Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Rastebenk skrev (8 timer siden):

Jepp, de påsto at en av de voksne var 100 % stuck med førsteklassingen fra kl 08-14 hver hverdag pga hjemmeskole 😂 Og at det var helt umulig for dem å jobbe dersom de ikke kunne jobbe samtidig 🤣 Ikke rart at det foreløpig har tatt 7 år å utvikle netfit, så enorme mangler på både endringsvilje og problemløsning har jeg faktisk aldri før sett hos voksne mennesker.

Som om ikke resten av Norge hadde samme utfordringer på den tiden. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lill :) skrev (5 timer siden):

Jeg er enig, men for meg blir  det bare posering av en posør. Omtrent som «leggeti» og det evinnelige maset om antall tilbakelagte km på mølla.

Det kjennes ikke som ekte passion og en valgt livsstil slik jeg har følt yoga frelste har gitt uttrykk for tidligere 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er vel ikke noe å diskutere? Alle som har fulgt henne, skjønner vel at hun aldri nailer å bli instruktør? 

Det samme mener jeg gjelder livsstilpodkast. Om ikke altfor mange i nysgjerrighetens navn hører på. Det skal i hvert fall ikke jeg. Jeg kan ikke tenke meg noen mer uegnet til å drive en livsstilspod!! 

• Liker 26
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (2 minutter siden):

Der er vel ikke noe å diskutere? Alle som har fulgt henne, skjønner vel at hun aldri nailer å bli instruktør? 

Det samme mener jeg gjelder livsstilpodkast. Om ikke altfor mange i nysgjerrighetens navn hører på. Det skal i hvert fall ikke jeg. Jeg kan ikke tenke meg noen mer uegnet til å drive en livsstilspod!! 

Hva mener du med "uegnet"? Føler vel at livsstilpod er vel det eneste hun passer under. "Hør på meg og livet mitt"...  hvor interessant det blir, er en annen sak.

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Podcasten burde jo hete Life by Caroline og Susan. Aldri sett noen andre podcaster som kun fokuserer på den ene deltageren. Life by Tønne liksom 😆 

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caroline får så mange gode idéer når hun løper, ifølge podkasten. Da er det kanskje gjennomføringa det står på? For det er veldig lite omsetning av de gode idéene til faktiske produkter. Og med all den løpinga må det jo bli mange idéer etter hvert. 🥱

Kontoen har gått fra å være noe man tittet innom for å se hvor kjedelig og ensformig et liv faktisk kan bli, til å bli så monoton at man til og med kjeder seg selv når det var monotonien som fascinerte en i utganspunktet 😅🤣😴

Endret av Ellie77
  • Liker 23
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Roses det som roses kan, det har nå gått lang tid siden det har vært antydning til barn på plattformen, og klærne hun viser er faktisk noe jeg kan se for meg at folk kan bruke. 

Så få man heller putte vissheten om at det var trusselen om offentlig gapestokk som fik dem til å endre holdning til salg av barn og ikke barnas beste litt langt bak i bevisstheten. 

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galdame skrev (1 minutt siden):

Hva er grunnen til panikkanfallene hun får når hun skal sove? Noen som vet?

Panikkanfall kan komme helt uten noen spesifikk grunn. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galdame skrev (12 minutter siden):

Hva er grunnen til panikkanfallene hun får når hun skal sove? Noen som vet?

Som jeg skrev noen sider tilbake

"Jeg undres om de ligger i sengen om kvelden, og skammer seg for dem de er og hva de gjør - det er jo ganske vanlig når man sliter med å sovne en kveld, at tankene flyr, kroppen aktiveres og man gremmes over sin oppførsel fra tidligere"

• Liker 22
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (36 minutter siden):

Panikkanfall kan komme helt uten noen spesifikk grunn. 

Det vet jeg. Men mange får det også av en grunn. Lurte på om hun hadde utdypet dette?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (42 minutter siden):

Roses det som roses kan, det har nå gått lang tid siden det har vært antydning til barn på plattformen, og klærne hun viser er faktisk noe jeg kan se for meg at folk kan bruke. 

Så få man heller putte vissheten om at det var trusselen om offentlig gapestokk som fik dem til å endre holdning til salg av barn og ikke barnas beste litt langt bak i bevisstheten. 

Noen ganger er det det som må til for å endre atferd. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MacBeth skrev (4 timer siden):

Hva mener du med "uegnet"? Føler vel at livsstilpod er vel det eneste hun passer under. "Hør på meg og livet mitt"...  hvor interessant det blir, er en annen sak.

Men synes du hennes livsstil er et forbilde???? 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snøsøta

Foreløpig har hun klart å bruke yoga-interessen til å kjøpe seg yogakort. Ikke overrasket over at hun klarer å oversette yogainteresse til noe materialistisk, noe man kan kjøpe, i tillegg til å ha brukt solhilsen som oppvarming til trening. Forventer at hun kjøper seg yogaklær neste, som hun bruker når hun stopper på en løpetur for å ta bilde av seg selv mens hun står i posisjonen Treet eller Kriger 2 på et svaberg med sjøen i bakgrunnen, og øyehjerteemojis fra andre influencere i kommentarfeltet.

Endret av Snøsøta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
MacBeth skrev (5 timer siden):

Fordi hun ikke har verken formell eller personlig kompetanse til det. Hun har tidligere innrømmet å ha  spiseforstyrrelser, hun overtrener, viser bittesmå posjoner, vrir seg i de merkeligste posisjoner for å se liten ut, skjuler halve ansiktet, pynter stadig vekk på «fasaden», eksponerer barn og pusher reklame på folk. 

Endret av cerruti
  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pop up bruker skrev (24 minutter siden):

Kjolen som hun publiserte bilde av på onsdag, kommer nå opp som reklame på historier, men er ikke merket som reklame i innlegget. https://www.instagram.com/p/Cnzr2-LIf4g/ 

Nederst på denne siden så finner man klageskjema hvor man kan være anonym. Husk screenshots.

https://www.forbrukertilsynet.no/har-du-en-klage

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rastebenk skrev (5 minutter siden):

Nederst på denne siden så finner man klageskjema hvor man kan være anonym. Husk screenshots.

https://www.forbrukertilsynet.no/har-du-en-klage

Gjort det 10tusen ganger, og forbrukertilsynet gir aldri noe mer enn kanskje en liten advarsel så jeg gidder ikke rapportere til dem lenger. Har for lengst gitt opp. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å tro hun har noen genuin interesse for yoga overhodet. Hun har aldri gjort særlig med det, holdningen har vært "yoga er ikke trening", jeg har opplevd at de har liten respekt for det, og så vil hun plutselig utdanne seg i det (!) Hun som ikke har fullført noen utdannelse før, velger plutselig yoga? Minner bare om alle andre pt-utdannelser osv som kun var interssant så lenge det var spons.
Og måten hun formidler trening på, er omtrent det motsatte av alt yoga står for. Yoga er å kunne puste ut med magen, ikke holde den desperat inn på et hvert bilde. hvis hun ikke legger av seg poseringsfikseringen og kroppshysteriet når hun skal lære bort yoga, blir hun en forferdelig yogalærer. Hele poenget under sånne timer er at folk skal føle seg avlsappet og i ett med kroppene sine og godta dem slik de er.

• Liker 27
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...