Gå til innhold

Paradise Hotell 2019


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Liker faktisk Robin jeg og! Hadde jeg ikke trodd etter «alt» jeg har hørt og lest. Han virker jo egentlig bare snill og morsom! 

Anonymkode: d1794...f77

Robin kommer overraskende bra ut på PH. Har skikkelig sansen for han.

Anonymkode: 7689f...6cb

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig i Robin. Var sikker på at det var en jeg ville missliker, men så langt har han vert kjempesøt. Hærlig smilende fyr som kjører sitt eget løp. 

Anonymkode: 15827...b54

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker også Robin. 

Er den dame tatoveringen liksom Sophie Elise? 

Anonymkode: 76d6f...97d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Liker faktisk Robin jeg og! Hadde jeg ikke trodd etter «alt» jeg har hørt og lest. Han virker jo egentlig bare snill og morsom! 

Anonymkode: d1794...f77

Robin har jo virkelig forandret seg, blitt voksen. Veldig sjarmerende fyr, kommet veldig godt ut av PH sålangt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malika
2 timer siden, Meadow skrev:

Robin har jo virkelig forandret seg, blitt voksen. Veldig sjarmerende fyr, kommet veldig godt ut av PH sålangt. 

Forandret seg? Jeg husker jeg så han i tidligere sesonger med Sophie Elise, og synes han var sjarmerende og støttende. Men så smalt det. Han var voldelig mot SE sin venninne , og ble dømt for det. 

Lett å la seg blende av en TV-personlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Malika skrev:

Forandret seg? Jeg husker jeg så han i tidligere sesonger med Sophie Elise, og synes han var sjarmerende og støttende. Men så smalt det. Han var voldelig mot SE sin venninne , og ble dømt for det. 

Lett å la seg blende av en TV-personlighet.

Nettopp. Naivt å tro at mennesket har forandret seg. Han er en meget sjarmerende type, vet akkurat hvordan han skal oppføre seg for å vinne tillitt og interesse. Han behandlet jo ikke sin forrige kjæreste så bra heller,  Julia Markhams. Slike er drømmemannen i begynnelsen men etter en stund viser de hvem de egentlig er.

Anonymkode: fa6c9...4ca

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 hours ago, AnonymBruker said:

Nettopp. Naivt å tro at mennesket har forandret seg. Han er en meget sjarmerende type, vet akkurat hvordan han skal oppføre seg for å vinne tillitt og interesse. Han behandlet jo ikke sin forrige kjæreste så bra heller,  Julia Markhams. Slike er drømmemannen i begynnelsen men etter en stund viser de hvem de egentlig er.

Anonymkode: fa6c9...4ca

Hva skjedde med Julia?

Anonymkode: ee260...eb7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva skjedde med Julia?

Anonymkode: ee260...eb7

 

Anonymkode: f766e...f52

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 

Anonymkode: f766e...f52

Herregud... Han virker veldig lunefull og kontrollerende. Hva er poenget med å legge ut slikt? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Robin er vanvittig manipulerende og kontrollerende, så det en ser på tv kan en ikke stole på. Han sa jo til og med at han meldte seg på PH for å vise at han har ''endret'' seg, så han viser seg nok bevisst fra sin aller beste side. 

Anonymkode: af063...23c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Robin er vanvittig manipulerende og kontrollerende, så det en ser på tv kan en ikke stole på. Han sa jo til og med at han meldte seg på PH for å vise at han har ''endret'' seg, så han viser seg nok bevisst fra sin aller beste side. 

Anonymkode: af063...23c

Jeg må innrømme at jeg på den ene siden lar meg sjarmere, på den andre siden ser jeg  masse varseltegn. Han er kontrollerende og selvopptatt.  

Anonymkode: 3ad24...2f8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må innrømme at jeg på den ene siden lar meg sjarmere, på den andre siden ser jeg  masse varseltegn. Han er kontrollerende og selvopptatt.  

Anonymkode: 3ad24...2f8

Mario viser en langt mer kontrollerende og selvopptatt side enn det Robin gjør på PH.

Anonymkode: 7689f...6cb

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sketchy karer begge to. Robin gikk inn på PH for å bevise noe da. Han vil at folk skal se den flotte, endrede mannen han er blitt 😌

Anonymkode: fa6c9...4ca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må innrømme at jeg på den ene siden lar meg sjarmere, på den andre siden ser jeg  masse varseltegn. Han er kontrollerende og selvopptatt.  

Anonymkode: 3ad24...2f8

Jeg er enig. Jeg liker den siden vi får se mesteparten av tiden, men så er det et par episoder som får meg til å bli litt skeptisk. Blant annet var det tydelig at han måtte ta seg skikkelig sammen da han var i en krangel med Sofie. Jeg vet ærlig talt ikke om det hadde vært det samme om det ikke var på TV. 

Han har nå i alle fall innrømmet at han bør endre seg. 

Anonymkode: 10aa1...5bd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er enig. Jeg liker den siden vi får se mesteparten av tiden, men så er det et par episoder som får meg til å bli litt skeptisk. Blant annet var det tydelig at han måtte ta seg skikkelig sammen da han var i en krangel med Sofie. Jeg vet ærlig talt ikke om det hadde vært det samme om det ikke var på TV. 

Han har nå i alle fall innrømmet at han bør endre seg. 

Anonymkode: 10aa1...5bd

Jeg føler faktisk det samme. Men jeg føler egentlig ikke at grunnen til at jeg tar meg selv i å like ham er at han egentlig er så bra, jeg har en mistanke om at han er en mester i manipulering. At han har innrømmet at han bør forandre seg er ikke det samme som å ville da, det er godt mulig at han sier det bare for å manipulere folk, jeg håper selvsagt at dette ikke er tilfellet, men jeg klarer ikke å stole på ham. Det er noe som skurrer. 

Anonymkode: 993d6...d9f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg er gruppelederen på hotellet" 

Hvem faen er det Sofie tror hun er?!

Anonymkode: 7689f...6cb

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bha. En hel episode med KUN taktikkprat. Jeg spolet gjennom alt etter de første ti minuttene. Syns mange realitiprogram der taktikkprat er forbudt er bedre. Eller der det er produksjonen/serne som bestemmer. Hvor mye mere drama og overraskelser hadde det ikke blitt om ikke alt var så rigget og deltakerne hadde planlagt parsermonien ned til hver minste detaljer i forkant 😩 nå syns jeg dog det har blitt mer og mer taktikkprat de siste årene på PH. Var ikke sånn i starten. Da var det mye mer fest og morro og krangling. Veldig lite hocking i år også. 

 

Ta x on the beach f.eks. Der kunne deltakerne kose seg, fest og lage god underholdning til oss hjemme uten å tenke på hvem som skulle ryke, siden de uannsett ikke styret det. 

Anonymkode: 97581...253

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...