Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Marissa skrev (2 minutter siden):

Denne tanken slo meg og i dag da jeg sveipet over insta og det meste annet av internett. Jeg legger aldri ut noe på insta, men jeg følger en god del der bosatt over hele verden. Alle har i dag reagert på saken, enten det er en husmor fra USA, strikker fra Sør-Afrika, kokk fra Australia, interiørdesigner fra Tyskland eller diverse norske kjendiser, alle har lagt ut støtte til Ukraina. Så måtte jeg sveipe innom CBE, ingenting. Men jeg tror kanskje hun er så lite nyhetsorientert at hun knapt vet at det er en konflikt, og det er heller ikke sikkert hun har fått med seg invasjonen, eller hva det har å si. Hun har tilsynelatende aldri brydd seg om nyheter (vi husker alle da hun koste seg i "Syden" mens landet holdt på å brenne ned), hun trenger jo ikke henge med til diskusjonen rundt lunsjbordet heller, siden hennes eneste kollega er like avkoblet fra virkeligheten. Så lenge hun får kaffe, nettflix i kjelleren, smoothie, plastikkræl til neste selskap, ny lakk på neglene og bleking til håret, så skal det nok gå bra. Men det er trist da, at voksne folk tilsynelatende er så lite interessert i livet utenfor egen hule. 

Det var et veldig godt poeng; ingen rundt henne forventer at hun skal engasjere seg eller sette seg inn i noe. Da slipper hun (de) å oppleve hvor flaut det er når man ikke henger med i samtalene om det som skjer utenfor bobla og motivasjonen for å følge med går da ned i takt med forventningsnivået.

• Liker 24
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt og krenkelser.

Måne, admin. 

• Liker 1
Skrevet
lillehammeren skrev (3 timer siden):

Jeg blir sint og forbanna over at de to får lov å holde på på den måten UTEN at ikke så mye som en familiær relasjon kan si ifra engang

Ja, det lurer jeg på også, er det virkelig ingen i familien til de 2 der som har fortalt de hvor idiotisk det de holder på med er? Eller jo, er sikkert noen som har sagt i fra, men de 2 der vet jo best og hører ikke på noen uansett, for de vet jo best liksom 🤣

• Liker 15
  • Nyttig 1
Skrevet
Frøken fjong skrev (23 minutter siden):

Akkurat i dag burde hun vise litt solidaritet for menneskene i Ukraina og en verden i krise. Men det virker ikke å være et fokus hos fruen på ferie. 

Når man har mulighet til å spise is og vise bar mage kontra å engasjere seg eller vise sympati, så skjønner man at cbe velger å spise is. Det er slik hun er, hun som er brød og ekstrem egosentrisk. Man kan ikke forvente annet.

• Liker 26
Skrevet

Da har dere misforstått hva cbe er for noe. Det er et glanset magasin. Det skal inspirere deg, ikke få deg til å tenke på krig, fred, politikk og sånt. Det får vi vondt i hodet av. Bedre å bli inspirert til den treningsøkta selv om du er forkjøla eller har et vondt kne. Kjøp de klærne fra Chiquelle, ta den negletimen, se på at håret ditt vokser og le hjertelig med åpen munn mens mannen tar bilde av deg med barna når dere koser dere med hva enn som er kjempekoselig akkurat der og da. Kom deg ned i kjellern, ta den treningsselfien med tunga og rompa ut, come on girls, you are awesome. Train hard or go home eller hva f... det står på veggen i treningsrommet. 

• Liker 44
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)
123Frustrert skrev (10 minutter siden):

Når man har mulighet til å spise is og vise bar mage kontra å engasjere seg eller vise sympati, så skjønner man at cbe velger å spise is. Det er slik hun er, hun som er brød og ekstrem egosentrisk. Man kan ikke forvente annet.

Hun og mannen leser jo her inne da. Så blir det sikkert sånn 'hæ, er det krig? I Ukraina, hvor er det? Oi oi, kanskje vi skal si noe om det?' - Legger ut et bilde av det polske flagget, før vi løper en runde og tar et glass vin. 

Endret av solmåneogstjerner
  • Liker 38
  • Nyttig 3
Skrevet
Frøken fjong skrev (44 minutter siden):

Akkurat i dag burde hun vise litt solidaritet for menneskene i Ukraina og en verden i krise. Men det virker ikke å være et fokus hos fruen på ferie. 

Det er noe av det verste med dette mennesket - jeg tror rett og slett ikke hun bryr seg. At hun er så selvopptatt og selvelskende at hun ikke har plass til slikt i livet. Det så vi jo med Omvendt julenisse: hun gråt nesten av seg selv og sin egen godhet. Det er KVALMT!

• Liker 33
Gjest SnowBells
Skrevet

Funkygine, Isabel Raad, Elin Kjos, Linni Meister, Jenny Skavlan osv har heller ikke politisk instagramkanaler. Men dette handler om respekt, etikk, moral og om det å ha empati med noen andre enn seg selv. Alle influenserne jeg nevnte nå har vist støtten sin til Ukraina. Med tanke på hvor fastlimt det fremstår som at CBE og LKE er til mobilene sine og sosiale medier så fremstår det utenkelig at de ikke har fått med seg dette.

Skrevet (endret)

Jah, nå tar hun en pause fra ferieoppdateringene på Instastory. Ikke for å uttrykke empati med Ukraina, men for å dele en rabattkode hos Chiquelle NAKD.🙄

Spoiler

IMG_8355.thumb.jpeg.4df7781786ad1ab86e3312f925856fef.jpeg

Endret av Christiane_W
Rettet feil firmanavn
  • Liker 25
  • Nyttig 4
Skrevet

Det som skjer i Ukrania nå, er skremmende og fryktelig tragisk. Mange, inkludert meg selv er redd for at en 3 verdenskrig bryter ut :( Mens frua suller rundt med iskrem, eksponerer barna, og strever hardt for å vise frem kroppen sin....Totalt blottet for det som skjer rundt om i verden, de lever kun i sin egen lille boble. Jeg har ikke for vane å kalle folk for dumme, men dette paret der må være noe av de mest inkompetente, ignorante og dummeste menneskene ever" ! Til og med de "blondeste" influencere skriver noen ord om situasjonen i Ukrania, men ikke frua.

• Liker 48
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
SnowBells skrev (4 minutter siden):

Funkygine, Isabel Raad, Elin Kjos, Linni Meister, Jenny Skavlan osv har heller ikke politisk instagramkanaler. Men dette handler om respekt, etikk, moral og om det å ha empati med noen andre enn seg selv. Alle influenserne jeg nevnte nå har vist støtten sin til Ukraina. Med tanke på hvor fastlimt det fremstår som at CBE og LKE er til mobilene sine og sosiale medier så fremstår det utenkelig at de ikke har fått med seg dette.

De bruker nok ikke mobilene til å lese nrk, vg og bbc. Men rart at de ikke har fått det med seg via instagram ja. 

Eller så har de det men is og mage og pupper og palmer er vel viktigere da. 

Endret av solmåneogstjerner
  • Liker 19
Skrevet
Christiane_W skrev (3 minutter siden):

Jah, nå tar hun en pause fra ferieoppdateringene på Instastory. Ikke for å uttrykke empati med Ukraina, men for å dele en rabattkode hos Chiquelle.🙄

Skjul innhold

IMG_8355.thumb.jpeg.4df7781786ad1ab86e3312f925856fef.jpeg

Unnskyld meg, men GENSER? 🤣

• Liker 27
  • Nyttig 4
Skrevet
EmilieH skrev (3 timer siden):

Så det siste bildet hennes, 4 kommentarer eller noe. Er jo helt hinsides lavt! Hun når ikke ut lenger!

og godt er det :)

• Liker 8
  • Hjerte 1
Skrevet
Ultiva skrev (2 timer siden):

Ukraina er i krig. Dette er en forferdelig og merkelig dag. Vi ser store influensere som Jenny Skavlan og Funkygine vise sin empati og støtte på instagram.

Screenshot_20220224-190952_Instagram.jpg

https://instagram.com/stories/jennyskavlan/2780743237968304066?utm_medium=share_sheet

https://instagram.com/stories/funkygine/2780758273558794515?utm_medium=share_sheet

Screenshot_20220224-191006_Instagram.jpg

CBE? Nei hun er altfor oppslukt av å filme magen og puppene sine.

helt tragisk og sier så veldig mye om henne og mannen 

• Liker 9
Skrevet
Wild Eyes skrev (2 minutter siden):

Unnskyld meg, men GENSER? 🤣

Bh med lange ermer er det. 

• Liker 14
  • Nyttig 3
Skrevet

Skulle ønske det gikk an å spørre henne om hvorfor hun ønsker å se mye eldre ut enn hun er pga filter og at hun ikke lurer noen, men da blir en bare blokkert. 

• Liker 15
Skrevet
Just now, Pusern3 said:

helt tragisk og sier så veldig mye om henne og mannen 

Kanskje de kunne koka ihop noen fraser om situasjonen hvis noen betalte dem for det

• Liker 14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...