Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Deilig å komme tilbake fra 2 uker ferie og inn i rutinene igjen skriver hun, dvs. skjønnhetsbehandling og skravlings, julenips titting og trening. Dersom noen tenker at jobb hører med til hverdagsrutinene, så er svaret på det nei.

• Liker 33
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (2 timer siden):

Grattis til CBE.no som fikk til det. 👏🏻 Godt jobba. Fitfocus har delt 7 sunne middagsoppskrifter i dag, kanskje det er noe for deg. 

Linda Stuhaug også. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke akkurat det er veldig vanskelig å se at det er noe muffens med veska til CBE...

De to første bildene fra Chloé sine sider, må nesten anta at bildene deres viser hvordan veska skal se ut. 

Båndet med logoen ser helt annerledes ut. Når vesken holdes i håndtaket på Chloé sine bilder kommer logoen tre ganger etter hverandre. Den er ikke delvis under vesken som på CBE sin, eller på buen på håndtaket som på CBE sin. Det er også noe rart med kortsiden. Den nederste delen på kortsiden ser helt annerledes ut på CBE sin og i tillegg er det noe som ikke stemmer med de vertikale sømmene på både kort- og langside på CBE sin veske. 

Materialet på to de veskene ser også ut til å ha helt ulik struktur, men vanskelig å bedømme korrekt på grunn av lyset på CBE sitt bilde.

Screenshot_20221011-235943_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20221011-235552_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20221011-235520_Instagram.jpg

Endret av Medici
  • Liker 27
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (18 minutter siden):

Men tenk: Levina sier den er ekte, så da så. 

😖

Da er den nok det.... 🤪 

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er ikke helt god når hun kjøper vesker av en Tyrkisk veskeskurk,tenker hun ikke på hva som ligger bak??ser hun ikke nyheter?jeg hadde syns det var dritflaut å gå ut med en sånn veske,hun flasher de for 300 000....hadde vert gøy å hørt med Dior hva de syns🙈

• Liker 32
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun på seg høye hæler for å filme seg ved kjøkkenbenken? 🙈 Føttene er konsekvent skjult i storyen her.

Screenshot_20221012_054043_com.instagram.android.jpg

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daudaferd skrev (2 minutter siden):

Har hun på seg høye hæler for å filme seg ved kjøkkenbenken? 🙈 Føttene er konsekvent skjult i storyen her.

Screenshot_20221012_054043_com.instagram.android.jpg

Ja. Med mindre de har verdenes laveste kjøkkenbenk…

• Liker 29
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sugar&Spice skrev (1 minutt siden):

Ja. Med mindre de har verdenes laveste kjøkkenbenk…

Er poenget at hun skal se ekstra høy ut? For jeg må si at det ser merkelig ut hele greia 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarianneE skrev (40 minutter siden):

Er poenget at hun skal se ekstra høy ut? For jeg må si at det ser merkelig ut hele greia 

Høy og tynn og stor rumpe. Fokuset er på Caroline, ikke det hun lager på kjøkkenet… Det er veldig rart. 

Jeg er tre cm høyere enn Caroline og kjøkkenbenken min møter meg der låret tar slutt på fremsiden. (Helt bolstavelig talt: i høyde med tissen.) Altså, rumpa er mest under benken… med mindre Villa Kulås har en kjøkkenbenk på …. 65? 70? Cm høyde (og man heller ikke ser føttene hennes……) har hun definitivt på seg råhøye hæler for å få stumpen over kanten. 

🤪

Endret av Sugar&Spice
  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 hours ago, Sugar&Spice said:

Høy og tynn og stor rumpe. Fokuset er på Caroline, ikke det hun lager på kjøkkenet… Det er veldig rart. 

Jeg er tre cm høyere enn Caroline og kjøkkenbenken min møter meg der låret tar slutt på fremsiden. (Helt bolstavelig talt: i høyde med tissen.) Altså, rumpa er mest under benken… med mindre Villa Kulås har en kjøkkenbenk på …. 65? 70? Cm høyde (og man heller ikke ser føttene hennes……) har hun definitivt på seg råhøye hæler for å få stumpen over kanten. 

🤪

Vet ikke hvor høy cbe er - jeg er 172 - og min benk er ca 10 cm høyere enn det du beskriver - men jeg husker at vi lagde kjøkkenet vårt en del høyere enn standard, nettopp fordi vi er litt høyere enn gjennomsnittet.

På videoen hennes ser hun litt ut til å leke på et lekestue-kjøkken 😅

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velinda skrev (8 timer siden):

Hun er ikke helt god når hun kjøper vesker av en Tyrkisk veskeskurk,tenker hun ikke på hva som ligger bak??ser hun ikke nyheter?jeg hadde syns det var dritflaut å gå ut med en sånn veske,hun flasher de for 300 000....hadde vert gøy å hørt med Dior hva de syns🙈

Enig i piratkopier er dritflaut. Jeg har ikke en gang et rykte/narrativ å ta vare på og jeg hadde aldri i livet ønsket å bli sett med en slik. Piratkopier lyser dårlige holdninger, dumhet, wannabe, og laber økonomi. Har man ikke penger til en original finner man noe fint innen ens økonomi. Piratkopi-looken passer litt for godt inn i mitt inntrykk av CBE for tiden.  Men kan ikke tenke meg det var det hun ville formidle da hun poserte ellers så utstudert med de billige Tyrkia-fakes. 🤣

• Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andrea59 skrev (37 minutter siden):

Vet ikke hvor høy cbe er - jeg er 172 - og min benk er ca 10 cm høyere enn det du beskriver - men jeg husker at vi lagde kjøkkenet vårt en del høyere enn standard, nettopp fordi vi er litt høyere enn gjennomsnittet.

På videoen hennes ser hun litt ut til å leke på et lekestue-kjøkken 😅

Nettopp! Haha.

Hun er, i følge henne selv på et blogginnlegg, 170 cm høy. 

Normal høyde på kjøkkenbenk er 88-90 cm. 

Så her er det enten høye sko eller unaturlig lav kjøkkenbenk. Det har vært diskutert dette tidligere også en gang hun lagde smoothie (eller var det den sedvanlige kaffen…) hvor lårmellomrommet hennes var i fokus. Det blir for dumt altså…. 🤣

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ny, men har fulgt tråden en god stund, og er enig i mye av kritikken omkring bedriftseier.

Når det gjelder veskene bør man kanskje ta i betraktning at det ganske dumt å vise frem en fake veske på bilder (Chloe-veska)  på en konto med 300 000 følgere? Det er risikabelt, uansett hvem man er, med mindre man selvfølgelig har veid fordelene høyere enn ulempene. Tatt i mente også at de offisielle bildene fra butikk har betydelig bedre kvalitet enn feriebildene på kontoen og sammenligninger derfor kan være vanskelig. 

Derimot kan man fint spekulere på hvorfor Dior-veska i hovedsak vises frem på stories, og ikke på oppslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CBE.no skriver 2-3 styrkeøkter per uke i tillegg til løping hver dag. Det er vel langt færre styrkeøkter hun har hevdet å ha på story de siste månedene? Der har det jo ofte vært hver dag, men kanskje bare på story, da, ikke i virkeligheten. 

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...