Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Nudeldama skrev (5 minutter siden):

"Ligge å vri seg i bikini"

Det er slike innlegg som gjør at man får inntrykk av at tråden er moraliserende. Er barna med, er det feil. Er barna ikke med, så er det også feil, for da lurer man på hvor de er. Et glass vin er feil. Bilder i bikini er feil. Jeg føler denne tråden er fra 1950, verdimessig.

For min del må hun gjerne ligge å vri seg på brygga til krampa tar henne - så lenge vi slipper barna i monitor.

Dog forbeholder jeg retten til å kommentere publisert materiale i bedriftens IG-konto.. og den reelen fikk meg til å le. Den var bare klein!

• Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

pøbelsara skrev (4 timer siden):

Jeg mener jo at man kan og bør sammenligne influencerjobber med andre jobber - og forvente profesjonalitet fra de som faktisk kan ta seg svært godt betalt for å vise liksomprivatlivet eller ekteprivatlivet i some. Man kan forvente at de følger lover og regler, og jeg mener også at man kan forvente både respekt for følgere og profesjonalitet i det man foretar seg.  Jeg tenker at det går fint an å tenke over hvordan det tar seg ut å poste det man gjør, det være seg selfier fra dobesøk, bilde av sterkøl og vin midt i dagens planlagte kjøring, eller anstrengt og kroppsfokuset posering. 

Jeg mener nemlig at vi alle har et ansvar i samfunnet vi lever i. JO mer makt man har, jo mer ansvar følger det med. Mener jeg. 

:blomst:

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luvinesta skrev (3 timer siden):

Skulle man fulgt eksempelet i denne tråden så ville selve livet hatt triggerwarning. Filmer og serier utgår for der viser de nakenhet og slanke/trente kropper, alkohol og Gud forby, ofte sex. Reklame for eks. undertøy med typiske modeller? Nah! Barn i reklame for barn eller for klær? Det går i mot barnekonvensjonen om man tolker det litt etter egen mening. Alkohol kan ikke vises noe som helst sted for det er alltid noen som vil la seg trigge uavhengig om de kalles "påvirkere". Barer bør bli lagt ned, butikker må begynne å gjemme alkoholen slik de gjør med røyk og snus for noen kan påvirkes av det. Moteshow utgår, Victoria Secrets-modeller? Pro ana. ALT av produktplassering og reklame skal merkes i stor skrift uavhengig hva og hvor. Ingen barn skal ikke få lov til å gå på en brygge uten flytevest. Foreldre med barn i offentligheten kan aldri sitte på en sykkel eller et kjøretøy uten hjelm og innpakket i bobleplast.

Tenker det er veldig mange av de i tråden her som er skikkelig morsomme på fest 😅

Dette er det rareste jeg har lest på en stund. Ikke noe av det du skriver handler om den kritikken jeg har lest i denne tråden. Hva er det du ønsker med dette innlegget?

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, pøbelsara said:

Men hva tenker du om vinglass/øl i monitor da? For det skjedde jo faktisk. Det er ikke noe vi fant på.

OG så synes jeg du kan holde deg for god til å kalle folk "nabokjerringer" og "moralpoliti" Som folk har skrevet igjen og igjen og igjen, så handler det ikke om moral. Å liksom kimse av at folk er opptatt av å ikke nyte alkohol og kjøre bil - med småttiser i baksetet, kan ikke avvises som nabokjerringmoralpoliti, altså. Seriøst.

Er ikke så nøye om selveste paret eller bedriften av Særp kjører med litt alkohol innabords vel, sånn i følge fansen. De har jo så god moral, og man får jo ikke promille av en øl, og hvis det skulle skje, så er jo den promillen lik null etter et par timer liksom :sarkasme:Dette er jo bare noe vi feite navere av noen misunnelige KG kjærringer dikter opp. Eller vent, fansen har oppgradert oss fra misunnelige, feite navere til moralpoliti og nabokjærringer, juhuuu 😄 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brabancon

Må si denne tråden er et underlig skue. Iflg HI skal dette være en saklig debatt om en bedrift. Og for få innlegg siden snakkes det om debatteknikk? Da mangler det nok en grunnleggende innsikt av hva en debatt er og tilhørende debatteknikk.

Saklighet og høflighet er det minste en kan forvente. Å anta og spekulere er degraderende og lite hensiktsmessig hvis hensikten er det HI sier.

Hvis derimot dette er en ansamling for å hygge seg med å rakke ned på en vellykket kvinne, så faller alt på plass. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pust skrev (30 minutter siden):

Dette er det rareste jeg har lest på en stund. Ikke noe av det du skriver handler om den kritikken jeg har lest i denne tråden. Hva er det du ønsker med dette innlegget?

Jeg tenker at når man ikke kan debattere saklig og redelig, så tyr man til usaklig, uredelig, konstruksjoner og så legger man  til en "du er sikkert gøyal på fest" helt til slutt, bare for å vise at man ikke er helt der. 

Ikke-ouch. :rolleyes:

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imblar skrev (4 minutter siden):

Å henge ut noen som kommer med en kommentar, og samtidig glemme at den gravidmagen faktisk ble redigert. 

96F3A998-353E-4AB2-962F-14F6D7F4A911.jpeg

Fortrenging er en ting, men her er det vel ren historieomskriving som foregår. 

• Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brabancon skrev (37 minutter siden):

Må si denne tråden er et underlig skue. Iflg HI skal dette være en saklig debatt om en bedrift. Og for få innlegg siden snakkes det om debatteknikk? Da mangler det nok en grunnleggende innsikt av hva en debatt er og tilhørende debatteknikk.

Saklighet og høflighet er det minste en kan forvente. Å anta og spekulere er degraderende og lite hensiktsmessig hvis hensikten er det HI sier.

Hvis derimot dette er en ansamling for å hygge seg med å rakke ned på en vellykket kvinne, så faller alt på plass. 

Hvorfor mener du hun er vellykket?

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Imblar skrev (29 minutter siden):

Å henge ut noen som kommer med en kommentar, og samtidig glemme at den gravidmagen faktisk ble redigert. 

Hvilke post står dette under?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hallepalle2 skrev (3 minutter siden):

Hvilke post står dette under?

Vet ikke hvor det opprinnelig lå, hun har selv lagt det ut på IG-story. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imblar skrev (39 minutter siden):

Kropp er topp? Er dette fra CBE? Er det fra samme person som viser frem fettklype og skryter av fettprosent? 

• Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brabancon
Orly skrev (31 minutter siden):

Hvorfor mener du hun er vellykket?

Hun fanget tidsånden og startet blogg i 2009 med enorm suksess. Og har levd av det siden. Hun har gjort store blemmer, ingen tvil om det. Men hun er her fortsatt. Har over 300000 følgere på insta. Annonsører er interessert. Vellykket spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brabancon skrev (1 minutt siden):

Hun fanget tidsånden og startet blogg i 2009 med enorm suksess. Og har levd av det siden. Hun har gjort store blemmer, ingen tvil om det. Men hun er her fortsatt. Har over 300000 følgere på insta. Annonsører er interessert. Vellykket spør du meg.

Med det store inntektstapet denne bedriften har hatt, vil jeg ikke påstå at denne vellykketheten er på topp. 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...