Populært innlegg Urwa Skrevet 11. oktober 2022 Populært innlegg #69541 Del Skrevet 11. oktober 2022 (endret) Hvis du kommer tilbake fra ferie og poster et bilde om at du er så sliten at du ikke kan vente til du kan legge deg under dynen. Men så poster et nytt bilde halvannen time senere med tekst «såå deilig å gjort unna 10 km på mølla før legging». Da har du alvorlig spiseforstyrrelse. Ingen tvil!! Endret 11. oktober 2022 av Urwa 58 2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet 11. oktober 2022 #69542 Del Skrevet 11. oktober 2022 Deilig å komme tilbake fra 2 uker ferie og inn i rutinene igjen skriver hun, dvs. skjønnhetsbehandling og skravlings, julenips titting og trening. Dersom noen tenker at jobb hører med til hverdagsrutinene, så er svaret på det nei. 33 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 11. oktober 2022 #69543 Del Skrevet 11. oktober 2022 Kollontaj skrev (2 timer siden): Grattis til CBE.no som fikk til det. 👏🏻 Godt jobba. Fitfocus har delt 7 sunne middagsoppskrifter i dag, kanskje det er noe for deg. Linda Stuhaug også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medici Skrevet 11. oktober 2022 #69544 Del Skrevet 11. oktober 2022 (endret) Synes ikke akkurat det er veldig vanskelig å se at det er noe muffens med veska til CBE... De to første bildene fra Chloé sine sider, må nesten anta at bildene deres viser hvordan veska skal se ut. Båndet med logoen ser helt annerledes ut. Når vesken holdes i håndtaket på Chloé sine bilder kommer logoen tre ganger etter hverandre. Den er ikke delvis under vesken som på CBE sin, eller på buen på håndtaket som på CBE sin. Det er også noe rart med kortsiden. Den nederste delen på kortsiden ser helt annerledes ut på CBE sin og i tillegg er det noe som ikke stemmer med de vertikale sømmene på både kort- og langside på CBE sin veske. Materialet på to de veskene ser også ut til å ha helt ulik struktur, men vanskelig å bedømme korrekt på grunn av lyset på CBE sitt bilde. Endret 11. oktober 2022 av Medici 27 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 11. oktober 2022 #69545 Del Skrevet 11. oktober 2022 Men tenk: Levina sier den er ekte, så da så. 😖 23 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medici Skrevet 11. oktober 2022 #69546 Del Skrevet 11. oktober 2022 Kollontaj skrev (18 minutter siden): Men tenk: Levina sier den er ekte, så da så. 😖 Da er den nok det.... 🤪 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Kollontaj Skrevet 11. oktober 2022 Populært innlegg #69547 Del Skrevet 11. oktober 2022 Ser forresten ut som det kom lovendring i 2021, privatpersoner kan ikke innføre piratkopier. Fra 1.juli 2021 er innførsel av piratkopier forbudt. Dette gjelder også deg som privatperson som kjøper varer fra en selger i utlandet. Hvis Tolletaten mistenker at en vare du har kjøpt er en piratkopi, vil varen bli tilbakeholdt. Varen kan også bli destruert av Tolletaten hvis rettighetshaver mener dette er brudd på deres immaterielle rettigheter. Hilsen Tolletatens Kontaktsenter i samarbeid med ung.no. 39 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 11. oktober 2022 #69548 Del Skrevet 11. oktober 2022 Hun er ikke helt god når hun kjøper vesker av en Tyrkisk veskeskurk,tenker hun ikke på hva som ligger bak??ser hun ikke nyheter?jeg hadde syns det var dritflaut å gå ut med en sånn veske,hun flasher de for 300 000....hadde vert gøy å hørt med Dior hva de syns🙈 32 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daudaferd Skrevet 12. oktober 2022 #69549 Del Skrevet 12. oktober 2022 Har hun på seg høye hæler for å filme seg ved kjøkkenbenken? 🙈 Føttene er konsekvent skjult i storyen her. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 12. oktober 2022 #69550 Del Skrevet 12. oktober 2022 Daudaferd skrev (2 minutter siden): Har hun på seg høye hæler for å filme seg ved kjøkkenbenken? 🙈 Føttene er konsekvent skjult i storyen her. Ja. Med mindre de har verdenes laveste kjøkkenbenk… 29 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 12. oktober 2022 #69551 Del Skrevet 12. oktober 2022 Sugar&Spice skrev (1 minutt siden): Ja. Med mindre de har verdenes laveste kjøkkenbenk… Er poenget at hun skal se ekstra høy ut? For jeg må si at det ser merkelig ut hele greia 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 12. oktober 2022 #69552 Del Skrevet 12. oktober 2022 (endret) MarianneE skrev (40 minutter siden): Er poenget at hun skal se ekstra høy ut? For jeg må si at det ser merkelig ut hele greia Høy og tynn og stor rumpe. Fokuset er på Caroline, ikke det hun lager på kjøkkenet… Det er veldig rart. Jeg er tre cm høyere enn Caroline og kjøkkenbenken min møter meg der låret tar slutt på fremsiden. (Helt bolstavelig talt: i høyde med tissen.) Altså, rumpa er mest under benken… med mindre Villa Kulås har en kjøkkenbenk på …. 65? 70? Cm høyde (og man heller ikke ser føttene hennes……) har hun definitivt på seg råhøye hæler for å få stumpen over kanten. 🤪 Endret 12. oktober 2022 av Sugar&Spice 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Kollontaj Skrevet 12. oktober 2022 Populært innlegg #69553 Del Skrevet 12. oktober 2022 Hvordan skal man elles få vist rumpe og tie gap? Hæ? 56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrea59 Skrevet 12. oktober 2022 #69554 Del Skrevet 12. oktober 2022 4 hours ago, Sugar&Spice said: Høy og tynn og stor rumpe. Fokuset er på Caroline, ikke det hun lager på kjøkkenet… Det er veldig rart. Jeg er tre cm høyere enn Caroline og kjøkkenbenken min møter meg der låret tar slutt på fremsiden. (Helt bolstavelig talt: i høyde med tissen.) Altså, rumpa er mest under benken… med mindre Villa Kulås har en kjøkkenbenk på …. 65? 70? Cm høyde (og man heller ikke ser føttene hennes……) har hun definitivt på seg råhøye hæler for å få stumpen over kanten. 🤪 Vet ikke hvor høy cbe er - jeg er 172 - og min benk er ca 10 cm høyere enn det du beskriver - men jeg husker at vi lagde kjøkkenet vårt en del høyere enn standard, nettopp fordi vi er litt høyere enn gjennomsnittet. På videoen hennes ser hun litt ut til å leke på et lekestue-kjøkken 😅 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 12. oktober 2022 #69555 Del Skrevet 12. oktober 2022 Velinda skrev (8 timer siden): Hun er ikke helt god når hun kjøper vesker av en Tyrkisk veskeskurk,tenker hun ikke på hva som ligger bak??ser hun ikke nyheter?jeg hadde syns det var dritflaut å gå ut med en sånn veske,hun flasher de for 300 000....hadde vert gøy å hørt med Dior hva de syns🙈 Enig i piratkopier er dritflaut. Jeg har ikke en gang et rykte/narrativ å ta vare på og jeg hadde aldri i livet ønsket å bli sett med en slik. Piratkopier lyser dårlige holdninger, dumhet, wannabe, og laber økonomi. Har man ikke penger til en original finner man noe fint innen ens økonomi. Piratkopi-looken passer litt for godt inn i mitt inntrykk av CBE for tiden. Men kan ikke tenke meg det var det hun ville formidle da hun poserte ellers så utstudert med de billige Tyrkia-fakes. 🤣 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 12. oktober 2022 #69556 Del Skrevet 12. oktober 2022 Andrea59 skrev (37 minutter siden): Vet ikke hvor høy cbe er - jeg er 172 - og min benk er ca 10 cm høyere enn det du beskriver - men jeg husker at vi lagde kjøkkenet vårt en del høyere enn standard, nettopp fordi vi er litt høyere enn gjennomsnittet. På videoen hennes ser hun litt ut til å leke på et lekestue-kjøkken 😅 Nettopp! Haha. Hun er, i følge henne selv på et blogginnlegg, 170 cm høy. Normal høyde på kjøkkenbenk er 88-90 cm. Så her er det enten høye sko eller unaturlig lav kjøkkenbenk. Det har vært diskutert dette tidligere også en gang hun lagde smoothie (eller var det den sedvanlige kaffen…) hvor lårmellomrommet hennes var i fokus. Det blir for dumt altså…. 🤣 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Inocybe Skrevet 12. oktober 2022 Populært innlegg #69557 Del Skrevet 12. oktober 2022 (endret) Levina skrev (15 timer siden): Ja, her inne er det tydeligvis noen som både vet at hun ikke har serfiseringsbevis på disse veskene, samt at de fysisk har hatt disse veskene for hånden og vurdert det slik at dette er replica, eller fake som vi kaller det her inne. Nå blir det snart sendt ut informasjon om dette til hennes samarbeidspartner.. Er du tilbake for å påstå disse plutselig er ekte igjen 😂. Klart CBE ikke har authentication på sine piratkopier når disse her er så dårlige man ikke en gang trenger man holde dem i hånden for å skjønne de er fake 🙄. For eksempel når man kjøper en ekte Christian Dior så får man ikke feilstilte bokstaver og dårlig søm på kjøpet. Ja man ser faktisk at sømmen på den faken er under pari selv på et bilde med litt avstand. Hvordan går det forresten med Chloe Spring 2021 kolleksjonen som i følge deg CBEs "Chloe" er fra? Du veit den kolleksjonen som i følge deg forklarer hvorfor CBEs "Chloe" har slapt underlødig stoff, malplasserte bånd, sømmer på rare steder og feil skrift? Hvordan går det egentlig med den linken til Chloe spring 2021? Er vist heller ikke så helt uproblematisk å innføre piratkopier til Norge som du påstod. Vet LKE lever etter "havner jeg ikke i fengsel er det lov for meg og sånn generelt ellers er loven dum" men ikke sikkert tollvesenet ser sånn på det. En dag kommer den holdningen hans til å bite ham hardt bak og da vil han bare kunne takke seg selv. https://www.toll.no/no/varer/piratvarer/ CBE bør også passe seg veldig når hun bruker piratkopier som innhold på sin bedriftskanal. Det er nemlig heller ikke så uproblematisk som hun later til å tro. https://velgekte.no/en-GB/importing/legal-or-illegal-imports/ Commercial intent In Norway, it is illegal for both private individuals and businesses to make use of, or help to make use of, products belonging to others that are protected by intellectual property rights (name, design, intellectual property, brand names, patents etc.) – if this is done for commercial purposes. What is meant by the term "commercial purpose"? production of goods distribution of goods handling of goods the transportation of goods direct or indirect sale of goods marketing of goods use of goods in your own business Siste du skriver er vel et stikk til folk som bruker forbrukermakten sin. Du kan gjerne harselere så mye du vil om det, men det er CBE som bør passe seg for ikke enda flere av hennes samarbeid går i vasken på den konto. Kanskje hun hadde hatt råd til ekte vesker om hun hadde hørt litt mer på kritikken og ikke rotet til det ene samarbeidet etter det andre? Endret 12. oktober 2022 av Inocybe 29 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 12. oktober 2022 #69558 Del Skrevet 12. oktober 2022 Off, det er altså så pute. «tilbake til rutinene» - med høye hæler😁 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leda Skrevet 12. oktober 2022 #69559 Del Skrevet 12. oktober 2022 Jeg er ny, men har fulgt tråden en god stund, og er enig i mye av kritikken omkring bedriftseier. Når det gjelder veskene bør man kanskje ta i betraktning at det ganske dumt å vise frem en fake veske på bilder (Chloe-veska) på en konto med 300 000 følgere? Det er risikabelt, uansett hvem man er, med mindre man selvfølgelig har veid fordelene høyere enn ulempene. Tatt i mente også at de offisielle bildene fra butikk har betydelig bedre kvalitet enn feriebildene på kontoen og sammenligninger derfor kan være vanskelig. Derimot kan man fint spekulere på hvorfor Dior-veska i hovedsak vises frem på stories, og ikke på oppslag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 12. oktober 2022 #69560 Del Skrevet 12. oktober 2022 CBE.no skriver 2-3 styrkeøkter per uke i tillegg til løping hver dag. Det er vel langt færre styrkeøkter hun har hevdet å ha på story de siste månedene? Der har det jo ofte vært hver dag, men kanskje bare på story, da, ikke i virkeligheten. 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå