Gå til innhold

Paradise Hotell 2019


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes at Sofie er litt irriterende, så jeg er ikke veldig begeistret for all skjermtiden hun får. Jeg skjønner at hun overdriver mye av det hun sier, men hun mangler sjarmen til det. Jeg er også fullstendig lei av: "Vi gjør det gruppa vil, som vi alltid har gjort." 

Anonymkode: 10aa1...5bd

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det bare meg, har Robin en nazi tatovering på halsen? 😲Litt moderert, men likevel et hakekors etter min mening. 

Anonymkode: ed5d7...56e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det bare meg, har Robin en nazi tatovering på halsen? 😲Litt moderert, men likevel et hakekors etter min mening. 

Anonymkode: ed5d7...56e

Nei, for det første er den feil vei for å være hakekors, og for det andre ser det mer ut som en I over en Z hvis du ser nøye etter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hun farger håret mørkt, har fylt på leppene og har silikon. Noe mer vet jeg ikke. Hun er veldig pen, var penere uten de enorme leppene. Jeg er ikke den som er kategorisk motstander av filler, men jeg får rett og slett litt froskeassosiasjoner av den munnen hennes. Den er veldig bred og stor og med filler i tillegg blir det for mye. Hun var absolutt superpen uten filler. Tror hun har mørkt blondt hår egentlig. 

Anonymkode: aa6b8...174

Her er et bilde uten fillers, så hun ser jo ganske annerledes ut..
Se kildebildet
Se kildebildet

Anonymkode: 706ea...b66

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lloyd

har jo det kuttet i ansiktet. Levd hardt han

Anonymkode: 21fe9...c79

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her er et bilde uten fillers, så hun ser jo ganske annerledes ut..
Se kildebildet
Se kildebildet

Anonymkode: 706ea...b66

Fin jente. Hun minner meg om en eller annen skuespiller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Walid har en super vittig Instagram konto som heter  paradisememesnorge 😅( ikke hans private) 

Anonymkode: 3ad24...2f8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Walid har en super vittig Instagram konto som heter  paradisememesnorge 😅( ikke hans private) 

Anonymkode: 3ad24...2f8

Er den Walid sin!? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, minister-mio skrev:

Er den Walid sin!? 

Ser at det er bilder fra i fjor også... men ser ut som han administrerer denne nå. Profilbilde av han, og på bilder han er med på så skriver han i jeg-form... han har en egen lukket insta-profil også. 

Anonymkode: 3ad24...2f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt litt etter den siste parsermonien. Produksjonsselskapet får altså opplysninger om at Floyd har holdt tilbake opplysninger han ut fra kontrakten har pliktet å opplyse om. De kunne tatt han ut av hotellet på en diskret måte, men velger å gjøre dette til en ekstra dramatisk tvist på parsermonien. Parsermonien er ikke tilfeldig. Den er nøye planlagt av produksjonsselskapet. Deltakerne må melde fra til produksjonsselskapet i god tid hvem de skal stemme på og senen tar mange timer å filme.  

Det framstår som rimelig spekulativt hvordan de brukte dette til å skape ekstra drama. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98
2 timer siden, Spiralis skrev:

Jeg har tenkt litt etter den siste parsermonien. Produksjonsselskapet får altså opplysninger om at Floyd har holdt tilbake opplysninger han ut fra kontrakten har pliktet å opplyse om. De kunne tatt han ut av hotellet på en diskret måte, men velger å gjøre dette til en ekstra dramatisk tvist på parsermonien. Parsermonien er ikke tilfeldig. Den er nøye planlagt av produksjonsselskapet. Deltakerne må melde fra til produksjonsselskapet i god tid hvem de skal stemme på og senen tar mange timer å filme.  

Det framstår som rimelig spekulativt hvordan de brukte dette til å skape ekstra drama. 

Tar scenen mange timer å filme? De velger selv hvor de vil stå 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Spiralis skrev:

Jeg har tenkt litt etter den siste parsermonien. Produksjonsselskapet får altså opplysninger om at Floyd har holdt tilbake opplysninger han ut fra kontrakten har pliktet å opplyse om. De kunne tatt han ut av hotellet på en diskret måte, men velger å gjøre dette til en ekstra dramatisk tvist på parsermonien. Parsermonien er ikke tilfeldig. Den er nøye planlagt av produksjonsselskapet. Deltakerne må melde fra til produksjonsselskapet i god tid hvem de skal stemme på og senen tar mange timer å filme.  

Det framstår som rimelig spekulativt hvordan de brukte dette til å skape ekstra drama. 

Ikke sant, pluss hvem som får gå først påvirker jo også utfallet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Tar scenen mange timer å filme? De velger selv hvor de vil stå 

Mange paradisebloggere har skrevet at den tar flere timer å filme ja! Pandoras, parsplitt og andre ting som involverer Triana og fysiske kamerafolk tar også lang tid å filme. De velger selv hvor de vil stå, men de har sagt i fra til produksjonen på forhånd hvor de skal gå, og det er slik de bestemmer hvem som skal gå først og sist. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, pessimistisk said:

Mange paradisebloggere har skrevet at den tar flere timer å filme ja! Pandoras, parsplitt og andre ting som involverer Triana og fysiske kamerafolk tar også lang tid å filme. De velger selv hvor de vil stå, men de har sagt i fra til produksjonen på forhånd hvor de skal gå, og det er slik de bestemmer hvem som skal gå først og sist. 

Om jeg ikke husker feil, så er det vel også en regel om at med mindre du er siste som går, så får du ikke stille deg et sted hvor det allerede står noen. Så om noen andre allerede har gått til førstevalget, så må du automatisk gå til andrevalget?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, noragrets skrev:

Om jeg ikke husker feil, så er det vel også en regel om at med mindre du er siste som går, så får du ikke stille deg et sted hvor det allerede står noen. Så om noen andre allerede har gått til førstevalget, så må du automatisk gå til andrevalget?

Det stemmer. Produksjonen kverer at hver deltager leverer sin rangering på forhånd. Dette kan potensielt gi dem stort spillerom til å styre utfallet, da to deltagere som er hverandres klare førstevalg ikke nødvendigvis får anledning til å stille seg sammen under parseremonien. Sofie Caroline utdypet dette litt i kommentarfeltet.

- Får ikke velge fritt under parseremoniene

Sofie Caroline - Rare fakta om Paradise Hotel

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjenner jeg er spent på dramaet mellom Sofie, Mario og Bettina.

Anonymkode: 7b7a9...0e3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har sett Ex on the beach som kjapt kan forklare hvordan det fungerer? Regler osv... Det at «paden» bestemmer, betyr det i praksis at produksjonen bestemmer?

Anonymkode: fb252...25f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen som har sett Ex on the beach som kjapt kan forklare hvordan det fungerer? Regler osv... Det at «paden» bestemmer, betyr det i praksis at produksjonen bestemmer?

Anonymkode: fb252...25f

Ja, produksjonen bestemmer alt. De hiver ut folk hvis de har vært for kjedelige. Eller så kan de kaste ut en hvis to begynner å bli for mye par, så hiver de gjerne inn eksen til den som er igjen og får de på date og får det til å blusse opp, og så hiver de inn igjen den de kastet ut tidligere for å lage drama. Alt handler bare om hva som er underholdende, vil du bli på ex on the beach så må du lage mye drama og underholdning rundt deg selv hele tiden. 

Paradise-produksjonen bestemmer mye og lager jo diverse tvister med hensikt å splitte eller få ut folk eller holde på de som de liker, og de hiver jo også inn igjen folk over en lav sko, så de gjør det samme til en viss grad, men de later iallfall som det er et element av at deltakerne kan styre spillet og.

Anonymkode: 5cad2...c7c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, produksjonen bestemmer alt. De hiver ut folk hvis de har vært for kjedelige. Eller så kan de kaste ut en hvis to begynner å bli for mye par, så hiver de gjerne inn eksen til den som er igjen og får de på date og får det til å blusse opp, og så hiver de inn igjen den de kastet ut tidligere for å lage drama. Alt handler bare om hva som er underholdende, vil du bli på ex on the beach så må du lage mye drama og underholdning rundt deg selv hele tiden. 

Paradise-produksjonen bestemmer mye og lager jo diverse tvister med hensikt å splitte eller få ut folk eller holde på de som de liker, og de hiver jo også inn igjen folk over en lav sko, så de gjør det samme til en viss grad, men de later iallfall som det er et element av at deltakerne kan styre spillet og.

Anonymkode: 5cad2...c7c

Åja, så bare mye mer obvious styring enn i PH. Takk for svar! 😊

Anonymkode: fb252...25f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...