Medici Skrevet 27. juli 2019 #5141 Del Skrevet 27. juli 2019 Dette er jo eneste måten de kan få engasjement i kommentarfeltet sitt på... Som andre har nevnt ser det ut til at det er glissent med annonsører for dem, så de prøver vel kanskjeå hause opp engasjementet for å ha noe å vise til? Så for moro skyld på Facebook-siden til bedriften og registrerer at innleggene der praktisk talt ikke generer verken liker-klikk eller kommentarer.. Tror faktisk jeg får både flere likes og kommentarer om jeg hadde skrevet noe så hverdagslig som: "God morgen" til mine ca. 500 kontakter på Facebook! 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klaraku78 Skrevet 27. juli 2019 #5142 Del Skrevet 27. juli 2019 1 time siden, LilleSnupp skrev: Uttalelsen om at de har vel ikke annet å gjøre på en lørdagskveld slår jo rett tilbake på dem selv - både bloggersken og tilhengerne siden de tydeligvis heller ikke har bedre i fore enn å kommentere i kommentarfeltet. Ja men bloggeier svarer at hun er jo på jobb, derfor hun er aktiv i kommentarfeltet en lørdagskveld. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 28. juli 2019 #5143 Del Skrevet 28. juli 2019 6 timer siden, Klaraku78 skrev: Ja men bloggeier svarer at hun er jo på jobb, derfor hun er aktiv i kommentarfeltet en lørdagskveld. Ja, og for alle som hadde svart kunder/brukere/andre i jobben sin slik som det paret gjør, så hadde man vel til slutt kanskje ikke hatt jobb mer. Usmakelig. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 28. juli 2019 #5144 Del Skrevet 28. juli 2019 6 timer siden, Klaraku78 skrev: Ja men bloggeier svarer at hun er jo på jobb, derfor hun er aktiv i kommentarfeltet en lørdagskveld. Haha, hun er jo morsom også!! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 28. juli 2019 #5145 Del Skrevet 28. juli 2019 Jeg er ikke sikker på om jeg forstår retorikken. Er hun irritert fordi folk bruker fritiden sin på å lese bloggen? Lever hun ikke av at folk leser bloggen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 28. juli 2019 #5146 Del Skrevet 28. juli 2019 9 minutter siden, CecilieX skrev: Jeg er ikke sikker på om jeg forstår retorikken. Er hun irritert fordi folk bruker fritiden sin på å lese bloggen? Lever hun ikke av at folk leser bloggen? Jeg tror du er inne på noe vesentlig som også bloggeierne burde forstå. Hvis de kun skriver for de ca syv som lovpriser og forsvarer dem i kommentarfeltet, antar jeg at det kommersielle potensialet er noe begrenset. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piffi Skrevet 28. juli 2019 #5147 Del Skrevet 28. juli 2019 Jeg synes helt ærlig talt at det er helt herlig at de viser at man kan kose seg på aktiv ferie i Norge. Ja, hun har andre ting i bagasjen enn jeg hadde giddi å dra på, men er det ikke litt deilig at vi er så forskjellige? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 28. juli 2019 #5148 Del Skrevet 28. juli 2019 Jeg har nå lest kommentarfeltet. Det er EN person som sier at hun ikke liker fargen i det første bildet. Så kommer et hylekor på diverse personer som kjefter fordi noen (en!) sier de ikke liker måten bildet er redigert på, og så kommenterer bloggeieren selv at hun er helt enig i alle som hyler. Jeg synes det er supert med variasjon i bloggen, og lke har blitt ganske flink til å ta bilder. Men jeg synes de/hun selv legger opp til det høye konfliktinvået og er (fortsatt) forundret over hvor uproff hun er når hun svarer leserne. Og de fleste fjellfolk har en helt annen pakkefilosofi. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Forum-Moderator Skrevet 28. juli 2019 #5149 Del Skrevet 28. juli 2019 ryddemelding : Spekulasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Forum-Moderator Skrevet 28. juli 2019 #5150 Del Skrevet 28. juli 2019 ryddemeldiing : Spekulasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liver Skrevet 28. juli 2019 #5151 Del Skrevet 28. juli 2019 Har de ryddet i kommentarfeltet igjen? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 28. juli 2019 #5152 Del Skrevet 28. juli 2019 (endret) Det er 3 kritiske kommentarer på innlegget. 3! Og det resulterer i kommentarer som «masse sure kommentarer» og «mange surpomper» og leser blir «sjokkert». CBE selv synes «det er utrolig hvor mye sinne et bilde kan utløse» Hun er også «sjokkert» over kommentarene. Burde man være blogger hvis 3 kritiske kommentarer til bilderedigering og oppstilt bilde er nok til å «sjokkere» og bli opplevd som «sinne»? https://www.carolinebergeriksen.no/2019/07/27/fra-grimsdalen-til-grimsdalshytta/ Endret 28. juli 2019 av CecilieX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Forum-Moderator Skrevet 28. juli 2019 #5153 Del Skrevet 28. juli 2019 ryddemelding : spekulasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 28. juli 2019 #5154 Del Skrevet 28. juli 2019 9 timer siden, Pollen skrev: Er det normalt å være nesten naken på fjelltur og ta bilder av det? Jeg har i hvertfall alltid hatt på meg klær, men det er meg da. Aldri hatt behov for å vise meg fram for andre. Nei, altså det er bare fjernt å posere halvnaken på fjellet. Jeg er ofte på fjellet og er mye på disse hyttene cbe er på nå ( takk Gud for at de ikke sponses av DNT!!) og har aldri i mitt liv sett noen posere toppløs. Det er komisk. I fjellet er man for å nyte fjellet ikke for å nyte seg selv. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halle-Palle Skrevet 28. juli 2019 #5155 Del Skrevet 28. juli 2019 2 timer siden, CecilieX skrev: Jeg er ikke sikker på om jeg forstår retorikken. Er hun irritert fordi folk bruker fritiden sin på å lese bloggen? Lever hun ikke av at folk leser bloggen? Jeg spurte henne om det var så lurt å håne alle dem som tydligvis ikke har annet å bruke lørdagskvelden på enn å lese og kommentere på blogger. Det er jo tross alt dem hun lever av. Ble ikke publisert, gitt. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tistelblad Skrevet 28. juli 2019 #5156 Del Skrevet 28. juli 2019 1 time siden, CecilieX skrev: Det er 3 kritiske kommentarer på innlegget. 3! Og det resulterer i kommentarer som «masse sure kommentarer» og «mange surpomper» og leser blir «sjokkert». CBE selv synes «det er utrolig hvor mye sinne et bilde kan utløse» Hun er også «sjokkert» over kommentarene. Burde man være blogger hvis 3 kritiske kommentarer til bilderedigering og oppstilt bilde er nok til å «sjokkere» og bli opplevd som «sinne»? https://www.carolinebergeriksen.no/2019/07/27/fra-grimsdalen-til-grimsdalshytta/ Er sikkert flere som vi aldri får lese, f eks de to innleggene jeg skrev.. Ikke var de spesielt ille, heller. Jeg bare påpekte fakta. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 28. juli 2019 #5157 Del Skrevet 28. juli 2019 8 minutter siden, Halle-Palle skrev: Jeg spurte henne om det var så lurt å håne alle dem som tydligvis ikke har annet å bruke lørdagskvelden på enn å lese og kommentere på blogger. Det er jo tross alt dem hun lever av. Ble ikke publisert, gitt. Jeg skrev også til henne at hun gjorde det samme som dem: nemlig satt i kommentarfeltet på en lørdagskveld. Ikke var det en krass kommentar, kun påpeking av fakta. Ble heller ikke publisert. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Forum-Moderator Skrevet 28. juli 2019 #5158 Del Skrevet 28. juli 2019 ryddemelding :spekulasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 28. juli 2019 #5159 Del Skrevet 28. juli 2019 1 time siden, Klaraku78 skrev: Merkelig det der, for under et magebilde på Instagram, hvor hun fikk spørsmål om hun hadde sminket magen, svarte at hun alltid blir brunere på magen. Snakker etter vinden der altså. Det er ikke uvanlig dessverre. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Forum-Moderator Skrevet 28. juli 2019 #5160 Del Skrevet 28. juli 2019 ryddemelding : Brukerdebatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå