Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Gjest Maayaaa
Torden skrev (1 minutt siden):

.. og balion 🦁

Gründerene av balion har jeg nesten litt vondt av. De virker veldig naive, og har gått i en av de klassiske gründerfellene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Powerball skrev (44 minutter siden):

For et liv. Det ser ut som om det går med 4-5 timer daglig til mosjon, sminke, selfies og hårstell. Og så tar hun av og til bilde av hva hun lager til middag. #hektiskliv  #krevendedager

Du skrev det jo selv: "Det ser ut som." Jeg er ikke så skråsikker på at det som publiseres av tidsbruk på ulike ting innen narrativet er virkelighet.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nijole skrev (20 minutter siden):

Så du tenker cbe har så sinnsykt med påvirkningskraft sånn alle som har kjøpt seg twentyfouranorakk har gjort det pga de har blitt lurt til det av cbe?

Blir for dumt altså , svært få av de jeg kjenner med twentyfour klær vet hvem CBE er. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (4 minutter siden):

Blir for dumt altså , svært få av de jeg kjenner med twentyfour klær vet hvem CBE er. 

Helt enig, og det var mitt poeng også 😊

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (8 minutter siden):

Samme her. Jeg er utrolig skuffet over at Twentyfour sponser CBE.no, men jeg er veldig glad i merket og oppdaget det lenge før CBE.no begynte å reklamere for det. Jeg har gitt det i gaver til mange turglade folk som selv har begynt å kjøpe det, og mange av de mest aktive har ikke peiling på hvem CBE.no er. 

Endret av Jobbermedbarn
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maayaaa skrev (41 minutter siden):

Jeg er kanskje nedlatende, men jeg er ikke dum. Twentyfour er et billigmerke, og de lener seg tungt på trender

Det er menneskelig å dømme folk, det gjør vi alle hele tiden på et eller annet nivå. Jeg er litt for kjapp med å dømme folk uten munnbind på offentlig transport, selv om jeg vet de kan ha hatt en dårlig morgen og løpt fra munnbindene sine. Jeg jobber med å ikke forhåndsdømme, men jeg er ikke perfekt. Man skal ikke undervurdere årelang mental programmering.

Men jeg er ekstremt bekvem med å fremstå som nedlatende og dømmende mot folk som gjør bevisste valg som går stikk i strid med anbefalinger og/eller vitenskaplige funn. At jeg er nedlatende er din oppfatning.

Neivel, men hvorfor mener du alle som bruker twentyfour er lettlurte da da? Gikk ut ifra du siktet til at det var grunnet cbe reklamerer for de (da dette er en tråd om cbe og du tenkte det var verdt å nevne her).

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maayaaa skrev (På 26.4.2021 den 18.38):

Jeg er egentlig lite bekymret over hva det sier om meg. Mine turklær kostet så det gjorde vondt i lommeboken, og da kjøpte jeg dem på Finn. Kanskje er jeg sær, men jeg har ekstremt dårlig erfaring med plastklær som ikke er designet av folk med bred erfaring. For en spasertur en fin dag (som i CBEs turer med barn og mann) funker det sikkert greit.

(Legger til at jeg er overhodet ikke rik, men har omsider lært at kvalitet betaler seg i lengden.)

Enig med deg ang turklær👍🏻.

Endret av Mrs Bella
Endring forenkling
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lille sangfugl skrev (1 time siden):

Han er ikke ferdig med bachelor (vet mao ikke hvorfor han skriver at han var ferdig i 2016 på Linked-In..). I følge Caroline manglet han 60 sp for ett år siden, og skal fullføre PT før han *kanskje* fullfører ernæringen. Kilde: https://www.carolinebergeriksen.no/2020/04/02/netfit-news/comment-page-1/

59F09DA9-ABA8-4A2D-806E-CDDD554E42FF.png

Hvis dette stemmer, er LKE en av av de mest løgnaktige innenfor rosabloggerne. Han og SE AS på samme blogg? Grøss og gru. Hadde vært mange kreative historier på den bloggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nijole skrev (1 time siden):

Helt enig, og det var mitt poeng også 😊

Grunnen til at jeg opplever de menneskene som lettlurte, er at TWF bruker mange små og store influensere til å selge merke. For meg er det å kjøpe noe som er så massivt reklamert for på enkelte shady kontoer, å være lettlurt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mymble skrev (4 minutter siden):

Igjen unngår hun å svare direkte på spørsmål, men kommer med dårlige unnskyldninger og bortforklaringer. Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor hun godkjenner slike kommentarer når hun ikke greier å svare ordentlig for seg 😌

Screenshot_20210426_202245.thumb.jpg.b089d3a6dc94edce6e4e366c90ed1992.jpg

Hentet fra https://www.carolinebergeriksen.no/2021/04/25/helgens-tur-tvetervann/#comments

Med andre ord, han har ikke fullført.

• Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maayaaa
Nijole skrev (48 minutter siden):

Neivel, men hvorfor mener du alle som bruker twentyfour er lettlurte da da? Gikk ut ifra du siktet til at det var grunnet cbe reklamerer for de (da dette er en tråd om cbe og du tenkte det var verdt å nevne her).

Jeg er jo klar over at ikke alle Twentyfours kunder følger blogger, men der slår jo mine underbevisste fordommer mot folk som løperog kjøper alt influencere reklamerer for inn. Som sagt - jeg jobber med saken. Utover det så er det et faktum at Twentyfour selger en look, ikke turtøy for folk som tilbringer mye tid i naturen og som ikke er interessert i å se fancy ut på fjellet. Se @Mrs Bella sitt svar under.

Mrs Bella skrev (48 minutter siden):

Enig med deg ang turklær👍🏻. Man får det man betaler for, I know. Jeg kjøper forøvrig kun på salg, og selv da koster jakke og bukser mer enn fullprisen på Twentyfour-klærne. Jeg snakket forresten med produsenten/selskapet Twentyfour om mine primære bruksområder, hvordan klærne puster, kvalitet mm og fortalte hva jeg var vant med og forventet. Fikk da en ærlig beskjed fra markedspersonen om at merket ikke vil leve opp til mine forventninger, da de puster dårligere, klønete å trekke jakke over hodet mm. Twentyfour-klær egner seg kanskje til bybruk og tur i nærområdet, men når du trenger teknisk bekledning, så velger du noe annet. Jeg velger heller ikke andre norske merker, som ble nevnt her. (Sorry til alle som liker disse.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

likermegher skrev (3 minutter siden):

Med andre ord, han har ikke fullført.

Enklere å forklare hvorfor det står feil på LinkedIn enn å si det rett ut..

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I et business møte møte jeg var på i dag ble det nevnt aktuelle modeller/promotører som var aktuelle for et firma...CBE var uaktuell bla fordi hun visstnok kun bruker sin mann til å ta bilder , OG han skal redigere alle bildene selv🤪

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs Bella skrev (1 time siden):

Enig med deg ang turklær👍🏻. Man får det man betaler for, I know. Jeg kjøper forøvrig kun på salg, og selv da koster jakke og bukser mer enn fullprisen på Twentyfour-klærne. Jeg snakket forresten med produsenten/selskapet Twentyfour om mine primære bruksområder, hvordan klærne puster, kvalitet mm og fortalte hva jeg var vant med og forventet. Fikk da en ærlig beskjed fra markedspersonen om at merket ikke vil leve opp til mine forventninger, da de puster dårligere, klønete å trekke jakke over hodet mm. Twentyfour-klær egner seg kanskje til bybruk og tur i nærområdet, men når du trenger teknisk bekledning, så velger du noe annet. Jeg velger heller ikke andre norske merker, som ble nevnt her. (Sorry til alle som liker disse.)

Å det sier jo litt om deg, de har mye andre jakker enn anorakker liksom 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Lin11 skrev (39 minutter siden):

Grunnen til at jeg opplever de menneskene som lettlurte, er at TWF bruker mange små og store influensere til å selge merke. For meg er det å kjøpe noe som er så massivt reklamert for på enkelte shady kontoer, å være lettlurt. 

Å nok en gang , dere er svært dømmende. En drøss av folk følger ikke influencere men kjøper likevel produktene  fordi de liker de. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maayaaa
Orly skrev (2 minutter siden):

Å det sier jo litt om deg, de har mye andre jakker enn anorakker liksom 

Hvor god kjennskap har du til merket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (16 minutter siden):

Å nok en gang , dere er svært dømmende. En drøss av folk følger ikke influencere men kjøper likevel produktene  fordi de liker de. 

Overhodet ikke. Reklame hos influensere og stadig salg på varer er ikke tillitsvekkende for min del. Samme gjelder MyMuse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...