Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

Altså🙀? Hvorfor legge ut slike bilder? Jeg kan bare ikke begripe. Det jo ikke friskt.

• Liker 43
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har hun fuglebryst? Altså pectus carinatum. 

Endret av Rubella
  • Liker 17
Skrevet
Nettopp skrev (1 time siden):

Ikke helt heldig med photoshoppinga i story...

D05CE780-3377-4737-BAE1-177FD2203D50.png

95D367E4-B199-4C22-BBE2-66392F81F68B.jpeg

Jeg ville løpt til legen hvis jeg hadde noe slikt stikkende ut 😂😂

• Liker 12
Skrevet

Hva er greia her? Hva er meningen med bilde?

87559870-B939-4585-92D9-35B16AE0CB2E.jpeg

• Liker 9
Skrevet
Monimoni skrev (2 timer siden):

EH...Naiusen min?! Hva er det?? 

Datteren hennes er Naiusen. 

• Liker 2
Skrevet
Tannbein skrev (3 timer siden):

Å herregud 🙈🙈 

Holdt forresten på å le høyt på bussen når jeg leste at hun mener hun har "høy arbeidskapasitet". Gjør den dama noe som helst annet i arbeidstida enn å trene i kjelleren sin, sminke seg og å vimse rundt i huset hele dagen mens hun smårydder og tenker på panneluggen sin?  Det eneste hun poster på instastories dagen lang er jo fritids- og helgeaktiviteter for den jevne 20-åring! Tre korte, intetsigende blogginnlegg per uke ("altså, denne suppa *sikle* 😋😋😋") og 3-4 bilder på Instagram i uka ("heiiiii fredag, her er den deilige rumpa mi for tusende gang 🍑🍑 I umerket treningstøy/undertøy🔥🔥")..

Altså... Har man virkelig HØY arbeidskapasitet, fordi man som frisk 34-åring orker å holde på med fritidsaktiviteter og huslige sysler dagen lang? Jeg skjønner jo at hun sikkert fyrer avgårde et par e-poster om dagen, men hun dokumenterer jo at arbeidsdagene stort sett går med til egenpleie og hobbyer.

HØY arbeidskapasitet forbinder jeg f eks med underbetalte sykepleiere som løper beina av seg på sengeposten døgnet rundt, inkludert julaften, med antibiotika og bandasjer i lommene og som har ansvar for 10-15 pasienter på en gang. Høy arbeidskapasitet forbinder jeg med fastleger som har hundre baller i lufta og som mottar 1-2 avbrytende telefonsamtaler under hver eneste 15 minutters konsultasjon med dagens 30 pasienter. IKKE med ei latterlig overbetalt pyntedame som tar manikyr i arbeidstida, som bruker 2-3 timer på å trene  og som kjøre helt inn til Oslo for å kose seg hos frisøren! Altså... frekkhetens nådegave! Og CBE presterer i samme slengen å kalle seg for YDMYK!! 🤯🤯

Beste jeg har lest på lenge 👏🏻👏🏻👏🏻

• Liker 21
Skrevet

Akkurat det er nok ikke fotoshopping. Jeg får også sånn «utstikker» hvis jeg tar bilde fra en spesiell vinkel (prøvde nå). Må holde inn magen da :) 

• Liker 8
Skrevet
Trudis23 skrev (3 timer siden):

Suger inn magen? Jeg? Come ooooon 🤪

1EE7805F-A75E-49AC-B453-FD65F848B58B.png

På denne filmen ser jeg at hun holder pusten, man kan se at hun anstrenger seg og kjenner igjen uttrykket som også jeg selv får hvis jeg suger inn magen :fnise:

• Liker 16
Skrevet
Xstrella skrev (2 timer siden):

Er det rett før følgerene får se helt hjem? Er det mulig å brette seg slik ut? Har ikke ord. 

Er vel litt overdrevet hun har da på seg klær. 

• Liker 2
Skrevet

Her ser man at hun anstrenger seg, hun er ikke avslappet. Se ansiktet. 

770FB8EA-4DCB-4745-89E3-118F23F5A9B1.jpeg

691329B1-05DD-40E3-8218-85A335EC9432.jpeg

30E12AD9-6CE9-4E27-84AA-2F06F2842790.jpeg

• Liker 11
Skrevet

Jeg tror ikke det bildet er redigert, jeg tror det er den andre armen eller hånda som synes, sammen med masse blurring osv så går armen/hånda i et med magen? 🤔😊 

• Liker 2
Skrevet

Egentlig bare trist at en godt voksen kvinne som et forbildet for blant annet to små jenter, har et så tydelig anstrengt forhold til seg selv! Du er flott nok, kvinne, vær glad i deg selv👏

• Liker 31
Skrevet (endret)
Anonymemeg1298 skrev (24 minutter siden):

Akkurat det er nok ikke fotoshopping. Jeg får også sånn «utstikker» hvis jeg tar bilde fra en spesiell vinkel (prøvde nå). Må holde inn magen da :) 

Jeg får også sånne utstikkere om jeg suger inn magen. 

Men jeg skjønner ikke poenget med det bildet. Er det bare for å få vist frem magen? Er jo ganske tydelig at det er den som er fokus på det bildet i og med at det er kuttet like under.

Endret av Pissflaps
  • Liker 13
Skrevet

Himmel og hav, det bildet 😂. Det ser jo ut som om det er en pupp eller noe  på avveie. Fin måte å fremstille miss perfect, 34 år på 🤯

• Liker 17
Skrevet

Nå er bilde med magen slettet.

Hei Caroline og LK. 

• Liker 22
Skrevet
2 hours ago, Nettopp said:

Ikke helt heldig med photoshoppinga i story...

D05CE780-3377-4737-BAE1-177FD2203D50.png

95D367E4-B199-4C22-BBE2-66392F81F68B.jpeg

Oioioi, dette var en skikkelig tabbe..... snakk om å drite seg ut ang redigering av "lys og skygge" 

• Liker 10
Skrevet
NewStart87 skrev (13 minutter siden):

Nå er bilde med magen slettet.

Hei Caroline og LK. 

Ligger ute fremdeles. 

• Liker 1
Skrevet
Piggi skrev (Akkurat nå):

Ligger ute fremdeles. 

Åh, fikk det ikke opp, får sjekke igjen. :fnise: Så for meg at de slettet det etter å ha vært her inne. Det har skjedd før.

• Liker 2
Skrevet

I alle dager....?🤔😂

Fra kommentarfeltet på bloggen:

"Ønsket ditt ifm Covid19 blir oppfylt til slutt, og DU er faktisk med på å bidra til det!!! Med bloggen din gir du nemlig mange mange uansett tid og sted et trygt og sikkert sted å klikke inn på for å sentrere seg i denne usikre tiden. Dette er så viktig, viktige enn du aner tror jeg! Tusen Tusen TAKK kjære deg :-*"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...