Kattedama Skrevet 16. desember 2022 #73461 Del Skrevet 16. desember 2022 Pust skrev (1 time siden): Kan jeg spørre hvordan man kan ignorere på iPad? Jeg vet ikke 🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 16. desember 2022 #73462 Del Skrevet 16. desember 2022 Lill skrev (23 minutter siden): Det kan jeg forstå, men det er nå flere sider med tilsvar og avsporinger. Også er det bare å vente på neste runde med samme bruker.. Jeg synes det er en uting at uetterrettelige brukere som ønsker å definere tråden etter eget forgodtbefinnende, gjerne basert på tøvete enkeltinnlegg, får breie seg med karakteristikker av både brukere og tråden. 21 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 16. desember 2022 #73463 Del Skrevet 16. desember 2022 Kollontaj skrev (46 minutter siden): Ikke lite frekt. Først beklages det, deretter hevdes det å være kritikk basert på usannheter. Du får holde på. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 16. desember 2022 #73464 Del Skrevet 16. desember 2022 Klink skrev (Akkurat nå): Du får holde på. Er det ikke du som holder på? Du skriver jo, etter å ha beklaget deler av det du skrev om kroppen til CBE, at jeg farer med usannheter. Hvilke usannheter sikter du til? Det er bare å hoste det opp. Eller satser du på at noen tror på deg? 28 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 16. desember 2022 #73465 Del Skrevet 16. desember 2022 (endret) Kollontaj skrev (2 minutter siden): Er det ikke du som holder på? Du skriver jo, etter å ha beklaget deler av det du skrev om kroppen til CBE, at jeg farer med usannheter. Hvilke usannheter sikter du til? Det er bare å hoste det opp. Eller satser du på at noen tror på deg? Jeg orker ikke mer. Du framstiller det som at jeg kommer med de verste påstandene om influenseren når jeg stort sett gjør det motsatte. Det er en usannhet at jeg kommer med det verste basert på en kommentar om ett bilde. Nå er jeg ferdig med det her. Jeg påpekte bare at kommentaren om kul på magen var ufin. Og det står jeg også for. Endret 16. desember 2022 av Klink 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 16. desember 2022 #73466 Del Skrevet 16. desember 2022 Klink skrev (Akkurat nå): Jeg orker ikke mer. Du framstiller det som at jeg kommer med de verste påstandene om influenseren når jeg stort sett gjør det motsatte. Det er en usannhet at jeg kommer med det verste basert på en komme tar om ett bilde. Nå er jeg ferdig med det her. Jeg påpekte bare at komme taren om kul på magen var ufin. Og det står jeg også for. Du definerer det som en usannhet. Jeg mener det er en av de verste kommentarene skrevet i tråden, langt verre enn det du mener er ufint fra en annen bruker. Vi skal altså ha et annet syn på drittkommentarer fra brukere som oftest forsvarer CBE.no? Et eget sett med regler der kommentarer ikke defineres som ufine? Hva er de da? Konstruktive, fordi brukeren liksom oppveier det med metakritikk og omtaler av andre kritikere? Du beklaget innholdet i kommentaren vedlagt. Bra. Da burde du holdt kjeft etterpå og ikke beskyldt meg for usannheter. 29 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 16. desember 2022 #73467 Del Skrevet 16. desember 2022 Klink skrev (1 time siden): Ikke jeg som omtalte det som kul 😅 Du var lei av kommentar om kul så du dro det fram igjen. He he 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 16. desember 2022 #73468 Del Skrevet 16. desember 2022 Klink skrev (4 timer siden): Ja la oss bli ferdige. Det ble du ikke. La oss være enige om at rumpeputer, fillers til det ugjenkjennelige osv ikke hører hjemme under fanen sunn formidling. Det er sakens kjerne og bør kritiseres på linje med alle andre dårlige forbilder. Unntaksvise avstikkere fra dette som man reagerer på, kan rapporteres, så holdes fokuset på trådens tema. 31 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 16. desember 2022 #73469 Del Skrevet 16. desember 2022 Klink skrev (5 timer siden): Visst kan jeg det. Blir du ikke lei av å kalle meg blodfan? Ingen blir lei av å kalle noen blodfan. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 16. desember 2022 #73470 Del Skrevet 16. desember 2022 Klink skrev (21 minutter siden): Jeg orker ikke mer. Du framstiller det som at jeg kommer med de verste påstandene om influenseren når jeg stort sett gjør det motsatte. Det er en usannhet at jeg kommer med det verste basert på en kommentar om ett bilde. Nå er jeg ferdig med det her. Jeg påpekte bare at kommentaren om kul på magen var ufin. Og det står jeg også for. Dette minner om oppførselen til en trassig fjortenåring. 20 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 16. desember 2022 #73471 Del Skrevet 16. desember 2022 Klink skrev (34 minutter siden): Nå er jeg ferdig med det her Blir du noengang ferdig med det du hevder du er ferdig med? 13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest YellowC Skrevet 17. desember 2022 #73472 Del Skrevet 17. desember 2022 Det er utrolig hvor mye forstyrrelser @Klinkforårsaker. En deilig saus av kverulanter og Livets Hatde Skole angriper i flokk. Fort gjort å glemme formålet med tråden? Heia @Klink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 17. desember 2022 #73473 Del Skrevet 17. desember 2022 YellowC skrev (9 minutter siden): Det er utrolig hvor mye forstyrrelser @Klinkforårsaker. En deilig saus av kverulanter og Livets Hatde Skole angriper i flokk. Fort gjort å glemme formålet med tråden? Heia @Klink! Seriøst? Dette er både ufint og useriøst. 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 17. desember 2022 #73474 Del Skrevet 17. desember 2022 Ellevira skrev (15 timer siden): Den podcasten.... Hørte på den som kom idag - om det har vært dårlig før så så tok denne kaka. Noe sååå masete og ikke minst kjedelig. Totalt uinteressant. Ser det står dårlig til på ratingen også. Hører av prinsipp ikke på men er ikke overrasket over dine betraktninger 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss spjåk Skrevet 17. desember 2022 #73475 Del Skrevet 17. desember 2022 Pust skrev (10 timer siden): Det er helt og aldeles utrolig at en enkelt bruker kan få så mye oppmerksomhet fordi hen stadig repeterer ett enkelt innlegg og kommenter om og om igjen et annet innlegg. Hele tråden blir derved gjennomsyret av en type enfold og ensidighet som får alle til å fremstå som mindre begavet. Beklager. Måtte bare si det. Tråden er helt ute å kjøre. Enkelte brukere er gode på å avspore tråden fullstendig og bruker de samme taktikkene hver gang. Og de gode innleggene forsvinner dessverre derfor i dette våset. Har merket meg at avsporingen ofte skjer når kritikkverdige forhold blir belyst. Man kan jo lure på hvorfor. 30 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 17. desember 2022 #73476 Del Skrevet 17. desember 2022 Klink skrev (7 timer siden): Jeg orker ikke mer. Du framstiller det som at jeg kommer med de verste påstandene om influenseren når jeg stort sett gjør det motsatte. Det er en usannhet at jeg kommer med det verste basert på en kommentar om ett bilde. Nå er jeg ferdig med det her. Jeg påpekte bare at kommentaren om kul på magen var ufin. Og det står jeg også for. Det er ufint å kommentere kul på magen, men ikke utstående ben? Forklar gjerne. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 17. desember 2022 #73477 Del Skrevet 17. desember 2022 FruRosa skrev (8 timer siden): Hun har visst glemt at hun alltid er så frossen .. Så mye mer kledelig antrekket til gjesten var. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 17. desember 2022 #73478 Del Skrevet 17. desember 2022 miss spjåk skrev (2 timer siden): Enkelte brukere er gode på å avspore tråden fullstendig og bruker de samme taktikkene hver gang. Og de gode innleggene forsvinner dessverre derfor i dette våset. Har merket meg at avsporingen ofte skjer når kritikkverdige forhold blir belyst. Man kan jo lure på hvorfor. Man burde ikke svare slike, men jeg har fått nok av enkelte som er skinnhellige og dobbeltmoralske i omtalene av andres innlegg. 18 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 17. desember 2022 #73479 Del Skrevet 17. desember 2022 Det er anbefalt å ignorere den typen brukere og det har jeg gjort, men når side etter side består av ignorerte innlegg som man vet kun består av kommentar uten innhold til andre brukeres innlegg uten å bringe noe nytt til bordet, så blir i alle fall jeg lei. Hva er motivasjonen bak å kommenttere hvert eneste innlegg? Ikke å belyse noe betimelig, bare å få tråden til å dreie seg om sin egen synsing uten å underbygge selv på direkte, konkrete spørsmål. 25 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rastebenk Skrevet 17. desember 2022 #73480 Del Skrevet 17. desember 2022 (endret) Stadig færre innlegg her inne omtaler CBE i det hele tatt. Ikke engang KG-brukere klarer hun å engasjere. Og 500-1500 likes på Instagram. Vanvittig at det i det hele tatt går rundt. Noen nevnte noe her om treningsreiser, aner ikke hva det gjelder, men det renner garantert ut i sanden på samme måte som netfit og utallige andre strandede prosjekter. Det eneste de to der har energi til i arbeidslivet er å opprettholde et tenåringsaktig og totalt navlebeskuende kroppshysteri. Endret 17. desember 2022 av Rastebenk 33 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå