Gå til innhold

Paradise Hotell 2019


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 31.5.2019 den 1.03, AnonymBruker skrev:

Nå lurer jeg veldig på hvordan du mener at mennesker kan vise rasistiske tendenser? Rasisme er: Rasisme er å rettferdiggjøre at man behandler noen dårligere fordi de har en annen hudfarge, religion, kommer fra et annet land eller har en annen etnisk opprinnelse.

Hvordan kan du vite at han sine nedlatende kommentarer om hennes personlighet, hans automatiske bestemmelse av at hun virker som en dårlig person (dette sa han vel etter hun bare hadde vært på hotellet i knapt 4 timer) og at han generelt behandler henne dårligere enn de andre jentene IKKE har noe å gjøre med hennes hudfarge? Å være rasist betyr ikke nødvendigvis at en person peker på en fra en minoritetsbakgrunn og skriker ''du er mindre verdt pga din hudfarge'', rasisme kan vises på en rekke indirekte måter også. 

Anonymkode: af063...23c

 

På 30.5.2019 den 22.52, AnonymBruker skrev:

Heia for Adrian!

Over til nyere drama: https://jamillawais.blogg.no/ja-andreas-er-rasist.html#kommentarer

Dette er jeg helt enig i. Har ikke sett TIX behandle noen av de andre jentene slik som han har behandlet Jamilla. Selv de som var i motsatt allianse. Legg også merke til hvordan han var så rask til å si at han ikke likte henne: dette sa han ved FØRSTE møte når hun sjekket inn. Håper dette får oppmerksomhet av sosiale medier og nettaviser. 

Anonymkode: af063...23c

Nå har jeg for moro skyld (ja har litt mye fritid nå i helga) sett de første episodene med Jamilla, og Tix sier ikke noe til verken alliansen sin eller i syncen om at han ikke likte Jamilla da hun sjekket inn. Det var først etter at de fikk vite at Mario hadde opphevet låsningen mellom seg og Jamilla og Tix ble redd for å få henne som partner, at han sa "Jamilla er den siste jeg vil stå med". Neste gang han var i syncen, sa han ikke noe men bare ristet på hodet og var tydelig oppgitt.

Hva er det jeg har gått glipp av? Har han uttalt seg i den der PH-appen eller noe?

Anonymkode: 94de9...ca2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurer på hva som har skjedd mellom Thea og Henrik som gjør at de ikke er venner etter PH. 

Thea fikk spørsmål på bloggen om de har hatt sex, hun svarte ja. Tipper det har blitt noe mer følelser involvert..

Anonymkode: 7b7a9...0e3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på hva som har skjedd mellom Thea og Henrik som gjør at de ikke er venner etter PH. 

Thea fikk spørsmål på bloggen om de har hatt sex, hun svarte ja. Tipper det har blitt noe mer følelser involvert..

Anonymkode: 7b7a9...0e3

Nå er jo Henrik sammen med Ingrid, som var med på PH i fjor og som ble sammen med Erik Sæther. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Sitronmelis skrev:

Nå er jo Henrik sammen med Ingrid, som var med på PH i fjor og som ble sammen med Erik Sæther. 

Og Erik var vel han som fant Henrik på Storo-senteret og casta han til programmet? 

Anonymkode: f7669...d78

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på hva som har skjedd mellom Thea og Henrik som gjør at de ikke er venner etter PH. 

Thea fikk spørsmål på bloggen om de har hatt sex, hun svarte ja. Tipper det har blitt noe mer følelser involvert..

Anonymkode: 7b7a9...0e3

Jeg stusset også over dette en stund, men så skrev han at han ikke brukte facebook noe særlig lenger, men andre sosiale medier. Han er heller ikke venner med Tix på fb, men de er tilsynelatende venner utenfor (ref. finalefesten.)

Anonymkode: 69381...fbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mario står frem på bloggen med at han sliter med en kronisk tarmsykdom. Dette gjorde meg utrolig glad da jeg har akkurat samme sykdom selv. Utrolig imponerende at han klarte å være med på PH med denne sykdommen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

  • 2 uker senere...

Jeg ser nå at Tea var på utøya den dagen terrorangrepet var. Det står at hun måtte skifte skole etter angrepet pga mobbing og at medelever mente hun hadde fått nok oppmerksomhet for det (fuck de da!!)!

»- Det var en tøff tid. De i klassen mente jeg hadde fått nok oppmerksomhet etter det som skjedde i forbindelse med Utøya. Mobbingen ble til slutt så ille at jeg måtte bytte skole.» 

Det jeg reagerer på, misforstå meg rett, all sympati for hun og takk Gud for at det gikk bra med hun. Men inne på pH så var hun og ganske så ufyselig mot enkelte. Måten hun så på andre og hadde en slags ondskapsfull latter, det hadde jeg ikke trodd hun skulle ha og gjøre med hennes bakgrunn. 

Hun sliter nok veldig psykisk etter alt som har skjedd og da gjør man gjerne slike ting for å føle seg litt bedre. Hun er jo i mine øyne en mobber selv. Ikke grov mobbing, men dere skjønner.

 

Anonymkode: 76d6f...97d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Er det noen her som vet hva som skjedde mellom Mario og Sofie? Utifra Mario sine ord, så virker det som at Sofie er skyld i bruddet. Jeg tipper utroskap. Er litt nysgjerrig..

Anonymkode: 76d6f...97d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.12.2019 den 23.18, AnonymBruker skrev:

Er det noen her som vet hva som skjedde mellom Mario og Sofie? Utifra Mario sine ord, så virker det som at Sofie er skyld i bruddet. Jeg tipper utroskap. Er litt nysgjerrig..

Anonymkode: 76d6f...97d

Sofia var på tur til Ibiza med Isabel Raad i august (?), der var hun utro. Noe som bekrefter det er at IR skrev noe på bloggen om at hun hadde vært vitne til utroskap osv og at det ikke var greit (hun nevnte ingen navn). IR følger heller ikke Sofie på insta. Sånn generelt var det meget rart at det ble så lite snakk om denne turen i etterkant. Sofie var på tur til LA rundt oktober/november, da hevder hun at hun ikke var utro. Hun har altså kun kommentert ryktene rundt utroskap i LA, og ikke det at hun har vært utro noensinne mot Mario, noe som hadde vært naturlig å avkrefte om det ikke stemte. På en fest for ikke så lenge siden sa Sofie også at to jenter fra årets PH-sesong (mest sannsynlig kine og Marthe), hadde kommet bort til henne og den ene hadde hosta "hore" til henne. 

Anonymkode: 1ab40...916

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.12.2019 den 2.20, AnonymBruker skrev:

Sofia var på tur til Ibiza med Isabel Raad i august (?), der var hun utro. Noe som bekrefter det er at IR skrev noe på bloggen om at hun hadde vært vitne til utroskap osv og at det ikke var greit (hun nevnte ingen navn). IR følger heller ikke Sofie på insta. Sånn generelt var det meget rart at det ble så lite snakk om denne turen i etterkant. Sofie var på tur til LA rundt oktober/november, da hevder hun at hun ikke var utro. Hun har altså kun kommentert ryktene rundt utroskap i LA, og ikke det at hun har vært utro noensinne mot Mario, noe som hadde vært naturlig å avkrefte om det ikke stemte. På en fest for ikke så lenge siden sa Sofie også at to jenter fra årets PH-sesong (mest sannsynlig kine og Marthe), hadde kommet bort til henne og den ene hadde hosta "hore" til henne. 

Anonymkode: 1ab40...916

Tusen takk😊

Anonymkode: 76d6f...97d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...