Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Gjest Era Vulgaris
Skrevet

Personlig synes jeg ikke det er så flott å se skjelettet til folk når jeg er ute i det offentlige. I tillegg til at hun bryter all kutyme på stedet hun ferierer, men de driter jo langt i alle andre. Intet nytt under solen, eller i deres kanaler.   

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kollontaj skrev (20 timer siden):

LKE løp i dag, nesten 20 min etter vinneren, men ser ut til at han er best i sin klasse (over 40). Det er jo bra. 
(han skriver det selv, altså det med nr 1). 

Han løp vel en 21 km? Rart han som trener så mye og booster seg selv sånn opp ikke løper Granca Ultra på 84 km i morgen da. Det hadde vært imponerende. Ikke en skarve fisete 21km. Han løp en av de korteste, Starter. Tøffingene løper i morgen. Men tanke på hvor mye han trener er jo 21 km ingenting..

IMG_3489.jpeg

• Liker 22
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet
FruRosa skrev (2 timer siden):

Caroline kom opp på "utforsk" på Snap med dette bildet. Jeg åpnet ikke (hun skal ikke tjene penger på meg på Snap), men tok skjermdump av oversikten på "utforsk" og beskar bildet så bare Caroline sitt vises.

Det er nok antrekket til turen på marked som @allie henviser til som vises frem her.

Screenshot_20240223-141216_Snapchat.jpg

Det er faktisk veldig spesielt å dra på handletur «kledd» slik. Det strider mot all kutyme og generell folkeskikk. Jeg ventet på at hun skulle fullføre antrekket, men så kom jeg på hvem jeg så på. 

• Liker 29
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Det antrekket får vi håpe er for blest, at hun slenger en t-skjorte over blant folk. Noe annet er jo helt dust. 

• Liker 32
  • Nyttig 4
Skrevet

Hun har jo store problemer med å innterre seg etter de lover og regler som gjelder i Norge, så å forvente at hun skal sette seg inn i reglene til landet hun er på ferie i er utopisk! At klesreglene i Mogán er hyppig omtalt i norske medier hjelper ikke, for podcasten viste at hun kun leser rampelys-seksjonen i avisene. Hvis en influenser hadde fått bot, så hadde hun KANSKJE fått det med seg, med jeg tror ikke det hadde hatt så stor innvirkning på valget, faktisk. Hun bryter jo konsekvent alle reglene som gjelder for bedriften sin, på tross av gjentatte påminnelser fra de som håndhever lovene. Reglene for merking av reklame og alkoholloven er ganske lettfattelige, hun er ikke dum at hun faktisk ikke skjønner dem.

Men igjen, hun trodde helt seriøst at hun kunne plukke blomster i en offentlig park, så jeg skal ikke være altfor bastant på dette😅

• Liker 36
  • Nyttig 11
Skrevet

Litt spesielt å sitte på restaurant/ bar i bikinikropp. Da kan menn i prinsippet sitte i baris og. Jeg trodde det var oppe og vedtatt at man tar på en t-skjorte ol før man setter seg på restaurant. 

• Liker 31
  • Nyttig 7
Skrevet (endret)
Kollontaj skrev (29 minutter siden):

Det antrekket får vi håpe er for blest, at hun slenger en t-skjorte over blant folk. Noe annet er jo helt dust. 

Hun har postet masse på Snap nå, og NEI hun kledde ikke mer på seg. Hverken på marked eller spisested.

Jeg ga henne faktisk klikk nå, for å sjekke om hun virkelig gikk kledd sånn.

Endret av FruRosa
  • Liker 19
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)
FruRosa skrev (5 minutter siden):

Hun har postet masse på Snap nå, og NEI hun kledde ikke mer på seg. Hverken på marked eller spisested.

Herregud! Hun er helt utafor. Man går ikke ut og spiser i bikinitopp. At hun ikke skjønner det selv er flaut.  Det må være helt tomt i toppen!

Lurer på hvor mange som har stirret i vantro og ledd bak ryggen hennes. Når du ikke trodde det kunne bli dummere…

Endret av Stargaze
  • Liker 29
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)

At hun velger å gå rundt/spise ute i bikinitopp gjør vel egentlig at vi kan skrinlegge "glanset magasin" og "elegant som appelerer til kjøpesterke voksne kvinner" en gang for alle. De er bare ekstremt harry  - og det er bare komisk at de fortsetter å insistere på at alt dette krampeaktige de har blitt er superpopulært.

Er så utrolig lei av å se magen hennes! 

Endret av Isild
  • Liker 37
  • Nyttig 7
Skrevet
Stargaze skrev (28 minutter siden):

Herregud! Hun er helt utafor. Man går ikke ut og spiser i bikinitopp. At hun ikke skjønner det selv er flaut.  Det må være helt tomt i toppen!

Lurer på hvor mange som har stirret i vantro og ledd bak ryggen hennes. Når du ikke trodde det kunne bli dummere…

Hun har vært så syk hun aldri har vært før i mange dager..så verden har gått glipp av mye mage..klart hun må ta igjen det tapte..

• Liker 25
  • Nyttig 2
Skrevet
1 hour ago, Stargaze said:

Lurer også på hva moren tenker i sitt stille sinn? Hun er kanskje bare veldig stolt?

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
Trelawney skrev (2 timer siden):

Det er faktisk veldig spesielt å dra på handletur «kledd» slik. Det strider mot all kutyme og generell folkeskikk. Jeg ventet på at hun skulle fullføre antrekket, men så kom jeg på hvem jeg så på. 

Det er ikke normalt å gå på handletur i BH. Kanskje en på 20 år kunne funnet på å gjøre det. Noen feriesteder er dette ikke tillatt. 

• Liker 23
Skrevet

Traff sikkert noen likesinnede som også gikk i baris😅Noen engelske hooliganstyper eller damene deres🤪

Nei, seriøst.. det er direkte pinlig å se på, respektløst og usmakelig. 
Lurer på om hun syns det er greit m menn i baris eller bestemor 75 med noen gode valker i bikinitopp på marked/restaurant 🤪

• Liker 31
Skrevet

Mamman min hadde sagt fra i alle fall! 😅 Hvis jeg møtte opp i skjørt og BH/bikinitopp og vi skulle på marked og ut og spise. Da hadde jeg fått høre det, og jeg er godt voksen! 😂

• Liker 30
Skrevet
FruRosa skrev (3 timer siden):

Ikke veldig overrasket, man forskyver selvsagt noen grenser når man er halvnaken på IG støtt og stadig, men litt grunnleggende folkeskikk burde man kunne forventet. 

• Liker 24
  • Nyttig 2
Skrevet

Fra naturens side så skal kvinner lagre en del fett på magen som beskyttelse mot slag mot det området ved graviditet. Dette var nok MYE mer relevant før i gamle dager med tanke på både krig og hvor mye mer krevende det var å leve før. Men genetisk sett var/er dette en kjempefordel å ha magefett som en beskyttende barriere i tilfelle slag mot magen. 

Det er ganske sjeldent at kvinner har lav fettprosent rundt magen, men det forekommer jo. Spesielt hos CBE, som de siste 13-14 årene har vist oss magen sin omtrent daglig. Det er nesten litt komisk å tenke på..... fra naturens side er det positivt å ha litt beskyttelse rundt det området mens CBE bare; " wohoo JEG HAR INGEN BESKYTTELSE RUNDT MAGEN, SE PÅ DEN DAAAA" 

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet

Ut for å gå på marked og å spise i bikinitopp, faktisk 😳 Noe så taktløst. Jeg setter meg ikke ned på en strandtaverna engang uten å kle på meg først. Hun fremstår lite opplyst, og nokså blottet for folkeskikk.

• Liker 35
  • Nyttig 8
Skrevet
Sarah93 skrev (6 timer siden):

Hvorfor er det pro ana? Mer thinspo vil jeg si.

Mulig det kommer an på øyet som ser, og det er sikkert glidende overgang også.

Jeg mener dette er proana pga. helheten i bildet. Det er brukt vidvinkel eller filter for å endre utseendet hennes til mye tynnere enn hun egentlig er. Hun suger magen ekstremt inn - innenfor ribbena, og spenner magemuskler maks for å vise frem at hun knapt har underhudsfett. Hun poserer i tillegg veldig stivt, med armer og hender i unaturlig stilling for å fremheve tynnhet og hvor også armene fremstår som mye tynnere enn de er. Spesielt tydelig er dette på venstre arm, som knapt er som en barnearm. På hendene blir fingrene unaturlig lange og tynne pga. vinkelbruk, og hendene er plassert bevisst ved midjen på en måte for å få seerens fokus mot hennes ekstremt inntrukne mage.

Filterbruk endrer ansiktet hennes til å bli tynnere, og huden i ansikt og hals er tydelig endret, også noen ansiktsstrukturer. Hatten hun bruker blir med på å forsterke lollipopp-effekten som CBE er kjent for ofte å bruke for å gi inntrykk av at hode/hår er større, for at kroppen skal se mye tynnere ut. I tillegg velger hun posering med bloggerfot og innrotering av høyre ben for å gi henne en enda smalere siluett, som igjen forsterkes av det svarte skjørtets linjer mot den lyse bakgrunnen.

Proana er for meg ikke bare enkeltbilder, det er helheten i enkeltbildet som også settes inn i mønsteret influenceren ellers har med å fremstille egen kropp.

• Liker 13
  • Nyttig 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...