Gå til innhold

Paradise Hotell 2019


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Paradise hotell 2019 har vært en gedigen skuffelse. "Spillernes sesong", som dem ønsket å kalle det. Da bør dem ikke hive innpå en gjeng 15 åringer. Det ligner mer et reunionsparty for 9. klasse på ungdomskolen enn spillernes sesong på Paradise hotell. 
Der finnes ikke en eneste mann der inne, kun smågutter som er mer opptatt av hverandre enn faktisk å spille spillet. Tenk, damene inne på Paradise hotell 2019 føler seg oversett av guttene! 
I spillernes sesong forventet jeg iskalde, utspekulerte, autoritære og kyniske menn, type alfahanner, med store personligheter. Det jeg er vitne til i årets sesong er bare trist. 

Det er damer mot smågutter. 

Anonymkode: 73e52...677

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kjærlighetsbarn98
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Paradise hotell 2019 har vært en gedigen skuffelse. "Spillernes sesong", som dem ønsket å kalle det. Da bør dem ikke hive innpå en gjeng 15 åringer. Det ligner mer et reunionsparty for 9. klasse på ungdomskolen enn spillernes sesong på Paradise hotell. 
Der finnes ikke en eneste mann der inne, kun smågutter som er mer opptatt av hverandre enn faktisk å spille spillet. Tenk, damene inne på Paradise hotell 2019 føler seg oversett av guttene! 
I spillernes sesong forventet jeg iskalde, utspekulerte, autoritære og kyniske menn, type alfahanner, med store personligheter. Det jeg er vitne til i årets sesong er bare trist. 

Det er damer mot smågutter. 

Anonymkode: 73e52...677

Sesongen har akkurat startet da. Tenker likevel selv at den forrige var bedre, den fra 2018

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mario er en skikkelig slange! Jeg synes så fryktelig synd på Betina, det han gjorde var direkte slemt.

Anonymkode: 7689f...6cb

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyfaen for en kødd Mario er.

Anonymkode: 706ea...b66

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fyfaen for en kødd Mario er.

Anonymkode: 706ea...b66

Har han gjort så mye galt? Klina med to single damer på PH.

Han skulle stå med Sofie og de skulle ikke ha følelser for hverandre og så skulle han susse litt på Betina de skulle være hverandres reserver. Så har de smånusset litt alle tre. Slik er PH. Hadde ikke Betina som mål å kline med alle guttene i går?

Det er først når de to jentene begynner å bli sjalu på hverandre at det blir styr og sjalusien deres er vel deres eget ansvar og ikke Mario sitt? Da tvinger situasjonen Mario til å måtte spille på to fioliner. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Spiralis said:

Det er først når de to jentene begynner å bli sjalu på hverandre at det blir styr og sjalusien deres er vel deres eget ansvar og ikke Mario sitt? Da tvinger situasjonen Mario til å måtte spille på to fioliner. 

Han lover og lyver for begge to!

Anonymkode: 3c981...b7f

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor vil plutselig hun Marthe/Marte (?) ha Walid ut? De har jo vært partnere siden starten. Noe som jeg har gått glipp av? 

Anonymkode: af063...23c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han lover og lyver for begge to!

Anonymkode: 3c981...b7f

Det er PH og det er et spill...... Alle driver jo og forteller løgn og halvsannheter til alle .. de to jentene også .. Ikke noe spesielt i det Mario gjør ... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Spiralis skrev:

Det er PH og det er et spill...... Alle driver jo og forteller løgn og halvsannheter til alle .. de to jentene også .. Ikke noe spesielt i det Mario gjør ... 

Det er forskjell på løgn... Han fremstod nesten litt som en psykopat i dagens episode. Kan ikke huske at noen har vært så ufyselig på veeeldig mange sesonger. Kanskje helt tilbake til sesong 6, med Mads... 

Anonymkode: 69381...fbd

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er forskjell på løgn... Han fremstod nesten litt som en psykopat i dagens episode. Kan ikke huske at noen har vært så ufyselig på veeeldig mange sesonger. Kanskje helt tilbake til sesong 6, med Mads... 

Anonymkode: 69381...fbd

Er ikke helt ferdig med dagens så da er det mulig noe jeg ikke har sett enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synte det er grusomt å se hvordan de behandlet Bettina. Stakkars jente. Skjønner det er et spill, men spill fornuftig. Trenger ikke være drittsekk. Håper hun sjekker inn igjen og får tatt sin hevn.

Mario er desperat drittunge og Sofie er naiv og lettlurt. 

Anonymkode: 76d6f...97d

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Paradise hotell 2019 har vært en gedigen skuffelse. "Spillernes sesong", som dem ønsket å kalle det. Da bør dem ikke hive innpå en gjeng 15 åringer. Det ligner mer et reunionsparty for 9. klasse på ungdomskolen enn spillernes sesong på Paradise hotell. 
Der finnes ikke en eneste mann der inne, kun smågutter som er mer opptatt av hverandre enn faktisk å spille spillet. Tenk, damene inne på Paradise hotell 2019 føler seg oversett av guttene! 
I spillernes sesong forventet jeg iskalde, utspekulerte, autoritære og kyniske menn, type alfahanner, med store personligheter. Det jeg er vitne til i årets sesong er bare trist. 

Det er damer mot smågutter. 

Anonymkode: 73e52...677

Da skulle jeg tro du likte spillet til Mario i dag da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er forskjell på løgn... Han fremstod nesten litt som en psykopat i dagens episode. Kan ikke huske at noen har vært så ufyselig på veeeldig mange sesonger. Kanskje helt tilbake til sesong 6, med Mads... 

Anonymkode: 69381...fbd

Syntes slettes ikke han framsto som noen psykopat. Han bløffet rått og spilte hardt. Manipulerte det han trengte og lyktes med spillet. Han kunne ikke ha den situasjonen mellom Betina og Sofie gående. Da ville han selv bli sendt ut snart. 

Og Betina har vist laget mer drama enn hva som kom fram i episoden

https://www.dagbladet.no/kjendis/isfront-etter-exit---var-pa-hevntokt/70917263

 

 

Endret av Spiralis
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Spiralis skrev:

Han kunne ikke ha den situasjonen mellom Betina og Sofie gående. Da ville han selv bli sendt ut snart. 

Og hvem sin skyld var det at han var i den situasjonen med de to jentene? Jo hans ene og alene... 

Anonymkode: 69381...fbd

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han lover og lyver for begge to!

Anonymkode: 3c981...b7f

Ikke greit å se hvordan han snakket så søtt til begge to, men baksnakket begge til den andre. Han løy til begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hvem sin skyld var det at han var i den situasjonen med de to jentene? Jo hans ene og alene... 

Anonymkode: 69381...fbd

De to jentene er ansvarlig for sin egen sjalusi. 

Det at man kysser litt på mer enn en inne på PH er sannelig ingen stor greie. Slikt nytter det ikke å bli sjalu for. Det er sjalusien mellom jentene som skaper situasjonen hvor Mario må begynne å lyge, først for å forsøke å roe gemyttene og senere for å rydde i sakene ved å få ut Bettina. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 minutter siden, Spiralis skrev:

De to jentene er ansvarlig for sin egen sjalusi. 

Det at man kysser litt på mer enn en inne på PH er sannelig ingen stor greie. Slikt nytter det ikke å bli sjalu for. Det er sjalusien mellom jentene som skaper situasjonen hvor Mario må begynne å lyge, først for å forsøke å roe gemyttene og senere for å rydde i sakene ved å få ut Bettina. 

Tror ikke du kommer noe videre her med å overbevise noen om at han var uskyldig. I saken du linker til uttaler hovedpersonen følgende:

Sitat

Angrer

Riera, som kan sies å ha startet hele dette dramaet, innrømmer at han kunne håndtert situasjonen annerledes når han ser tilbake på det nå.

- Jeg burde gitt beskjed til Bettina om at jeg ville være med Sofie. Og jeg burde hatt med meg Sofie på suiten, da kunne mye av dette vært unngått, innrømmer han.

 

Anonymkode: 69381...fbd

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke du kommer noe videre her med å overbevise noen om at han var uskyldig. I saken du linker til uttaler hovedpersonen følgende:

 

Anonymkode: 69381...fbd

Hvor har jeg skrevet at Mario er uskyldig? Nå vrir du på uttalelsene mine. Det er ikke pent. Jeg er heller ikke ute etter å overbevise noen, men å gi uttrykk for meningen min. Har du noe mot det?

Mario spiller rått (og risikerer mye om det blir oppdaget) men han er ingen psykopat og han er ikke ond. Han har kommet i en situasjon på som han må redde seg ut av fordi han deltar på spillet PH. Det er et spill. 

Poenget med Dagbladet artikkelen er at Bettina laget mye mer drama enn det som kommer fram i episoden. Bettina har vært med to ganger før og kommet til semifinale. Tror du virkelig hun ikke selv har måtte spilt urent noen gang.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Mario Riera Norsk? Navnet hans virker veldig typ italiensk, halvt spansk eller noe? 

Anonymkode: 6bf69...c85

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste som er positivt her er at jeg håper at jenter som ser på dette forstår hva slags dritt Mario er og tar det til etterretning når de selv kommer utfor slike guttevalper. 

Anonymkode: 10aa1...5bd

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...