Gå til innhold

Hva var det verste tv-programmet du så som barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Portveien 2 var nedtur husker jeg, kjempekjedelig. Ellers likte jeg ikke brødrene dal noe særlig.

Anonymkode: 33e2f...82f

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Portveien 2 var nedtur husker jeg, kjempekjedelig. Ellers likte jeg ikke brødrene dal noe særlig.

Anonymkode: 33e2f...82f

Jeg likte brødrene Dal, men forsto da jeg så dem igjen som voksen at det var MYE av de seriene jeg ikke forsto som barn. Mye underfundig humor. 😄 Jeg likte best serier som ikke snakket ned til barn. Kanskje derfor Portveien aldri falt i smak.

Anonymkode: 7ff81...119

• Liker 2
Skrevet

Elsket Pompel og Pilt jeg, men jeg syntes vaktmesteren var litt skummel

Skrevet

Hatet flukten fra dyreskogen. Da slo jeg av barnetv!

• Liker 7
Skrevet

Født seint 70-tallet var livredd Pompel og pilt. Likte ikke Pernille og Mr Nelson og synes kanutten og drømmen om Narnija var kjedelig. 

Anonymkode: 5cb21...866

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, VildeS skrev:

Hatet flukten fra dyreskogen. Da slo jeg av barnetv!

Uglefaen? 😅

Jeg likte det meste jeg, husker jeg. (barn på 80-tallet)

• Liker 2
Skrevet

Som barn av sent 80-tall: Rädda Joppe, död eller levande! Creepy serie, og syns han der gutten var nesten litt psykopat (kjente sef ikke til det begrepet da) i måten han misbrukte det kjæledyret på. Merkelig barneunderholdning. 

Anonymkode: 70b04...bc9

• Liker 2
Skrevet

En serie som jeg tror het noe med «naboer». Det kan ha vært et slags innslag i Gulars, det gikk i alle fall samtidig. Jeg husker at de byttet bleie på en baby. Det var traumatiserende å få dette innblikket i den bleien, som hadde grønt innhold. Husker det fortsatt. 

Skrevet

Tittentei, Karlson på taket. Han var hverken mann eller barn, bare veldig ekkel😆 Mummitrollet digger jeg, men var livredd Hufsa.

• Liker 3
Skrevet

Jeg var livredd gorgene i Fraglene. 

Anonymkode: bee5e...39d

• Liker 3
Skrevet

AtteKatteNoa gir meg bare sære minner fra slutten av 80-tallet. Rarere barne-tv skal man lete lenge etter. Så gjennom NRKs arkiv her om dagen og fant det der, og det var forvirrende å se på. Bare rot, liksom.

Anonymkode: 71594...f91

• Liker 6
Gjest Carina Maria
Skrevet

Fraglene for jeg var liv redd skrot haugen der 😮

Skrevet

Pompel og Pilt her også. Var dritredd for vaktmesteren husker jeg.

Anonymkode: 9156e...c7b

• Liker 2
Skrevet
13 timer siden, Carina Maria skrev:

Fraglene for jeg var liv redd skrot haugen der 😮

Intro sangen var i det minste catchy 😅

Anonymkode: 93302...2f1

Skrevet
På 21.1.2019 den 19.22, AnonymBruker skrev:

Bjørnen i det blå huset og Sesam Stasjon var gørr kjedelig! 

Anonymkode: ddc29...1d7

Skulle det være et kollektiv egentlig? 😝

Anonymkode: 93302...2f1

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Karlson på taket, herregud så kjedelig.

Skrevet

Pompel og Pilt var drittskummelt! Så likte jeg heller ikke "Romlingane" eller hva det het......

Anonymkode: f041f...d85

• Liker 2
Skrevet

Jeg var livredd den svarte katten under senga til Albert Aaberg. Hadde masse mareritt om den, og liker fortsatt ikke gule katteøyne på svart bakgrunn den dag i dag :ler:

Anonymkode: c558b...30f

Skrevet
15 timer siden, Daisy_B skrev:

En serie som jeg tror het noe med «naboer». Det kan ha vært et slags innslag i Gulars, det gikk i alle fall samtidig. Jeg husker at de byttet bleie på en baby. Det var traumatiserende å få dette innblikket i den bleien, som hadde grønt innhold. Husker det fortsatt. 

Den bleien gjorde uutslettelig inntrykk på meg også! :hoho: Serien het To hus tett i tett. Den var fra Bergen, og gikk på Barne-TV rundt samme tid som Gullars, men det var ikke det samme som Gullars-serien. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...