Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
Sozzen skrev (1 time siden):

Nå snakker jeg om det at folk mener CBE skal bry seg og uttale seg.. 

Ikke at krigen ikke er skummel osv.

Det er tragisk det som skjer men å si at CBE ikke bryr seg fordi hun ikke uttaler seg blir dumt.

Hun uttaler seg ikke om noe som helst og det er nok like greit. 

Det er nok av influencere som bruker alle slike kriser for alt det er verdt.. og etter en uke er det totalt glemt og de er tilbake til å reklamere for øyevippe serum og reise til Dubai.

Da er det igrunn bedre å tie stille.

Jeg og mine venner har heller ikke lagt ut et ord om det. Vi bryr oss og oppdaterer oss uansett. 

Vi vet jo ingenting om hvor mye CBE og mannen sitter å oppdaterer seg i nettaviser.

Syns det er rart å konkludere med at noen gir blanke kun fordi de ikke legger ut noe.

Jeg er i grunnen helt enig i resonnementet ditt, og tenker det er helt greit at de lar være å uttale seg. Det som derimot kunne vært et klokt grep, er å droppe bare EN av de kroppsfokuserte selfiene, og erstattet det med bilde av et Ukrainsk flagg eller noe liknende for å vise at de faktisk følger med på noe utenfor egen navle (pun intended). Men som flere har påpekt, det kan godt hende de sympatiserer med Russland og Putin, og derfor velger de heller å ignorere hele saken i sine kanaler. 

• Liker 27
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lill :) skrev (13 minutter siden):

Ingen grunn til bekymring for Caroline sin helsetilstand. Ser ut som en helt normal dame på 35 år. Hvor hovedinteressene er løping og fettfattig mat. Samme gjelder ektemannen. 

7FA543AF-A68C-4450-9CB6-57EB682A9D1B.jpeg

Å, der var jo CBE som seg selv. 

• Liker 13
Skrevet

Synes det er ‘morsomt’ når enkelte her inne sier at en kan ikke gå ut fra at CBE ikke bryr seg om krigen i Ukraina, basert på at hun ikke uttaler seg om det. Det er jo nettopp derfor man går ut fra at hun ikke er spesielt investert.

Til og med glansede magasin kan ha et innslag av mer seriøse artikler, og CBE hadde tjent på å gjøre det samme. Hun slo gjennom og ble populær for 10+ år siden, men verden er annerledes nå i 2022. Tror folk flest setter pris på hvertfall litt substans innimellom. Ingen forventer at hun skal utdype eller legge ut om politikk, valg, krig, miljøet osv, men litt her og der hadde ikke skadet de. Heller motsatt. 

• Liker 20
  • Nyttig 1
Skrevet

Og la oss være ærlige; glanset magasin er veldig langt unna det de viser frem nå. 

• Liker 39
  • Nyttig 4
Gjest SnowBells
Skrevet (endret)
Lill :) skrev (57 minutter siden):

Ingen grunn til bekymring for Caroline sin helsetilstand. Ser ut som en helt normal dame på 35 år. Hvor hovedinteressene er løping og fettfattig mat. Samme gjelder ektemannen. 

Ja der ser hun jo helt normal ut både i kropp og ansikt. Som på tv2 i november når hun var med på Norges nye megahit. Jeg blir så forbanna når jeg tenker på hvordan hun poserer og juger på seg et anorektisk utseende som hun spyr ut som et slags sjukt ideal i kanalene sine 🤬

Endret av SnowBells
Skrevet (endret)
Kollontaj skrev (2 timer siden):

Å, der var jo CBE som seg selv. 

Jeg vet ikke helt om hun ligner på seg selv? Hun er nok sminkefri men hun ser litt "oppblåst" ut. På siste instabilde så snudde hun også nok en gang ansiktet vekk, man kan begynne å lure på om hun har gjort noe med ansiktet sitt. 

En annen teori at vi er så vant til å se henne med tung sminke/redigert/med filter at det er vanskelig å kjenne igjen den ekte Caroline. :rolleyes:

Endret av Snødronninga
  • Liker 15
  • Nyttig 1
Skrevet
Sophia_08 skrev (1 time siden):

Ja takk! Vis oss gjerne solnedgangen..? 🧐

Den ser vi jo ikke et snev av en gang 

• Liker 12
Skrevet
Hallepalle2 skrev (1 time siden):

Det begynner å bli helt absurd. Sykt. 

og synes jeg hun er flott her??? NOT

blir jeg imponert???? NOT

• Liker 8
Skrevet
Lill :) skrev (1 time siden):

Ikke bloggerfot, ikke innsugd mage, ikke snerresmil og ikke MJ nese. Hun ser søt og sporty ut, og ikke minst som en dame midt i trettiårene og ikke en overoperert ‘nærmer-seg-50» figur. 

• Liker 30
Skrevet

Ser begge to nå snakker om at de ønsker å flytte dit. Enten er det bare for å skape litt blest, eller så kan det jo være de faktisk ønsker det for å dyrke sine to største interesser; løping og vise kropp. 

• Liker 19
Skrevet
Hallepalle2 skrev (2 minutter siden):

Ikke bloggerfot, ikke innsugd mage, ikke snerresmil og ikke MJ nese. Hun ser søt og sporty ut, og ikke minst som en dame midt i trettiårene og ikke en overoperert ‘nærmer-seg-50» figur. 

Veldig forfriskende å se henne i en naturlig posisjon og ikke poserende. Hadde hun enda begynt med det på sine egne kanaler...

• Liker 16
  • Nyttig 1
Gjest Keikolina
Skrevet
Lill :) skrev (1 time siden):

Ser ut noe fillers gone wrong på den ene siden av kinnet

Skrevet

Ser veldig Michael Jackson ut på det siste bildet med hatten. Hun har hatt akkurat den poseringen/filteret mange ganger, og det ser virkelig helt merkelig ut.

• Liker 4
Skrevet

Så bra at hun fant et toalett med speil å ta selfie i før stranden!

Screenshot_20220226-150604_Instagram.jpg

• Liker 22
Skrevet (endret)

Bildene av Caroline med få timers mellomrom. To helt ulike kvinner. LK glemte også å ha på blekefilter på tennene denne gangen. Så da vet vi iallefall at de ikke er snøhvite som de fremstår ellers. Caroline er faktisk oppblåst på det ene bildet (operert?), og samme tragiske «60 år gammel operert herfra til helvete Hollywood-frue»-filter på det andre. 

47A4F149-F993-4239-AA62-2E42C1F19D98.jpeg
kilde : instastory 

https://instagram.com/carolinebergeriksenno?utm_medium=copy_link

Endret av Emma Marie
  • Liker 40
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
SnowBells skrev (1 time siden):

Ja der ser hun jo helt normal ut både i kropp og ansikt. Som på tv2 i november når hun var med på Norges nye megahit. Jeg blir så forbanna når jeg tenker på hvordan hun poserer og juger på seg et anorektisk utseende som hun spyr ut som et slags sjukt ideal i kanalene sine 🤬

ja det er både skremmende og merkelig. 10 ganger søtere og yngre image her enn på det hun selv legger ut. Altså på bildet av henne tatt av mannen. Selfien foran speilet ble lagt til senere og er igjen av det fæle slaget

Endret av Pusern3
  • Liker 5
Skrevet
FruRosa skrev (1 minutt siden):

Så bra at hun fant et toalett med speil å ta selfie i før stranden!

Screenshot_20220226-150604_Instagram.jpg

Der er det velkjente selfie-i-speil-gliset. Måtte jo skje snart! 

• Liker 16
Skrevet
Emma Marie skrev (3 minutter siden):

Bildene av Caroline med få timers mellomrom. To helt ulike kvinner. LK glemte også å ha på blekefilter på tennene denne gangen. Så da vet vi iallefall at de ikke er snøhvite som de fremstår ellers. Caroline er faktisk oppblåst på det ene bildet (operert?), og samme tragiske «60 år gammel operert herfra til helvete Hollywood-frue»-filter på det andre. 

47A4F149-F993-4239-AA62-2E42C1F19D98.jpeg
kilde : instastory 

https://instagram.com/carolinebergeriksenno?utm_medium=copy_link

uff uff…

• Liker 2
Gjest SnowBells
Skrevet (endret)
Pusern3 skrev (12 minutter siden):

ja det er både skremmende og merkelig. 10 ganger søtere og yngre image her enn på det hun selv legger ut. 

De er så sykelig opphengt i kroppene sine at det er helt skummelt. Hadde de enda bare skjermet ungene sine for det men nei da, de blir plassert på gulvet med nettbrett i treningsstudioet mens mora trener og tar selfies i speilet etterpå. Minimalt med bekledning til enhver tid og pappa er fraværende på ferie fordi han skal kose seg med hobbyen sin og løpe i mange timer hver dag i stedet for å skape ferieminner med dem. Jeg ser CBE mistet mange IG-følgere både i går og i dag. Det er tydeligvis ikke mange som tiltrekkes av skyggelegging av ribbein og generell kroppshysteri hos to godt voksne mennesker. 

Endret av SnowBells
Skrevet

Og det fortsetter i nedoverbakke; hele 96 og 93 avfulgte i går og i dag…skjønner de ikke sammenhengen? 

• Liker 26

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...