Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Gjest tranedatter
Skrevet
1 time siden, MaleficentAurora skrev:

Nok en Norgesferie som blir 100% glorete på lik linje som ifjor.

《 Vi skal opp på hytta til foreldrene til Lars Kristian på Dovre, og så skal de passe jentene mens jeg og Lars Kristian skal gå litt i fjellet i Rondane. Der skal vi telte i to-tre dager, før vi drar videre til Geiranger, hvor vi skal ha base ved et hotell der. Det blir kjempehyggelig, for nå er det så lenge siden vi har hatt alenetid, forteller Eriksen》

Artiklen ble publisert for 14timer siden.

https://www.tv2.no/underholdning/11503028/

1. Var de ikke på hotell i oslo i helgen uten barn? 27 juni

2. 29 mai var de også der.

(april et himla påpekende om "annerledes hjemmepåske/ferie/hjemmekontor etc - som alle andre i Norge hadde)

3. vestlia i mars

(I februar var det inredning av soverom (igjen!), netfit og "alenemamma" - fra fredag til søndag, du store! Flaks nok har de reist både her og der, men sammen med barna.)

(i januar skjedde ikke mye, om man følger bloggen)

4. desember i Sverige på slott.

Lunsj i Oslo uten barn til stadighet, samt de jobber jo sammen dag ut og dag inn - altså egentid når barna er i skole/bhg?

4 reiser uten barn, med opphold på hotell på 6 mnd. Vil påstå det er temmelig bra. Spesielt sett til at de har familien nær, ofte har barnevakt (les foreldrene) med på reiser så de får en kveld eller tre ute.

Hvordan det står til med noen timers barnevakt på kvelden aner jeg ikke, orket ikke bla gjennom bloggen så nøye.

Leser sjeldent bloggen, men fikk med meg en del nå. Blir nok noen år til neste gang ja, dårlig språk (høres ut som noen som forsøker skrive "peeent", men får det til å høres ut som Ibsens) og kjedelig innehold.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

《 Vi skal opp på hytta til foreldrene til Lars Kristian på Dovre, og så skal de passe jentene mens jeg og Lars Kristian skal gå litt i fjellet i Rondane. Der skal vi telte i to-tre dager, før vi drar videre til Geiranger, hvor vi skal ha base ved et hotell der. Det blir kjempehyggelig, for nå er det så lenge siden vi har hatt alenetid, forteller Eriksen》

men atte hæ? Hadde ikke de alenetid i helgen? Eller er alenetid noe annet for de?

• Liker 24
Skrevet (endret)
31 minutter siden, 123Frustrert skrev:

😂😂 er ikke det omtrent 48 timer siden? Blir litt lenger når de drar på ferie da, men hvor mye alenetid trenger man egentlig? 

Nei si det. Jeg aner ikke hvor mye tid de treng sammen uten barna.

8 minutter siden, tranedatter skrev:

1. Var de ikke på hotell i oslo i helgen uten barn? 27 juni

2. 29 mai var de også der.

(april et himla påpekende om "annerledes hjemmepåske/ferie/hjemmekontor etc - som alle andre i Norge hadde)

3. vestlia i mars

(I februar var det inredning av soverom (igjen!), netfit og "alenemamma" - fra fredag til søndag, du store! Flaks nok har de reist både her og der, men sammen med barna.)

(i januar skjedde ikke mye, om man følger bloggen)

4. desember i Sverige på slott.

Lunsj i Oslo uten barn til stadighet, samt de jobber jo sammen dag ut og dag inn - altså egentid når barna er i skole/bhg?

4 reiser uten barn, med opphold på hotell på 6 mnd. Vil påstå det er temmelig bra. Spesielt sett til at de har familien nær, ofte har barnevakt (les foreldrene) med på reiser så de får en kveld eller tre ute.

Hvordan det står til med noen timers barnevakt på kvelden aner jeg ikke, orket ikke bla gjennom bloggen så nøye.

Leser sjeldent bloggen, men fikk med meg en del nå. Blir nok noen år til neste gang ja, dårlig språk (høres ut som noen som forsøker skrive "peeent", men får det til å høres ut som Ibsens) og kjedelig innehold.

Stemmer godt med oppsummeringen din. Helgen 24.juni var de på hotel som du sier uten barn. Men da hadde de dessverre med seg hele teamet fra Bloggerne som skulle filme å alt. Stakkars.

Endret av MaleficentAurora
  • Liker 14
Skrevet (endret)

Base ved et hotell ja......hmmm.....mon tro om det er litt sponsing vedr. dette hotellet......eller, nei, ikke mon tro, for det er nok mer eller mindre sikkert at det er det ja, for når gjør disse pengegriske noksagt'ene noen verdens ting uten at det er spons, skjult eller ikke, med i bildet?

Endret av Skrottefar
  • Liker 28
Skrevet
3 minutter siden, Orly skrev:

men atte hæ? Hadde ikke de alenetid i helgen? Eller er alenetid noe annet for de?

Jeg vet ikke hva de legger i alenetid. Skulle nå tro at de hadde det nå i helgen når de feiret både 10års bryllupsjubileum å LK sin bursdag. Men som CBE sa på storyen til LK så blir hun aldri fornøyd.

• Liker 15
Skrevet
5 minutter siden, Skrottefar skrev:

Base ved et hotell ja......hmmm.....mon tro om det er litt sponsing vedr. dette hotellet......eller, nei, ikke mon tro, for det er nok mer eller mindre sikkert at det er det ja, for når gjør disse pengegriske noksagt'ene noen verdens ting uten at det er spons, skjult eller ikke, med i bildet?

Du regne med at det blir en haug av skjult reklame av både hotellet og andre steder. Skal ikke forundre meg om denne norgesferien er sponset. Det vil tiden vise seg tidsnok før hele landet.

• Liker 12
Skrevet
10 minutter siden, MaleficentAurora skrev:

Du regne med at det blir en haug av skjult reklame av både hotellet og andre steder. Skal ikke forundre meg om denne norgesferien er sponset. Det vil tiden vise seg tidsnok før hele landet.

Noe annet ville vært mot normalen, så ja, jeg regner med det :)

• Liker 13
Skrevet
47 minutter siden, MaleficentAurora skrev:

Jeg vet ikke hva de legger i alenetid. Skulle nå tro at de hadde det nå i helgen når de feiret både 10års bryllupsjubileum å LK sin bursdag. Men som CBE sa på storyen til LK så blir hun aldri fornøyd.

Ja i min verden er det alenetid, i ferier vil jeg definitivt være med barna.

• Liker 18
Skrevet
50 minutter siden, Skrottefar skrev:

Helt sikkert sponsing,  nok en plass jeg skal unngå da selv om jeg ferierer i Geiranger hvert år.

• Liker 8
Gjest Lin11
Skrevet
Akkurat nå, Orly skrev:

Ja i min verden er det alenetid, i ferier vil jeg definitivt være med barna.

"Alenetid" er vel populært hos målgruppen deres? Du vet, de ressurssterke og kjøpesterke kvinnene som skal svi av 500 kr for en polyestertopp uten verken hold eller funksjon. Eller som tenker at truse med "gledespike" preg og tilsvarende BH, er verdt å svi av en tusenlapp eller mer på. Eller de som tenker at å  jage måker under hekketiden er helt på sin plass. Den gruppen av kvinner, altså segmentet som skal handle det CBE reklamerer for.

Gjest pop up bruker
Skrevet

Spørsmål: jeg følger ikke så mye med lenger, men så de hadde nå feiring på et hotell - kake og ballonger, og sponset så klart. Men var det bare dem der? Så litt øde og forlatt ut hele serien med bilder. 

Skrevet
11 minutter siden, pop up bruker skrev:

Spørsmål: jeg følger ikke så mye med lenger, men så de hadde nå feiring på et hotell - kake og ballonger, og sponset så klart. Men var det bare dem der? Så litt øde og forlatt ut hele serien med bilder. 

Bare dem - og kameracrewet til Bloggerne. Skikkelig romantisk med andre ord ❤️

• Liker 26
Skrevet

Photoshoot for Netfit 😂. Ja, det er jo bare en ny kanal med bilder av henne i magetopper. Hva er inspirerende ved det? 

• Liker 30
Gjest Lin11
Skrevet
Akkurat nå, Surikatt skrev:

Photoshoot for Netfit 😂. Ja, det er jo bare en ny kanal med bilder av henne i magetopper. Hva er inspirerende ved det? 

Hva skjer med PT tittelen til rosabloggektemannen? Har han fått den nå?

Skrevet

Dårlig reklame for house of cb, må jeg si. Først en kjole som er så trang og rar i snittet at puppene holder på å falle ut, så en kjole hvor hun av en eller annen grunn må stappe stroppene inn i kjolen. Jeg skjønner ikke pointet.

• Liker 23
Skrevet (endret)

Nå kan ikke jeg all verden om jussen her, men er det virkelig slik at angreretten bortfaller i det øyeblikket man laster ned appen? 

edit: Ser at kjøper skal «signere» på det, men er det lovlige vilkår?

https://www.netfit.no/sales-terms/

Endret av LilleSnupp
  • Liker 17
Skrevet
7 timer siden, Lin11 skrev:

Ja, er visst endelig ferdig. 

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, Lin11 skrev:

Han hadde eksamener om dagen så TROR han med rette kan kalle seg for PT nå, men tittelen har stått på instagramprofilen hans mye, mye lenger. Men de har jo et lemfeldig forhold til titler. 

• Liker 28
Skrevet
18 minutter siden, 123Frustrert skrev:

Han hadde eksamener om dagen så TROR han med rette kan kalle seg for PT nå, men tittelen har stått på instagramprofilen hans mye, mye lenger. Men de har jo et lemfeldig forhold til titler. 

Ja. Kanskje han har tenkt å utdanne seg til lege, også. 

• Liker 17
Gjest Fett nok
Skrevet
31 minutter siden, 123Frustrert skrev:

Personlig trener er verdens minst beskyttede tittel. Går helt fint an å jobbe fulltid som PT med 0 dagers utdannelse innenfor feltet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...