Gå til innhold

Fordufte fra samboer mens han er på jobb - eller ikke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her kommer en ny oppdatering. 

Samme dag som bruddet blokkerte jeg han overalt, bortsett fra tlf nr hans. Den første dagen svarte jeg han ikke. Den andre dagen snakket han nedlatende om meg til alle våre felles venner, da kontaktet jeg han. Jeg dro faktisk hjem til han. Han hadde ligget å grått så lenge at hele sengen var våt. Han ga meg den beklagelsestalen flere av dere har advart meg mot. Jeg trøstet han ikke. Jeg svarte ikke på det engang. Jeg lå med han, så dro jeg. Vi har ligget sammen 4 ganger siden det ble slutt. Han vil ikke engang røre andre, for han tror det er håp for oss. Kanskje jeg er et fælt menneske, men det får meg til å føle meg bra. Tro det eller ei, men det jeg var mest redd for når jeg skulle dra var at han ikke skulle bry seg. Jeg trodde med hånden på hjertet at han ville bli lettet. Det høres ut som jeg bruker han for å ligge og ha han på kroken for min tilfredstillelse, men det er noe i meg som bare blir dratt til han. Jeg vet at han ikke er bra, men han er som rus. Jeg vet at jeg bare burde blokkere han fra alle kanaler, men jeg må bare ha litt til. Skjønner dere? 

Jeg er ikke noe forbilde dessverre, men her får dere i hvertfall fortsettelsen rått og ærlig.

TS

 

Anonymkode: 48630...f94

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Moonwalker skrev:

Nei. Det høres ut som at han har deg rundt lillefingeren og oppnår akkurat hva han vil ved at du til stadighet går tilbake. Du vet det nok selv, men det ender ikke bra ved å fortsette slik.

Ikke hvis jeg kutter han ut tvert nå?

Anonymkode: 48630...f94

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her kommer en ny oppdatering. 

Samme dag som bruddet blokkerte jeg han overalt, bortsett fra tlf nr hans. Den første dagen svarte jeg han ikke. Den andre dagen snakket han nedlatende om meg til alle våre felles venner, da kontaktet jeg han. Jeg dro faktisk hjem til han. Han hadde ligget å grått så lenge at hele sengen var våt. Han ga meg den beklagelsestalen flere av dere har advart meg mot. Jeg trøstet han ikke. Jeg svarte ikke på det engang. Jeg lå med han, så dro jeg. Vi har ligget sammen 4 ganger siden det ble slutt. Han vil ikke engang røre andre, for han tror det er håp for oss. Kanskje jeg er et fælt menneske, men det får meg til å føle meg bra. Tro det eller ei, men det jeg var mest redd for når jeg skulle dra var at han ikke skulle bry seg. Jeg trodde med hånden på hjertet at han ville bli lettet. Det høres ut som jeg bruker han for å ligge og ha han på kroken for min tilfredstillelse, men det er noe i meg som bare blir dratt til han. Jeg vet at han ikke er bra, men han er som rus. Jeg vet at jeg bare burde blokkere han fra alle kanaler, men jeg må bare ha litt til. Skjønner dere? 

Jeg er ikke noe forbilde dessverre, men her får dere i hvertfall fortsettelsen rått og ærlig.

TS

 

Anonymkode: 48630...f94

Ts...det der er en del av hjernevasken. Skal du bli fri fra manipuleringen hans så Må du komme deg unna. Helt unna. Du må ikke tilate han å kontrollere deg sånn. Det vil ikke ende bra og det vet du å. Les tråden her fra begynnelsen og HUSK hvorfor du dro. Kjenn på følelsene du hadde. 

Anonymkode: 2c6ce...6f8

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ei venninne som har holdt på slik med en fyr i 8 år. 

GI DEG! 

Det er vanskelig å gi faen, men det er IKKE vanskelig å finne en ny pikk. 

Han er fremdeles syk i hodet. 

Og det er du også, syk av ham. Han er under huden din, som en parasitt. Leiligheten din er ikke langt nok unna om veien tilbake er så kort.

Tenk på barndomsvenninnen din i dine sko, og ikke minst - hva ville moren din sagt om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her kommer en ny oppdatering. 

Samme dag som bruddet blokkerte jeg han overalt, bortsett fra tlf nr hans. Den første dagen svarte jeg han ikke. Den andre dagen snakket han nedlatende om meg til alle våre felles venner, da kontaktet jeg han. Jeg dro faktisk hjem til han. Han hadde ligget å grått så lenge at hele sengen var våt. Han ga meg den beklagelsestalen flere av dere har advart meg mot. Jeg trøstet han ikke. Jeg svarte ikke på det engang. Jeg lå med han, så dro jeg. Vi har ligget sammen 4 ganger siden det ble slutt. Han vil ikke engang røre andre, for han tror det er håp for oss. Kanskje jeg er et fælt menneske, men det får meg til å føle meg bra. Tro det eller ei, men det jeg var mest redd for når jeg skulle dra var at han ikke skulle bry seg. Jeg trodde med hånden på hjertet at han ville bli lettet. Det høres ut som jeg bruker han for å ligge og ha han på kroken for min tilfredstillelse, men det er noe i meg som bare blir dratt til han. Jeg vet at han ikke er bra, men han er som rus. Jeg vet at jeg bare burde blokkere han fra alle kanaler, men jeg må bare ha litt til. Skjønner dere? 

Jeg er ikke noe forbilde dessverre, men her får dere i hvertfall fortsettelsen rått og ærlig.

TS

 

Anonymkode: 48630...f94

Nei! 

Kjære deg, du må ikke gå i den fella. 

Nå har jeg støttet deg og trodd på deg gjennom flere sider. 

Men nå er jeg bekymret, veldig bekymret. 

Beklager språket: Men hva f.... driver du med? Vil du ødelegge deg selv? 

Anonymkode: 41467...a74

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må bare ha litt mer og litt mer, helt til den dagen du sier et feil ord, eller han har en dårlig dag av helt andre grunner, og han gir deg juling som du ikke kommer deg opp fra etterpå. Han manipulerer deg, snurrer deg rundt lillefingeren, lurer deg tilbake inn i sitt trygge grep. Han sier alle de rette tingene, trykker på alle knappene som gjorde det vanskelig å gå i utgangspunktet, alt for å holde deg der. Og så endrer han seg gradvis, når han er trygg på hvor han har deg. 

Neste gang du dukker opp der kan det hende han står klar for å drepe deg. 

Vær så snill TS, blokker ham! Reis på ferie, få avstand, hva som helst! Bare ikke ha noe som helst mer med dette mennesket å gjøre! Du får ikke så veldig mange sjanser.. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått ordnet deg time hos en psykolog eller psykiatrisk sykepleier? Det er kjempeviktig at du har en nøytral tredjepart å snakke med, og som kan gi deg støtte. Du kan også kontakte krisesenteret og høre om de har noen der som har ledig tid, eller snakke med fastlegen eller en prest hvis du heller vil det. Men det viktigste er at du kommer i kontakt med en profesjonell som kan støtte deg. For slik du lever nå kan ikke fortsette i all uendelighet. Før eller siden blir du nødt til å ta et valg, enten leve sammen med ham og alt det innebærer, eller du kan velge deg selv og slippe alt det negative som følger med ham. 

Anonymkode: f8053...0a2

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her kommer en ny oppdatering. 

Samme dag som bruddet blokkerte jeg han overalt, bortsett fra tlf nr hans. Den første dagen svarte jeg han ikke. Den andre dagen snakket han nedlatende om meg til alle våre felles venner, da kontaktet jeg han. Jeg dro faktisk hjem til han. Han hadde ligget å grått så lenge at hele sengen var våt. Han ga meg den beklagelsestalen flere av dere har advart meg mot. Jeg trøstet han ikke. Jeg svarte ikke på det engang. Jeg lå med han, så dro jeg. Vi har ligget sammen 4 ganger siden det ble slutt. Han vil ikke engang røre andre, for han tror det er håp for oss. Kanskje jeg er et fælt menneske, men det får meg til å føle meg bra. Tro det eller ei, men det jeg var mest redd for når jeg skulle dra var at han ikke skulle bry seg. Jeg trodde med hånden på hjertet at han ville bli lettet. Det høres ut som jeg bruker han for å ligge og ha han på kroken for min tilfredstillelse, men det er noe i meg som bare blir dratt til han. Jeg vet at han ikke er bra, men han er som rus. Jeg vet at jeg bare burde blokkere han fra alle kanaler, men jeg må bare ha litt til. Skjønner dere? 

Jeg er ikke noe forbilde dessverre, men her får dere i hvertfall fortsettelsen rått og ærlig.

TS

 

Anonymkode: 48630...f94

Hallo? Forbilde???

Nei, vi skal ikke ha deg som forbilde. Vi trenger ikke noen forbilder. 

Men det gjør faen så vondt å lese at atter en kvinne har gått i fella som er lagt av en drittsekk av en mann. 

Du har tatt et valg. Du har valgt å ikke høre på de intense, selvopplevde rådene du har fått i denne tråden. 

Vi driter i forbilder. Men vi driter ikke i å se en mishandlet kvinne. 

Det er ditt valg. 

La deg mishandle mer. Ok, ditt valg. 

Har du planlagt et liv fremover med denne fyren? Barn? Familieliv? Vil du la dine barn oppleve ham på sittt verste? Ditt valg.... 

Anonymkode: 41467...a74

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er han som lurer deg, ts. Han som manipulerer deg, desverre. Ikke slik som du tror. 

Og en dag smeller det. 

Da bør du være langt unna. 

Anonymkode: 4f3db...208

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette var trist :( ble så glad at jeg fikk helt tårer i øynene når jeg nå leste at du faktisk dro, så det var en trist oppdatering du kom med. Drit i det forbildegreiene, dette handler om deg, og at det du driver med er farlig. For alt du vet kunne han drept deg den siste gangen du var der. Psykopater kan også gråte sengen våt, det er ikke fordi han har mistet deg men fordi han har mistet grepet på deg, og muligheten til å mishandle deg mer. Du skal se det smeller når han føler han har deg trygt rundt lillefingeren igjen, vær så snill å ikke la det skje ❤️ HUSK HVORFOR DU DRO i utgangspunktet. Du føler ikke kjærlighet, du er bare kraftig manipulert og nedpsyket, det er tydelig for alle som leser. Stor klem til deg!  

Anonymkode: 45f6c...a4c

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kom deg ut, du holdt deg unna. Ett døgn klarte du. 

Han vet dine trigger, han vet hvordan han lurer deg inn i nettet sitt igjen. Han vet H a han skal si, hva han skal gjøre, hvordan han skal se på deg. 

Han kjenner deg på alle mulig måter. 

Du tror du er den som er "sjefen", du tror det er du som bestemmer, du tror dette er ditt valg. 

Ts, vær så snill.. Dette er han. Alt du gjør nå er nøye gjennomtenkt av han. Slutt, bare slutt med en eneste gang for din egen sikkerhet og mentale helse. 

Neste gang kan det hende du ikke klarer å rømme, ei gå tilbake for ente gang. For du er ikke lenger. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke hvis jeg kutter han ut tvert nå?

Anonymkode: 48630...f94

Kutter du han tvert ut nå står du opp for deg selv og ditt eget beste. Men jeg vil ikke være enig i at du har brukt han i denne perioden hvor du har gått tilbake til han. Det er han som "vinner" så lenge du fortsetter kontakten. Synest du fortjener mer enn han basert på hva du har skrevet i tråden. Og igjen: det vet du nok selv også selv om det rasjonelle sitter langt inne bak følelsene som herjer.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Her kommer en ny oppdatering. 

Samme dag som bruddet blokkerte jeg han overalt, bortsett fra tlf nr hans. Den første dagen svarte jeg han ikke. Den andre dagen snakket han nedlatende om meg til alle våre felles venner, da kontaktet jeg han. Jeg dro faktisk hjem til han. Han hadde ligget å grått så lenge at hele sengen var våt. Han ga meg den beklagelsestalen flere av dere har advart meg mot. Jeg trøstet han ikke. Jeg svarte ikke på det engang. Jeg lå med han, så dro jeg. Vi har ligget sammen 4 ganger siden det ble slutt. Han vil ikke engang røre andre, for han tror det er håp for oss. Kanskje jeg er et fælt menneske, men det får meg til å føle meg bra. Tro det eller ei, men det jeg var mest redd for når jeg skulle dra var at han ikke skulle bry seg. Jeg trodde med hånden på hjertet at han ville bli lettet. Det høres ut som jeg bruker han for å ligge og ha han på kroken for min tilfredstillelse, men det er noe i meg som bare blir dratt til han. Jeg vet at han ikke er bra, men han er som rus. Jeg vet at jeg bare burde blokkere han fra alle kanaler, men jeg må bare ha litt til. Skjønner dere? 

Jeg er ikke noe forbilde dessverre, men her får dere i hvertfall fortsettelsen rått og ærlig.

TS

 

Anonymkode: 48630...f94

Og han ser nå at manipuleringen virker på deg :roll:

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke du, TS som har han rundt lillefingeren. Det er så sykt omvendt. Kom deg unna. Vet du ikke bedre nå så vet jeg ikke hva mer noen kan gjøre for deg. 

Anonymkode: 2bbd4...feb

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontakt Krisesenteret for å få støttesamtaler for å få hjelp til å bryte kontakten med den mannen og for å få hjelp til å holde deg unna han og for støtte hjelp og råd.

Kontakt fastlegen for å få henvisning til psykolog for å få hjelp til å få bygd deg opp etter det den mannen har gitt deg av skader.

Anonymkode: 0d670...e05

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...