Keaton Skrevet 24. februar 2024 #93541 Skrevet 24. februar 2024 (endret) Isild skrev (1 time siden): Helt sant. Isabel sier jo selv at hun er harry - og eier det, det er endel av businessopplegget hun kjører. CBE.no derimot insisterer jo på å være "klasse" som når ut til kjøpe- og ressurssterke kvinner og småbarnsmødre i samme alder - med relevant content for nettopp den "gruppen". Det er nok mange småbarnsmødre/karrierekvinner som kommer på at de burde vise mer mage på markedene på Granca nå! For en inspirasjon! Nå så jeg svaret ditt, det var bedre enn mitt!! Dessverre litt for sent. 😆 Endret 24. februar 2024 av Kollontaj 5
Rev. Revenge Skrevet 24. februar 2024 #93542 Skrevet 24. februar 2024 (endret) FruRosa skrev (7 timer siden): Hun lyver så hun tror det selv! Husk at dette kommer fra ei som viser at å plukke blomster i park er innafor, dansende fattigbarn bare er kultur, og at det er fritt frem for hvem som helst å tolke forskningsresultater som de vil, her: "beviser at «kvinne er kvinne verst" Og ta feil. https://www.nettavisen.no/meninger/friskemeninger/caroline-berg-eriksen-vrovler-om-forskning/s/12-95-3423480650 Endret 24. februar 2024 av Revenge o'Cavatina 31 3
Finngirl Skrevet 24. februar 2024 #93543 Skrevet 24. februar 2024 Revenge o'Cavatina skrev (30 minutter siden): Husk at dette kommer fra ei som viser at å plukke blomster i park er innafor, dansende fattigbarn bare er kultur, og at det er fritt frem for hvem som helst å tolke forskningsresultater som de vil, her: "beviser at «kvinne er kvinne verst" Og ta feil. https://www.nettavisen.no/meninger/friskemeninger/caroline-berg-eriksen-vrovler-om-forskning/s/12-95-3423480650 Fruen er på obc på granca. Har vært der fire ganger på ulike tidspunkt på året og kan med sikkerhet understreke at nei, ingen går sånn i spisesalen, til lunsj, på marked osv. Harry- mer Harry- mest Harry. Må også le av at hun forsøker å fremstille obc granca og dets omgivelser som noe luksuriøst og eksklusivt. Det er et helt ok sted for småbarnsfamilier, men blir ikke stort mer charter enn det går an. Flaut. 38 8
Populært innlegg neon_sun Skrevet 24. februar 2024 Populært innlegg #93545 Skrevet 24. februar 2024 Finngirl skrev (2 timer siden): Fruen er på obc på granca. Har vært der fire ganger på ulike tidspunkt på året og kan med sikkerhet understreke at nei, ingen går sånn i spisesalen, til lunsj, på marked osv. Harry- mer Harry- mest Harry. Må også le av at hun forsøker å fremstille obc granca og dets omgivelser som noe luksuriøst og eksklusivt. Det er et helt ok sted for småbarnsfamilier, men blir ikke stort mer charter enn det går an. Flaut. Jeg er en helt vanlig A4 småbarnsmor fra utkanten av en av norges byer og fikk totalt kultursjokk da jeg var på grand canaria, har aldri vært med på noe mer harry 😂 sorry til dere som reiser dit, respekterer at folk er forskjellige, men jeg følte meg helt malplassert. Veldig fascinerende at fru fasade prøver å leke posh der nå 🙈 44 6
Rev. Revenge Skrevet 24. februar 2024 #93546 Skrevet 24. februar 2024 Det er vel noen år siden cbeno viste noe i retning klasse, og noen klassereise har det heller ikke akkurat blitt med årene. Late som er fint nok. På granca. Hvorfor kan ikke hun som daglig leder og bedriftsinnehaver med en late som-gubbe bare eie det, gi litt f og vise seg litt mer troverdig fremfor å jukse og svare nesevist som fjortisen fra Sarpsborg VGS? Jeg sier som Anne-Kat.: "Ikke tålmodig med voksne mennesker som er tjukke i huet" 24 8
Gjedda Skrevet 25. februar 2024 #93547 Skrevet 25. februar 2024 11 hours ago, Revenge o'Cavatina said: Husk at dette kommer fra ei som viser at å plukke blomster i park er innafor, dansende fattigbarn bare er kultur, og at det er fritt frem for hvem som helst å tolke forskningsresultater som de vil, her: "beviser at «kvinne er kvinne verst" Og ta feil. https://www.nettavisen.no/meninger/friskemeninger/caroline-berg-eriksen-vrovler-om-forskning/s/12-95-3423480650 Dette var nesten like pinlig som å lese rantene til LKE på twitter. 18
Isild Skrevet 25. februar 2024 #93548 Skrevet 25. februar 2024 neon_sun skrev (9 timer siden): Jeg er en helt vanlig A4 småbarnsmor fra utkanten av en av norges byer og fikk totalt kultursjokk da jeg var på grand canaria, har aldri vært med på noe mer harry 😂 sorry til dere som reiser dit, respekterer at folk er forskjellige, men jeg følte meg helt malplassert. Veldig fascinerende at fru fasade prøver å leke posh der nå 🙈 Jeg besøker venner der, men ja - Granca er selve definisjonen på harry charter. Mine venner som er fastboende, bor i et strøk som er "finere". De oppsøker aldri turiststedene, nettopp fordi det er harry. 14
FruRosa Skrevet 25. februar 2024 #93549 Skrevet 25. februar 2024 Endelig frisk, og da må det løpes! Hadde vært for dumt å la kroppen få hvile noen dager etter sykdom, antibiotika og klimaforandring! (Stillbilde fra video) 28
Xmasclovn Skrevet 25. februar 2024 #93550 Skrevet 25. februar 2024 FruRosa skrev (13 minutter siden): Endelig frisk, og da må det løpes! Hadde vært for dumt å la kroppen få hvile noen dager etter sykdom, antibiotika og klimaforandring! (Stillbilde fra video) Stod det ikke at det ble 9 dager uten trening? Det må jo være rekord, så det hastet sikkert å få trent. En proff som henne har ikke tid til å vente. 29
Isild Skrevet 25. februar 2024 #93551 Skrevet 25. februar 2024 Laia skrev (20 timer siden): Dette voldsomme fokuset også på å forsvare seg. Hvorfor må hun poste dette? (hun kunne sikkert bare svart @gladidag på spørsmålet). Men neida, hennes forsvar er så viktig at det kreves en egen story. Et tema så viktig for henne at det sikkert kunne gitt kontent til en hel episode av podcasten med Susann 😆 Disse forsvars-storyene avslører egentlig ganske mye. De har tidligere uttalt at kritikerne er få og at de overser dem. De hevder også å ha en enorm strøm av positive tilbakemeldinger på sitt content, "det er så mange som spør" osv. Så her avslører de for det første at de overhodet ikke overser kritikk, og de avslører at kritikken ikke akkurat drukner i strømmen av de positive tilbakemeldingene - som antageligvis ikke er veldig voldsom. Engasjementet i kommentarfeltene er forsvinnende liten iallefall - og ingen tror på at de er den eneste influenceren som kun får respons fra følgerne sine på privatmeldinger. 28 3
Xmasclovn Skrevet 25. februar 2024 #93552 Skrevet 25. februar 2024 Nekter hun fortsatt for å ha fikset puppene? (Stillbilde fra video på IG) 14
Isild Skrevet 25. februar 2024 #93553 Skrevet 25. februar 2024 Xmasclovn skrev (1 minutt siden): Nekter hun fortsatt for å ha fikset puppene? (Stillbilde fra video på IG) Tror egentlig ikke hun har benektet, men hun har bare aldri avkreftet det heller. Samme med leppene osv (som alle ser at har et helt annet volum nå enn hennes egne naturlig smale lepper egentlig har) Hun/de "tier ihjel" når spørsmål om operasjoner/injeksjoner osv kommer opp. De går også raskt i offerrollen og prosjiserer det over til at den som stiller spørsmål er "troll" osv. Masters of denial. 19 2
Xmasclovn Skrevet 25. februar 2024 #93554 Skrevet 25. februar 2024 Isild skrev (1 time siden): Tror egentlig ikke hun har benektet, men hun har bare aldri avkreftet det heller. Samme med leppene osv (som alle ser at har et helt annet volum nå enn hennes egne naturlig smale lepper egentlig har) Hun/de "tier ihjel" når spørsmål om operasjoner/injeksjoner osv kommer opp. De går også raskt i offerrollen og prosjiserer det over til at den som stiller spørsmål er "troll" osv. Masters of denial. Da så, jeg har fått for meg at de direkte har benektet påstander/spm om silikon. Ikke at jeg har forventet en erkjennelse altså.
Keaton Skrevet 25. februar 2024 #93555 Skrevet 25. februar 2024 Hun satt under fullmånen og studerte? Altså, ikke engang folk som faktisk studerer, kunne skrevet det der. 34 2
gladidag Skrevet 25. februar 2024 #93556 Skrevet 25. februar 2024 Laia skrev (23 timer siden): Dette voldsomme fokuset også på å forsvare seg. Hvorfor må hun poste dette? (hun kunne sikkert bare svart @gladidag på spørsmålet). Men neida, hennes forsvar er så viktig at det kreves en egen story. Et tema så viktig for henne at det sikkert kunne gitt kontent til en hel episode av podcasten med Susann 😆 Må jo innrømme at eg spurte litt for å provosere😉 håpet på et svar men forventet ikke å bli «outet» på story. En ser jo også brukernavnet på IG, så tydeligvis ønsker hun at eg skal få reaksjoner fra fansen? 29 1 3
Frisk Frosk Skrevet 25. februar 2024 #93557 Skrevet 25. februar 2024 Xmasclovn skrev (3 timer siden): Nekter hun fortsatt for å ha fikset puppene? (Stillbilde fra video på IG) Vinkel gir enormt hode, faktisk lenger enn hele hennes venstre ben - mega-lollipopp-funksjon. Sykelig inndragning av magen for å fremstå som tynnest mulig. Filter som får det til å se ut som om håret hennes begynner midt oppå skallen. Ikke friskt på en flekk... Å kalle dette bedriftsinnhold i flere bedrifter er også en bekreftelse på bedriftseiernes forvridde syn både på egne kropper, utseende og virkelighetsforståelse. Helt fjernt fra alt som er ansvarlig! 25 7
Rev. Revenge Skrevet 25. februar 2024 #93558 Skrevet 25. februar 2024 Isild skrev (4 timer siden): Disse forsvars-storyene avslører egentlig ganske mye. De har tidligere uttalt at kritikerne er få og at de overser dem. De hevder også å ha en enorm strøm av positive tilbakemeldinger på sitt content, "det er så mange som spør" osv. Så her avslører de for det første at de overhodet ikke overser kritikk, og de avslører at kritikken ikke akkurat drukner i strømmen av de positive tilbakemeldingene - som antageligvis ikke er veldig voldsom. Engasjementet i kommentarfeltene er forsvinnende liten iallefall - og ingen tror på at de er den eneste influenceren som kun får respons fra følgerne sine på privatmeldinger. Tipper at algoritmene ikke akkurat bifaller innholdet som produseres. Folk vil ikke ha dette tullet, men produksjonen fortsetter som før. Scrollerne som får dette opp i feeden klikker blindt på sånt de eventuelt liker, uten å vite noe mer om hvem dette filtrerte vesenet er som er mest opptatt av å vise seg frem, uten å streife tanken om hva publikum faktisk syns har verdi. Carolinebergeriksenno har forsvunnet i feeden sammen med alle de andre. Det er vi på KG som er målgruppen nå: Kjøpesterke, velutdannede kvinner med hus, hjem og karrierer, -evt. på vei til å oppnå. Vi som analyserer og diskuterer, påpeker og forklarer. Og der er Treasures AS: Så langt unna relevant som det er mulig å komme, der kroppsfokus er tema og valuta, antakeligvis fordi kropp er alt cbe har å vise til i den tro at alle er misunnelig på ei straks 40-åring som er så opptatt av perfeksjon at kroppen må manipuleres ihjel før den er god nok til å vises uten klær. 26
Keaton Skrevet 25. februar 2024 #93559 Skrevet 25. februar 2024 Ikke sikkert det oppleves sånn, men løping med harde silikonpupper (de ser harde ut) fremstår veldig ubehagelig, er ikke mye støtte i den minimale toppen der, heller. 15
Rastebenk Skrevet 25. februar 2024 #93560 Skrevet 25. februar 2024 (endret) Xmasclovn skrev (3 timer siden): Da så, jeg har fått for meg at de direkte har benektet påstander/spm om silikon. Ikke at jeg har forventet en erkjennelse altså. CBE har ikke benektet silikon, botox eller fillers siden 2018. Det er vanskelig å si hvor omfattende klinikkbehandlinger og eventuell kirurgi hun tar, siden innholdsproduksjonen hennes preges tungt av teknisk etterbehandling og filtere. Til og med ansiktsformen og nesefasongen endres stadig vekk, samt at hode og føtter ofte fremstår abnormt store i fht resten av kroppen for å få ønsket lollipop-effekt. Det blir så latterlig og goddag mann økseskaft når LKE anklager tradisjonelle medier for å retusjere panna hans høyere, når man ser at kona hans daglig retusjerer seg nærmest ugjenkjennelig. Ps: enig i at Granka og kronisk bar mage med navlepiercing hos nesten 40 år gamle damer er harry, men jeg syns det har vært nok repetisjon av det her inne nå 😅 Endret 25. februar 2024 av Rastebenk 20 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå