Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

På 14.2.2019 den 14.36, bygdefruen skrev:

Hun er pen, hun virker som en kjærlig mor, hun driver ikke med clickbait, hun er flink til å arrangere selskaper og hun virker som en veldig positiv person. 

Hun er høyst ordinær, vet ikke om hun er god mor- kjenner henne ikke, driver ikke med clickbait, flink til å LA ANDRE arrangere selskaper, virker som en positiv person( så lenge hun får viljen sin).

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Lana01 skrev:

Ja , de har selv ansvar for at de velger et liv i offentligheten, men vi har alle et ansvar for hvordan man ytrer seg på nettet. Ikke minst for å være et godt forbilde for generasjonen som vokser opp. 

Selvfølgelig har vi alle et ansvar for egne ytringer og det er viktig å forholde seg sakelig. 

Når det gjelder CBEs reklameblogg må eierne selv innfinne seg i at de vil bli diskutert, det vil komme kritikk ol. Det er virksomhetens ansvar og forholde seg til lovverket. Eriksen er selv ansvarlig for tilbakemeldingene som de får da de er ufine når de får kritiske spørsmål angående egen virksomhet og det som de velger å reklamere for og formidle. Når det gjelder eksponering av mindreårge nekter de å forholde seg tema.  

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Lille_Krokodille skrev:

Hva mener du er latterliggjøring? Det kommer noen useriøse innlegg innimellom, men ser du virkelig ikke hva denne debatten dreier seg om? 

Du forstår at carolinebergeriksen.no er en bedrift? Man kan ikke skille mellom «reklameinnlegg» og «kosemoseinnlegg», alle innlegg, også de med en uskyldig tredjepart, er ubønnhørlig en del av et velsmurt maskineri som drar inn millioner i året. 

Det ble kluss med siteringen så da bare kopierer jeg det jeg skrev tidligere   

Samfunnsengasjert.? Det diskuteres daglig hvor dårlig skribent hun er, hvor lite utdannelse CBE har, De kjedelige innleggene, Harry smak. Den stygge skipperlua, Hvilken siden av ansiktet hun viser  frem. Hvor teit hun ser når hun poserer med halv åpen munn,og kom og ta meg blikk, Hvordan hun kan bli sliten, hun har da ingen jobb, Hvor mange timer hun jobber  Hvor teit og upraktisk  det er og spise frokost i  sengen Hvor tåpelig og putekleint det er når hun snakker med babystemme forran  kamera   Dette har holdt på i årevis med stadig nye tråder, som sporer inn på denne latterliggjøringen.  Det meste av det som skrives i disse trådene  minner mer om sladder. enn en nyttig samfunnsdiskusjon 

og om m en er opptatt av barna, kan dette fint tas det i den egne tråden som omhandler dette. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Lana01 skrev:

Det ble kluss med siteringen så da bare kopierer jeg det jeg skrev tidligere   

Samfunnsengasjert.? Det diskuteres daglig hvor dårlig skribent hun er, hvor lite utdannelse CBE har, De kjedelige innleggene, Harry smak. Den stygge skipperlua, Hvilken siden av ansiktet hun viser  frem. Hvor teit hun ser når hun poserer med halv åpen munn,og kom og ta meg blikk, Hvordan hun kan bli sliten, hun har da ingen jobb, Hvor mange timer hun jobber  Hvor teit og upraktisk  det er og spise frokost i  sengen Hvor tåpelig og putekleint det er når hun snakker med babystemme forran  kamera   Dette har holdt på i årevis med stadig nye tråder, som sporer inn på denne latterliggjøringen.  Det meste av det som skrives i disse trådene  minner mer om sladder. enn en nyttig samfunnsdiskusjon 

og om m en er opptatt av barna, kan dette fint tas det i den egne tråden som omhandler dette. 

Eriksen er en dårlig skribent og hun har ikke utdannelse til å kunne komme med noe annet en «skjønnhets-og bakketips. Hun kan da komme med anbefalinger basert på erfaring. 

Eriksen har ingen utdannelse til å kunne uttale seg om kost-og ernæring, trening eller vitaminer og dosering for barn. Daigital dannelse og utdannelse kommer det frem i bloggen at de ikke har med tanke på måten de forholder seg til kritikk på samt bedriver med overeksponering av barn. Som du ser går all denne kritikken på CBE kommersielle blogg, ikke privatpersonen. 

Endret av Snaskesnusken
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Undreguri skrev:

Hun er høyst ordinær, vet ikke om hun er god mor- kjenner henne ikke, driver ikke med clickbait, flink til å LA ANDRE arrangere selskaper, virker som en positiv person( så lenge hun får viljen sin).

Hun er ikke høyst ordinær. Hun skaper et veldug engasjement her. Høyst ordinære gjør ikke det gitt 😄

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SoWhat? skrev:

Hun er ikke høyst ordinær. Hun skaper et veldug engasjement her. Høyst ordinære gjør ikke det gitt 😄

Hun overforbruker mer enn flertallet av oss og masseeksponerer mindreårige på Internett. Dette er ikke positivt.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

Hun overforbruker mer enn flertallet av oss og masseeksponerer mindreårige på Internett. Dette er ikke positivt.

Det er jobben hennes. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Pod Carsten skrev:

En jobb hun har valgt selv, og dermed må tåle kritikk for.

Og ros. For de av oss som vil gi det da 🙂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pod Carsten
Akkurat nå, SoWhat? skrev:

Og ros. For de av oss som vil gi det da 🙂

Ja de som liker overforbruk, eksponering av barn og lettvint forhold til lover og regler må jo simpelthen elske denne bloggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, SoWhat? skrev:

Det er jobben hennes. 

Overforbruk og eksponering av mindreårige er ikke en jobb.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SoWhat? skrev:

Og ros. For de av oss som vil gi det da 🙂

Roser du elloskatalogen og?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Snaskesnusken skrev:

Overforbruk og eksponering av mindreårige er ikke en jobb.

Jobben hennes er det den er. Uavhengig av om du liker det eller ikke. Så enkelt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, SoWhat? skrev:

Det er jobben hennes. 

En blogger må overforbruke? Nå tøyser du vel. Det er jo hennes eget valg å ha garderobe stor nok til fire-fem kvinner og handle ukentlig inn nytt tøy, bytte ut møbler flere ganger i året osv. Kloden vår går jo til helvete hvis folk flest gjør det samme. 

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SoWhat? skrev:

Roser HVA? Den skjønte jeg ikke? 

Ellos katalogen. 

Overforbruk og eksponering er ikke en jobb det er uansvarlig.  

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Kollontaj skrev:

En blogger må overforbruke? Nå tøyser du vel. Det er jo hennes eget valg å ha garderobe stor nok til fire-fem kvinner og handle ukentlig inn nytt tøy, bytte ut møbler flere ganger i året osv. Kloden vår går jo til helvete hvis folk flest gjør det samme. 

Ok. Jeg går sikkert under betegnelsen bohem. Alt i min leilighet er brukt, unntatt senga mi da 🙂 jeg bor på østkanten som mange betegner som "ghetto i norsk målestokk". Syns jo det er rimelig drøyt da ghetto er noe helt annet, men dog. Jeg har en kreativ jobb, men ikke noe å lage blest om akkurat. Jeg har venner som jobber i ganske ordinære jobber. Naboene mine er tildels fargerike da 🙂 bokstavelig og på andre måter. Hvis jeg skrev blogg tror jeg knapt at jeg hadde fått noen lesere 😄

poenget er at Caroline dekker et behov. Hun har bygd seg opp pga dette behovet, og må sies å være suksessfull. Det er et behov der ute etter hva hun representerer. Så ikke ta Caroline på det. Det er ikke rettferdig. Ta de og dere som er lesere. Dere gir henne suksessen hun har. Hun appellerer til veldig mange. Det vet hun og det har hun bygd bedriften på. Syns det er helt ok. Hun er en flink forretningskvinne! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

Ellos katalogen. 

Overforbruk og eksponering er ikke en jobb det er uansvarlig.  

Jeg vet ikke hva det er! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...