Jump to content
AnonymBruker

Paradise Hotell 2019

Recommended Posts

AnonymBruker
På 31.5.2019 den 1.03, AnonymBruker skrev:

Nå lurer jeg veldig på hvordan du mener at mennesker kan vise rasistiske tendenser? Rasisme er: Rasisme er å rettferdiggjøre at man behandler noen dårligere fordi de har en annen hudfarge, religion, kommer fra et annet land eller har en annen etnisk opprinnelse.

Hvordan kan du vite at han sine nedlatende kommentarer om hennes personlighet, hans automatiske bestemmelse av at hun virker som en dårlig person (dette sa han vel etter hun bare hadde vært på hotellet i knapt 4 timer) og at han generelt behandler henne dårligere enn de andre jentene IKKE har noe å gjøre med hennes hudfarge? Å være rasist betyr ikke nødvendigvis at en person peker på en fra en minoritetsbakgrunn og skriker ''du er mindre verdt pga din hudfarge'', rasisme kan vises på en rekke indirekte måter også. 

Anonymkode: af063...23c

På 30.5.2019 den 22.52, AnonymBruker skrev:

Heia for Adrian!

Over til nyere drama: https://jamillawais.blogg.no/ja-andreas-er-rasist.html#kommentarer

Dette er jeg helt enig i. Har ikke sett TIX behandle noen av de andre jentene slik som han har behandlet Jamilla. Selv de som var i motsatt allianse. Legg også merke til hvordan han var så rask til å si at han ikke likte henne: dette sa han ved FØRSTE møte når hun sjekket inn. Håper dette får oppmerksomhet av sosiale medier og nettaviser. 

Anonymkode: af063...23c

Nå har jeg for moro skyld (ja har litt mye fritid nå i helga) sett de første episodene med Jamilla, og Tix sier ikke noe til verken alliansen sin eller i syncen om at han ikke likte Jamilla da hun sjekket inn. Det var først etter at de fikk vite at Mario hadde opphevet låsningen mellom seg og Jamilla og Tix ble redd for å få henne som partner, at han sa "Jamilla er den siste jeg vil stå med". Neste gang han var i syncen, sa han ikke noe men bare ristet på hodet og var tydelig oppgitt.

Hva er det jeg har gått glipp av? Har han uttalt seg i den der PH-appen eller noe?

Anonymkode: 94de9...ca2

Fortsetter under...

AnonymBruker

Lurer på hva som har skjedd mellom Thea og Henrik som gjør at de ikke er venner etter PH. 

Thea fikk spørsmål på bloggen om de har hatt sex, hun svarte ja. Tipper det har blitt noe mer følelser involvert..

Anonymkode: 7b7a9...0e3

Sitronmelis
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på hva som har skjedd mellom Thea og Henrik som gjør at de ikke er venner etter PH. 

Thea fikk spørsmål på bloggen om de har hatt sex, hun svarte ja. Tipper det har blitt noe mer følelser involvert..

Nå er jo Henrik sammen med Ingrid, som var med på PH i fjor og som ble sammen med Erik Sæther. 

AnonymBruker
14 timer siden, Sitronmelis skrev:

Nå er jo Henrik sammen med Ingrid, som var med på PH i fjor og som ble sammen med Erik Sæther. 

Og Erik var vel han som fant Henrik på Storo-senteret og casta han til programmet? 

Anonymkode: f7669...d78

AnonymBruker
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg stusset også over dette en stund, men så skrev han at han ikke brukte facebook noe særlig lenger, men andre sosiale medier. Han er heller ikke venner med Tix på fb, men de er tilsynelatende venner utenfor (ref. finalefesten.)

Anonymkode: 69381...fbd

missmcbeal

Mario står frem på bloggen med at han sliter med en kronisk tarmsykdom. Dette gjorde meg utrolig glad da jeg har akkurat samme sykdom selv. Utrolig imponerende at han klarte å være med på PH med denne sykdommen. 

Annonse

Familytree

Ok

AnonymBruker

Jeg ser nå at Tea var på utøya den dagen terrorangrepet var. Det står at hun måtte skifte skole etter angrepet pga mobbing og at medelever mente hun hadde fått nok oppmerksomhet for det (fuck de da!!)!

»- Det var en tøff tid. De i klassen mente jeg hadde fått nok oppmerksomhet etter det som skjedde i forbindelse med Utøya. Mobbingen ble til slutt så ille at jeg måtte bytte skole.» 

Det jeg reagerer på, misforstå meg rett, all sympati for hun og takk Gud for at det gikk bra med hun. Men inne på pH så var hun og ganske så ufyselig mot enkelte. Måten hun så på andre og hadde en slags ondskapsfull latter, det hadde jeg ikke trodd hun skulle ha og gjøre med hennes bakgrunn. 

Hun sliter nok veldig psykisk etter alt som har skjedd og da gjør man gjerne slike ting for å føle seg litt bedre. Hun er jo i mine øyne en mobber selv. Ikke grov mobbing, men dere skjønner.

Anonymkode: 76d6f...97d