slanket seg nærmere ti kilo. Men det er jo rart av ham å retusjere seg selv mye mer muskuløs på enkelte bilder, når han vil være veldig tynn 🤷‍♀️ Han fokuserer jo voldsomt på å løpe, det er jo den hobbyen han tilsynelatende bruker all arbeidstiden sin på.

Nei. Studiet han gikk på gav ikke en grad som klinisk ernæringsfysiolog likevel. Det var vel mange i kullet som gikk til massesøksmål mot skolen pga dette. Han hoppet av etter det. Det eneste LKE har fullført utover VGS er vel et fotokurs på nett og et PT-kurs. Husk at paret fremsto nokså overveldet av pensumet til førsteklassingen sin når de hadde hjemmeskole 🙈

🤣🤣🤣🤣🤣

• Liker 4
Gjest SnowBells
Skrevet (endret)
Snødronninga skrev (9 timer siden):

Det er den typer bilder av seg selv hun er så begeistret for. Store lepper, merkelig nese og litt slørete øyne. Og ikke for å glemme standard-uttrykket, som forteller hvor fornøyd hun er med seg selv. Når hun ikke ligner på seg selv, vel og merke. 🤷‍♀️

Ja hun utsletter f eks alle trekkene hun har felles med moren sin på slike bilder. I virkeligheten så ser vi jo godt at hun ligner ganske mye på moren sin, som er en søt dame. Jeg syns det er skremmende når man retusjerer og filtrerer vekk alle særtrekkene sine. Hvorfor vil hun se ut som Sophie Elise som har gjennomgått over 20 plastiske operasjoner? Og hvilke signaler sender CBE til døtrene sine når de ser at mamma ikke syns det naturlige utseendet hennes er bra nok til å vises frem?

Endret av SnowBells
Skrevet
FruRosa skrev (3 timer siden):

Sminket og fikset opp her også, men bildet er fra tv2, sånn ser hun jo ut og så ut hele tiden i programmet, da er det ikke vinkler som endres, for å si det sånn. 

60DE60A6-B0B0-415C-BB39-240AFE770D6A.jpeg

• Liker 26
Gjest Blinkie
Skrevet (endret)
Kollontaj skrev (9 timer siden):

Sminket og fikset opp her også, men bildet er fra tv2, sånn ser hun jo ut og så ut hele tiden i programmet, da er det ikke vinkler som endres, for å si det sånn. 

Det ser ut som to forskjellige personer. Dette blir så dumt. Utrolig teit at hun ikke skjønner det selv. Eller hun skjønner det kanskje selv, og bryr seg en lang mars om det. Jeg er så LEI dette ekteparet og deres måte å prøve å påvirke folk på😑

Endret av Blinkie
Skrevet (endret)

Denne ble slettet gitt, likte vel ikke komplimentet da. 🤷‍♀️😄 (Ble noen skrivefeil)

5DFFA63D-FBDE-4ADB-9BDF-8F8984B63601.jpeg

Endret av Snødronninga
  • Liker 33
Skrevet
Kokofarius skrev (8 timer siden):

Nei, det er verst dagen etterpå😅 jeg kjenner at jeg skammer meg litt nå, men jeg har prøvd, sånne klinikker har studentrabatt 

Å være ærlig er uansett bedre ;)

• Liker 3
Skrevet
Kollontaj skrev (9 timer siden):

Pannen og haken er mye mer markert og ansiktet rundere når hun er på TV og i media. Redigerer hun dette også?

• Liker 12
Gjest sukkerspinndilla
Skrevet
Stavangebrud2012 skrev (10 minutter siden):

Pannen og haken er mye mer markert og ansiktet rundere når hun er på TV og i media. Redigerer hun dette også?

Skjønner ikke hvorfor, hun ser jo helt fin ut i ekte

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...