Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
Luvinesta skrev (3 timer siden):

1.Jeg siterte ett innlegg som var skrevet en halvtime før, ikke 3 timer...

2. Israel-Palestina konflikten som nylig blusset opp igjen om det har gått deg hus forbi de siste årene.

3. Jeg kommer ikke til å bite på videre intetsigende forsøk der hensikten er å avspore og oppta hele søndagen☀️ (Been there, done that. Mindre jobb for moderatorene også) Om det har noe med det faktiske innholdet i innlegget å gjøre derimot...

Det var det glasshuset og de steinene da…

• Liker 22
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lill :) skrev (1 time siden):

Det er vel ikke slik teksten er? Eller er det du gjengir her fra et annet sted?

D1860C1A-208A-4467-8999-C129F03524D7.png

87EB1EDB-01B5-4C77-9512-60A37DA229C8.png

11276BD7-7939-4B1B-826C-F595C35A10D6.png

"Det er krig i store deler av verden"

Er det virkelig det? 

• Liker 43
Gjest Kattedama
Skrevet
Era Vulgaris skrev (15 minutter siden):

Er det virkelig det? 

Det er hennes ord og ikke mine 🙂

Gjest Kattedama
Skrevet
Era Vulgaris skrev (Akkurat nå):

Jeg vet :) 
Tolker teksten litt som et skuldertrekk fra hennes side. Jaja, det er jo alltids en krig et eller annet sted, så hvorfor bry seg, liksom. Og at teksten bærer veldig preg av at hun føler seg presset til å uttale seg om saken. 

Noen ganger burde man ikke skrive en tekst nei, her hadde det gått fint med å bare henvise til Unicef. 

Skrevet (endret)
Era Vulgaris skrev (45 minutter siden):

Er det virkelig det? 

Hun har neppe fulgt med på Hans Roslings foredrag og kjepphest; at verden HAR blitt, og BLIR bedre. Blir litt dårlig tid til samfunnsorientering med en så travel hverdag, vet dere…litt dumt å risikere den flate magen eller å gå opp noen gram ved å forlate kjelleren og bruke tid på å orientere seg om noe betraktelig mindre viktig enn kropp; verdenssituasjonen. 🙈

Når det er sagt; det er ikke hennes plikt å uttale seg om Ukraina. Men bra hun gjorde det likevel.

Endret av Ellie77
  • Liker 16
Skrevet
Tøddel skrev (31 minutter siden):

Dere er mobbere…

Hvem dere?

• Liker 21
Skrevet
Lill :) skrev (1 time siden):

Noen ganger burde man ikke skrive en tekst nei, her hadde det gått fint med å bare henvise til Unicef. 

Helt greit at CBE.no sa noe om det, synes jeg. Ikke sikkert de skjønner alvoret, da reflekteres teksten av det. 

• Liker 19
Skrevet
Era Vulgaris skrev (1 time siden):

Er det virkelig det? 

Konflikter, ja. Noen mer betente enn andre. «Krig i store deler av verden»? Nei. 

• Liker 20
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep.

Måne, admin. 

• Liker 1
Skrevet
Lill :) skrev (6 timer siden):

Det er vel ikke slik teksten er? Eller er det du gjengir her fra et annet sted?

D1860C1A-208A-4467-8999-C129F03524D7.png

87EB1EDB-01B5-4C77-9512-60A37DA229C8.png

11276BD7-7939-4B1B-826C-F595C35A10D6.png

Dette er til å spy av. Ja det er krig, da orker vi ikke se på glitter og glam, forbruk, pupper og lår i fri flyt. Må de løpe til et bomberom så er det INGEN som bryr seg om eyebrows on fleek eller hvor flat magen er etter fødsel. Det er UBETYDELIG! Skru av mobilen og nyt ferien i ro og fred. Vi vil ikke se på.

• Liker 45
  • Nyttig 1
Gjest Trude 73
Skrevet
Xstrella skrev (8 minutter siden):

Dette er til å spy av. Ja det er krig, da orker vi ikke se på glitter og glam, forbruk, pupper og lår i fri flyt. Må de løpe til et bomberom så er det INGEN som bryr seg om eyebrows on fleek eller hvor flat magen er etter fødsel. Det er UBETYDELIG! Skru av mobilen og nyt ferien i ro og fred. Vi vil ikke se på.

Ærlig talt, greit nok det blir kritisert i opp og mente hvor mye er berettiget! Men det er kanskje på tide noen slår av mobilen og avfølger C! 

Skrevet
Trude 73 skrev (58 minutter siden):

Ærlig talt, greit nok det blir kritisert i opp og mente hvor mye er berettiget! Men det er kanskje på tide noen slår av mobilen og avfølger C! 

Ser at du selv kritiserer visse influencere, hva er forskjellen? 

• Liker 23
Skrevet

Knis. Den filmen på Instagram der LKE gliser inn i kamera mens CBE lener seg inn for et kyss og må dunke i han flere ganger for at han skal reagere 😂 kunne  vært søtt-morsomt hvis de ikke hadde vært så latterlig selvopptatte.

Barna er filmet igjen, ser på yngste at dette trolig er regissert…gløtter bort på personen ved siden av den som filmer. 

• Liker 32
Skrevet
Trude 73 skrev (3 timer siden):

Vær du sikker. 

• Liker 8
Gjest Konditor Larsen
Skrevet
Xstrella skrev (9 timer siden):

Først av alt, jeg liker ikke verken CBE eller LKE, jeg liker ikke det de står for i det hele tatt. Du n du skriver Vi vil ikke se på, og da foreslår jeg la vær. Kutt henne ut, drit i de begge to. 

Gjest Trude 73
Skrevet
Snødronninga skrev (10 timer siden):

Ser at du selv kritiserer visse influencere, hva er forskjellen? 

En ting er å kritisere som jeg skrev og helt berettiget, har ingenting imot kritisk og friske fraspark ….men dette her er jo galskap ! Og siden du personifisere meg så tillater jeg meg å gjøre det samme, du er en av de som følger opp galskapen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...