minister-mio Skrevet 28. mars 2019 #322 Skrevet 28. mars 2019 "kansje jeg er for pen, kanskje jeg er for god, kanskje jeg er for lojal, kanskje jeg er for snill, kanskje jeg er for fantastisk, kanskje jeg er best i verden?" -Walid 21
Cuntzilla Skrevet 28. mars 2019 #323 Skrevet 28. mars 2019 Djeez, denne sesongen her altså.. De er jo ikke dumme på en underholdende måte engang. Noen som i det hele tatt skjønte eller brydde seg det minste om dette valgets kvaler til whatshername (Marthe?) i dag? Hun kunne velge mellom en kjedelig fjott, en annen kjedelig fjott og klisjé-maskinen Walid. Jeg så på, men hjernen datt ut hele tiden fordi det var så ufattelig lite interessant. Greit at Walid røyk ut da, litt lei av hans og til dels Henrik sin greie med at det å være festens midtpunkt og hotellets moroklump er veien til suksess på paradise. Det er greit det - hvis du faktisk er morsom. De to er jo så ekstremt påtatt crazy og sitter bare og gauler og har det komiske talentet til et halvstekt brød. Men nå virker det som Henrik har en annen taktikk da, å være klassens klovn fungerte ikke, så nå skal han liksom være en slange og "bækkstæbbe". Skjønte ikke poenget med at han skulle ha ut Walid. Skjønner ikke en dritt denne sesongen. Kanskje det har blitt for avansert for meg. 22
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #324 Skrevet 28. mars 2019 Jeg leste en plass at "det er ikke helg på paradise hotell". Har de fri fredag til søndag og bare lever livet på hotellet, soler seg og fester? Sto inne på en blogg en tidligere deltager hadde skrevet . Anonymkode: 76d6f...97d
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #325 Skrevet 28. mars 2019 På 25.3.2019 den 20.27, AnonymBruker skrev: Obvious? På norsk heter det tydelig. Anonymkode: 9e853...1da Obvious på norsk er faktisk "åpenbart". Hvis vi nå skal pirke ekstra mye. 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo jo, men som gutt så kan du stole mer på andre gutter og lojalitet er viktig gutter i mellom. Anonymkode: b031b...9cb Ikke lurt på PH. Der er det jo alle de av samme kjønn som er de største konkurrentene. Lojalitet er et ikke-eksisterende fenomen inne på PH. Der skifter de kompiser og allianser hele tiden. 7 minutter siden, minister-mio skrev: "kansje jeg er for pen, kanskje jeg er for god, kanskje jeg er for lojal, kanskje jeg er for snill, kanskje jeg er for fantastisk, kanskje jeg er best i verden?" -Walid Han skal ikke beskyldes for å være hemmet av Janteloven ihvertfall... Jeg synes det er direkte kvalmt å stå og si sånn. Anonymkode: 94de9...ca2 3
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #326 Skrevet 28. mars 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg leste en plass at "det er ikke helg på paradise hotell". Har de fri fredag til søndag og bare lever livet på hotellet, soler seg og fester? Sto inne på en blogg en tidligere deltager hadde skrevet . Anonymkode: 76d6f...97d Nei de hopper rett fra torsdag til mandag. Det er bare et spill når de snakker om hvilken dag og uke det er. Anonymkode: 94de9...ca2 2
papperlapapp Skrevet 29. mars 2019 #327 Skrevet 29. mars 2019 Gutter er så irriterende i denne sesongen! De bare gråter og sier hvor mye de elsker hverandre og så gråter de igjen. ehm, Jeg er enig med Lea at gutter i denne sesongen er mer opptatt av andre gutter enn av jenter. Jenter derimot virker mer lovende og voksen. Jeg håper at Thea, Marte, Robin og Simon (og kanskje Lea?) danner en allianse. 9
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #328 Skrevet 29. mars 2019 5 minutter siden, papperlapapp skrev: Gutter er så irriterende i denne sesongen! De bare gråter og sier hvor mye de elsker hverandre og så gråter de igjen. ehm, Jeg er enig med Lea at gutter i denne sesongen er mer opptatt av andre gutter enn av jenter. Jenter derimot virker mer lovende og voksen. Jeg håper at Thea, Marte, Robin og Simon (og kanskje Lea?) danner en allianse. Den eneste jenta som var noe liv i ble stemt ut i går. Er det noe rart guttene ikke er interessert. Lea er kjølig og kjedelig, Thea er en istapp , Marthe er stiv og distansert, Tea K er ikke en gang verd å nevne ... Sofie har lagd litt spill, men som person er hun distansert. Forstår ikke hva som er lovende med de jentene Anonymkode: b031b...9cb 5
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #329 Skrevet 29. mars 2019 8 timer siden, minister-mio skrev: Jeg tror ikke at det ikke skjer i det virkelige liv, men når det skjer inne på parra i spillet er det ingen grunn til å bære "gnag" Det har ikke noe som helst med det jeg skrev å gjøre. Anonymkode: 10aa1...5bd 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #330 Skrevet 29. mars 2019 Fint at Sebastian fikk sine 10 sekunder i forhold til Walid sine 10 minutter da. Anonymkode: 10aa1...5bd 9
minister-mio Skrevet 29. mars 2019 #331 Skrevet 29. mars 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det har ikke noe som helst med det jeg skrev å gjøre. Anonymkode: 10aa1...5bd Jo
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #332 Skrevet 29. mars 2019 Så lenge Mario blir hivd på ræva ut av PH så er jeg fornøyd, for et falskt menneske han er! Anonymkode: 7689f...6cb 10
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 29. mars 2019 #333 Skrevet 29. mars 2019 15 timer siden, minister-mio skrev: For noen grinegutter Mye grining denne sesongen ja, men jeg forstår at de blir knyttet til hverandre og blir venner når de er så oppi hverandre over en periode. Husker da jeg var innlagt på institusjon i ca 2 uker, gråt også da jeg måtte forlate gruppa. Vi ble så sammenspleiset.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #334 Skrevet 29. mars 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Så lenge Mario blir hivd på ræva ut av PH så er jeg fornøyd, for et falskt menneske han er! Anonymkode: 7689f...6cb Men hvem skal du hate da da da da Anonymkode: b031b...9cb 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #335 Skrevet 29. mars 2019 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hvem skal du hate da da da da Anonymkode: b031b...9cb Jeg finner nok noen andre skal du se Anonymkode: 7689f...6cb 6
Summ Skrevet 29. mars 2019 #336 Skrevet 29. mars 2019 Sebastian er utrolig pen! Øynene hans er så fine. Men han var jo svært anonym. Syns det kanskje er på tide st Thea Kristine ryker... hun er utrolig kjedelig! Ser nesten aldri noe til henne... 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #337 Skrevet 29. mars 2019 10 minutter siden, Summ skrev: Sebastian er utrolig pen! Øynene hans er så fine. Men han var jo svært anonym. Syns det kanskje er på tide st Thea Kristine ryker... hun er utrolig kjedelig! Ser nesten aldri noe til henne... Synes han har den beste personligheten der inne. Virker normalt oppegående. Lurer på hvorfor han får mindre tid foran kamera. Anonymkode: 18b6f...936 1
missmcbeal Skrevet 30. mars 2019 #338 Skrevet 30. mars 2019 Jeg ligger alltid litt på etterskudd, men fikk sett ferdig uken i går. Begynte med å se mandagens episode på tirsdag, men ble så satt ut at jeg ikke orket å se resten på noen dager. Denne uken var helt meningsløs. Ble så skuffet når jeg skjønte at hele uken skulle handle om å sende inn deltagere som har gått ut, sett bortsett i fra Zenoib da. Første episoden med at padden liksom bestemte at Mario skulle ut, alt drama så oppstod, så var det bare på tull, var skikkelig skikkelig teit. Altså... Så var det "dramaet" mellom Bettina, Mario og Sofie. Bettina fikk ufortjent mye pes, og Mario er jo bare helt motbydelig i måten han holder på. Skikkelig ekkel måte å sende noen ut på også. Sofie har ingen grunn til å bli sjalu heller, nei det handler ikke om at hun liker Mario, men at hun vil miste han som partner, yeah right.. 🙄 Mario virker skikkelig skummel manipulativt sett. Han lyver uten problem. Han er tydeligvis veldig god på dette der, jeg hadde aldri involvert meg med en sånn fyr, varsellampene burde ringe... Dersom det er sant at Sofie og Mario holder på, så håper jeg Sofie får en wake up call når hun ser hvordan han lyver på tv. Det går iallfall ikke an å stole på Mario heller spillmessig, han må ut! Jeg er også enig i at den bromance-greia blir for mye, og all den grininga, jeg satt og venta på at torsdagens episode skulle ta slutt fordi det var så utrolig kleint. Eneste positive er som noen nevner at Walid røyk ut. Når han også på slutten sa "at han var så knust at han ikke en gang klarte å grine", jeg trodde ikke et ord på det han sa, han virket egentlig ikke så påvirket av det som skjedde. Tror faktisk ikke han var så lei seg for å forlate gutta som han sa, bare forbannet over at han måtte ryke ut. Mario og Henrik virker jo som det skal lite til før de begynner å grine, så jeg tror på at de blei veldig lei seg. Veldig spesielt at Henrik oppfordret til å sende Walid ut, så blir han helt knust. Jeg trodde forrige sesong var dårlig, men dette er jo mye verre så langt. Eneste personen jeg faktisk egentlig liker nå er Robin, han har kommet best ut av alle denne uken. Men synd at han gikk rett tilbake til Thea. Marthe virker faktisk litt oppgående, man så når alle gikk og snakket til henne at hun var skeptisk til hva som ble sagt, og det var spesielt bra når hun spurte han ene om hvem av jentene som ville ha henne ut. Jeg begynner også å bli ganske lei av Sofie som skal bestemme alt og hvor stor innflytelse hun har på gruppen. Jeg håper hun ryker snart. Det er irriterende at det er ingen tydelige allianser. Noen spennende må komme inn nå og temauken burde bli mye bedre fremover. Om det forsetter på dette viset så tror jeg ikke at jeg gidder å følge med på årets sesong videre. Denne uken har jeg lidd meg jgennom, som noen har nevnt, det var så dumt at det ikke en gang var underholdene. 12
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #339 Skrevet 30. mars 2019 15 minutter siden, missmcbeal skrev: Jeg ligger alltid litt på etterskudd, men fikk sett ferdig uken i går. Begynte med å se mandagens episode på tirsdag, men ble så satt ut at jeg ikke orket å se resten på noen dager. Denne uken var helt meningsløs. Ble så skuffet når jeg skjønte at hele uken skulle handle om å sende inn deltagere som har gått ut, sett bortsett i fra Zenoib da. Første episoden med at padden liksom bestemte at Mario skulle ut, alt drama så oppstod, så var det bare på tull, var skikkelig skikkelig teit. Altså... Så var det "dramaet" mellom Bettina, Mario og Sofie. Bettina fikk ufortjent mye pes, og Mario er jo bare helt motbydelig i måten han holder på. Skikkelig ekkel måte å sende noen ut på også. Sofie har ingen grunn til å bli sjalu heller, nei det handler ikke om at hun liker Mario, men at hun vil miste han som partner, yeah right.. 🙄 Mario virker skikkelig skummel manipulativt sett. Han lyver uten problem. Han er tydeligvis veldig god på dette der, jeg hadde aldri involvert meg med en sånn fyr, varsellampene burde ringe... Dersom det er sant at Sofie og Mario holder på, så håper jeg Sofie får en wake up call når hun ser hvordan han lyver på tv. Det går iallfall ikke an å stole på Mario heller spillmessig, han må ut! Jeg er også enig i at den bromance-greia blir for mye, og all den grininga, jeg satt og venta på at torsdagens episode skulle ta slutt fordi det var så utrolig kleint. Eneste positive er som noen nevner at Walid røyk ut. Når han også på slutten sa "at han var så knust at han ikke en gang klarte å grine", jeg trodde ikke et ord på det han sa, han virket egentlig ikke så påvirket av det som skjedde. Tror faktisk ikke han var så lei seg for å forlate gutta som han sa, bare forbannet over at han måtte ryke ut. Mario og Henrik virker jo som det skal lite til før de begynner å grine, så jeg tror på at de blei veldig lei seg. Veldig spesielt at Henrik oppfordret til å sende Walid ut, så blir han helt knust. Jeg trodde forrige sesong var dårlig, men dette er jo mye verre så langt. Eneste personen jeg faktisk egentlig liker nå er Robin, han har kommet best ut av alle denne uken. Men synd at han gikk rett tilbake til Thea. Marthe virker faktisk litt oppgående, man så når alle gikk og snakket til henne at hun var skeptisk til hva som ble sagt, og det var spesielt bra når hun spurte han ene om hvem av jentene som ville ha henne ut. Jeg begynner også å bli ganske lei av Sofie som skal bestemme alt og hvor stor innflytelse hun har på gruppen. Jeg håper hun ryker snart. Det er irriterende at det er ingen tydelige allianser. Noen spennende må komme inn nå og temauken burde bli mye bedre fremover. Om det forsetter på dette viset så tror jeg ikke at jeg gidder å følge med på årets sesong videre. Denne uken har jeg lidd meg jgennom, som noen har nevnt, det var så dumt at det ikke en gang var underholdene. Hehe, Zainab* Ellers er jeg helt enig med deg. Fin oppsummering av sesongen så langt. Jeg synes de første utsjekkene ble så meningsløse når alle bare ble sendt inn igjen uten å løfte en finger. Akkurat nå har jeg ingen klare favoritter, men Mario og Sofie ligger høyest på irritasjonslisten min. Anonymkode: 10aa1...5bd 9
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #340 Skrevet 30. mars 2019 Liker faktisk Robin jeg og! Hadde jeg ikke trodd etter «alt» jeg har hørt og lest. Han virker jo egentlig bare snill og morsom! Anonymkode: d1794...f77 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå