Gå til innhold

Paradise Hotell 2019


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, det er det. De avtaler muntlig at de skal dele pengene, så skjer ikke dette. Det er dårlig gjort. Selv om avtalen ikke skulle ha vært bindende, så er det likevel dårlig gjort å love noe man ikke kommer til å holde. Det skjønner vel du også. 

Anonymkode: 1ab40...916

Nei, det er du som "dum" her. Det blir som at Tix skulle sagt at Marthe brøt avtalen fordi han tilbydde seg å vippse om hun slapp på 50K.

Anonymkode: 69381...fbd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, det er det. De avtaler muntlig at de skal dele pengene, så skjer ikke dette. Det er dårlig gjort. Selv om avtalen ikke skulle ha vært bindende, så er det likevel dårlig gjort å love noe man ikke kommer til å holde. Det skjønner vel du også. 

Anonymkode: 1ab40...916

Absolutt ikke dårlig gjort. Folk lover mye rart på PH, men glemmer som oftest at det er et spill og de fleste lovnadene ikke har hold.

Anonymkode: 7689f...6cb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hvor mange har ikke avtalt at de ikke skal slippe kula, men så gjør de det? 

Synes dette bare er noe fjas. 

Anonymkode: 10aa1...5bd

Det med kula er noe helt annet, men OK. 

Anonymkode: 1ab40...916

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hallo, Severin sa at han og Adrian hadde snakket om at Severin skulle få litt penger. Ikke at de hadde en avtale eller at Adrian hadde gitt ham et løfte, man kan snakke om mye uten at det blir realitet, det hadde vært noe annet om de hadde hadde laget en tydelig avtale om det. 

Anonymkode: 993d6...d9f

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia, har Severin stengt døra til gutterommet og nekter å være med på guttetur? 🙄

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det med kula er noe helt annet, men OK. 

Anonymkode: 1ab40...916

Hvorfor er det noe helt annet? 

Anonymkode: 10aa1...5bd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hallo, Severin sa at han og Adrian hadde snakket om at Severin skulle få litt penger. Ikke at de hadde en avtale eller at Adrian hadde gitt ham et løfte, man kan snakke om mye uten at det blir realitet, det hadde vært noe annet om de hadde hadde laget en tydelig avtale om det. 

Anonymkode: 993d6...d9f

Enig, og å tilby en reise og opplevelse sammen synes jeg er raust nok av Adrian. Tåpelig av Severin å være så bitter. 

Anonymkode: 10aa1...5bd

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, MortenMinstelønn skrev:

Dette ble jo bare fjas. Selv om jeg kan se Marthe som en mulig kjæreste, så var det jo Mario og Sofie som burde ha vunnet. Uten tvil. Tull og tøys!

Jeg er bare litt nysgjerrig. Hva er det med Marthe som er så spennende. Jo, hun er søt og fin, men klarte ikke å se at hun har en særlig personlighet?

Anonymkode: c124e...75f

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Enig, og å tilby en reise og opplevelse sammen synes jeg er raust nok av Adrian. Tåpelig av Severin å være så bitter. 

Anonymkode: 10aa1...5bd

Helt enig! Og når han i tillegg sa at han kastet stoler etter han røk ut på finaledagen... Slik oppførsel har jeg ikke sett siden ungdomsskolen da en gutt med diverse utfordringer på hjemmebane klikket på grunn av et eller annet som hadde skjedd. Det er en ting å oppføre seg sånn som 14-åring (selv om det selvsagt ikke er akseptabelt da heller), men noe helt annet å gjøre slikt som voksen mann! Å være barnslig og aggressiv er ikke ikke en god kombinasjon. 

Anonymkode: 993d6...d9f

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er bare litt nysgjerrig. Hva er det med Marthe som er så spennende. Jo, hun er søt og fin, men klarte ikke å se at hun har en særlig personlighet?

Hvis personlighet skal være å bryte ned vegger, så har hun ingen. Men i min verden, så trenger ikke personlighet å være det. Hun er snill. Lite dømmende. Mild og empatisk. Uten behov for å vise seg frem. NB. Alt dette sagt uten at jeg kjenner noen av de fra PH! Jeg bare likte hun best av alle. Smak og behag. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan forstå at Severin er bitter, det må være jævlig surt å tape så nært målstreken. Samtidig kan jeg forstå Adrian. Jeg har er i to rettsinnstanser tilkjent over 100 000 i erstatning etter en kriminell hendelse. Dette er mine penger etter noe jeg har vært gjennom, så jeg gir dem ikke vekk. Kommer til å spandere en tur på hun som hjalp mest, men om hun ber om pengene istedenfor er vennskapet over.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, The Kitten skrev:

Jeg kan forstå at Severin er bitter, det må være jævlig surt å tape så nært målstreken. Samtidig kan jeg forstå Adrian. Jeg har er i to rettsinnstanser tilkjent over 100 000 i erstatning etter en kriminell hendelse. Dette er mine penger etter noe jeg har vært gjennom, så jeg gir dem ikke vekk. Kommer til å spandere en tur på hun som hjalp mest, men om hun ber om pengene istedenfor er vennskapet over.

Enig. Er jo DINE penger og frekt å be andre om penger. Sånt gjør man ikke. Skjønner det er surt og bittert for Severin, men han er barnslig og en skikkelig dårlig taper. En spandert ferie er plaster på såret og snilt gjort av Adrian.Jeg tror jeg hadde kuttet Severin ut. Å klikke og kaste stoler er virkelig lavmål 

Anonymkode: a250c...51f

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, AnonymBruker said:

Helt enig! Og når han i tillegg sa at han kastet stoler etter han røk ut på finaledagen... Slik oppførsel har jeg ikke sett siden ungdomsskolen da en gutt med diverse utfordringer på hjemmebane klikket på grunn av et eller annet som hadde skjedd. Det er en ting å oppføre seg sånn som 14-åring (selv om det selvsagt ikke er akseptabelt da heller), men noe helt annet å gjøre slikt som voksen mann! Å være barnslig og aggressiv er ikke ikke en god kombinasjon. 

Anonymkode: 993d6...d9f

Det virker som om produksjonen har kuttet mange av raseriutbruddene i år (Walid, Bettina, Jamilla og Severin). Synes det blir litt feil hvis man får et annet inntrykk av personen enn det som er realiteten. I serien fremstår Severin veldig snill og sympatisk, men jeg tviler på at folk ville hatt det inntrykket hvis de hadde sett ham slenge møbler veggimellom gjentatte ganger. Det er jo sånt man assosierer med en voldelig fyr ute av kontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

44 minutter siden, Bloggleseren skrev:

Det virker som om produksjonen har kuttet mange av raseriutbruddene i år (Walid, Bettina, Jamilla og Severin). Synes det blir litt feil hvis man får et annet inntrykk av personen enn det som er realiteten. I serien fremstår Severin veldig snill og sympatisk, men jeg tviler på at folk ville hatt det inntrykket hvis de hadde sett ham slenge møbler veggimellom gjentatte ganger. Det er jo sånt man assosierer med en voldelig fyr ute av kontroll.

Han sa jo faktisk det selv da han sjekket inn, at han kunne bli ganske sint. Og vi så tendenser til dette da han fikk vite at folk hadde sabotert oppdraget hans da han sjekket inn som storbonde i farmen-uka. Så kan godt tenke meg at det har vært flere hendelser som ikke har kommet på TV ja. 

Anonymkode: c8bd4...c0c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Bloggleseren skrev:

Det virker som om produksjonen har kuttet mange av raseriutbruddene i år (Walid, Bettina, Jamilla og Severin). Synes det blir litt feil hvis man får et annet inntrykk av personen enn det som er realiteten. I serien fremstår Severin veldig snill og sympatisk, men jeg tviler på at folk ville hatt det inntrykket hvis de hadde sett ham slenge møbler veggimellom gjentatte ganger. Det er jo sånt man assosierer med en voldelig fyr ute av kontroll.

Ja, han virker som en person med veldig dårlig impulskontroll. 

Anonymkode: 10aa1...5bd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, han virker som en person med veldig dårlig impulskontroll. 

Anonymkode: 10aa1...5bd

Syns å huske at Labi klikket bananas da Aurora slapp kula på Nicolai. Og fikk tilsnakk av Triana. Greit å bli forbanna, men ikke bring det til torgs 👆. Det er for umodent. Men litt morsomt å se på da....😈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, MortenMinstelønn skrev:

Hvis personlighet skal være å bryte ned vegger, så har hun ingen. Men i min verden, så trenger ikke personlighet å være det. Hun er snill. Lite dømmende. Mild og empatisk. Uten behov for å vise seg frem. NB. Alt dette sagt uten at jeg kjenner noen av de fra PH! Jeg bare likte hun best av alle. Smak og behag. 

Jeg er enig med deg. Men at hun klarte å forelske seg i Tix.. brrrrr, han fremstår helt motbydelig. 

Anonymkode: bf165...63f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Han sa jo faktisk det selv da han sjekket inn, at han kunne bli ganske sint. Og vi så tendenser til dette da han fikk vite at folk hadde sabotert oppdraget hans da han sjekket inn som storbonde i farmen-uka. Så kan godt tenke meg at det har vært flere hendelser som ikke har kommet på TV ja. 

Anonymkode: c8bd4...c0c

Fikk inntrykk at han er veldig enkel i hodet

Anonymkode: de305...ea2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er enig med deg. Men at hun klarte å forelske seg i Tix.. brrrrr, han fremstår helt motbydelig. 

Anonymkode: bf165...63f

Alle har gode og dårlige sider, og menneskene rundt ser hver sine sider. Du synes Tix fremstår som motbydelig, men Marthe ser helt andre sider (og kjenner ham i tillegg). Ikke rart i det hele tatt.

Anonymkode: 94de9...ca2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...