Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Nå er det langt fra bare mymuse som gjør dette altså, men jeg syns det er så synd å reklamere for en cardigan i mohair når den stort sett består av nylon og akryl. 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Tistelblad skrev:

Nå er det langt fra bare mymuse som gjør dette altså, men jeg syns det er så synd å reklamere for en cardigan i mohair når den stort sett består av nylon og akryl. 

Helt enig.

Jeg likte egentlig den cardiganen, men synd at ingen av bildene viser den i sin helhet. Den henger liksom bare på, og har sklidd ned av skulderen, eller det ser ut som hun er i ferd med å ta den av/på. Ingen bilder der hun står oppreist.

Hvis jeg skulle brukt 1500 kr på denne, ville jeg sett den både forfra, bakfra, åpen og gjenkneppet. Og til klær. Ikke til undertøy. Dessuten skjærer det i hjertet når den beskrives som "En nydelig cardigan i mohair" når den er laget av:

30% Nylon, 30% Acrylic, 23% Wool, 16% Mohair.

Vil si at prisen er rimelig drøy for et plagg som består av 60% plast.

Endret av Finlay
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tistelblad skrev:

Nå er det langt fra bare mymuse som gjør dette altså, men jeg syns det er så synd å reklamere for en cardigan i mohair når den stort sett består av nylon og akryl. 

1500 kroner for nylon og akryl!!!! :fart2:

jeg sier bare :tekola:

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Finlay skrev:

Helt enig.

Jeg likte egentlig den cardiganen, men synd at ingen av bildene viser den i sin helhet. Den henger liksom bare på, og har sklidd ned av skulderen, eller det ser ut som hun er i ferd med å ta den av/på. Ingen bilder der hun står oppreist.

Hvis jeg skulle brukt 1500 kr på denne, ville jeg sett den både forfra, bakfra, åpen og gjenkneppet. Og til klær. Ikke til undertøy. Dessuten skjærer det i hjertet når den beskrives som "En nydelig cardigan i mohair" når den er laget av:

30% Nylon, 30% Acrylic, 23% Wool, 16% Mohair.

Vil si at prisen er rimelig drøy for et plagg som består av 60% plast.

WHAT? 1500,-, og så er det nylon og akryl? :daane: 

Den ser OK ut på bildene, men her kan man få et tilsvarende plagg i ordentlige fibre til en tilsvarende pris, helt uten problemer. 

Slå av en hundring og kjøpe denne i 100% cashmir. Cashmere

 

Eller denne som i hvertfall har 60% naturfibre.

 

Eller man kan kjøpe tre ganske tilsvarende cardigans hos Bikbok.

https://bikbok.com/no/p/peony-wool-blend-cardigan-melert-mork-brun-cardigans-dame/7254952_F892?gclid=EAIaIQobChMIz6St75rQ7AIVjdeyCh2IngixEAQYBSABEgK_hfD_BwE

Endret av pøbelsara
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Tistelblad skrev:

Nå er det langt fra bare mymuse som gjør dette altså, men jeg syns det er så synd å reklamere for en cardigan i mohair når den stort sett består av nylon og akryl. 

Det er grusomt å ha på seg.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kommenterte på instagrambildet av henne i my muse nattkjole. Det var ei som lurte på om nattkjolen var av silke. Jeg svarte at den nok sikkert er av deilig polyester.. Kommentaren ble raskt slettet av fruen. Og hun som tror det er en silkenattkjole får seg nok en overraskelse.. 😄

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Katten89 skrev:

Jeg kommenterte på instagrambildet av henne i my muse nattkjole. Det var ei som lurte på om nattkjolen var av silke. Jeg svarte at den nok sikkert er av deilig polyester.. Kommentaren ble raskt slettet av fruen. Og hun som tror det er en silkenattkjole får seg nok en overraskelse.. 😄

🤣🙈

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Instagramstory, med utallige sexy poseringer med minimal 'bekledning'.. og plutselig et bilde av et barn i lek. 
Forvirrende! :eeeh:  

Og helt feil!

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo så sykt Harry å ha kolleksjon med Mymuse når alle andre influencere har det i tillegg - ofte lanseres det på samme tid.. og dårlig kvalitet...

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Finlay skrev:

Helt enig.

Jeg likte egentlig den cardiganen, men synd at ingen av bildene viser den i sin helhet. Den henger liksom bare på, og har sklidd ned av skulderen, eller det ser ut som hun er i ferd med å ta den av/på. Ingen bilder der hun står oppreist.

Hvis jeg skulle brukt 1500 kr på denne, ville jeg sett den både forfra, bakfra, åpen og gjenkneppet. Og til klær. Ikke til undertøy. Dessuten skjærer det i hjertet når den beskrives som "En nydelig cardigan i mohair" når den er laget av:

30% Nylon, 30% Acrylic, 23% Wool, 16% Mohair.

Vil si at prisen er rimelig drøy for et plagg som består av 60% plast.

Jeg på min side var nesten overrasket over at det i det hele tatt var naturfiber i jakken. 

Men aldri i verden om jeg ville betalt 1500 kroner for 60% plast. 

Sitter i en lignende jakke nå, den er riktignok stinn av kunstfiber, men jeg tror jeg betalte 200 kroner for den på Lindex. Omtrent like mye som jeg kunne vært villig til å betale for cardiganen til CBE. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1500 for en kardigan i mest akryl og nylon. Dette er jo virkelig billigprodukter som de forsøker å late som er eksklusive. Nei CBE, dette er garantert ikke «verdens fineste nattkjole», det fins mye lekkert og deilig i 100% silke, som er som en drøm å ha på seg. Det blir aldri polyester, uansett hvordan den er behandlet. Polyesternattkjoler av den typen koster vel maks et par hundre i kjedebutikkene.

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, Lopploella skrev:

1500 for en kardigan i mest akryl og nylon. Dette er jo virkelig billigprodukter som de forsøker å late som er eksklusive. Nei CBE, dette er garantert ikke «verdens fineste nattkjole», det fins mye lekkert og deilig i 100% silke, som er som en drøm å ha på seg. Det blir aldri polyester, uansett hvordan den er behandlet. Polyesternattkjoler av den typen koster vel maks et par hundre i kjedebutikkene.

Riktig, ikke er det resirkulert polyester og ikke noe stretch i, heller. Og prisene er helt latterlige, hvem kjøper noe sånt? Sorry, men det er helt vilt og skammelig. 

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, det gir «influenserne» mulighet til å posere halvnakne, penger på bok og til å sende skryt ala 🔥,🍑 osv til hverandre... 

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Katten89 skrev:

Jeg kommenterte på instagrambildet av henne i my muse nattkjole. Det var ei som lurte på om nattkjolen var av silke. Jeg svarte at den nok sikkert er av deilig polyester.. Kommentaren ble raskt slettet av fruen. Og hun som tror det er en silkenattkjole får seg nok en overraskelse.. 😄

Så utrolig useriøst av carolinebergeriksenno å slette en kommentar med en faktaopplysning som uansett er oppgitt på nettsiden til MuMuse.

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syns ikke de bildene var noe fine jeg.

Man ser ikke produktene ordentlig på flere av bildene, og det er noe med modellen. Jeg vet ikke helt, men ansiktsuttrykkene på bildene er jo helt merkelige. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere ikke folk ser mer på kroppen til CBE enn selve "tøyet"? Syns  veldig mange kommentarer går på hvor flott kropp hun har / hvor amazing hun ser ut / wow - DEN mammakroppen... ol. Veldig mange andre som selger lignende undertøy - skjønner ikke hva som er så mye bedre med hennes kolleksjon. Kunne ikke falt meg inn å kjøpe noe av dette. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Ellevira skrev:

Tror dere ikke folk ser mer på kroppen til CBE enn selve "tøyet"? Syns  veldig mange kommentarer går på hvor flott kropp hun har / hvor amazing hun ser ut / wow - DEN mammakroppen... ol. Veldig mange andre som selger lignende undertøy - skjønner ikke hva som er så mye bedre med hennes kolleksjon. Kunne ikke falt meg inn å kjøpe noe av dette. 

Den «mammakroppen»?? hva er det for et sykt kompliment.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Ellevira skrev:

Tror dere ikke folk ser mer på kroppen til CBE enn selve "tøyet"? Syns  veldig mange kommentarer går på hvor flott kropp hun har / hvor amazing hun ser ut / wow - DEN mammakroppen... ol. Veldig mange andre som selger lignende undertøy - skjønner ikke hva som er så mye bedre med hennes kolleksjon. Kunne ikke falt meg inn å kjøpe noe av dette. 

Hun har fått kommentar på det på Instagram under det siste bildet. At med slike bilder som hun har lagt ut i det siste, så tiltrekker hun seg helt andre folk enn de som vil se undertøy. Men det tror jeg ikke hun bryr seg om. Derfor hun trener hele dagen, for å vise frem kroppen på internett. Det som er ille, er jo at ungene vises frem på samme profil. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...