kraftwerk Skrevet 23. september 2022 #68861 Del Skrevet 23. september 2022 Andrea59 skrev (På 23.9.2022 den 8.26): Dette bildet fra story - øhhh…det ble da ekstremt lange bein (understreket med knallfarge) - for ikke å snakke om en gigantisk fot nærmest kamera 😅 Ikke et bilde jeg ville valgt å legge ut, i alle fall, 🙈 ser helt absurd ut…. Ekspander Dette sier meg bare at Treasures AS sliter noe voldsomt om dagen. Bedriften får ikke inn samarbeidspartnere, og må si "ja" til svært små oppdrag bare for å kunne vise seg frem der ute. Prøve å gjøre seg aktuell. Dette syntes jeg er skikkelig trist i grunn, det er mye som kunne blitt gjort for å snu skuta - men de nekter jo å gjøre endringer i kanalene. Lurer på hva som kommer til å skje, når de faktisk ikke får inn noen oppdrag eller penger, lengre. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kraftwerk Skrevet 23. september 2022 #68862 Del Skrevet 23. september 2022 (endret) Isild skrev (På 23.9.2022 den 4.53): Nok en gjenstand jeg IKKE får lyst til å finne ut mer om fordi det brukes lite troverdige influencere i reklame for den. Er det virkelig noen som helst som tror på at Caroline løper på denne når hun har en stor mølle i kjelleren? Ekspander Nei det tror jeg absolutt ikke, men det vi ser nå er desperasjon i kanalene. Treasures AS sliter nok noe voldsomt om dagen, og tar til takke med oppdrag de ellers hadde takket "nei" til. De sliter nok veldig med å score samarbeidspartnere, alle skygger banen - hun har et lite engasjement, og det var vært flere offentlige "krangler" - de er frekke mot følgere. Tenker det er svært få seriøse selskaper/bedrifter, som vil assosieres med Treasures. Og Treasures AS selv, gjør ingenting for å snu skuta - selv om de har fått plenty med råd og tilbakemeldinger fra følgere. Dette kommer vi til å se mer av, små samarbeid - som kanskje ei ung influencer hadde takket "ja" til, som var i oppstartsfasen til dette yrket. Lurer på hva som kommer til å skje, når de ikke kan leve av dette lengre? Jeg ser jo for meg at LKE nekter å søke jobber, han er jo for god for sånt. Det ender kanskje med at CBE søker jobber i magasiner, MinMote o.l .. Endret 23. september 2022 av kraftwerk 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 23. september 2022 #68863 Del Skrevet 23. september 2022 kraftwerk skrev (På 23.9.2022 den 11.46): Hvis du ikke forsto retorikken min, i de øverste setningene - så anbefaler jeg deg å lese innlegget mitt igjen. Jeg skrev som om LKE skulle skrevet det selv, og ikke noe jeg føler eller syntes om han. 👍🏼 Brukeren du siterer, snakket til meg. Er nok svært få som anser LKE som noe stjerne, men i han sitt hode - så er han en stjerne i alt som er. Det var poenget. Ekspander Å basere en argumentasjon på en slik oppkonstruert uttalelse synes jeg er svært etisk betenkelig. Ikke så rart at du misforstås da. 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kraftwerk Skrevet 23. september 2022 #68864 Del Skrevet 23. september 2022 Aricia skrev (På 23.9.2022 den 12.09): Å basere en argumentasjon på en slik oppkonstruert uttalelse synes jeg er svært etisk betenkelig. Ikke så rart at du misforstås da. Ekspander Oki 👍🏼😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 23. september 2022 #68865 Del Skrevet 23. september 2022 Andrea59 skrev (På 23.9.2022 den 8.26): Dette bildet fra story - øhhh…det ble da ekstremt lange bein (understreket med knallfarge) - for ikke å snakke om en gigantisk fot nærmest kamera 😅 Ikke et bilde jeg ville valgt å legge ut, i alle fall, 🙈 ser helt absurd ut…. Ekspander Dette ser jo helt «grotesk» ut. Bena har på en eller annen måte blitt nesten hele henne. Er jo ikke fint en gang. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Regnbueruby Skrevet 23. september 2022 #68866 Del Skrevet 23. september 2022 Cissacissa skrev (På 22.9.2022 den 22.23): Jeg synes det er fint å se at dama også har litt løs hud på magen etter graviditeten Ekspander Løs hud? Du skulle sett min mage, men jeg vil ikke legge ut bilde av den😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 23. september 2022 #68867 Del Skrevet 23. september 2022 Marsh skrev (På 23.9.2022 den 5.40): Bare å nominere, hun er på TikTok, og det er ikke lange veien til instagram fra TikTok, hun viser frem et forvrengt kroppsideal og bruker filter så det holder, i tillegg til seksualiserte bilder, så hun er absolutt en kandidat. Ekspander Press er Redd barnas ungdomsorganisasjon. Det er ungdom som nominerer de som får ungdom til å føle seg verst. Jeg tror ikke ungdom generelt bryr seg så mye om en snart 40-årig tobarnsmor i Sarpsborg. Hun er for "kjerring" å regne. Sophie Elise AS har allerede vunnet, og la seg først i fosterstilling og sutret før hun angrep ungdommsorganisasjonen Press for å være ute etter å "ta" henne. Hun har ikke endret virkemidlene, snarere tvert imot. Millionbedriften tjener i stor grad penger på markedsføring rettet mot barn og unge. Markedsføringen til cbe.no er stort sett vilkårlig rettet ut fra den annonsør som bookingansvarlig klarer å hanke inn. Det blir stort sett alt fra nederste hylle. https://gullbarbie.no/ofte-stilte-sporsmal/ 21 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet 23. september 2022 #68868 Del Skrevet 23. september 2022 Er det bare meg, eller har generelt mange influencere en egen evne til å ta barna ut av skolen for ferier i tide og utide? Virker som de tenker det er helt ok å gjøre opptil flere ganger i året. Merkelige prioriteringer imo. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 23. september 2022 #68869 Del Skrevet 23. september 2022 Anonym90059005 skrev (På 23.9.2022 den 14.45): Er det bare meg, eller har generelt mange influencere en egen evne til å ta barna ut av skolen for ferier i tide og utide? Virker som de tenker det er helt ok å gjøre opptil flere ganger i året. Merkelige prioriteringer imo. Ekspander Det er mange foreldre/familier som gjør det, og det blir ekstra synlig at influensere gjør det. En stor uting! 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 23. september 2022 #68870 Del Skrevet 23. september 2022 Revenge o'Cavatina skrev (På 22.9.2022 den 21.24): Denne artikkelen er bare rar, og sier lite til ingenting. Gikk han selv til en bekjent i HA for å få litt gratis PR? Bildene er tatt av lke, bildet brukt av cbe med AP er tatt for flere år siden, bildet på massasjebenken er av ham og samboeren, han har kun ett barn med samboeren som jobber på klinikken hans, og ferie- og champagnefaktoren er høy på instagram. Han har vært totalt fraværende når det gjelder Netfis frem til nå bortsett fra bilder lke har tatt når de hadde "fotoshoot" i passende lokaler for noen år siden, og har gjennom årene hatt stor gjennomtrekk av PT'er på senteret på Bislett som kun er åpent for kunder sammen med PTer som "leier plass i lokalet". Sist jeg sjekket var bilder og info om PT'er på senteret utdatert, ingen av dem jobbett der lengre. (Sjekket nå, og er usikker på om det nå er oppdatert) The biggest looser Norge var et realityprogram fra 2014-2015 som fikk masse kritikk mtp usunt fokus på kalorier og trening., og det er en sabla bra stund siden han la opp fotballen. Minst ti år. Etter opprykk fra tredje divisjon. Hva i alle dager er dette for en kildeukritisk lokalnyhet? Ekspander Jeg ser ikke bak betalingsmur, men er det Kristian Bjørneby som har skrevet det, så er det nok en vennetjeneste. Avisene skriver jo bare vås for tida. 😖 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet 23. september 2022 #68871 Del Skrevet 23. september 2022 Aquarius04 skrev (På 23.9.2022 den 15.18): Det er mange foreldre/familier som gjør det, og det blir ekstra synlig at influensere gjør det. En stor uting! Ekspander Gjør mange det ofte altså? Mitt inntrykk er at det ikke skjer så ofte. Kanskje en gang ja, men ikke en uke et par ganger i året slik en del influencere virker å gjøre. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 23. september 2022 #68872 Del Skrevet 23. september 2022 loffen skrev (På 23.9.2022 den 15.20): Jeg ser ikke bak betalingsmur, men er det Kristian Bjørneby som har skrevet det, så er det nok en vennetjeneste. Avisene skriver jo bare vås for tida. 😖 Ekspander Kristian Bjørneby, ja. Artikkelen sa lite nytt og mye gammelt uten årstall som om alt med Adrian Paul skjedde igår og at Netfis lanseres i morgen. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 23. september 2022 #68873 Del Skrevet 23. september 2022 viktig med 3 x 2 uker i Syden ja 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rastebenk Skrevet 23. september 2022 #68874 Del Skrevet 23. september 2022 Pasha skrev (På 23.9.2022 den 16.35): viktig med 3 x 2 uker i Syden ja Ekspander Tenk at en hel familie kan leve så sjukt fett av å levere reklame til 1500-2000 aktive følgere på instagram 😳 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emma Marie Skrevet 23. september 2022 #68875 Del Skrevet 23. september 2022 Herregud! 31 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 23. september 2022 #68876 Del Skrevet 23. september 2022 Nye fillers hos Ine før sydentur. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ice-91 Skrevet 23. september 2022 #68877 Del Skrevet 23. september 2022 (endret) Emma Marie skrev (På 23.9.2022 den 17.41): Herregud! Ekspander Tenkte på CBE med en gang denne nyhetsvarselen kom nå i kveld Endret 23. september 2022 av Ice-91 27 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 23. september 2022 #68878 Del Skrevet 23. september 2022 Ice-91 skrev (På 23.9.2022 den 17.59): Tenkte på CBE med en gang denne nyhetsvarselen kom nå i kveld Ekspander Det er bra og på jaggu på tide! 12 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 23. september 2022 #68879 Del Skrevet 23. september 2022 Rastebenk skrev (På 23.9.2022 den 16.52): Tenk at en hel familie kan leve så sjukt fett av å levere reklame til 1500-2000 aktive følgere på instagram 😳 Ekspander verden brenner grunnet klimaendringer, men ikke ta fra oss turer til Syden der vi kan vise oss frem i små klær 32 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 23. september 2022 #68880 Del Skrevet 23. september 2022 Pasha skrev (På 23.9.2022 den 18.39): verden brenner grunnet klimaendringer, men ikke ta fra oss turer til Syden der vi kan vise oss frem i små klær Ekspander Men med store lepper. 😑 27 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå