Perle Skrevet 4. mars 2019 #61 Del Skrevet 4. mars 2019 Er så glad for at folk ENDELIG får se hvilket bra menneske JT er!! ♥️ 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 4. mars 2019 #62 Del Skrevet 4. mars 2019 Så utrolig koselig å se en tråd som er utelukkende positiv om kjente personer 😄 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 4. mars 2019 #63 Del Skrevet 4. mars 2019 Har ikke lest noe negativt her! Blir vel kanskje en historisk tråd i så måte i Kg's historie.. Må si jeg liker dem jeg også. Det er det at de virker veldig ekte, og ulikhetene blir morsomme når de blir poengtert. Morsomt å høre utviklingen også, for de virket litt mer forsiktige i starte. Fin duo! 🙂 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betty Brus Skrevet 4. mars 2019 #64 Del Skrevet 4. mars 2019 Noen som skal på podshowet i slutten av april da? 😊 Jeg skal! 😁 https://www.ticketmaster.no/search/?keyword=Podshow%3A+«Jan+Thomas+og+Einar+blir+venner»+LIVE! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fragmentet Skrevet 4. mars 2019 #65 Del Skrevet 4. mars 2019 (endret) 1 time siden, Betty Brus skrev: Noen som skal på podshowet i slutten av april da? 😊 Jeg skal! 😁 https://www.ticketmaster.no/search/?keyword=Podshow%3A+«Jan+Thomas+og+Einar+blir+venner»+LIVE! Jeg skal 😁 gleder meg så fælt at jeg føler meg som et barn igjen på julaften 😂☺ Endret 4. mars 2019 av Fragmentet 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oline12 Skrevet 4. mars 2019 #66 Del Skrevet 4. mars 2019 Elsker denne podden! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hyachint31 Skrevet 5. mars 2019 #67 Del Skrevet 5. mars 2019 Podshow! 😍 Herregud som jeg gleder meg! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 5. mars 2019 #68 Del Skrevet 5. mars 2019 Jeg skal også 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megplussto Skrevet 5. mars 2019 Forfatter #69 Del Skrevet 5. mars 2019 Åh, jeg skulle gjerne reist, men kunne ikke de dagene som var satt opp. Håper det kommer flere anledninger. Har såååå lyst!😃 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 5. mars 2019 #70 Del Skrevet 5. mars 2019 Dere som er fan av denne podden bør lytte til den nyeste episoden av Sånn er du. Jan Thomas er ukas deltaler. Veldig artig episode 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 6. mars 2019 #71 Del Skrevet 6. mars 2019 10 timer siden, Lill3My skrev: Dere som er fan av denne podden bør lytte til den nyeste episoden av Sånn er du. Jan Thomas er ukas deltaler. Veldig artig episode Hører på den podcasten hver uke, og inntrykket av JT ble definitivt bare enda bedre etter å ha hørt denne uken ja :) 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 6. mars 2019 #72 Del Skrevet 6. mars 2019 4 timer siden, *Emma* skrev: Hører på den podcasten hver uke, og inntrykket av JT ble definitivt bare enda bedre etter å ha hørt denne uken ja Samme her. Føler han er en av få som virkelig virker tvers gjennom ekte. Mange som fremstår som såpass sjarmerende, åpen og byr på egne særegheter ved å fortelle åpenhjertelig opplever jeg over tid som for mye av det gode og litt tilgjort. Mens med JT er i trykket at ham virkelig er seg selv, på godt og vondt. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 6. mars 2019 #73 Del Skrevet 6. mars 2019 Jeg måtte jo høre etter å ha fått tips her. Begynte å høre på podden i dag, og de er bare herlige! Gleder meg til å høre alle episodene. JT har jeg alltid hatt sansen for, han virker så utrolig god og snill. Nå følger jeg også fleskedrikk på insta. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 24. mars 2019 #74 Del Skrevet 24. mars 2019 Vil du lære toleranse ? Så er de gode! Jeg ler så mye. Einar er favoritten min. Men Jan Thomas fortjener en tommel opp! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 24. mars 2019 #75 Del Skrevet 24. mars 2019 Vi har så mye å lære av dem. Sånn seriøst. Vi må tolerere hverandre. Få øynene opp. Og tilslutt kan vi bli venner også 😄 faktisk. Beste podcasten! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 25. mars 2019 #76 Del Skrevet 25. mars 2019 (endret) Hører på dem om og om igjen. Beste oppmuntringen. Godt å le! Og bli litt tankefull. Har hørt alle episodene minst to ganger. Ler meg ihjel av Jan Thomas sin naivitet. Han har et hjerte av gull. Og Einar. Fine de to der! Gir håp for menneskeheten. Skulle vært by podcast hver dag 🙂 Ny podcast. Å starte dagen med dem er det beste! Endret 25. mars 2019 av SoWhat? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 25. mars 2019 #77 Del Skrevet 25. mars 2019 Jan Thomas som politiker 🙂 som vil ha forkjørsvei Hallo Han er så bra. Og Einar sånn? Ler meg ihjel. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 25. mars 2019 #78 Del Skrevet 25. mars 2019 Snobben Jan Thomas. Haha. Og Einar helt motsatt. Her har jeg lært noe. Elsker dem så mye Det er faktisk noe å tenke over 🙂 jeg er fan altså. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 25. mars 2019 #79 Del Skrevet 25. mars 2019 Einar er den avslappede og nøkterne Og Jan Thomas sånn overivrige og "på" hele tiden Og de er blitt så gode venner Vi lærer her 🙂 bra vet dere. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betty Brus Skrevet 5. april 2019 #80 Del Skrevet 5. april 2019 Latteren til Einar er jo helt fantastisk, må jo bare le med han 🤣 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå