Rev. Revenge Skrevet 27. oktober 2020 #30301 Skrevet 27. oktober 2020 (endret) At cbe.no oppga i eget kommentarfelt å ha hatt BH-størrelse B/C for 8 år siden, før barn og med tiden en synlig økning i volum med årene, betyr ikke at det var riktig. Verken da eller nå. Kropper endrer swg selv om enkelte blånekter. Vi vet ikke hva hun er, bare hva hun hevder at hun er. Cup-størrelse henger nøye sammen med omkrets rundt rygg. Hvis man har en C hos HM og H hos Change, er det feil omkrets på BH'en enten fra HM eller Change. Endret 27. oktober 2020 av Revenge o'Cavatina 20
123Frustrert Skrevet 27. oktober 2020 #30302 Skrevet 27. oktober 2020 18 minutter siden, Revenge o'Cavatina skrev: At cbe.no oppga i eget kommentarfelt å ha hatt BH-størrelse B/C for 8 år siden, før barn og med tiden en synlig økning i volum med årene, betyr ikke at det var riktig. Verken da eller nå. Kropper endrer swg selv om enkelte blånekter. Vi vet ikke hva hun er, bare hva hun hevder at hun er. Cup-størrelse henger nøye sammen med omkrets rundt rygg. Hvis man har en C hos HM og H hos Change, er det feil omkrets på BH'en enten fra HM eller Change. Det kan godt være, men alt blir misvisende når plutselig f cup er XS.. 10
Rev. Revenge Skrevet 27. oktober 2020 #30303 Skrevet 27. oktober 2020 (endret) 2 timer siden, 123Frustrert skrev: Det kan godt være, men alt blir misvisende når plutselig f cup er XS.. Hvor kommer F-cup'en fra? Hvis bysten er liten er det to alternativer: Feil oppgitt mål eller omkretsen under bysten er så liten at en liten byste blir stor pga forholdstallene. Tilføyelse: Fikk med meg kommentaren fra Cbe sitt kommentarfelt nå🙈 Det passer bare ikke. Uten å utlevere min egen størrelse, så går det bare ikke å ha en str. 65F hos Change og samtidig påberope seg en XS/S ellers med mindre det er treningsbh eller noe som fungerer som tøy som ikke er målt opp/fungerer som en bh. Når en viss cup med en omkrets er satt, har man en indikasjon på bh-størrelse. Da er det misvisende å oppgi andre mål for bh-størrelse slik det gjøres på cbe.no. BH'ene på MyMuse fungerer i så fall ikke som reelle bh'er. BH-størrelse er lett å kalkulere ut. https://www.ung.no/kropp/4300_BH_-_Hvordan_finner_du_rett_størrelse.html Endret 27. oktober 2020 av Revenge o'Cavatina tilføyelser 15
Lyckeliten Skrevet 27. oktober 2020 #30304 Skrevet 27. oktober 2020 6 timer siden, LilleSnupp skrev: Hvor mye legger man inn for å få F-cup fra relativt små flate bryst? jf. https://www.carolinebergeriksen.no/2020/10/25/caroline-berg-eriksen-x-my-muse-aw-2020/#comment-1194914 Jeg gikk opp fra 70A til 65C etter to barn og kjenner to andre som har gått opp både to og tre BH størrelser, og noen som har gått ned. Dersom hun har tatt silikon synes jeg hun bør være ærlig om det. Etter min mening skaper det mer kroppspress av at man utgir seg for å være naturlig. 18
MaleficentAurora Skrevet 28. oktober 2020 #30305 Skrevet 28. oktober 2020 9 timer siden, Lyckeliten skrev: Jeg gikk opp fra 70A til 65C etter to barn og kjenner to andre som har gått opp både to og tre BH størrelser, og noen som har gått ned. Dersom hun har tatt silikon synes jeg hun bør være ærlig om det. Etter min mening skaper det mer kroppspress av at man utgir seg for å være naturlig. Hun har det. LKE eksploderte i kommentarfeltet da noen spurte CBE om det på Instagram. Ifølge han så er brystoperasjon en privatsak som "IKKE" angår resten av verden. Noe som er feil når CBE heller tiden trykker kroppen å deler av den oppi kameralinsen hvert bidige dag, år inn og år ut. Om du Google henne så ser du forskjellen. 30
Marioposa Skrevet 28. oktober 2020 #30306 Skrevet 28. oktober 2020 På 8.5.2020 den 21.44, MissLucy skrev: En ting er de tusen bildene som viser før og nå ift størrelse og fasong. Men det beste beviset er bildene som viser rippling. Du ser rippling helt tydelig på dette bildet: Det er ingen tvil om at CBE har implantat. Rippling = implantat 22
123Frustrert Skrevet 28. oktober 2020 #30307 Skrevet 28. oktober 2020 1 minutt siden, Marioposa skrev: Det er ingen tvil om at CBE har implantat. Rippling = implantat Akkurat at de brystene er operert er hevet oven en hver tvil. Ser på undertøyet som er lagt ut nå også, brystvortene er på oversiden av brystet og peker oppover. Det er helt feil anatomi for naturlige bryst. 26
Ultiva Skrevet 28. oktober 2020 #30308 Skrevet 28. oktober 2020 CBE før operasjonen i mai 2018: https://imgur.com/a/X7yeE8X CBE etter operasjonen: https://imgur.com/a/2pc3brt Jeg syns CBE var MYE mer elegant før og da spilte hun ikke så voldsomt på sex slik hun gjør etter operasjonen. Hun blir mer og mer smakløs, dessverre i takt med at barna hennes begynner på skole og får tilgang til sosiale medier. 44
MaleficentAurora Skrevet 28. oktober 2020 #30309 Skrevet 28. oktober 2020 NOVEMBER 24, 2015 vs JULI 8, 2019 https://www.carolinebergeriksen.no/2015/11/24/outfit-for-a-date-night-2/ https://www.carolinebergeriksen.no/2019/07/08/date-night-with-you/ Bildene i undertøyet som vi får ofte servert fra henne sier jo også sitt hva som har blitt gjort. At LKE eksploderte over et uskyldig spørmål er forvirrende når dama ikke er lik seg selv lengre. 25
Nebel86 Skrevet 28. oktober 2020 #30310 Skrevet 28. oktober 2020 Denne tråden når nye høyder ser jeg Og dette er vel, hva da? 8 gangen dere fikk muligheten til å diskutere "ripplingen" og 150 gangen puppene til denne dama? Ingen bjeller som ringer når man i fullt alvor sitter offentlig på et forum og bitcher om en annen kvinnes bryster og mener silikon ikke er hennes personlige eller eget valg fordi hun viser utringning på kanalene sine eller fordi hun sa en gang at kroppen ikke hadde forandret seg mye? Ikke? Regna med det... Til å være i overkant opptatt og engasjert i kampen mot at slanke og flotte kvinner kan være stolt av krop... Mente selvsagt kroppspress i media så gjør dere en særdeles dårlig jobb ved å kommentere kroppen til andre negativt. Sikkert mange der ute som ikke visste at rippling var en greie engang, eller at det er resultat av mye trening, men nå føler på det. Mye hykleri og dobbeltmoral i denne tråden 😏 12
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 28. oktober 2020 Populært innlegg #30311 Skrevet 28. oktober 2020 (endret) Nebel - hvis du hadde skrevet feks - Hvordan får dere omtalen av kroppen til CBE til å stemme overens med egen kritiske holdning til kroppsfokus? og droppet all nedsnakkingen av meddebattanter og hinting om misunnelse, så kunne det hende at noen hadde hatt lyst på en saklig debatt om hvordan man kan bekjempe kroppspress uten å omtale kroppene til de som står for mye kroppspress. Men når man kaller folk hyklerske dobbeltmoralister, synes mange det setter en standard for debatten - og når man viser en manglende respekt for meddebattanter, kan det hende at folk rett og slett ikke gidder. Men når det er sagt, så synes jeg det er vanskelig - hvordan kan man diskutere den uheldige inflytelsen folk som CBE og feks SE utøver UTEN å snakke om hvordan dette kroppsfokuset arter seg, eller i hvor stor grad det utøves? Endret 28. oktober 2020 av pøbelsara 68
Populært innlegg Christiane_W Skrevet 28. oktober 2020 Populært innlegg #30312 Skrevet 28. oktober 2020 I kommentarfeltet til innlegget om den nye My Muse kolleksjonen spør Synne om hva CBE tenker om sin profil som influenser i forhold til retningslinjene fra Fagutvalget for influencermarkedsføring. Synne påpeker at det er mye kroppspress i CBEs kanaler, da hun stadig opptrer lettkledd eller svært ettersittende klær. CBEs svar er ikke overraskende. "Dette er ikke et regelverk, men retningslinjer som et lite utvalg har satt opp. Det er ingen som plikter å følge det." Her skinner det tydelig gjennom at hun ikke akter å forholde seg til disse retningslinjene fra dette "lille utvalget", siden det ikke er et regelverk hun er forpliktet til å følge. Og at hun omtaler FIM som hun gjør sier jo sitt om hva hun mener om dem og deres rolle. I samme svar skriver CBE også: "Nå promoterer jeg min egen undertøyskolleksjon, det er helt normalt å gjøre det ved å vise frem bilder hvor undertøyet er på. Jeg synes bildene er fine, og det er ingenting seksuelt med de. Fokuset er rett og slett på det flotte undertøyet 🙂 For meg oppstår selve problemet når fokuset handler mer om kropp, enn selve produktet som markedsføres." Fokus på undertøyet? Produktet i fokus, ikke kropp... Nja... På vedlagte bilder mener jeg fokuset er på kroppen til CBE, ikke på undertøyet hun har på seg, det ser man jo knapt. https://imgur.com/a/JCfRzXc (Screenshots fra CBEs Instagramkonto) 52
MaleficentAurora Skrevet 28. oktober 2020 #30313 Skrevet 28. oktober 2020 På videoen så ser man at CBE ikke er seg selv på bildene sine.. Hun er akkurat sånn som alle andre vanlig folk. Ingen direkte sprettrompe eller innsugende mage. Jeg blir faktisk glad når hun legger ut en video der det er NULL redigering eller filter. https://www.instagram.com/p/CG5Du2mA1qU/?hl=nb 8
Klink Skrevet 28. oktober 2020 #30314 Skrevet 28. oktober 2020 3 timer siden, pøbelsara skrev: Nebel - hvis du hadde skrevet feks - Hvordan får dere omtalen av kroppen til CBE til å stemme overens med egen kritiske holdning til kroppsfokus? og droppet all nedsnakkingen av meddebattanter og hinting om misunnelse, så kunne det hende at noen hadde hatt lyst på en saklig debatt om hvordan man kan bekjempe kroppspress uten å omtale kroppene til de som står for mye kroppspress. Men når man kaller folk hyklerske dobbeltmoralister, synes mange det setter en standard for debatten - og når man viser en manglende respekt for meddebattanter, kan det hende at folk rett og slett ikke gidder. Men når det er sagt, så synes jeg det er vanskelig - hvordan kan man diskutere den uheldige inflytelsen folk som CBE og feks SE utøver UTEN å snakke om hvordan dette kroppsfokuset arter seg, eller i hvor stor grad det utøves? Ved å ikke kommentere kroppen deres. 7
Klink Skrevet 28. oktober 2020 #30315 Skrevet 28. oktober 2020 1 time siden, MaleficentAurora skrev: På videoen så ser man at CBE ikke er seg selv på bildene sine.. Hun er akkurat sånn som alle andre vanlig folk. Ingen direkte sprettrompe eller innsugende mage. Jeg blir faktisk glad når hun legger ut en video der det er NULL redigering eller filter. https://www.instagram.com/p/CG5Du2mA1qU/?hl=nb Hun ligner da på seg selv ? 🙃 7
Gjest Lin11 Skrevet 28. oktober 2020 #30316 Skrevet 28. oktober 2020 1 time siden, Christiane_W skrev: I kommentarfeltet til innlegget om den nye My Muse kolleksjonen spør Synne om hva CBE tenker om sin profil som influenser i forhold til retningslinjene fra Fagutvalget for influencermarkedsføring. Synne påpeker at det er mye kroppspress i CBEs kanaler, da hun stadig opptrer lettkledd eller svært ettersittende klær. CBEs svar er ikke overraskende. "Dette er ikke et regelverk, men retningslinjer som et lite utvalg har satt opp. Det er ingen som plikter å følge det." Her skinner det tydelig gjennom at hun ikke akter å forholde seg til disse retningslinjene fra dette "lille utvalget", siden det ikke er et regelverk hun er forpliktet til å følge. Og at hun omtaler FIM som hun gjør sier jo sitt om hva hun mener om dem og deres rolle. I samme svar skriver CBE også: "Nå promoterer jeg min egen undertøyskolleksjon, det er helt normalt å gjøre det ved å vise frem bilder hvor undertøyet er på. Jeg synes bildene er fine, og det er ingenting seksuelt med de. Fokuset er rett og slett på det flotte undertøyet 🙂 For meg oppstår selve problemet når fokuset handler mer om kropp, enn selve produktet som markedsføres." Fokus på undertøyet? Produktet i fokus, ikke kropp... Nja... På vedlagte bilder mener jeg fokuset er på kroppen til CBE, ikke på undertøyet hun har på seg, det ser man jo knapt. https://imgur.com/a/JCfRzXc (Screenshots fra CBEs Instagramkonto) Utrolig rart da, at andre klarer å selge undertøy uten å måtte vise frem «alt« i ulike positurer.
Klink Skrevet 28. oktober 2020 #30317 Skrevet 28. oktober 2020 38 minutter siden, Lin11 skrev: Utrolig rart da, at andre klarer å selge undertøy uten å måtte vise frem «alt« i ulike positurer. Men det kommer vel an på hvilken undertøy det er snakk om? Er hennes valg om hun vil framstå som glamourmodell. jeg vet da om andre, som har jobbet som glamourmodeller, som også har barna i tillegg til halvnakne bilder av seg på blant annet Facebook. Og som har en del følgerne nettopp på grunn av tidligere jobb og kjendisstatus. Null problem syns jeg. 4
Gjest Lin11 Skrevet 28. oktober 2020 #30318 Skrevet 28. oktober 2020 Akkurat nå, Klink skrev: Men det kommer vel an på hvilken undertøy det er snakk om? Er hennes valg om hun vil framstå som glamourmodell. jeg vet da om andre, som har jobbet som glamourmodeller, som også har barna i tillegg til halvnakne bilder av seg på blant annet Facebook. Og som har en del følgerne nettopp på grunn av tidligere jobb og kjendisstatus. Null problem syns jeg. Da er vi enige om noe, at dette ikke handler om å vise frem tøystykker men fremstå som glamourmodell.
Klink Skrevet 28. oktober 2020 #30319 Skrevet 28. oktober 2020 1 minutt siden, Lin11 skrev: Da er vi enige om noe, at dette ikke handler om å vise frem tøystykker men fremstå som glamourmodell. Det handler vel om det også siden ho ønsker å selge kolleksjonen sin. 1
MaleficentAurora Skrevet 28. oktober 2020 #30320 Skrevet 28. oktober 2020 1 time siden, Klink skrev: Hun ligner da på seg selv ? 🙃 På den videoen ja. Men ikke generelt sett. Det har blitt dokumentert langt mer noe annet. 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå