Aquarius04 Skrevet 27. februar 2022 #58341 Skrevet 27. februar 2022 Luvinesta skrev (3 timer siden): 1.Jeg siterte ett innlegg som var skrevet en halvtime før, ikke 3 timer... 2. Israel-Palestina konflikten som nylig blusset opp igjen om det har gått deg hus forbi de siste årene. 3. Jeg kommer ikke til å bite på videre intetsigende forsøk der hensikten er å avspore og oppta hele søndagen☀️ (Been there, done that. Mindre jobb for moderatorene også) Om det har noe med det faktiske innholdet i innlegget å gjøre derimot... Det var det glasshuset og de steinene da… 22
Era Vulgaris Skrevet 27. februar 2022 #58342 Skrevet 27. februar 2022 Lill skrev (1 time siden): Det er vel ikke slik teksten er? Eller er det du gjengir her fra et annet sted? "Det er krig i store deler av verden" Er det virkelig det? 43
Gjest Kattedama Skrevet 27. februar 2022 #58343 Skrevet 27. februar 2022 Era Vulgaris skrev (15 minutter siden): "Det er krig i store deler av verden" Er det virkelig det? Det er hennes ord og ikke mine 🙂
Populært innlegg Era Vulgaris Skrevet 27. februar 2022 Populært innlegg #58344 Skrevet 27. februar 2022 Lill skrev (2 minutter siden): Det er hennes ord og ikke mine 🙂 Jeg vet Tolker teksten litt som et skuldertrekk fra hennes side. Jaja, det er jo alltids en krig et eller annet sted, så hvorfor bry seg, liksom. Og at teksten bærer veldig preg av at hun føler seg presset til å uttale seg om saken. 54
Gjest Kattedama Skrevet 27. februar 2022 #58345 Skrevet 27. februar 2022 Era Vulgaris skrev (Akkurat nå): Jeg vet Tolker teksten litt som et skuldertrekk fra hennes side. Jaja, det er jo alltids en krig et eller annet sted, så hvorfor bry seg, liksom. Og at teksten bærer veldig preg av at hun føler seg presset til å uttale seg om saken. Noen ganger burde man ikke skrive en tekst nei, her hadde det gått fint med å bare henvise til Unicef.
Ellie77 Skrevet 27. februar 2022 #58347 Skrevet 27. februar 2022 (endret) Era Vulgaris skrev (45 minutter siden): "Det er krig i store deler av verden" Er det virkelig det? Hun har neppe fulgt med på Hans Roslings foredrag og kjepphest; at verden HAR blitt, og BLIR bedre. Blir litt dårlig tid til samfunnsorientering med en så travel hverdag, vet dere…litt dumt å risikere den flate magen eller å gå opp noen gram ved å forlate kjelleren og bruke tid på å orientere seg om noe betraktelig mindre viktig enn kropp; verdenssituasjonen. 🙈 Når det er sagt; det er ikke hennes plikt å uttale seg om Ukraina. Men bra hun gjorde det likevel. Endret 27. februar 2022 av Ellie77 16
Orly Skrevet 27. februar 2022 #58348 Skrevet 27. februar 2022 Tøddel skrev (31 minutter siden): Dere er mobbere… Hvem dere? 21
Kollontaj Skrevet 27. februar 2022 #58349 Skrevet 27. februar 2022 Lill skrev (1 time siden): Noen ganger burde man ikke skrive en tekst nei, her hadde det gått fint med å bare henvise til Unicef. Helt greit at CBE.no sa noe om det, synes jeg. Ikke sikkert de skjønner alvoret, da reflekteres teksten av det. 19
Aquarius04 Skrevet 27. februar 2022 #58350 Skrevet 27. februar 2022 Era Vulgaris skrev (1 time siden): "Det er krig i store deler av verden" Er det virkelig det? Konflikter, ja. Noen mer betente enn andre. «Krig i store deler av verden»? Nei. 20
Måne Rampelyset Skrevet 27. februar 2022 #58351 Skrevet 27. februar 2022 Tråden er ryddet for personangrep. Måne, admin. 1
Xstrella Skrevet 27. februar 2022 #58352 Skrevet 27. februar 2022 Lill skrev (6 timer siden): Det er vel ikke slik teksten er? Eller er det du gjengir her fra et annet sted? Dette er til å spy av. Ja det er krig, da orker vi ikke se på glitter og glam, forbruk, pupper og lår i fri flyt. Må de løpe til et bomberom så er det INGEN som bryr seg om eyebrows on fleek eller hvor flat magen er etter fødsel. Det er UBETYDELIG! Skru av mobilen og nyt ferien i ro og fred. Vi vil ikke se på. 45 1
Gjest Trude 73 Skrevet 27. februar 2022 #58353 Skrevet 27. februar 2022 Xstrella skrev (8 minutter siden): Dette er til å spy av. Ja det er krig, da orker vi ikke se på glitter og glam, forbruk, pupper og lår i fri flyt. Må de løpe til et bomberom så er det INGEN som bryr seg om eyebrows on fleek eller hvor flat magen er etter fødsel. Det er UBETYDELIG! Skru av mobilen og nyt ferien i ro og fred. Vi vil ikke se på. Ærlig talt, greit nok det blir kritisert i opp og mente hvor mye er berettiget! Men det er kanskje på tide noen slår av mobilen og avfølger C!
Snødronninga Skrevet 27. februar 2022 #58354 Skrevet 27. februar 2022 Trude 73 skrev (58 minutter siden): Ærlig talt, greit nok det blir kritisert i opp og mente hvor mye er berettiget! Men det er kanskje på tide noen slår av mobilen og avfølger C! Ser at du selv kritiserer visse influencere, hva er forskjellen? 23
Christiane_W Skrevet 28. februar 2022 #58355 Skrevet 28. februar 2022 (endret) Høy på seg sjøl, si... (ref. sangvalg). Og hvor latterlig er ikke iscenesettelsen av at CBE går inn på restauranten (mens LKE filmer)...🙄 Kilde: https://www.instagram.com/stories/carolinebergeriksenno/2783093178377462962/ RPReplay_Final1646001156 (3).mov Endret 28. februar 2022 av Christiane_W 20
BuffyTheVampire Skrevet 28. februar 2022 #58356 Skrevet 28. februar 2022 Knis. Den filmen på Instagram der LKE gliser inn i kamera mens CBE lener seg inn for et kyss og må dunke i han flere ganger for at han skal reagere 😂 kunne vært søtt-morsomt hvis de ikke hadde vært så latterlig selvopptatte. Barna er filmet igjen, ser på yngste at dette trolig er regissert…gløtter bort på personen ved siden av den som filmer. 32
Xstrella Skrevet 28. februar 2022 #58357 Skrevet 28. februar 2022 Trude 73 skrev (3 timer siden): Ærlig talt, greit nok det blir kritisert i opp og mente hvor mye er berettiget! Men det er kanskje på tide noen slår av mobilen og avfølger C! Vær du sikker. 8
Gjest Konditor Larsen Skrevet 28. februar 2022 #58358 Skrevet 28. februar 2022 Xstrella skrev (9 timer siden): Dette er til å spy av. Ja det er krig, da orker vi ikke se på glitter og glam, forbruk, pupper og lår i fri flyt. Må de løpe til et bomberom så er det INGEN som bryr seg om eyebrows on fleek eller hvor flat magen er etter fødsel. Det er UBETYDELIG! Skru av mobilen og nyt ferien i ro og fred. Vi vil ikke se på. Først av alt, jeg liker ikke verken CBE eller LKE, jeg liker ikke det de står for i det hele tatt. Du n du skriver Vi vil ikke se på, og da foreslår jeg la vær. Kutt henne ut, drit i de begge to.
Populært innlegg Felis Skrevet 28. februar 2022 Populært innlegg #58359 Skrevet 28. februar 2022 (endret) Xstrella skrev (11 timer siden): Vi vil ikke se på. Noen vil jo åpenbart det! Det siste bildet fra restauranten har fått likes (aner ikke hvor mange) og 20 kommentarer. Noen lurer for eksempel på om Caroline har akrylnegler eller gelenegler.... Jeg skjønner at det er vanskelig for folk flest, særlig for oss som har nettverk av hovedsakelig oppegående og samfunnsbevisste mennesker, å fatte at noen kan bry seg om lugg, kropp og polyester mens krigen raser. Det er tross alt ikke hvilken som helst krig, vi har ikke vært så sårbare siden 2. verdenskrig. Men NOEN bryr seg mer om akryl versus gele, og det er dette publikumet CBE henvender seg til. Og så håper hun sikkert at de er mange nok til at rabattkodene til NAKD gir avkastning. Uttalelsen hun til slutt kom med om krigen i Ukraina er åpenbart et direkte svar på kritikken her inne. Og hun hadde strengt tatt ikke noe valg etter det stjerneskudd-innlegget. Det kommer til å følge henne til evig tid, som hestekjøttbildet til maken. Jeg er utrolig fascinert av at to voksne mennesker, som har levd av some i over et tiår, ikke tar seg tid til å reflektere et mikrosekund engang, før de trykker publiser... Bare en digresjon. Jeg synes det er bra at hun linket til organisasjoner som hjelper, men jeg fikk litt bakoversveis av hvordan hun formulerer seg. Hun omtaler krigen som "situasjonen i Ukraina". Dette er ikke en situasjon, det er en fullskala krig, hvor trusler mot Norge er helt reell. Det er en helt spesiell gruppe mennesker som omtaler denne krigen som en "situasjon" og du finner dem gjerne på ytre høyrefløy i USA, samt en og annen personlighet her hjemme. Det er gjerne de samme menneskene som blindt støtter Israel, som jo LKE har gjort på SoMe. Jeg ser også at hun prøver å bagatellisere situasjonen, ved å minne om at det er krig i hele verden hvor folk lider "hver. eneste. dag." Og at tankene hennes går til de som er rammet "hele tiden". Hun glemmer at dette foregår på dørterskelen vår, ledet av en mann med tilgang til atomvåpen, som driter i menneskeliv og etterhvert har veldig lite å tape. Hviterussland har allerede hatt en "folkeavstemming" hvor de har vedtatt å la Putin plassere atomvåpen i Hviterussland. Det gjør nok ikke vondere å miste barna sine i Ukraina enn på Gaza, men synes hun ikke trusselen om masseutslettelse gir det hele en ekstra dimensjon? Eller tror hun det er trygt på Granca? Krigen rammer Nordmenn allerede. Veldig mange kjenner noen som er berørt, mange bekymrer seg for venner og bekjente. Mange er redde, det ser vi på apotekene, som er helt tomme for jod. Småsparerne blør penger i aksjefondene sine. Og noen bryr seg om de litt mindre viktige spørsmålene i verden, som om neglene skal være av akryl eller gele. Og så gjenstår det å se om denne marginale gruppen har kjøpekraft nok i lengden til å gjøre paret fra Særp attraktive for annonsører. Endret 28. februar 2022 av Felis 64 15
Gjest Trude 73 Skrevet 28. februar 2022 #58360 Skrevet 28. februar 2022 Snødronninga skrev (10 timer siden): Ser at du selv kritiserer visse influencere, hva er forskjellen? En ting er å kritisere som jeg skrev og helt berettiget, har ingenting imot kritisk og friske fraspark ….men dette her er jo galskap ! Og siden du personifisere meg så tillater jeg meg å gjøre det samme, du er en av de som følger opp galskapen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå