Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
7 timer siden, Sol79 skrev:

Syns ikke de bildene var noe fine jeg.

Man ser ikke produktene ordentlig på flere av bildene, og det er noe med modellen. Jeg vet ikke helt, men ansiktsuttrykkene på bildene er jo helt merkelige. 

Det har jeg reagert på også, noe med ansiktsuttrykket. Det er på grensa til at hun ser sur eller misfornøyd ut. Det kan også virke som om det er kroppen de skal vise frem, ikke undertøyet. Og ikke skjønner jeg hvorfor de bruker mobilen som tilbehør på bilder. De bruker det jo på treningsbilder også. Hun ser jo så lite engasjert ut med mobilen i hånda.  

• Liker 27
Gjest CecilieX
Skrevet (endret)

Minner om det designeren til My Muse sa til CBE i en episode av Bloggerne. 

Noen av vareprøvene i forrige kolleksjon ville bli for dyre i utsalgspris og var derfor uaktuelle å sette i produksjon. 

Dermed ender de opp med plagg i dårlig stoffkvalitet som likevel er sterkt overpriset. 

For MyMuse handler det utelukkende om å maksimere inntjening. Kvalitet er ikke viktig. Og dette velger CBE å sette navnet sitt på. Det er et relativt stort sprik mellom den livsstilen hun illuderer og produkter som dette. 

Endret av CecilieX
Skrevet
1 time siden, Klaraku78 skrev:

Det har jeg reagert på også, noe med ansiktsuttrykket. Det er på grensa til at hun ser sur eller misfornøyd ut. Det kan også virke som om det er kroppen de skal vise frem, ikke undertøyet. Og ikke skjønner jeg hvorfor de bruker mobilen som tilbehør på bilder. De bruker det jo på treningsbilder også. Hun ser jo så lite engasjert ut med mobilen i hånda.  

Det er jo et forsøk på å se kul og deilig ut da. Hver minste lille mimikk er innøvd.

• Liker 10
Skrevet
8 timer siden, Ellevira skrev:

Tror dere ikke folk ser mer på kroppen til CBE enn selve "tøyet"? Syns  veldig mange kommentarer går på hvor flott kropp hun har / hvor amazing hun ser ut / wow - DEN mammakroppen... ol. Veldig mange andre som selger lignende undertøy - skjønner ikke hva som er så mye bedre med hennes kolleksjon. Kunne ikke falt meg inn å kjøpe noe av dette. 

I flere av de andre kjendiskolleksjonene til My Muse er det ikke bare undertøy, men også ganske vanlige klær, gensere, skjørt, joggedresser...noe av det faktisk i 95% bomull. I SEs kolleksjoner er også mye av undertøyet i bomull.

Går ut fra at de er med på utviklingen av disse kolleksjonene sine. I det minste er med på å velge produkter.? Synes det er helt uforståelig at CBE kun går for undertøy og nattøy. Kan jo lure på om det er for å få vise mest mulig kropp? Og i tilfelle - hvorfor går hun KUN for polyester og nylon?

Bomullsundertøy er kanskje ikke sexy nok...🤔  Og skulle denne kroppen pakkes inn i en bumsete joggedress.?😆

Hvorfor i huleste skulle man kjøpe en polyestertruse til 398 kr når man faktisk får kjøpt truser i ekte morbærsilke til samme pris? Dessuten vet jo alle at denne kolleksjonen kommer på salg om kort tid. Halv pris.

Det eneste som ligner et normalt bruksplagg her er plastcardiganen, som er uaktuell for mange nettopp fordi den er laget av plast, og dessuten har en vanvittig pris. 

Gjest Atheena
Skrevet

Problemet er at det blir for dumt å drive å overdrive sin begeistring, men det er jo slik hun har holdt på i et tiår nå så det blir vell en del av sjargongen. Hun har garantert ikke brukt den der nattskjolen så mye, ellers hadde den ikke vært så hvit og fin. 

Når det lages i billig materiale så tåler det bare et par vask før det blir uformelig og misfarget. Hun skal ha for at hun har flott kropp så da vil jo alt slikt billigræl egentlig sitte mye finere enn på de fleste. Ofte så syr de opp kolleksjonen i en litt annen kvalitet og passform til modellene og så masseproduseres det andre slik at det blir mye mer uformelig for å gjøre produksjonen billigst mulig. 

Skrevet (endret)

*Legger til screenhots*

(kunne ha linket til, men da ville en barnet ha kommet til syne)

20201026_094247.thumb.jpg.4dc39cfefe693047faaaa904d7ef9793.jpgIstedenfor for å gi pengene sine til henne så kan man heller handle på H&M og  Zalando som har akkurat det samme, men til en mer rimelig pris. 

Synes hun promoterer nattkjole på en litt sånn klein måte. Først var det fiiineste og nå er det verdens fiiineste. Hva har skjedd i mellomtiden da siden det er nå verdens fiiineste?:klo:

Er faktisk positivt overrasket at hun klarte å la være å eksponere eldste og venninnene hennes som var på overnatting noe mer, om man ser bortifra da de var i full sving på kjøkkenet. Godt mulig at ikke alle foreldrene hadde gitt samtykke til det.

Dette må være rekorden for CBE for at hun ikke har blandet barnebilder innimellom. Hadde bare hele IG hennes sett slik ut så hadde ikke negativiteten vært så høy, og eksponeringen av barn ville ikke ha vært til stedet. Men som vi alle vet så kommer hun ikke til forsette på denne banen. Men ville bare gi henne litt ros likevel🙂

Endret av MaleficentAurora
Anonymisert navnene til barna
  • Liker 12
Skrevet (endret)

Slettet pga bug

Endret av MaleficentAurora
Skrevet (endret)

Hun lanserer kolleksjonen som "AW 2020", det vil si "Autumn/Winter 2020" (?). Pleier ikke kolleksjoner fra seriøse motehus vanligvis å lanseres ganske mye tidligere enn midt i en av de aktuelle årstidene, i dette tilfellet høst?

Edit: Etter et kjapt Google-søk ser jeg at flere har lansert, eller er i ferd med å lansere kolleksjoner for vår 2021

Endret av Hellow
  • Liker 12
Skrevet

Lanseringen er nok tenkt å skulle treffe julehandelen. 

• Liker 11
Skrevet

Jeg pleier ikke å gå rundt i huset i bare undertøyet høst og vinter. Ikke ellers i året, heller. 
Hun fornekter seg ikke og kaller alle spørsmål som ikke hyller kropp og utseende for dumt. 
Så et interessant program på TV forrige uke om selfier og influencere. Jo flere redigerte bilder man poster av seg selv, jo mer misfornøyd blir man med seg selv. Dette ser jo ut som skjer med Caroline Berg-Eriksen siden hun redigerer seg til det ugjenkjennelige.

• Liker 22
Skrevet
35 minutter siden, pøbelsara skrev:

Lanseringen er nok tenkt å skulle treffe julehandelen. 

Sannsynligvis, ja.

Jeg stusser likevel over både timingen hennes og innholdet i det som produseres, her som i mange andre tilfeller. Å lansere en høst- og vinterkolleksjon i slutten av oktober er sent. I en kolleksjon som skal brukes høst/vinter forventer jeg å finne plagg som er varme og gode, gjerne i ull, men her er det ingen spor av slike plagg. 

• Liker 8
Skrevet

Ikke noe rødt og julete heller...

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor løfter hun armen hver gang hun skal snakke på instastory? Gjør hun det utenom SoMe også? Til venner og familie? Løfter venstre arm hver gang hun åpner kjeften? Og den kaffekoppen hver.bidige.morgen. Ja, vi har skjønt det nå, hun drikker kaffe hver morgen. Helt vanlig det for de fleste. Men er det interessant å se det hver dag? Næh..

• Liker 40
Skrevet

Hva med det bildet hun sitter i senga med ryggen til i ei «truse» som består av et tau i rumpa? HVA vil hun oppnå med det? Åja, skryt for kroppen. 

• Liker 30
Skrevet
14 minutter siden, Surikatt skrev:

Hva med det bildet hun sitter i senga med ryggen til i ei «truse» som består av et tau i rumpa? HVA vil hun oppnå med det? Åja, skryt for kroppen. 

Ikke glemt at tauet er behagelig å ha i rumpa, du kjenner det faktisk ikke. Altså! Hva slags viledende markedsføring er det, egentlig? 

• Liker 25
Skrevet

Ytterligere fall i antall følgere. Tydelig at det som serveres på bedriftens konto ikke fenger alle.

8A357BA7-4936-4116-A3E8-BD4201CB3BFE.jpeg

Skrevet (endret)

Denne undertøyskolleksjonen kommer nok iallefall til å gå noe bedre enn det de forsøkte seg på sist. Det var rett og slett både upraktisk og ikke fint. 

Men plast-Cardigan til 1500 var spenstig. Ganske sikker på at man får 4 ganske like for omtrent samme prisen både hos Ellos, HM, Cubus og Zalando. 

Endret av Isild
  • Liker 21
Skrevet (endret)
På 22.10.2020 den 16.40, Surikatt skrev:

Spørsmålet blir jo og om hun egentlig bruker dette rælet selv eller om det bare er en unnskyldning for å kle av seg. 

Om en selv føler undertøyet ikke passer en selv, så trenger det ikke være noe ræl. Kolleksjonen er jo lekker! 

Endret av Lin10
  • Liker 5
Skrevet
1 time siden, 2020 skrev:

Hvorfor løfter hun armen hver gang hun skal snakke på instastory? Gjør hun det utenom SoMe også? Til venner og familie? Løfter venstre arm hver gang hun åpner kjeften? Og den kaffekoppen hver.bidige.morgen. Ja, vi har skjønt det nå, hun drikker kaffe hver morgen. Helt vanlig det for de fleste. Men er det interessant å se det hver dag? Næh..

Det har jeg også lurt på. Ser ut som at hun samtidig lukter litt på armhulen sin hver gang hun løfter armen i været. 

• Liker 22

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...