Gå til innhold

Paradise Hotell 2019


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, missmcbeal skrev:

Skjønner ikke hvorfor alle bitcher om at det var dårlig av alliansen til Severin å bytte han ut med Adrian. Severin byttet jo ut Janilla mot Marthe! Snakk om å være dobbeltmoralsk!

Det et selvsagt for å få Severin til å gå til Sofie og Mario

Anonymkode: d54c7...61c

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest catalula

Altså. Jeg føler at jeg er glad så lenge ikke Mario og Sofie vant. De er så kvalmt høye på seg selv og er i stort behov for noe nedjekking. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den beste PH-finalen ever. 

Elsket utviklingen i troskapstesten. Godt humør alle veier 😅👍

Endret av Juks
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Severin klarte det fantastiske å se forbi egen skuffelse og velge Marthe og Adrian. Flott gjort! Han har virkelig vokst på meg de siste dagene.

Anonymkode: d54c7...61c

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk Gode Gud for at Mario og Sofie ikke vant, at Severin ikke hørte på de, og at Thea K ikke fikk viljen sin, mehehe! Jeg er så happy. Syns fordelingen var fin også, tenkte at begge burde bare slippe på 300k. Thea K og Tix har vært motbydelige denne uka.

Mario og Sofie prøver å spille på Marthe for at hu skal velge Severin? haha hu ser ikke at det var fordi de ville vinne sjøl! Hu skal være glad juryen gjorde det valget for hu, haha!

Og altså.. Bettina.. hahahaha hu gir virkelig faen i hva tenker, og jeg elsker det!

Bonus; hvem tipper dere er utro først av Mario og Sofie? (Uff, den var egentlig litt slem, men)

Anonymkode: 418d2...86e

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, A4. skrev:

FOR en finale!

Jeg bare tenker hvor episk den hadde vært dersom ingenting var spoilet, hverken av nettavisen eller hvem det var eller noen idioter i denne tråden :( 

Anonymkode: 686c7...eb2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var en skikkelig fin finale! Ingen føler seg sviktet, og bare godt humør😍 I tillegg synes jeg det var godt at endelig to personer som begge virker gode og snille vant!

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen, da ble det en gøy finale likevel! Marthe er garantert ikke en verdig vinner, men at Adrian vinner veier så mye opp for det! Han har virkelig vært en av de beste spillerne her inne, som har klart å holde seg saklig og rettferdig gjennom hele oppholdet sitt. Er også selvfølgelig sykt tilfredsstillende at Mario/Sofie tapte :hoppendeglad: 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bare tenker hvor episk den hadde vært dersom ingenting var spoilet, hverken av nettavisen eller hvem det var eller noen idioter i denne tråden :( 

Anonymkode: 686c7...eb2

Nettavisen dreit seg ut nok en gang. Den samme feilen skjedde i 2016 også. Men unner Adrian seieren veldig mye, Marthe, nja, ikke så mye. Hun har trossalt ikke spilt hardt for å komme til finalen, bare vært snill og god mot de andre. Men det var veldig godt de vant over Sofie og Mario, selvom jeg skulle ønske Thea eller Henrik satt som finalister😞

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Juks skrev:

Den beste PH-finalen ever. 

Elsket utviklingen i troskapstesten. Godt humør alle veier 😅👍

Totalt uenig. Mye mer spennende når man kan dele med juryen, eller at motparten ikke får noen ting. Da krever det litt mer baller å kaste kula. 

Anonymkode: 69381...fbd

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er utrolig teit at den andre personen får resterende del av pengesummen når man slipper kula. Da forsvinner jo nesten hele poenget. 100 000 kr er ikke stor forskjell. 

Jeg skulle også gjerne sett mer av reaksjonen til Sofie og Mario etter de tapte. Tix og Tea K synes jeg fortsatt er motbydelige. 

Anonymkode: 10aa1...5bd

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig bra finale! Er kjempefornøyd med at Adrian vant! Snakk om å ha en egen evne til å heve seg over den driten og presset han har blitt utsatt for av den andre alliansen. Han er utrolig god til å stå opp for seg selv og å stå trygt i seg selv selv om andres oppførsel og ord prøver å bryte han ned. Dette redda årets sesong av paradise for min del. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var litt fint at den andre får resten av pengene jeg. Før måtte de vel dele med noen andre? Må være skikkelig kjipt om man ikke får noe som helst når man først har kommet så langt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det aller, aller, aller, aller, aller beste med dette er at "kongen og dronningen" trakk det korteste strået! Og det var de andre deltakernes stemmer som felte dem.  DET så de ikke komme, så høye på seg selv som de har vært der inne.

Anonymkode: d54c7...61c

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heia for Adrian!

Over til nyere drama: https://jamillawais.blogg.no/ja-andreas-er-rasist.html#kommentarer

Dette er jeg helt enig i. Har ikke sett TIX behandle noen av de andre jentene slik som han har behandlet Jamilla. Selv de som var i motsatt allianse. Legg også merke til hvordan han var så rask til å si at han ikke likte henne: dette sa han ved FØRSTE møte når hun sjekket inn. Håper dette får oppmerksomhet av sosiale medier og nettaviser. 

Anonymkode: af063...23c

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Totalt uenig. Mye mer spennende når man kan dele med juryen, eller at motparten ikke får noen ting. Da krever det litt mer baller å kaste kula. 

Anonymkode: 69381...fbd

Deg om det 😊

Men ikke i år egentlig. Marthe ville sluppet på 50k, delt med Tix, og fått alle pengene tilbake og gevinsten i sin helhet for seg selv når dem kom hjem. 

At dem ikke hadde denne ordningen i år er fair! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Juks skrev:

Marthe ville sluppet på 50k, delt med Tix, og fått alle pengene tilbake og gevinsten i sin helhet for seg selv når dem kom hjem. 

 

Det vet vi jo ikke. 

Kulen(e) ble sluppet i år fordi det ikke hadde noen særlig praktisk betydning for hverken Marthe eller Adrian. Hadde jeg selv stått i en slik finale og ønsket å dele med partneren min, hadde jeg nok gjort det samme, for å sikre meg selv. Så fikk man heller gjøre opp fair i etterkant. 

I andre finaler så må man derimot ta et mer brutalt valg. Unner jeg den jeg står sammen med pengene eller ikke? Det blir bedre TV etter min mening 😁

Anonymkode: 69381...fbd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, pessimistisk skrev:

Synes det var litt fint at den andre får resten av pengene jeg. Før måtte de vel dele med noen andre? Må være skikkelig kjipt om man ikke får noe som helst når man først har kommet så langt.

Er enig, og en annen viktig ting er at det ikke blir hets i etterkant av at den ene kaster kula og den andre får ingenting. De siste årene har jo den personen som kastet kula fått mange ekle reaksjoner i ettertid, så mye bedre når det ble sånn som det er i dag synes jeg.

og 100 000 kr i forskjell, det kunne jo ha blitt 200 000, 300 000, 400 000, 450 000 kr i forskjell, men ingen går hjem tomhendt, og det er bra. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...