Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Kollontaj skrev (1 time siden):

CBE.no-paret er nok skitlei og gremmer seg over at Sophie E tjente nesten 8 mill i 2020. Og de som jobber SÅ hardt. 

Link? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blinkie
Isola2 skrev (2 timer siden):

Skulle likt å se CBE i farmen….

Det hadde hun ALDRI takla. Men så gøy det hadde vært å se hun kapitulere 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Era Vulgaris skrev (3 timer siden):

Personlig synes jeg det er like stor grunn til å gremmes over begge deler. Både at SE tjener seg rik på det tullet hun driver med, og CBE prøver så hardt at krampa tar henne. "Håret vokser". Jesus Kristiansen.

Sikkert en brannfakkel, men åpenbart at operert kropp og ræv i monitor gir penger i kassa. Blir feil å sammenligne en utagerende influenser som SE med en mer konvensjonell influenser som CBE. De har ikke samme innhold eller linje. Klart at den grenseløse oppførselen til SE gir avkastning i form av penger. Enig med deg i at det er ille at noen tjener penger på sånt BS som SE driver med. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (7 timer siden):

Skulle likt å se CBE i farmen….

Da hadde ikke jeg sett på! Problemet er at hun er for platt for TV.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (1 time siden):

Sikkert en brannfakkel, men åpenbart at operert kropp og ræv i monitor gir penger i kassa. Blir feil å sammenligne en utagerende influenser som SE med en mer konvensjonell influenser som CBE. De har ikke samme innhold eller linje. Klart at den grenseløse oppførselen til SE gir avkastning i form av penger. Enig med deg i at det er ille at noen tjener penger på sånt BS som SE driver med. 

Jeg tror heller det er satsing på egen kosmetikk, egen kolleksjon og andre prosjekter som har gitt henne penger i kassa, operert kropp var før 2020... selvsagt gir det klikk og skaper litt blest, men hovedinntekten ligger nok ikke på likes av kropp på IG..

SE har tenkt fremover og satset på andre ting enn kaffekopp og småreklamering på IG...kanskje noe å tenke på for treasures as...

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle så likt å vist hva de sitter å ruger på av ideer for å ta igjen gapet til Funky, SE, Nyhus familien, Sara Emilie, Vita&Wanda osv. Alle de evner å komme med produkter som generer inntekt og de jobber tilsynelatende både sent og tidlig med å pushe produkter og reklame. 

Treasures AS har 2 fulltidsansatte, som attpåtil er i samme ekteskap og skal forsørge egen livsstil, og tilsynelatende tjener de ikke penger eller har noe på gang som kan tjene penger! Hva er det de har på lur, som gjør at de fortsatt kan holde på? Alle sier det jo. 2020 var det lite penger på annonser. Det var produkter som gav inntekt. Likevel så ser vi ingenting som tyder på noe sånt hos CBE, og stort sett alt vises jo frem... Det er jo ikke sånn at CBE kan la være å jobbe fordi det er en rik mann som forsørger henne... tvert imot. 

Endret av Klementine
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snøsøta skrev (6 timer siden):

De har vel en tidssperre for hvor lenge møblene fra den forrige sponsavtalen må stå som har gått ut nå. Ikke bare er møbelforbruket deres (at det i det hele tatt kan være et ord…) forkastelig i seg selv, selve normaliseringen av å bytte møbler/pusse opp annen hvert år er miljøfiendtlig. Dessuten er det dårlig reklame at man må bytte møbler så fort. Dårlig ræl som fort blir stygt liksom. 

Klart det blir stygt. Bare hvite sofaer og stoler. Blir de brukt, er de bare på utstilling? 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marsh skrev (35 minutter siden):

Da hadde ikke jeg sett på! Problemet er at hun er for platt for TV.

Ikke jeg heller…hun hadde nok aldri stilt opp heller!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Surikatt said:

Klart det blir stygt. Bare hvite sofaer og stoler. Blir de brukt, er de bare på utstilling? 

Synes ikke de stolene så særlig behagelige ut, er jo armlener av metall, ser det ut som. Ikke noe som innbyr til avslapping akkurat. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Powerball
Lill :) skrev (1 time siden):

Sikkert en brannfakkel, men åpenbart at operert kropp og ræv i monitor gir penger i kassa. Blir feil å sammenligne en utagerende influenser som SE med en mer konvensjonell influenser som CBE. De har ikke samme innhold eller linje. Klart at den grenseløse oppførselen til SE gir avkastning i form av penger. Enig med deg i at det er ille at noen tjener penger på sånt BS som SE driver med. 

Klart at silikonpupper og rumpa i været gir oppmerksomhet. Kanskje det er derfor CBE bjudar på mer enn noensinne, hun har blitt inspirert av 10 år yngre Sophie Elise og Isabel Raad? Det harmonerer dårlig med å være et godt forbilde for to små jenter, da. CBE burde heller ha latt seg inspirere av f eks Jenny Skavlan eller Fitfocus i stedet. Men det blir jo ganske mange hakk mer slitsomt enn å bare fremheve pupper, mage og rumpe ved alle tenkelige og utenkelige anledninger 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klementine skrev (14 minutter siden):

Jeg skulle så likt å vist hva de sitter å ruger på av ideer for å ta igjen gapet til Funky, SE, Nyhus familien, Sara Emilie, Vita&Wanda osv. Alle de evner å komme med produkter som generer inntekt og de jobber tilsynelatende både sent og tidlig med å pushe produkter og reklame. 

Treasures AS har 2 fulltidsansatte, som attpåtil er i samme ekteskap og skal forsørge egen livsstil, og tilsynelatende tjener de ikke penger eller har noe på gang som kan tjene penger! Hva er det de har på lur, som gjør at de fortsatt kan holde på? Alle sier det jo. 2020 var det lite penger på annonser. Det var produkter som gav inntekt. Likevel så ser vi ingenting som tyder på noe sånt hos CBE, og stort sett alt vises jo frem... Det er jo ikke sånn at CBE kan la være å jobbe fordi det er en rik mann som forsørger henne... tvert imot. 

Jeg har ingen greie på hva inntekten for annonser ligger på i dag, men ifølge en kilde jeg kjenner som er nær venn med en influencer av langt mindre skala enn CBE, så er det fint mulig å tjene en solid sum kun av å legge ut 2-3 annonser per måned. Ifølge denne personen er det også svært vanlig å få tilbud på femsifrede beløp per annonse - selvfølgelig også litt avhengig av samarbeidspartner. Etter en rask titt på CBE sin Instagram + det jeg selv husker fra stories, har hun lagt ut minst 6 reklamer denne måneden (Desenio, IcanIwill, Hej Albert, Ideal of Sweden, Chiquelle, Elizabeth Arden) . Vil anta at det er gode nok inntekter å hente der samt at de antagelig har oppsparte midler etter alle år med blogging som i sum gjør at de enn så lenge klarer å holde det gående. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fizzypo skrev (3 minutter siden):

Jeg har ingen greie på hva inntekten for annonser ligger på i dag, men ifølge en kilde jeg kjenner som er nær venn med en influencer av langt mindre skala enn CBE, så er det fint mulig å tjene en solid sum kun av å legge ut 2-3 annonser per måned. Ifølge denne personen er det også svært vanlig å få tilbud på femsifrede beløp per annonse - selvfølgelig også litt avhengig av samarbeidspartner. Etter en rask titt på CBE sin Instagram + det jeg selv husker fra stories, har hun lagt ut minst 6 reklamer denne måneden (Desenio, IcanIwill, Hej Albert, Ideal of Sweden, Chiquelle, Elizabeth Arden) . Vil anta at det er gode nok inntekter å hente der samt at de antagelig har oppsparte midler etter alle år med blogging som i sum gjør at de enn så lenge klarer å holde det gående. 

De oppsparte midlene ville det jo være rimelig å anta er brukt på Netfit. Godt mulig det er god nok inntekt, men noen millioner er det jo ikke. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sykkelturen de hadde på fjellet kunne vært oppstarten til nytt content om de hadde droppet rumpefokus og litt shady historiefortelling, en natt i telt ble til en ukes telttur med barn (ett eksempel). Der hadde de muligheten til å fremme friluftsliv og få store sponsorer, men gikk fort tilbake til kaffekopp og mølleløping. 

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske sikker på at problemet til  Treasures AS er at de er gørr kjedelige og innbyr hverken til engasjement eller indignasjon. Eneste som «engasjerer» er deres stadige overtramp av barnas rett til å danne sin egen digitale identitet. Ellers er innholdet kjedelig, tanketomt og overfladisk. Tviler på at det holder i en tøff influenser verden.

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske vilt at influencere som SE og IR omsatte for nesten ni og fem millioner i fjor. Tanketomme og ihjelopererte som kun fokuserer på utseende og kropp… Sljønner ikke dette jeg men det er jo tallenes tale dessverre. Treasures omsatte for to millioner delt på to, det blir småpenger i forhold. Synes verden er blitt gal jeg, at det i hele tatt ligger så mye penger i å pushe ræl ut til følgerne.

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fizzypo skrev (2 timer siden):

Jeg har ingen greie på hva inntekten for annonser ligger på i dag, men ifølge en kilde jeg kjenner som er nær venn med en influencer av langt mindre skala enn CBE, så er det fint mulig å tjene en solid sum kun av å legge ut 2-3 annonser per måned. Ifølge denne personen er det også svært vanlig å få tilbud på femsifrede beløp per annonse - selvfølgelig også litt avhengig av samarbeidspartner. Etter en rask titt på CBE sin Instagram + det jeg selv husker fra stories, har hun lagt ut minst 6 reklamer denne måneden (Desenio, IcanIwill, Hej Albert, Ideal of Sweden, Chiquelle, Elizabeth Arden) . Vil anta at det er gode nok inntekter å hente der samt at de antagelig har oppsparte midler etter alle år med blogging som i sum gjør at de enn så lenge klarer å holde det gående. 

Det har jeg, da jeg jobber med influencere! 
Et samarbeid med firmaet jeg jobber for, med en influencer litt «mindre» enn CBE koster oss over 100.000 + produkter. Dette gir oss 2-3 stories og 5-6 innlegg over ca 10 måneder. 
Influenceren vi benyttet har i underkant 2/3 av antall følgere ift CBE, men i mine øyne desto bedre kredibilitet. 
Jeg vil anta at noen av annonsørene til CBE betaler mer i «cash» enn summen nevnt over. Får man 7-10 slike samarbeid i året har man mer enn god lønn. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...