Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Gjest Doktorgraden
Kollontaj skrev (1 time siden):

Det er litt synd på henne, for treninga har gjort henne varig bøyd i knærne, klarer ikke strekke kroppen i full lengde. Synd. 

De knærne forklarer kanskje den spesielle løpestilen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun kan nå komme med så mye tåkeprat hun vil, men rumensk markløft skal strekkes ut på toppen - noe hun overhode ikke gjør i videoen.

Forskjellige kropper.. I call BS!

• Liker 28
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (2 timer siden):

Hun løfter stangen med vektene, men alt blir jo grums når de velger at alt skal være så mørkt, og da vises det ikke like godt at hun poserer med tyngre vekter enn hva hun er sterke nok til å løfte.

Og den nakken... jeg tenkte jeg ikke skulle kommentere på den, men det er å be om nakkeproblemer slik hun/de holder på når de viser at de løfter vekter....

Jeg tok en kikk på både denne videoen og de andre, og... *head, meet desk*

De bekrefter alltid hvorfor de er uaktuelle som talspersoner for trening og ernæring, oh risser rett og slett i stein hvorfor man bør styre unna disse posørene. Kan de ikke trene seg selv, bør de holde seg langt unna forsøk på å trene andre. Det skorter så tydelig på at spesielt cbe kun utfører disse øvelsene sånn halveis fordi kamera, og at øvelsene ikke trenes jevnlig. Manglende teknikk, ustabilitet, feil utførelse, osv. Det filterbefengte innsalget cbe har på "bli med i gjengen"-kurset sitt ga meg mer inspirasjon til å pusse nesen enn trening.

De skal ha for at jeg gadd å se flere snutter ferdig, da jeg helst ikke vil gi useriøsitet fritt spillerom med algoritmene på Insta. Dog lurer jeg på om det kan være derfor folk ser tullballet ferdig - de tror ikke sine egne øyne.

#heldige skaden

• Liker 18
  • Nyttig 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Frisk Frosk said:

Dette er CBE på sitt høyeste punkt, rett før hun senker seg ned igjen: https://instanavigation.com/user-profile/carolinebergeriksenno

image.thumb.png.c298d2ab1470455cc035163e91ed58ca.png

Jeg måtte inn på Instanavigation for se videoen. Jeg trodde faktisk bildet var av et halvgjort løft. Jeg har løftet tungt i snart 30 år (gjennom jobb og hobby), så det er godt mulig at min kunnskap er utdatert. Men om jeg løfter tungt på den måten, så er det normalt å rette meg opp (ekstendere hofteleddet?) og kanskje spenne gluteusmuskulatur. Om ikke annet så er jeg en mobilitetsnerd som liker å variere litt.

Det er utrolig masse ny og interessant forskning på helse, deriblant styrke og utholdenhet. Jeg vil tro at LKE/CBE har samme tilgang til denne forskningen som oss andre.  (Har en følelse av at det cherrypickes en del...)

De har virkelig tro på seg selv, det skal de ha. Om de føler seg like selvsikre som de ønsker å fremstå så kunne de gjort en formue på å selge det på flaske.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (2 timer siden):

Jeg tok en kikk på både denne videoen og de andre, og... *head, meet desk*

De bekrefter alltid hvorfor de er uaktuelle som talspersoner for trening og ernæring, oh risser rett og slett i stein hvorfor man bør styre unna disse posørene. Kan de ikke trene seg selv, bør de holde seg langt unna forsøk på å trene andre. Det skorter så tydelig på at spesielt cbe kun utfører disse øvelsene sånn halveis fordi kamera, og at øvelsene ikke trenes jevnlig. Manglende teknikk, ustabilitet, feil utførelse, osv. Det filterbefengte innsalget cbe har på "bli med i gjengen"-kurset sitt ga meg mer inspirasjon til å pusse nesen enn trening.

De skal ha for at jeg gadd å se flere snutter ferdig, da jeg helst ikke vil gi useriøsitet fritt spillerom med algoritmene på Insta. Dog lurer jeg på om det kan være derfor folk ser tullballet ferdig - de tror ikke sine egne øyne.

#heldige skaden

Det er faktisk så man knapt kan tro sine egne øyne... Og LKE høyner det hver dag han legger ut bevis for at han også trener altfor tungt med den svakheten han har i en del av kroppen. De kunne skrevet en bok om hvordan pådra seg treningsskader - lite og ensidig, lite næringsrik mat, overtrening, trene med sykdom, trene med skader på en måte som på sikt vil skape større problemer eller skader, osv. osv. osv. De er mestre i farlig påvirkning av andre. Temmelig stusselig av to godt voksne personer når dette er det beste de greier å prestere.

De kunne soset og sullet rundt og gjort hva f... de bare ønsket, for min del... Men når de helt bevisst daglig legger ut innhold som skader andre, og forsøker å late som om de har kompetanse de selv dokumenterer at de ikke har, da velger jeg å synge ut...

• Liker 17
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Doktorgraden

Nå dagdrømmer hun om rompa si! Denne tragikomedien blir bare bedre og bedre. 🍿🤦‍♀️🤭 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

UltimateNothing skrev (2 timer siden):

Jeg måtte inn på Instanavigation for se videoen. Jeg trodde faktisk bildet var av et halvgjort løft. Jeg har løftet tungt i snart 30 år (gjennom jobb og hobby), så det er godt mulig at min kunnskap er utdatert. Men om jeg løfter tungt på den måten, så er det normalt å rette meg opp (ekstendere hofteleddet?) og kanskje spenne gluteusmuskulatur. Om ikke annet så er jeg en mobilitetsnerd som liker å variere litt.

Det er utrolig masse ny og interessant forskning på helse, deriblant styrke og utholdenhet. Jeg vil tro at LKE/CBE har samme tilgang til denne forskningen som oss andre.  (Har en følelse av at det cherrypickes en del...)

De har virkelig tro på seg selv, det skal de ha. Om de føler seg like selvsikre som de ønsker å fremstå så kunne de gjort en formue på å selge det på flaske.

Du har jo egentlig helt rett - CBE avslutter etter halvgjort løft...

LKE har vist på ulike kanaler at han nok leser en del forskning. Problemet er når man likevel hverken har kunnskap eller innsikt nok til å omsette til en forsvarlig og profesjonell praksis.

Tror vi skal være glad de ikke kan selge sin overdrevne tro på seg selv på flaske. Overdreven tro på seg selv skader både de selv og andre (selv egne barn...) når de ikke forstår hva de ikke forstår, men tror de forstår alt... Noen synes å ha falt i Dunning-Kruger-gryta som barn.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og den o'store coach Eriksen som krevde at toppidrettsutøvere måtte søke for at han skulle vurdere om de var gode nok til at de kunne på betale titusener av kroner til ham for at han skulle trene dem...

Han har i kveld fire stories hvor han trener små barn, tre stories av egne barn som jobber for ham (eller kvalifiserte søknaden deres?), og to unge gutter.

Når LKE og CBE ikke greier å korrigere hverandre, ikke greier å trene seg selv riktig, så er det fullstendig hodeløst at LKE jobber med å trene barn.

Lurer på om LKE har søkt Arbeidstilsynet for dette barnearbeidet...?

• Liker 34
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Doktorgraden
Frisk Frosk skrev (1 minutt siden):

Og den o'store coach Eriksen som krevde at toppidrettsutøvere måtte søke for at han skulle vurdere om de var gode nok til at de kunne på betale titusener av kroner til ham for at han skulle trene dem...

Han har i kveld fire stories hvor han trener små barn, tre stories av egne barn som jobber for ham (eller kvalifiserte søknaden deres?), og to unge gutter.

Når LKE og CBE ikke greier å korrigere hverandre, ikke greier å trene seg selv riktig, så er det fullstendig hodeløst at LKE jobber med å trene barn.

Lurer på om LKE har søkt Arbeidstilsynet for dette barnearbeidet...?

Godt poeng. Og, har han levert vandelsattest? Regner med seriøse aktører har plettfri vandel som krav? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (5 minutter siden):

Så fikk hun vist frem stussen igjen, da ...

Screenshot_20240314-220325_Instagram.jpg

Dette er nesten hysterisk komisk, hun/de blir mer og mer en parodi på seg selv!

Når de ikke gjør det med humor eller ironi, så blir det bare... pinlig - pinligere - pinligst.

* Når man vet de har to små jenter blir det bare forferdelig trist!

Endret av Frisk Frosk
*
  • Liker 19
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og bildeteksten tipper jeg er enten «take me back☀️», «dette!!» eller «savner dette 👙». Amirite?!?

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hippyskippy skrev (7 minutter siden):

Og bildeteksten tipper jeg er enten «take me back☀️», «dette!!» eller «savner dette 👙». Amirite?!?

Ta meg bak 😂  flåsete oversatt fra «take me back» 

• Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hippyskippy skrev (21 minutter siden):

Nesten riktig!

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, FruRosa said:

Nesten riktig!

Om sin egen rompe? Ja ja.... vi er heldigvis forskjellige. 😁

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det mest uforståelige, synes jeg er den tilsynelatende yrkesstoltheten. Yogaen var/er helt krise; drone på vidda og lattervekkende poseringer. 7 år på å utvikle floskelen netfit. Stadig nye grandiose luftslott. Jeg har ennå tilgode å se en gjennomført treningsøkt fra CBE. Det er korte, amatørmessige snutter, med forvrengt posering.

Orker ikke ramse opp alle skandalene og tullet, men kan med hånden på hjertet si jeg ikke kan komme på én eneste vettugt ting jeg har sett fra den kanten. Det er underlig at to friske mennesker i sin beste alder ikke gremmes, men later til å være tilfredse med egen produksjon.  To mennesker en skulle tro har alle forutsetninger for å velge en bedre retning i livet.

• Liker 18
  • Nyttig 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har nok en heiagjeng i ryggen som ikke gjør dem noen nyttige tjenester i retning selvrefleksjon og intellekt.

Om jeg måtte leve av å vise fram rumpa støtt og stadig med barn i skolealder hadde jeg mistet all selvrespekt.

Jeg vokste opp med ViMenn og forsidepikene Berit-Victoria og Jessica-Chanett fra Jessheim. Samme greia🙄

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 30
  • Hjerte 3
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (2 timer siden):

De har nok en heiagjeng i ryggen som ikke gjør dem noen nyttige tjenester i retning selvrefleksjon og intellekt.

Helt klart. Dog en merkelig skue, som gir meg assosiasjoner til ungdommen: Gammel nok (aldersmessig og kroppslig) til å ha sex, men mangler modenheten til å forstå hva det er. Gammel nok til å tjene penger på sommerjobb, men ikke til å forvalte økonomi.

Bedriftseierne er definitivt gamle nok til å drive reklamekanaler, men mangler modenheten til å gjøre det. Det er og en vesensforskjell på ungdommens naturlige utforskning under løsrivelse og godt voksne mennesker. Det er forståelig at unge tester ut moroa med et par selfies her og der og blir mer selvbevisste samt emosjonelle. Litt annerledes å bivåne voksnes hang til å knipse og filme toalettselfies med trutmunn, pupp og rumpe på offentlige toaletter såvel som hos nyttårsvertskapet, og sutre i kommentarfelt og pod.

Endret av ~ Ada ~
  • Liker 20
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...