Gjedda Skrevet 15. mars 2024 #94061 Del Skrevet 15. mars 2024 10 hours ago, Frisk Frosk said: Og den o'store coach Eriksen som krevde at toppidrettsutøvere måtte søke for at han skulle vurdere om de var gode nok til at de kunne på betale titusener av kroner til ham for at han skulle trene dem... Han har i kveld fire stories hvor han trener små barn, tre stories av egne barn som jobber for ham (eller kvalifiserte søknaden deres?), og to unge gutter. Når LKE og CBE ikke greier å korrigere hverandre, ikke greier å trene seg selv riktig, så er det fullstendig hodeløst at LKE jobber med å trene barn. Lurer på om LKE har søkt Arbeidstilsynet for dette barnearbeidet...? Kanskje LKE burde starte barnehage. Kun for de mest dedikerte barna selvsagt. 20 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 15. mars 2024 #94062 Del Skrevet 15. mars 2024 (endret) Frisk Frosk skrev (12 timer siden): Du har jo egentlig helt rett - CBE avslutter etter halvgjort løft... LKE har vist på ulike kanaler at han nok leser en del forskning. Problemet er når man likevel hverken har kunnskap eller innsikt nok til å omsette til en forsvarlig og profesjonell praksis. Tror vi skal være glad de ikke kan selge sin overdrevne tro på seg selv på flaske. Overdreven tro på seg selv skader både de selv og andre (selv egne barn...) når de ikke forstår hva de ikke forstår, men tror de forstår alt... Noen synes å ha falt i Dunning-Kruger-gryta som barn. Kan det ha med å gjøre at hvis øvelsen skal utføres korrekt så skal faktisk setemusklene klemmes/hofta låses i topposisjonen? Dvs. dersom man utfører øvelsen korrekt kan det risikeres at rumpa faktisk må fremvises i en mindre flatterende form, og det er kanskje ikke ønskelig. 🤔 Endret 15. mars 2024 av Laia 22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 15. mars 2024 #94063 Del Skrevet 15. mars 2024 40 minutter siden, Laia said: Kan det ha med å gjøre at hvis øvelsen skal utføres korrekt så skal faktisk setemusklene klemmes/hofta låses i topposisjonen? Dvs. dersom man utfører øvelsen korrekt kan det risikeres at rumpa faktisk må fremvises i en mindre flatterende form, og det er kanskje ikke ønskelig. 🤔 Det er så psykt, går helt mot alt trening skal være, ALT for å vise en totalt uinteressant stuss. Morsomt hvordan deres eget oppheng i egen kropp gjør de mindre og mindre interssante for alle andre. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 15. mars 2024 #94064 Del Skrevet 15. mars 2024 Snødronninga skrev (På 12.3.2024 den 23.49): Det er trutmunn med hund, i profil, med barna, trutmunn har biitt en del av Carolines varemerke. For av alle bilder hun kunne valgt i dette svaret, er det selvsagt ett med trutmunn. Ta med mye hår og tomt blikk i tillegg. Hvis målet er å ligne på en dukke, nailer hun det perfekt. Tror mer på at det er Caroline 14 år vi ser i sosiale medier, i stedet for Caroline 37 år. Begynner å bli en bra liste med ting som går på repeat. Aldri en dag uten, si. 🍦☕️🍑 😗 🥛 🏃🏼♂️ https://story.snapchat.com/u/carobergeriksen/ZSp-O9_USHGlb4eti4HB5wAAgdXR3d211ZnR3AY4y_d6bAY4y_dzGAAAAAA?share_id=E8rtqtS2TZKR5VIkqaS43Q&locale=nb_NO I alle dager … Har hun noen gang sett mer ukjent ut en dette? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 15. mars 2024 #94065 Del Skrevet 15. mars 2024 hvalstad45 skrev (51 minutter siden): *...deres eget oppheng i egen kropp Akkurat. Dette er den eneste valutaen og verdien to voksne i 40-årene har i selskapet sitt. Solen dreier seg rundt Daglig leders kropp, og macho-bedreviter-styreleders tolkning av pub.med. Begge fremstår til å tro at hele verden er opptatt av dem. De skal ha for selvtilliten, men det hele klinger særs ustemt med verdiene i dagens samfunn. Så ustemt at jeg lurer på om de ikke trenger en sponset pianostemmer for holdningene deres fremfor pianoet de forsøkte å tigge spons til for noen år siden. Aberet er at de færreste pianostemmere har en helserelatert grad i bunnen av utdannelsen. Om noen. Gratis jobber de i allfall ikke. 21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 15. mars 2024 #94066 Del Skrevet 15. mars 2024 Laia skrev (3 timer siden): Kan det ha med å gjøre at hvis øvelsen skal utføres korrekt så skal faktisk setemusklene klemmes/hofta låses i topposisjonen? Dvs. dersom man utfører øvelsen korrekt kan det risikeres at rumpa faktisk må fremvises i en mindre flatterende form, og det er kanskje ikke ønskelig. 🤔 Ja, det var mitt inntrykk, for det er virkelig ingen logisk grunn til å utføre bare halve øvelsen når de med dette forsøker å profilere henne som pt(student), CBEno og Netfit.no - og man vet at det er pt Lars Kristian Eriksen som mest trolig står bak kamera, eller i det minste er der. Og likevel greier ikke coach Eriksen å se at øvelsene gjøres feil - eller mer trolig, han støtter at øvelsene gjøres feil for å fokusere på konas sete og fremstille henne på en måte jeg antar de mener er sexy. Nesten ikke rart LKE siste par årene har snakket om problemer med føtter og bein... han/de skyter jo seg selv i beina nesten hver gang de publiserer noe trenings-, kostholds- eller helserelatert på sine ulike bedriftskanaler... 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 15. mars 2024 #94067 Del Skrevet 15. mars 2024 (endret) Det der rompebildet er sånn man ser på Tinder for de som ønsker å være anonym og søker FuckFriends eller andre mer kinky sider, ikke en bedriftside.. Eller bilde man sender til kjæresten, mannen eller han man har noe på gang med. Ikke noe man legger ut på en bedriftside. Verken classy, delikat eller oser kvalitet! Endret 15. mars 2024 av LilleSnupp 27 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 15. mars 2024 #94068 Del Skrevet 15. mars 2024 Dette inspirerer iallfall ikke meg til å løpe! Begge er stillbilder fra video der hun hoster og ser halvdød ut. 14 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 15. mars 2024 #94069 Del Skrevet 15. mars 2024 Blir ikke inspirert av ihjelfiltrerte selfier uansett hvem som deler sånt. Men, jeg kom over en annonse for the Shala sitt kurs for sertifisert barneyogalærer. Siden lke er blitt så opptatt av å trene eliten, altså barn, burde han sende kona på nytt sertifisert instruktørkurs så partneren hans kan ta tak i de samme barna og forme dem i sitt bild...eh, ha det gøy med barneyoga for treningsvariasjonens skyld. Det ser ut til at daglig leder trenger litt mer input når det gjelder instruksjon, siden det fortsatt mangler kompetanse i å instruere seg selv. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djerven Skrevet 15. mars 2024 #94070 Del Skrevet 15. mars 2024 FruRosa skrev (54 minutter siden): Dette inspirerer iallfall ikke meg til å løpe! Begge er stillbilder fra video der hun hoster og ser halvdød ut. Det er puteflaut faktisk, hele videoen. Ser for meg seansen med den filminga… Cringe ville jeg sagt om jeg var 20 år yngre 14 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spenol Skrevet 15. mars 2024 #94071 Del Skrevet 15. mars 2024 Djerven skrev (52 minutter siden): Det er puteflaut faktisk, hele videoen. Ser for meg seansen med den filminga… Cringe ville jeg sagt om jeg var 20 år yngre Det er sånn at jeg ikke kan fatte at det er sant👀 Mener hun det virkelig? Altså måten hun fremstiller seg på i den videoen? Så innmari gjennomskuelig falskt. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 15. mars 2024 #94072 Del Skrevet 15. mars 2024 FruRosa skrev (1 time siden): Dette inspirerer iallfall ikke meg til å løpe! Begge er stillbilder fra video der hun hoster og ser halvdød ut. Etter dette kom det selvsagt en speilselfie i samme antrekk, for å vise ENDA mer kropp. Orker ikke engang å dele den her, det er posert med samme uttrykket som på alle selfier. Fra venstresiden, må vite. God helg! 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsh Skrevet 15. mars 2024 #94073 Del Skrevet 15. mars 2024 FruRosa skrev (21 timer siden): Så fikk hun vist frem stussen igjen, da ... Har hun bare en fot? Og tre rumpeballer? 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingo Skrevet 15. mars 2024 #94074 Del Skrevet 15. mars 2024 Marsh skrev (14 minutter siden): Har hun bare en fot? Og tre rumpeballer? Lavmål på lavmål. Av en veteran i influencer-bransjen så står det til stryk å ha et innhold som ikke er innhold, utdatert, overfladisk og repeterende - som en fersk tweens ( sorry tweens, dere er flotte og har lov å bruke tid på å finne ut hva som virkelig er viktig i livet). Cbe tror fremdeles at kropp, rumpe, bar mage og utseende er det viktigste av alt i denne verden - der andre jobber hardt, utvikler/utdanner seg, blir modne og finner sine ting i livet står tiden stille hos cbe. Skjuler seg bak trening og kosthold-content - det er bare sprøyt - målet er fremdeles å bli sett, ha perfekt kropp, vise rumpen, få komplimenter - det er virkelig så en må gni seg i øynene. 13 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufs Skrevet 15. mars 2024 #94075 Del Skrevet 15. mars 2024 53 minutter siden, Marsh said: Har hun bare en fot? Og tre rumpeballer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 15. mars 2024 #94076 Del Skrevet 15. mars 2024 (endret) Dette bildet fra dagens story på IG synes jeg illustrerer bedriftseiernes profil godt: Endret 16. mars 2024 av Måne Rampelyset Bilde med manglende kildehenvisning fjernet 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villroses hage Skrevet 15. mars 2024 #94077 Del Skrevet 15. mars 2024 1 hour ago, ingo said: der andre jobber hardt, utvikler/utdanner seg, blir modne og finner sine ting i livet står tiden stille hos cbe. Men påvirkerfirmaet jobber da beinhardt? Med kroppen. På absolutt alle mulige måter... 🏳️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 15. mars 2024 #94078 Del Skrevet 15. mars 2024 Hørte en sang jeg sikkert ikke har hørt på over 20 år i sta. Og jeg er dum og deilig (juba juba) Øver foran speilet Dum og deilig (juba juba) Danser som en snegle Dum og deilig (nå går det bra) Juba juba Tenkte på disse fluenserne. 18 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 15. mars 2024 #94079 Del Skrevet 15. mars 2024 Korsihalsen skrev (4 minutter siden): Hørte en sang jeg sikkert ikke har hørt på over 20 år i sta. Og jeg er dum og deilig (juba juba) Øver foran speilet Dum og deilig (juba juba) Danser som en snegle Dum og deilig (nå går det bra) Juba juba Tenkte på disse fluenserne. Bare at de som oftest er mer dumme, og mindre deilig enn de selv tror. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarah93 Skrevet 15. mars 2024 #94080 Del Skrevet 15. mars 2024 ~ Ada ~ skrev (12 timer siden): Dette bildet fra dagens story på IG synes jeg illustrerer bedriftseiernes profil godt: Oi, for et bilde. Det er godt mulig hun er sunn og frisk, men på dette bildet fremstår hun rett og slett som for tynn. Ikke et bra ideal vil jeg si. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå