hvalstad45 Skrevet 27. februar 2024 #93621 Del Skrevet 27. februar 2024 10 hours ago, Cissacissa said: Hun har lagt it en video av løping på netfit. Jeg er ingen fan av å ta stillbilder fra video, men her ser vi jo at hun har helt normal flat mage når hun løper. Ikke innsugd med ribben som står 10 cm lenger ut enn resten. Hvorfor legger de ut bilder/filmer som er så utrolig forskjellige fra dag til dag??? kilde: Instagram Så forfriskende å se henne med en normal mage, jeg fatter ikke behovet for å stramme og vri seg og puste inn så ekstremt for å oppnå tynnest mulig look. Jeg syns hun er mye finere slik naturlig. Det er ingenting normalt med hennes forhold til egen mage, hun tar navlebeskuelse opp i til et helt nytt nivå. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 27. februar 2024 #93622 Del Skrevet 27. februar 2024 hvalstad45 skrev (4 minutter siden): Så forfriskende å se henne med en normal mage, jeg fatter ikke behovet for å stramme og vri seg og puste inn så ekstremt for å oppnå tynnest mulig look. Jeg syns hun er mye finere slik naturlig. Det er ingenting normalt med hennes forhold til egen mage, hun tar navlebeskuelse opp i til et helt nytt nivå. Ikke har hun de "medfødte utstikkende ribbena" som hun mange ganger selv har påstått. Men hun får dem hver gang hun poserer med ekstrem inntrekking av magen og løft av brystkassen mens hun lener seg tilbake... 26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 27. februar 2024 #93623 Del Skrevet 27. februar 2024 Cissacissa skrev (12 timer siden): Hun har lagt it en video av løping på netfit. Jeg er ingen fan av å ta stillbilder fra video, men her ser vi jo at hun har helt normal flat mage når hun løper. Ikke innsugd med ribben som står 10 cm lenger ut enn resten. Hvorfor legger de ut bilder/filmer som er så utrolig forskjellige fra dag til dag??? kilde: Instagram Hun ser så utrolig mye sunnere ut, og skal vi tro videoen er hun ikke så sykelig tynn som hun fremstiller seg på bilder. Tvert imot ser hun mer muskuløs ut enn på bildene. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 27. februar 2024 #93624 Del Skrevet 27. februar 2024 Xmasclovn skrev (1 minutt siden): Hun ser så utrolig mye sunnere ut, og skal vi tro videoen er hun ikke så sykelig tynn som hun fremstiller seg på bilder. Tvert imot ser hun mer muskuløs ut enn på bildene. Ja, ser flott og sterk ut i motsetning til andre bilder der hun fremstilles med petit kropp med fokus på ribbein og med enormt hode. 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 27. februar 2024 #93625 Del Skrevet 27. februar 2024 Kollontaj skrev (2 minutter siden): Ja, ser flott og sterk ut i motsetning til andre bilder der hun fremstilles med petit kropp med fokus på ribbein og med enormt hode. Spørs om herremannen hennes synes det samme. Han mener jo at damer bittelitt større enn dette her er 15 kg overvektige🫤 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellie77 Skrevet 27. februar 2024 #93626 Del Skrevet 27. februar 2024 Har de gått ned i pris nå, eller? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 27. februar 2024 #93627 Del Skrevet 27. februar 2024 Ellie77 skrev (2 minutter siden): Har de gått ned i pris nå, eller? 69 pr. måned ja, blir ikke mange kronene ut av det hvis de knapt nok har kunder, og skulle det være noe å tjene på det så må de jo ha hundrevis av kunder. Og det går i engelsk og norsk om hverandre 😛 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 27. februar 2024 #93628 Del Skrevet 27. februar 2024 The Mobile Gym? Har det stått der hele tiden? 🤔 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarah93 Skrevet 27. februar 2024 #93629 Del Skrevet 27. februar 2024 Xmasclovn skrev (2 timer siden): Spørs om herremannen hennes synes det samme. Han mener jo at damer bittelitt større enn dette her er 15 kg overvektige🫤 Hun ser jo ikke akkurat feit ut på bildet, så skal ikke tro han har noe utsette på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 27. februar 2024 #93630 Del Skrevet 27. februar 2024 Sarah93 skrev (14 minutter siden): Hun ser jo ikke akkurat feit ut på bildet, så skal ikke tro han har noe utsette på det. Hun er langt i fra feit, men vi snakker om fyren som mener at bl.a Beyonce veier 15-20 kg for mye. 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 27. februar 2024 #93631 Del Skrevet 27. februar 2024 Skrottefar skrev (2 timer siden): 69 pr. måned ja, blir ikke mange kronene ut av det hvis de knapt nok har kunder, og skulle det være noe å tjene på det så må de jo ha hundrevis av kunder. Og det går i engelsk og norsk om hverandre 😛 De tenker nok at 69kr ikke er så mye og at flere vil ta seg råd til dette (i deres øyne) FANTASTISKE produktet de selger. Eller så er det siste desperate håp om at noen vil bite på netfit-agnet før den siste spikeren slås ned i kista. Tipper de har, som du sier veldig få kunder.. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinccis Skrevet 27. februar 2024 #93632 Del Skrevet 27. februar 2024 Xmasclovn skrev (53 minutter siden): Hun er langt i fra feit, men vi snakker om fyren som mener at bl.a Beyonce veier 15-20 kg for mye. Og som mener lår som møtes er maskuline, og som synes det er fint med svai rygg. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rastebenk Skrevet 27. februar 2024 #93633 Del Skrevet 27. februar 2024 (endret) Ellie77 skrev (3 timer siden): Har de gått ned i pris nå, eller? Hva skjer med at annenhvert ord starter med stor bokstav? Har bikkja eller barna hjulpet til ved tastaturet? Og min favoritt - Recepies 🫣 Endret 27. februar 2024 av Rastebenk 20 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 27. februar 2024 #93634 Del Skrevet 27. februar 2024 Sinccis skrev (1 time siden): Og som mener lår som møtes er maskuline, og som synes det er fint med svai rygg. Jeg tror Carolines lår møtes mer enn de vil erkjenne og den svaien er nesten ikke-eksisterende irl. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 27. februar 2024 #93635 Del Skrevet 27. februar 2024 Rastebenk skrev (11 minutter siden): Hva skjer med at annenhvert ord starter med stor bokstav? Har bikkja eller barna hjulpet til ved tastaturet? Og min favoritt - Recepies 🫣 Det kan se sånn ut ja, samt at vedkommende som har skrevet/korrekturlest sliter også litt med og/å. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 27. februar 2024 #93636 Del Skrevet 27. februar 2024 Xmasclovn skrev (2 timer siden): Hun er langt i fra feit, men vi snakker om fyren som mener at bl.a Beyonce veier 15-20 kg for mye. Er ikke det noe han sa for sånn 15 år siden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 27. februar 2024 #93637 Del Skrevet 27. februar 2024 Sol79 skrev (1 minutt siden): Er ikke det noe han sa for sånn 15 år siden? Godt mulig. Har det noe å si, tenker du? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 27. februar 2024 #93638 Del Skrevet 27. februar 2024 Rastebenk skrev (15 minutter siden): Hva skjer med at annenhvert ord starter med stor bokstav? Har bikkja eller barna hjulpet til ved tastaturet? Og min favoritt - Recepies 🫣 Jeg lærte en gang for ca hundre år siden at man i hvert fall på amerikansk bruker stor bokstav på ord i overskrifter, bortsett fra type "and", "or", "with" m.fl. Her brukes det tydeligvis i ingress også, og det er vel ikke helt korrekt. Uansett temmelig uprofesjonelt å blande to språk på denne måten når de henvender seg mot det norske markedet. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 27. februar 2024 #93639 Del Skrevet 27. februar 2024 Sol79 skrev (5 minutter siden): Er ikke det noe han sa for sånn 15 år siden? Jeg vet ikke når LKE uttalte dette. Jeg synes imidlertid det utsagnet fremdeles er betegnende for bedriftseiernes syn på kropp, da både CBE alene og også når LKE tar bilder av CBE, fremstiller CBE i ekstreme poseringer nettopp for å gi inntrykk av at CBEs kropp oppfyller de kravene LKE hadde for mange år siden, og de begge to fremdeles tydeligvis har. For ytterligere å forsterke det kroppssynet de begge to gir uttrykk for å ha, så brukes det filter og vinkling for å gjøre CBE mye tynnere enn hun egentlig er, noe som sammen med ekstreme poseringer uttrykker ikke bare thinspo, men til og med ofte proana. Et inntrykk som forsterkes ytterligere av at de fronter svært ensidig kosthold med lite næring, altfor små porsjoner for personer som trener så mye som hun/de gjør osv. 13 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 27. februar 2024 #93640 Del Skrevet 27. februar 2024 10 minutter siden, Frisk Frosk said: Jeg vet ikke når LKE uttalte dette. Jeg synes imidlertid det utsagnet fremdeles er betegnende for bedriftseiernes syn på kropp, da både CBE alene og også når LKE tar bilder av CBE, fremstiller CBE i ekstreme poseringer nettopp for å gi inntrykk av at CBEs kropp oppfyller de kravene LKE hadde for mange år siden, og de begge to fremdeles tydeligvis har. For ytterligere å forsterke det kroppssynet de begge to gir uttrykk for å ha, så brukes det filter og vinkling for å gjøre CBE mye tynnere enn hun egentlig er, noe som sammen med ekstreme poseringer uttrykker ikke bare thinspo, men til og med ofte proana. Et inntrykk som forsterkes ytterligere av at de fronter svært ensidig kosthold med lite næring, altfor små porsjoner for personer som trener så mye som hun/de gjør osv. Muligens noe slikt som er målet..... https://www.dagbladet.no/kjendis/sterke-reaksjoner-forventet-bedre/81036269 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå