Gå til innhold

Paradise Hotell 2019


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er et diskusjonsforum, jeg har lov til å komme med min mening hvis jeg ønsker. Har du problemer med det så kan du bare gå ut av tråden.

Anonymkode: 7689f...6cb

Diskusjonsforum fungerer best uten trakassering og hersketeknikker. 

Anonymkode: 4c63a...bb2

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bettina minner meg sånn om charlotte crosby fra geordie shore ( før de siste operasjonene)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofie er så høy på seg selv at jeg spyr! Hva tror hun egentlig, at hun har mer rett enn de andre til å være der? 

Nei Sofie, du er ikke noe penere enn de andre. Du har ikke noe mer rett til å være der enn de andre. Håper du ryker på rævs ut!

Anonymkode: 911cd...6f6

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sofie er så høy på seg selv at jeg spyr! Hva tror hun egentlig, at hun har mer rett enn de andre til å være der? 

Nei Sofie, du er ikke noe penere enn de andre. Du har ikke noe mer rett til å være der enn de andre. Håper du ryker på rævs ut!

Anonymkode: 911cd...6f6

Hun er så ille i dagens episode. 

Anonymkode: 10aa1...5bd

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun er så ille i dagens episode. 

Anonymkode: 10aa1...5bd

Ja, var den jeg satt å så på. Fæl dame 🤮

Anonymkode: 911cd...6f6

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.4.2019 den 19.21, AnonymBruker skrev:

"Jeg er gruppelederen på hotellet" 

Hvem faen er det Sofie tror hun er?!

Anonymkode: 7689f...6cb

Det har jo stemt rimelig bra fram til nå da.

Litt blærete uttalelse, men ikke usant. Vet ikke hvor lurt det er i lengden å si det til andre deltakere men ...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun tror hun er noe. Ettersom kjerringa var mobbet i ungdomskolen kan hun nå endelig leve ut drømmen som Queenbee på PH.

Anonymkode: 7689f...6cb

Syntes ikke at noen ble mobbet på ungdomsskolen er noe argument for noe. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere damer har lyst på luigien?

Anonymkode: 983dc...5f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun tror hun er noe. Ettersom kjerringa var mobbet i ungdomskolen kan hun nå endelig leve ut drømmen som Queenbee på PH.

Anonymkode: 7689f...6cb

Hva er greia med at alle de restylane- og silikonfylte damene som prøver å leke kjendiser om dagen liksom ble mobbet på ungdomsskolen?

Ingen av mobbeofrene jeg gikk på ungdomsskolen har blitt sånn. Men jeg tenker kanskje på de som faktisk var mobbeofre, og ikke de som bruker det for å få sympati og berømmelse. Og blander å ikke få viljen sin bestandig som mobbing 😤

Anonymkode: 911cd...6f6

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke hvorfor Thea og Robin ikke bygger opp en allianse, Thea sa jo at hun skal snakke med Marthe og Simon, men så vidt vi fikk se det i dag gjorde hun det ikke (men kanskje de ikke viste det på TV).

Jeg håper det blir klare to allianser snart fordi uten det kan det være ganske kjedelig. 

Selv om Lea er litt kjedelig så bør hun få bli, heller vil jeg ha ut Tea Kristine. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som Robin forsvarer Jamilla når Sofie får henne til å gråte i morgendagens episode. Robin scorer poeng igjen.

Anonymkode: 7689f...6cb

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Sofie er den nye Carl Aksel. Derfor tror jeg hun blir bært til finalen av produksjonen. Likte ikke Carl Aksel og liker ikke Sofie. Dette kan bli en irriterende sesong om hun ikke ryker snart.

Anonymkode: 686c7...eb2

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva er greia med at alle de restylane- og silikonfylte damene som prøver å leke kjendiser om dagen liksom ble mobbet på ungdomsskolen?

Ingen av mobbeofrene jeg gikk på ungdomsskolen har blitt sånn. Men jeg tenker kanskje på de som faktisk var mobbeofre, og ikke de som bruker det for å få sympati og berømmelse. Og blander å ikke få viljen sin bestandig som mobbing 😤

Anonymkode: 911cd...6f6

Og melke psykiske lidelser. "Jeg får skikkelig angst". Sofie om å havne på solo. 🤪

Anonymkode: 10aa1...5bd

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker Sofie jeg! Ser dere ikke at mye av det hun sier er med glimt i øyet, ironi og humor. Har samme humor selv...kanskje ikke alle som oppfatter det ?! 

Håper hun kommer langt! 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Jegogduogvito skrev:

Liker Sofie jeg! Ser dere ikke at mye av det hun sier er med glimt i øyet, ironi og humor. Har samme humor selv...kanskje ikke alle som oppfatter det ?! 

Håper hun kommer langt! 

 

Selvfølgelig skjønner vi det, men hun sier det fullstendig uten sjarm. Dermed blir det bare irriterende. 

Anonymkode: 10aa1...5bd

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Kjærlighetsbarn98
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er greia med at alle de restylane- og silikonfylte damene som prøver å leke kjendiser om dagen liksom ble mobbet på ungdomsskolen?

Ingen av mobbeofrene jeg gikk på ungdomsskolen har blitt sånn. Men jeg tenker kanskje på de som faktisk var mobbeofre, og ikke de som bruker det for å få sympati og berømmelse. Og blander å ikke få viljen sin bestandig som mobbing 😤

Anonymkode: 911cd...6f6

Vi vet ikke om Sofie ble mobbet eller hvordan dette skjedde. Synes ikke det er helt greit å ikke tro henne. Mange blir mobbet uten at det fanges opp. Det er dessverre mye mer vanlig enn vi tror😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig skjønner vi det, men hun sier det fullstendig uten sjarm. Dermed blir det bare irriterende. 

Anonymkode: 10aa1...5bd

Hun blir jo relativt godt likt dær inne. Så må jo være noe sjarm. Husk hun er framstilt slik det passer storyen...

Om dere hadde møtt henne å visse andre fra denne sesongen i virkeligheten er det ikke sikkert det hadde vert hun som var minst sjarmerende

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Vi vet ikke om Sofie ble mobbet eller hvordan dette skjedde. Synes ikke det er helt greit å ikke tro henne. Mange blir mobbet uten at det fanges opp. Det er dessverre mye mer vanlig enn vi tror😢

Enig! Jeg ble selv mobbet en del i 9.klasse... Ikke ille men nok til at det har preget meg. Og jeg har også "insta-babe looken" for å si det sånn. Ikke døm etter utseende verken den ene eller den andre veien... Er også utadvendt å selvsikker i dag

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Jegogduogvito skrev:

Hun blir jo relativt godt likt dær inne. Så må jo være noe sjarm. Husk hun er framstilt slik det passer storyen...

Om dere hadde møtt henne å visse andre fra denne sesongen i virkeligheten er det ikke sikkert det hadde vert hun som var minst sjarmerende

De andre deltakerne ser jo ikke hva hun sier til kameraet alene. Det er jo litt av poenget. Det er jo her hun er aller mest irriterende. 

Anonymkode: 10aa1...5bd

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...