Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
Finlay skrev (4 minutter siden):

I alle dager....?🤔😂

Fra kommentarfeltet på bloggen:

"Ønsket ditt ifm Covid19 blir oppfylt til slutt, og DU er faktisk med på å bidra til det!!! Med bloggen din gir du nemlig mange mange uansett tid og sted et trygt og sikkert sted å klikke inn på for å sentrere seg i denne usikre tiden. Dette er så viktig, viktige enn du aner tror jeg! Tusen Tusen TAKK kjære deg :-

Noen er virkelig bare helt blåst...

• Liker 38
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Finlay skrev (10 minutter siden):

I alle dager....?🤔😂

"Ønsket ditt ifm Covid19 blir oppfylt til slutt, og DU er faktisk med på å bidra til det!!! Med bloggen din gir du nemlig mange mange uansett tid og sted et trygt og sikkert sted å klikke inn på for å sentrere seg i denne usikre tiden. Dette er så viktig, viktige enn du aner tror jeg! Tusen Tusen TAKK kjære deg :-*"

Den har de sikkert skrevet selv . 

• Liker 37
Skrevet
Finlay skrev (22 minutter siden):

I alle dager....?🤔😂

"Ønsket ditt ifm Covid19 blir oppfylt til slutt, og DU er faktisk med på å bidra til det!!! Med bloggen din gir du nemlig mange mange uansett tid og sted et trygt og sikkert sted å klikke inn på for å sentrere seg i denne usikre tiden. Dette er så viktig, viktige enn du aner tror jeg! Tusen Tusen TAKK kjære deg :-*"

Sentrere seg? 

😂 

• Liker 23
Skrevet
Finlay skrev (24 minutter siden):

I alle dager....?🤔😂

Noen lever i sin egen boble, åpenbart. 

Skrevet

Usikker på om dette er lov iht KG-regler, men uansett. 

I denne tråden er ts usikker og lei seg pga en helt normal og slank mage: 

Om ts i den posten er fan av CBE eller ei vet vi selvsagt ikke. Men an CBE bidrar til at jenter og kvinner sliter med (helt normale) mager, tør jeg påstå er et faktum. Et skikkelig trist faktum. 

• Liker 26
Skrevet

Det er jo svært få som kommenterer på bursdagsinnlegget, det er den harde kjernen av fans som er igjen, noe innholdet i flere av kommentarene reflekterer. (Selv hadde jeg blitt litt skuggeredd av at ukjente hadde skrevet «kjærlighetserklæringer» som inkluderer familien). 

• Liker 23
Skrevet
Tannbein skrev (5 timer siden):

Å herregud 🙈🙈 

Holdt forresten på å le høyt på bussen når jeg leste at hun mener hun har "høy arbeidskapasitet". Gjør den dama noe som helst annet i arbeidstida enn å trene i kjelleren sin, sminke seg og å vimse rundt i huset hele dagen mens hun smårydder og tenker på panneluggen sin?  Det eneste hun poster på instastories dagen lang er jo fritids- og helgeaktiviteter for den jevne 20-åring! Tre korte, intetsigende blogginnlegg per uke ("altså, denne suppa *sikle* 😋😋😋") og 3-4 bilder på Instagram i uka ("heiiiii fredag, her er den deilige rumpa mi for tusende gang 🍑🍑 I umerket treningstøy/undertøy🔥🔥")..

Altså... Har man virkelig HØY arbeidskapasitet, fordi man som frisk 34-åring orker å holde på med fritidsaktiviteter og huslige sysler dagen lang? Jeg skjønner jo at hun sikkert fyrer avgårde et par e-poster om dagen, men hun dokumenterer jo at arbeidsdagene stort sett går med til egenpleie og hobbyer.

HØY arbeidskapasitet forbinder jeg f eks med underbetalte sykepleiere som løper beina av seg på sengeposten døgnet rundt, inkludert julaften, med antibiotika og bandasjer i lommene og som har ansvar for 10-15 pasienter på en gang. Høy arbeidskapasitet forbinder jeg med fastleger som har hundre baller i lufta og som mottar 1-2 avbrytende telefonsamtaler under hver eneste 15 minutters konsultasjon med dagens 30 pasienter. IKKE med ei latterlig overbetalt pyntedame som tar manikyr i arbeidstida, som bruker 2-3 timer på å trene  og som kjøre helt inn til Oslo for å kose seg hos frisøren! Altså... frekkhetens nådegave! Og CBE presterer i samme slengen å kalle seg for YDMYK!! 🤯🤯

Til hennes forsvar; hun vet jo faktisk ikke bedre. Hverken hun eller mannen har noen gang hatt en fast jobb i voksen alder utenom i eget AS. Deltidsjobb i klesbutikk og Peppes Pizza før man fylte 20 år teller ikke. Om bare mannen hadde normal arbeidserfaring kunne han realitetsorientert henne litt, men det er jo dessverre ikke tilfelle. 

• Liker 45
Skrevet
NewStart87 skrev (3 timer siden):

Hva er greia her? Hva er meningen med bilde?

87559870-B939-4585-92D9-35B16AE0CB2E.jpeg

Meningen er kun å vise en tynn mage. Så enkelt og så trist. 

• Liker 37
Skrevet
FotbaIlflua skrev (7 minutter siden):

Til hennes forsvar; hun vet jo faktisk ikke bedre. Hverken hun eller mannen har noen gang hatt en fast jobb i voksen alder utenom i eget AS. Deltidsjobb i klesbutikk og Peppes Pizza før man fylte 20 år teller ikke. Om bare mannen hadde normal arbeidserfaring kunne han realitetsorientert henne litt, men det er jo dessverre ikke tilfelle. 

Omtrent like virkelighetsfjernt som at en annen influenser blir med på 71 grader nord, uten å ha beveget seg på annet enn asfalt på forhånd. Lurer på om de faktisk tror at de har gjort en god innsats i løpet av dagen eller om de flirer i skjegget over å ha lurt følgerne til å tro på dette tøyset enda en dag. Muligens en kombinasjon, men at de har anelse om hva en arbeidsinnsats i en vanlig jobb er, er helt usannsynlig.  

• Liker 36
Skrevet
Kollontaj skrev (3 minutter siden):

Omtrent like virkelighetsfjernt som at en annen influenser blir med på 71 grader nord, uten å ha beveget seg på annet enn asfalt på forhånd. Lurer på om de faktisk tror at de har gjort en god innsats i løpet av dagen eller om de flirer i skjegget over å ha lurt følgerne til å tro på dette tøyset enda en dag. Muligens en kombinasjon, men at de har anelse om hva en arbeidsinnsats i en vanlig jobb er, er helt usannsynlig.  

Nettopp. Når det gjelder eksempelet ditt med influencer og 71 grader nord, vil jeg si at det er en prestasjon over all forventning å klare å fullføre en hel etappe når hoveddelen av treningen man bedriver i hverdagen er å posere. 

• Liker 16
Skrevet
1 hour ago, Kollontaj said:

Sentrere seg? 

😂

Kanskje forfatteren er samme person som har en greie for "science-based aProach"? Ville i så fall ikke være første gang.

• Liker 27
Skrevet
Elina123 skrev (3 timer siden):

Beste jeg har lest på lenge 👏🏻👏🏻👏🏻

Helt enig. Det oppsummerer hele det j..vla sirkuset dette paret holder på med. 

• Liker 8
Skrevet
3 hours ago, NewStart87 said:

Her ser man at hun anstrenger seg, hun er ikke avslappet. Se ansiktet. 

770FB8EA-4DCB-4745-89E3-118F23F5A9B1.jpeg

691329B1-05DD-40E3-8218-85A335EC9432.jpeg

30E12AD9-6CE9-4E27-84AA-2F06F2842790.jpeg

Dette er langt ifra pent, og enda verre er det når barna er med 

• Liker 19
Skrevet
Halle-Palle skrev (42 minutter siden):

Meningen er kun å vise en tynn mage. Så enkelt og så trist. 

Det går faktisk ikke en eneste dag uten at hun viser den frem. Trist å tenke på at egenverdien hennes ligger i en tynn kropp 😔

• Liker 35
Skrevet (endret)
Trudis23 skrev (7 minutter siden):

Det går faktisk ikke en eneste dag uten at hun viser den frem. Trist å tenke på at egenverdien hennes ligger i en tynn kropp 😔

Konseptet CBE er gjennomsyret av at egenverdi ligger i kropp, utseende, være et objekt, være delikat,  og vise seg frem uansett hvem man setter i forlegenhet. Ispedd familiemedlemmer og kosemose på voksnes premisser i en salgskanal. Jeg håper at mødre som ser dette usunne og kvinnefiendtlige konseptet forstår at dette er bare falskt og skapt i et salgbart narrative for pushe varer og tjenester. 

Endret av Lin11
Skrevet
loffen skrev (5 timer siden):

Thinspoen er verre enn noen gang! Prøver hun å få følgerne til å sulte seg til utstående ribben? Er det noe man vil ha?? Hva er faen ta meg vitsen i å fotografere seg ovenfra og ned, suge inn magen sånn at bein stikker ut og skrive at man 'drømmer om taco'??? 

SPIS TACO DA VEL!!!  

Svadainnholdet på kanalene til denne 'influenseren' blir mer og mer meningsløs for hvert minutt. Jeg lurer på hva det er hun egentlig jobber med. Det er jo ingenting! Film av en intetanende unge, skreve og vise skrittet sitt både forfra og bakfra, og ribbeina?? Altså Hallooo :pasha::kari:

Hvorfor stikker ribbena hennes så langt ut? Er det en feilstilling? Har aldri sett makan til vinkel på ribbein før

• Liker 7
Skrevet
AntiBullshit skrev (11 minutter siden):

Hvorfor stikker ribbena hennes så langt ut? Er det en feilstilling? Har aldri sett makan til vinkel på ribbein før

Fordi hun suger inn magen. Det er så tydelig. Hun har six pack ja, men i noen stillinger vil magen bule litt, som når man sitter fremoverlent med åpne hofter (hun et også veldig myk i hoftene synes jeg). Men det plager sikkert henne at magen buler i fremoverlente stillinger, så da suger hun den inn. 🙃

• Liker 20
Skrevet

Det er bare å ta et kjapt nettsøk på "rib flare" eller "flared ribs ". Det er flere artikler som tar for seg årsak og metoder/øvelser for å unngå dette. Årsaker til utstående ribbein er blant annet holdning, svake muskler, feil pusteteknikk og innsug av magen. 

Det kan jo virke som de fleste søker råd for å unngå dette, mens enkelte synes kanskje at å synlig få frem deler av skjelettet er ensbetydende med å være tynn og pen.

• Liker 29

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...