Gå til innhold

Paradise Hotell 2019


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

:kaklehone:Blir jeg anmeldt til politiet nå?:unsure:

Anonymkode: de305...ea2

Du synes dette er morsomt du? Haha så morsomt å ødelegge for andre. Få deg et liv heller. Folk som må spoile på pur faen er virkelig lavmål 

Anonymkode: a250c...51f

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Du synes dette er morsomt du? Haha så morsomt å ødelegge for andre. Få deg et liv heller. Folk som må spoile på pur faen er virkelig lavmål 

Anonymkode: a250c...51f

Ja

Anonymkode: de305...ea2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja

Anonymkode: de305...ea2

Det vet jeg du gjør. Forklar hvorfor du liker å ødelegge for andre? Veldig unødvendig gjort av deg 

Anonymkode: a250c...51f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fiskegrateng skrev:

Jeg ville vært litt forsiktig med det. Bare fordi hun er mørk og han likte ikke henne betyr ikke at han er rasist

Er lett å dra frem det rasismekortet når man er mørkhudet, blir for dumt synes jeg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thea skriver på bloggen at Jamilla har blitt nektet å være med på pressemøtet før finalen pga. det innlegget tidligere i dag. Thea har valgt å bli hjemme med henne på grunn av det. Uff, lei situasjon.

Jeg skjønner behovet til å skrive hvordan man har hatt det, men jeg må si jeg også reagerer litt at hun velger å gå så drastisk til verks og si så bastant "han er rasist", selv om jeg synest måten Andreas har vært på ekkel mot henne uten tvil. Jeg får også følelsen av han har vært rasistisk opp mot henne, men å si det sånn på denne måten fører ingenting konstruktivt med seg, en slik påstand er uten tvil alvorlig og det er veldig liten tvil om at dersom noen andre av deltagere egentlig er enig og ser det samme, så kommer de ikke til å tørre å si det, og da står hun der da og de andre vil nok utvilsomt slå ring om Andreas fordi det er såpass alvorlig å bli kalt rasist. 

 Jeg skjønner heller ikke hvorfor i all verden hun velger å publisere dette i dag?! Samme dag som finalefesten? Snakk om å lage dårlig stemning. Jeg synest både hun og Thea kunne ventet med innleggene sine (Thea med innlegget om hvordan hun føler seg hånet og mobbet av Tea K) til etter finalefesten. For Jamilla sin del var det snakk om å vente en dag liksom. Jeg klarer liksom ikke å forstå heller hvordan man tørr å skrive et sånt innlegg når man faktisk skal møte den personen senere. Må ellers si at alt annet Jamilla har publisert på bloggen sin har vært fornuftig og bra og jeg synest hun er en en av deltageren som har vist en bra side av seg selv på bloggen etter PH, og virkelig kan være forbilde, men med dette innlegget så synest jeg dessverre hun burde tenkt seg nøyere om da det vil skape flere reaksjoner.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Adrian og Marthe vinner!Begge kaster kula på 300.000, men Adrian er kjappere 🤪:sprettoy::danser:

Anonymkode: de305...ea2

Om det du skriver her stemmer, så jubler jeg :hoppendeglad:

Håper så inderlig at IKKE Mario og Sofie vinner.

Jeg holder meg unna nyheter i dag, så skal jeg koooose meg med finalen i kveld.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Englejenta skrev:

Om det du skriver her stemmer, så jubler jeg :hoppendeglad:

Håper så inderlig at IKKE Mario og Sofie vinner.

Jeg holder meg unna nyheter i dag, så skal jeg koooose meg med finalen i kveld.

 

Hva er poenget med å sitere spoilerinnlegg?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, The Kitten skrev:

Hva er poenget med å sitere spoilerinnlegg?

Man kan mene hva man vil om at folk spoiler. Men HVORFOR går du inn her nå om det et så j.... viktig for deg å ikke vite hva som skjer? Litt ansvar må man faktisk ta selv også 🤦🏼‍♀️

Anonymkode: 911cd...6f6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Man kan mene hva man vil om at folk spoiler. Men HVORFOR går du inn her nå om det et så j.... viktig for deg å ikke vite hva som skjer? Litt ansvar må man faktisk ta selv også 🤦🏼‍♀️

Anonymkode: 911cd...6f6

Jeg har allerede vært innom spoilertråden, men er ikke alle som har vært der vet du...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, The Kitten skrev:

Jeg har allerede vært innom spoilertråden, men er ikke alle som har vært der vet du...

Dette med ansvar gjelder alle da, ikke kun deg 🤦🏼‍♀️

Anonymkode: 911cd...6f6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dette med ansvar gjelder alle da, ikke kun deg 🤦🏼‍♀️

Anonymkode: 911cd...6f6

Å, kutt nå ut...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Folk har lagt ut lignende på Facebook også, med fult navn. 

Skal ikke se bort i fra at dette er samme jente som la ut dette i store grupper på Facebook. Jeg vet hvem du er, så «anonymitet» lenge leve 😉

Anonymkode: 911cd...6f6

Ok :fnise:

Anonymkode: de305...ea2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg ikke om hva noen måtte mene.  Så greit er det .

Det er så deilig  å ha vett nok til å forstå hva som er verdt å lese og  hva man ikke skal bry seg om!    😁 

Synd på dere som er så hårsåre,  skjønner at det da blir morsomt å erte dere...

- men må også si at alle dere som velger å skrive anonymt angående en sak som PH, er uforståelig..

Jeg " skummer " over slike innlegg,  tar det for det det er verdt, som er absolutt  INGENTING , og jeg vet at jeg ikke er alene om å tenke sånn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har like lite liv som meg og følger med på finalefesten?😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker nå vel egentlig at det er ganske idiotisk å trykke seg inn i denne tråden hvis man ikke ønsker spoilere når det er gjort klart at spoilere har kommet frem på nettsteder, blogger, dette forumet her med mer. 

Når det er sagt har spoileren gjort at jeg vil se finalen likevel. Jeg ble ganske nedslått (hvis man kan si det om et realityprogram) da Henrik og Thea røk så ufortjent, men dette veier litt opp for det. 

Anonymkode: 10aa1...5bd

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest catalula
1 minutt siden, missmcbeal skrev:

Herregud så frekk Sofie er mot Adrian. 

Redd for å tape nå 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, missmcbeal skrev:

Herregud så frekk Sofie er mot Adrian. 

Er så innlysende at måten Sofie oppererer på for å føle seg selv bra er å trekke andre ned. Det er så provoserende å se på at jeg blir så forbanna. Fantastisk å se Adrian ta det så rolig og hele seg over henne - som han absolutt har grunn til! OMG

Anonymkode: 7b7a9...0e3

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor alle bitcher om at det var dårlig av alliansen til Severin å bytte han ut med Adrian. Severin byttet jo ut Janilla mot Marthe! Snakk om å være dobbeltmoralsk!

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...