Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Nye lepper og nye møbler. Sistnevnte tydelig inspirert av Tine Monsen (hyppig kommentering på hverandres insta for tiden). Greit nok det.  ..  Men hva i huleste honolulu skjer med all den flaue posering for tiden?   Har ikke vært innom instagram på en stund og holdt på å sette potetgullet i halsen.  Nå ser vi starten på slutten for treasures AS. Og godt er det. 

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SoWhat? skrev (14 minutter siden):

Udannede og harry uten klasse. Jøss. De har både dannelse og god moral. I motsetning til noen andre 🙂

men god natt. 

Svært uenig med deg.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SoWhat? skrev (27 minutter siden):

Udannede og harry uten klasse. Jøss. De har både dannelse og god moral. I motsetning til noen andre 🙂

men god natt. 

Hvordan vet du det? Spekulerer du? 🙂 

Det som fremvises i bedriftens SoMe-kanaler vitner ikke om noen av delene. 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marsh skrev (På 26.7.2021 den 20.31):

Da hadde ikke jeg sett på! Problemet er at hun er for platt for TV.

 Hun er kunstig, fjasete og boring på TV. Og eier ikke selvinnsikt eller humor på egne vegne 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fizzypo skrev (På 27.7.2021 den 0.46):

Nå ja, det er vel neppe det eneste som engasjerer. Personen bak bedriften derimot virker å vekke like stor, om ikke større engasjement. Du behøver ikke å bla mer enn 4-5 sider tilbake i tråden før du ser personrettede (og etter min mening usaklige) kommentarer og diskusjoner om ting hun har publisert som at håret hennes har vokst, ektemannens resultat fra Blefjelles Beste med tilhørende devaluering av plasseringen, fargevalg på de nye møblene og bisarre avsporinger om at hun hadde klart seg dårlig på Farmen. Alt dette samtidig som det gjentas hvor kjedelige og lite inspirerende hun er.
 

Jeg tenker at brukerne av denne tråden ikke er alene i sine meninger om CBE og hennes bedrift og at det nok er representabelt med det flere av hennes følgere på SoMe også tenker. Uansett hvor «kjedelig, tanketom og overfladisk» hun er så klarer man fortsatt ikke la være å følge henne og la seg irritere over alt fra barneeksponering og usunt kroppsfokus til kaffekoppene og måten hun ler på. Det er egentlig ganske fascinerende at hun fortsatt klarer å vekke så mye interesse når det hun gjør hverken er nytt eller revolusjonerende i influencerverdenen samtidig som hun på langt nær er den drøyeste.


hun er rett og slett Irriterende i sin utrolig fjasete opptreden  og underlig nok blir man fristet gang etter gang til å titte på ig og skrive her. «Shame on me». 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (9 timer siden):

Flere gode innspill om årsaksforklaringer, er enig i flere av betraktningene. Man kan heller ikke se bort fra skandalene i 2015 som nok skadet bedriften mer enn det så ut til den første tiden. Det ligger fortsatt et skjemmende ferniss av bløff og løgn over alt de foretar seg. I denne bransjen er troverdighet det viktigste og når man mister den og heller ikke gjør noe forsøk på å få den tilbake, da kan det gå den veien høna sparker, noe 2020-regnskapet var beviset på. Det burde ha satt et støkk i dem, men det ser ikke ut til at de har anelse om hva de skal gjøre for å få troverdigheten tilbake. 


troverdighet er viktig og sjarme er viktig for å skape et godt miljø rundt blogg, ig etc. det mangler fullstendig 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

pøbelsara skrev (8 timer siden):

Det er jo hele (det sjuke) konseptet. Selge scener fra et ganske innholdsløst privatliv, komplett med statister fra nær familie og grov utnyttelse av egne barn, til høystbydende. På den måten kan man selge vesker, intimspray, møbler, treningsklær, barneklær, -utstyr og -møbler, lekehus, lekeapparater, svisker, pakkereiser, cruise, fotobøker, innrammede plakater, frisør- og andre personlig pleietjenester. 

Man poster bursdager, løpeturer, seg sjæl i alle tilgjengelige speil. ungene, foreldrene, søsken - til jul, påske, pinse, sommer og vinter, morgen og kveld, hverdag og fest. Og kaffekopper, selvsagt. (Lurer på hvor mange av kaffekoppene sine CBe har postet gjennom disse 11 - 12 årene hun har holdt på?)


mange kaffekopper - veldig mange ….altfor mange faktisk ..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tine Monsen, som tydelig er en inspirasjon til siste møbel-innkjøp, har 40 000 følgere og reklame/sponsing fra feks Bentley og Fleicher Couture, det virker som uoppnåelig for Treasures AS. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss. Skal ta seg tid til å svare på 10-15 spørsmål i morgen.
Ikke verst i en hektisk hverdag, jammen godt det blir regn, si! 


FC04812C-7178-485E-B223-E9884F3540F9.thumb.jpeg.684835398ad517d7ee755a34bfea7101.jpeg

Endret av Imblar
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en følelse av at ingen av de spørsmålene jeg kunne tenke meg å stille ville sluppet gjennom det nåløyet der… 😅

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imblar skrev (17 minutter siden):

Jøss. Skal ta seg tid til å svare på 10-15 spørsmål i morgen.
Ikke verst i en hektisk hverdag, jammen godt det blir regn, si! 


FC04812C-7178-485E-B223-E9884F3540F9.thumb.jpeg.684835398ad517d7ee755a34bfea7101.jpeg

Hva er dette her??? Hva er det hun desperat prøver på? Dama nærmer seg 35 år. 😏

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til tenker jeg på om det eneste som holder dem gående er kritikken her inne på KG. De virker uhyre inspirerte og motiverte av den. De tar jo ikke til seg kritikk, og hver gang noen stiller spørsmål ved noe, virker det som at de tror det er en stille krig på gang, type «oss mot dem».

 Lurer på hva som hadde hendt med de minkende tallene av lesere av bloggen om det stilnet her. 🤔

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke unngå å legge merke til den tacotallerkenen på bordet som skal deles på to vokse og to barn. Hele fatet hadde ikke mettet meg alene, ikke hadde det vært en porsjon snacks til mannen og meg heller... 

... Men joda, så er jeg feit da 🤷‍♀️🤷‍♀️😝

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Xstrella skrev (4 timer siden):

Hva er dette her??? Hva er det hun desperat prøver på? Dama nærmer seg 35 år. 😏

Filtrene har løpt løpsk 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En spørsmålsrunde ville faktisk vært interessant dersom de hadde sluppet igjennom og ærlig besvart spørsmål som handler om Netfit, eksponering av barn, hva de tenker om influencerkarrieren videre (de mister jo flere og flere følgere), hvorfor har de valgt å satse på seksualisering, kropp og filter på IG? osv. 

 

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ugresset skrev (5 timer siden):

Jeg klarer ikke unngå å legge merke til den tacotallerkenen på bordet som skal deles på to vokse og to barn. Hele fatet hadde ikke mettet meg alene, ikke hadde det vært en porsjon snacks til mannen og meg heller... 

... Men joda, så er jeg feit da 🤷‍♀️🤷‍♀️😝

Har tenkt det samme mange ganger 😂 hadde ikke holdt her hjemme 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ugresset skrev (5 timer siden):

Jeg klarer ikke unngå å legge merke til den tacotallerkenen på bordet som skal deles på to vokse og to barn. Hele fatet hadde ikke mettet meg alene, ikke hadde det vært en porsjon snacks til mannen og meg heller... 

... Men joda, så er jeg feit da 🤷‍♀️🤷‍♀️😝

jeg lurer litt på hvor grønnsakene er jeg da?

man skulle jo tro at de skulle bruke mer av det? 🤷‍♀️

 

ellers antar jeg at de fyller på med mer kjøtt etc etterhvert 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

123Frustrert skrev (9 timer siden):

Hva er det med den damen? Hvor stort behov har man for å se seg selv på skjermen? Rett og slett heeeeelt sykt. 

Kleineste Ig-story jeg har sett på lenge. 
 

Og: blir mannen nå sponset med sko fra Hoka?! Det håper jeg IKKE! Jamfør Coach Eriksens ig-konto…

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aquarius04 skrev (9 minutter siden):

Kleineste Ig-story jeg har sett på lenge. 
 

Og: blir mannen nå sponset med sko fra Hoka?! Det håper jeg IKKE! Jamfør Coach Eriksens ig-konto…

Neeeei!!! Jeg er så god i hooka. Men burde det ikke stått reklame da? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

123Frustrert skrev (5 minutter siden):

Neeeei!!! Jeg er så god i hooka. Men burde det ikke stått reklame da? 

Fordi de alltid er så gode til å merke reklame, mener du?

 

:ironi:

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...