Gjest Kattedama Skrevet 24. januar 2023 #75861 Skrevet 24. januar 2023 Ansjosen skrev (10 timer siden): Jeg har tenkt at det handler om manglende relevans og at innholdet hennes er gruelig kjedelig og ikke kommer til å fenge følgermassen til Mats Hansen. Han trenger jo at innholdet han kommenterer på enten er så langt utpå som Guttormsen sitt var, eller så hypet som Sofie Elise sitt, eller fenger yngre mennesker som ... eh... jeg er ikke så ung, så har ikke umiddelbart greie på hvilke influencere det skulle være. Jeg tror ikke det er noe mer konspirstorisk enn det. Frisk Frosk skrev (3 timer siden): Mulig du har rett i dette. Men det viser jo at barneeksponering kanskje ikke er så viktig likevel, hvis det er slik at han kun nevner de han selv vil få mer klikk av å nevne. Det at han overhodet ikke omtaler ekteparet Eriksens mangeårige og voldsomme eksponering av egne barn, det er mildt sagt merkelig. Dette ☝🏻💯
Surikatt Skrevet 24. januar 2023 #75862 Skrevet 24. januar 2023 Frisk Frosk skrev (1 time siden): Er det denne du tenker på? https://scontent.cdninstagram.com/v/t66.30100-16/323126138_863853998163685_4963702434469554784_n.mp4?_nc_ht=scontent-atl3-2.cdninstagram.com&_nc_cat=101&_nc_ohc=tgWbNb7sYBUAX-1WJxE&edm=AP_V10EBAAAA&ccb=7-5&oh=00_AfDm5QCmx7f8ElPY2LyOoDru2pHD0N3hQj0hzR5hAFtnyw&oe=63D2164C&_nc_sid=4f375e Det jeg reagerer på her er at hun og han nå virker rimelig desperate etter å peke finger mot andre, fortelle andre at de ikke gjør hva de kan, ikke gidder, at de lyver. Musikken: "You're too busy... suuuure you are.... that's a lie" Mens CBE står og beundrer seg selv i speilet før hun trekker inn magen enda litt til før hun begynner å løpe. CBE og coachEriksen har jammen lite å komme med om dagen når de mer eller mindre må resirkulere innhold på alle sine bedriftskanaler. Dette nærmer seg patetisk fra to godt voksne personer uten ordentlige jobber, som forsøker å fremstille seg selv bedre enn andre, som om de er supermennesker bare fordi de trener når de ikke går til vanlige jobber, men kan styre hele dagene som de vil mens ungene er på skole. Det må stå veldig dårlig til på hjemmebane når de begge to må speile hverandre i hver sin kanal i et desperat forsøk på å fremstille andre som dårligere enn dem selv. Og apropos det LKE skrev i denne tweeten. Jeg vet ikke om han også har et annet budskap her, men min første tanke da jeg så den var at den er en passiv- agressiv kritikk av yogaen CBE skal begynne med, siden yoga ofte inkluderer tøyninger, skumrulle. Men kanskje det bare var nok en klumsete formulering som slår tilbake på ham/dem selv. Han bør straks komme seg ut i en skikkelig jobb. Dra hjemmefra 0730 og komme hjem kl 17. Når de har vært på «møter» i Oslo pleier hun som regel og dumpe ned foran tv. De har virkelig ikke peiling. Til tross for at de fleste har lange arbeidsdager klarer mange likevel å trene. Det står det respekt av. Heldigvis så skyter han seg selv i foten og ødelegger for seg selv med sin avskyelige måte å være på. 34
Frisk Frosk Skrevet 24. januar 2023 #75863 Skrevet 24. januar 2023 Ansjosen skrev (1 time siden): Man kan velge å se på det som du gjør, eller man kan se på det som at han velger de løsningene han anser for å ha størst kraft. Å dra fram at en "has been" er verst i klassen kan føre til at han ikke egentlig oppnår blest om sakene han prøver å kommentere, dermed taper han påvirkning. Å velge det som gir flest "likerklikk" og engasjement er også å velge en vei som påvirker mest. Jeg håper egentlig det er det som er grunnen, at du har rett og at han lykkes i det Synes likevel at dette paret ikke burde slippe unna med det de gjør. Spesielt ille er det når de bruker media (Dagbladet) til å skape en løgn om dem selv for å få fokuset bort fra lovbrudd og hærverk som de gjør. 20 4
Populært innlegg Isild Skrevet 25. januar 2023 Populært innlegg #75864 Skrevet 25. januar 2023 Jeg tror togene har gått for dette influencerparet. De er rett og slett ikke relevante eller interessante lenger. De er nok det for noen, men færre og færre. Det virker som om de skyter i alle retninger for å finne ut hva de skal gjøre videre. Netfit (som forble en egentreningskonto) Coach (som er så hemmelig at de hverken forteller hva han kan tilby, om han i det hele tatt har kunder, hva det koster eller hvordan man kommer i kontakt) Nå skal fruen bli yogainstruktør og holde på med podcast. Flott at hun tar kurs (får håpe hun fullfører) - men tror hun skal slite med troverdigheten og med mangel på "ekthet" i den bransjen. Det er så mange dedikterte yogainstruktører - med masse kompetanse og riktig fokus. Podcasten tror jeg også drukner i havet med c-podcaster. Det er så ufattelig mange bra, og det krever å ha noe eget og fengende å komme med for å slå an med podcast. Lykke til CBE.no, men jeg tror nok tiden er inne for å innse at det ikke lenger renner inn penger på å "bare være seg selv, og vise fra livet sitt". Det virker også noe desperat i den alderen å finne på nye titler og veier hele tiden FOR å skape innhold til en influencerkanal. Det fremstår bare som at livet egentlig er ganske innholdsløst i seg selv. 71 1 12
Populært innlegg Hallepalle2 Skrevet 25. januar 2023 Populært innlegg #75865 Skrevet 25. januar 2023 Det er svært lite barn på plattformen nå, takk til Venstre og Mads Hansen m.flere for det👏🏻Det måtte altså redsel for full utdriting til før de tok tak og faser del ut. Men målet helliger midlene, og jeg er bare glad at det skjer. Og holder pusten for at at det varer. 65
Klink Skrevet 25. januar 2023 #75866 Skrevet 25. januar 2023 skruf skrev (På 19.1.2023 den 22.35): Det er ikke vits i å sitere meg mere ang d-vitamin, jeg vet jeg ikke har skrevet noe feilaktig og kommer ikke til å svare mere og være med på å avspore tråden ytterligere. Jeg har ikke skrevet bastant, men hele veien skrevet kan ha og oppfordret til å sjekke verdier før man hiver innpå triple doser++. Men en ting; til dere som påstår det ikke er farlig med for høy dose over tid, dere tar feil. Test det gjerne ut, så kan dere ta nyreprøver om ei stund. Ikke sjekk verdene på forhånd, gå ut fra at dere har mangel og kjør på. Ta gjerne en klunk med tran i tillegg som nevnt over her (vedkommende har misforstått; man behøver ikke tran+d-vitamin. Man skal ikke gi babyer tran+d vitamin-dråper samtidig heller, det er enten eller) Ikke alt som selges reseptfritt er ufarlig. Er en grunn til at man bare får kjøpt ei eske Paracet om gangen også. Jern likedan, Man tar ikke jerntilskudd pga man kanskje, mulig behøver det…..men sjekker verdier først. Du vet best og ikke siter meg mer for når andre kommer med kilder på noe som sier noe annet enn det du vet så vil jeg ikke diskutere det mer. 👏 4
Hallepalle2 Skrevet 25. januar 2023 #75867 Skrevet 25. januar 2023 Klink skrev (10 minutter siden): Du vet best og ikke siter meg mer for når andre kommer med kilder på noe som sier noe annet enn det du vet så vil jeg ikke diskutere det mer. 👏 Å, rull inn!!! 28 3 1
loffen Skrevet 25. januar 2023 #75868 Skrevet 25. januar 2023 Klink skrev (13 minutter siden): Du vet best og ikke siter meg mer for når andre kommer med kilder på noe som sier noe annet enn det du vet så vil jeg ikke diskutere det mer. 👏 Derfor drar du opp et innlegg fra 6 dager tilbake?? For å ?? 33 2 10
Klink Skrevet 25. januar 2023 #75869 Skrevet 25. januar 2023 loffen skrev (52 minutter siden): Derfor drar du opp et innlegg fra 6 dager tilbake?? For å ?? Var nå jeg leste det. 2
Katten89 Skrevet 25. januar 2023 #75870 Skrevet 25. januar 2023 loffen skrev (1 time siden): Derfor drar du opp et innlegg fra 6 dager tilbake?? For å ?? Fordi "klink" sitt prosjekt her er å være sinnsykt irriterende og ødelegge debatten 37
Populært innlegg mammams Skrevet 25. januar 2023 Populært innlegg #75871 Skrevet 25. januar 2023 Katten89 skrev (2 minutter siden): Fordi "klink" sitt prosjekt her er å være sinnsykt irriterende og ødelegge debatten Men om alle bare ghoster Klink og ikke svarer/ siterer så blir det MYE mindre irriterende. Synes de som svarer og holder liv i brukeren er minst like irriterende. 50 3
pøbelsara Skrevet 25. januar 2023 #75872 Skrevet 25. januar 2023 Jeg kan jo dele min metode: ignorer og rapporter. 42 4
HerKommerMummi Skrevet 25. januar 2023 #75873 Skrevet 25. januar 2023 Selvfølgelig kunne ikke Caroline ta yoga kurset alene, hun måtte spørre venninnen Ine om og ta det samtidig. Ine har i motsetning til frua integritet nok til å innrømme at yoga er noe hun ikke har tenkt har passet for henne. Ine har jo podcasten Bak fasaden. Tipper hun har spurt Caroline om å delta der. Men bare tittelen på podcasting gjør nok sitt til at frua takker nei. Synes også det er litt morsomt å tenke på at frua og LKE hadde besøk av en lege og en overlege på nyttårsaften. Lite visste legene at den mannlige verten også har en legekariere bak seg. Bak fasaden har aldri vært mer passende 😇 41 3
Populært innlegg skruf Skrevet 25. januar 2023 Populært innlegg #75874 Skrevet 25. januar 2023 Værsåsnill å rapporterer Klink sine brukerdebatt-innkegg og forsøk på provokasjon og en ny runde når hun drar frem et flere dager gammelt innlegg jeg skrev der jeg meldte meg ut av avsporingsdebatten og ga tydelig beskjed om at jeg ikke kom til å svare mere om det emnet. Jeg hadde sagt mitt og så ingen grunn til å fortsette loopen At hun liksom ikke har lest det før nå er tull og tøys. Jeg har ikke vært i tråden på ei stund og leste meg nettopp opp og ser at vedkommende har vært aktiv heie veien. Så det medfører ikke riktighet at hun ikke oppdaget hva jeg skrev før nå og måtte bare dra det frem Var nok atter et forsøk på brukerdebatt og avsporing og liksom ikke vite noe som helst. Heeeeekt uskyldig, oppdaget bare et flere dager gammelt innlegg just nuh selv om hun er her daglig, Jeg svarer ikke vedkommende, jeg bare rapporterer og hvis noe ikke skjer blir det DM til moderator. Har fått nok av at enkelte får ture frem med brukerdebatt, brukerangrep og avsporinger i hytt og pine mens noen jeg kjenner ble utestengt uten grunnlag eller få vite grunnlag. Andre derimot er som melbiller; klorer seg fast , 45 3 11
Klink Skrevet 25. januar 2023 #75875 Skrevet 25. januar 2023 skruf skrev (17 minutter siden): Værsåsnill å rapporterer Klink sine brukerdebatt-innkegg og forsøk på provokasjon og en ny runde når hun drar frem et flere dager gammelt innlegg jeg skrev der jeg meldte meg ut av avsporingsdebatten og ga tydelig beskjed om at jeg ikke kom til å svare mere om det emnet. Jeg hadde sagt mitt og så ingen grunn til å fortsette loopen At hun liksom ikke har lest det før nå er tull og tøys. Jeg har ikke vært i tråden på ei stund og leste meg nettopp opp og ser at vedkommende har vært aktiv heie veien. Så det medfører ikke riktighet at hun ikke oppdaget hva jeg skrev før nå og måtte bare dra det frem Var nok atter et forsøk på brukerdebatt og avsporing og liksom ikke vite noe som helst. Heeeeekt uskyldig, oppdaget bare et flere dager gammelt innlegg just nuh selv om hun er her daglig, Jeg svarer ikke vedkommende, jeg bare rapporterer og hvis noe ikke skjer blir det DM til moderator. Har fått nok av at enkelte får ture frem med brukerdebatt, brukerangrep og avsporinger i hytt og pine mens noen jeg kjenner ble utestengt uten grunnlag eller få vite grunnlag. Andre derimot er som melbiller; klorer seg fast , Du vet ikke hva som medfører riktighet. Jeg hadde ikke sett den kommentaren før nå . Men ja ferdig med avsporingen fra nå. Jeg er her ofte , men noen ganger går innlegg meg hus forbi. 3 3
Skrottefar Skrevet 25. januar 2023 #75876 Skrevet 25. januar 2023 Klink skrev (52 minutter siden): men noen ganger går innlegg meg hus forbi. Sjekker du ikke varsler og ser du er sitert? 12
Klink Skrevet 25. januar 2023 #75877 Skrevet 25. januar 2023 Skrottefar skrev (18 minutter siden): Sjekker du ikke varsler og ser du er sitert? Jo?
mammams Skrevet 25. januar 2023 #75878 Skrevet 25. januar 2023 Skrottefar skrev (24 minutter siden): Sjekker du ikke varsler og ser du er sitert? 🤦♀️ Please don’t 19 10
HerKommerMummi Skrevet 25. januar 2023 #75879 Skrevet 25. januar 2023 Nå har til og med Villa Paprika klart å fornye seg! Men Berg Eriksen? Nei, de fortsetter som før! 10 2
Gjest Xstrella Skrevet 25. januar 2023 #75880 Skrevet 25. januar 2023 HerKommerMummi skrev (42 minutter siden): Nå har til og med Villa Paprika klart å fornye seg! Men Berg Eriksen? Nei, de fortsetter som før! Har hun åpnet blogg igjen?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå