Gå til innhold

Paradise Hotell 2019


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 hours ago, AnonymBruker said:

TAKK, dette har jeg tenkt i lang tid. Jeg er på alder med disse tullingene og er allerede kjempe beskymret. Det blir ikke bedre med årene, som du sier...!

Anonymkode: 7b7a9...0e3

Beskymre?

Anonymkode: 3c981...b7f

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir forresten oppgitt når Walid gnåler om lojalitet. Paradise Hotel er et spill, og det er både lov til og forventet at man ikke er lojal mot verken partneren eller vennene der inne. Skal man overleve der må man lyve og bedra, og bytte partnere og allianser når det passer seg sånn.
Det er få, om noen, som har vunnet PH på grunn av lojalitet og 100% ærlighet.

Det er direkte kvalmt når deltakere prøver å fremstille seg som bedre mennesker fordi de er mer opptatt av kompisgjengen enn spillet.

Anonymkode: 94de9...ca2

På generelt grunnlag er jeg enig med deg, men akkurat her dreit Thea seg ut. Sjeldent det funker å spille for hardt i starten. Stort sett alle som har vunnet har typisk vært godt likt og holdt lav profil til langt inne i spillet. Det som er helt hjernedødt er å hevde at man blir sendt ut første uken(e) fordi man er en sterk spiller... Please, de sterke spillerne er de som ender opp med å komme lengst, ikke de som roper høyest.

Anonymkode: 69381...fbd

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotYou

Jeg HÅPER Tea Kristine og hun 19åringen som suttrer (husker ikke navnet), får en utfordring om å tatovere logoen i trynet. Begge sa at de ville gjort det, så jeg håper produksjonen gir dem muligheten.. 

Endret av NotYou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.3.2019 den 1.47, AnonymBruker skrev:

Utfordringene var jo helt latterlige. Jeg forstår ikke hvorfor noen mener at man ikke egner seg som deltaker på Paradise Hotel fordi man ikke vil tatovere Paradise Hotel på kroppen sin. 

Anonymkode: 10aa1...5bd

Ja det er jo nettopp sånne folk som tar sånne tatoveringer 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

På generelt grunnlag er jeg enig med deg, men akkurat her dreit Thea seg ut. Sjeldent det funker å spille for hardt i starten. Stort sett alle som har vunnet har typisk vært godt likt og holdt lav profil til langt inne i spillet. Det som er helt hjernedødt er å hevde at man blir sendt ut første uken(e) fordi man er en sterk spiller... Please, de sterke spillerne er de som ender opp med å komme lengst, ikke de som roper høyest.

Anonymkode: 69381...fbd

Jeg synes mye av problemet var de teite utfordringene som vippet hele poengsystemet i konkurransen. Mye handler om hvem produksjonen ønsker å se videre i programmet. Jeg synes at det er tydelig, spesielt i PH Norge, hvem som bæres fremover av produksjonen. 

Jeg synes også det er tåpelig at de tar inn altfor mange den første uken. Det holder at én deltaker går ut. Det er ikke nødvendig at tre stykker skal gå ut når man ikke har blitt kjent med noen av deltakerne på skjermen enda. 

Anonymkode: 10aa1...5bd

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, NotYou skrev:

Jeg HÅPER Tea Kristine og hun 19åringen som suttrer (husker ikke navnet), får en utfordring om å tatovere logoen i trynet. Begge sa at de ville gjort det, så jeg håper produksjonen gir dem muligheten.. 

Jeg himlet så hardt med øynene da de sa dette. 

Anonymkode: 10aa1...5bd

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En god del deltakere har tydeligvis ikke peiling på hvem for eksempel Ivar Aasen var. Hvem som er statsminister, eller hva hovedstaden i forskjellige land egentlig heter. Men er disse idiotene virkelig SÅ til de grader stokk stein dumme? I så fall burde de egentlig beskyttes mot seg selv, og fra å vise frem all dumskapen sin på TV i aller beste sendetid.  

Eller lanskje de bare later som om de er fullstendig hjernedøde grønnsaker, i håp om å få ett eller annet skrevet om seg hos forskjellige nettaviser. Evenruelt at produksjonen har bedt deltakerne  oppføre seg som størst mulig fjols, i håp om flest mulig oppslag i andre medier = mest mulig oppmerksomhet og gratis PR til TV-kanalen og dette TV-programmet... 

Anonymkode: a9676...a4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fatter ikke at så mange tar dette programmet så seriøst. Når jeg setter på PH så forventer jeg ikke at deltakerene skal være intelligente, jeg forventer mennesker som byr på seg selv utover normalen og jeg forventer drama. Det er hele grunnen til at jeg ser på PH. Jeg synest det er utrolig underholdende. Det er nå 11. sesongen av PH, har dere ikke sett nok til å vite hva slags type mennesker som melder seg på? Det er alltid noen som fremgår som "mindre intelligent", som kanskje ikke er så skoleflink og som sier dumme ting, men overraskende ofte er det disse menneskene som har mest sympati. Så har du sterke spillere og noen som er mer normale. Dessuten tror jeg mange overdriver med vilje, og spiller noe overdrevet. Forøvrig tror jeg ikke at folk er dummere enn før, det er alltid noen raringer her og der, selvfølgelig er det ikke normalbefolkningen som melder seg på PH.

Jeg har nå kommet ajour med første uken. Første episode var veldig kjedelig, men ellers synest jeg spenningen og dramatikken har tatt seg opp. Synest det virker mer lovende enn starten av forrige sesong. Det jeg likte med denne første uken var at ting slettes ikke var forutsigbart, som jeg følte det var i forrige sesong. Her har det allerede blitt rokkeringer og jeg skjønner egentlig ikke hvem som kommer til å spille mot hvem fremover, noe som jeg vil si er bra, for det betyr at det er mye som kan skje. Jeg likte også konkurransene. De første var jo helt fair, kan være enig i at Robin fikk en fordel i siste konkurransen fordi han var gutt, men dersom konkurransen og utfordringene var bestemt på forhånd, så kan jo ikke produksjonen noe for hvem lagene valgte som lagleder.

Dessuten synest jeg det er flere av deltakerene som faktisk virker ganske oppegående. Thea som røk virker som en sterk spiller, men jeg ble veldig usikker på om hun kanskje er en smule manipulativ, ved at det virker som hun har vært en del uærlig. Tea Kristine liker jeg. Lea er foreløpig veldig mystisk. Hun sier ikke mye, men så langt virker det som hun sier lurt. Virker som hun holder seg en del i bakgrunnen og tenker nøye over hva hun skal si, så lenge hun ikke forblir anonym, så kan hun komme et stykke. Så har vi som alltid en litt slitsom bergenser som gjør mye av seg selv, som sikkert skal bli kompis med alle, og en veldig cocky fyr som Floyd, som later som han er veldig macho og tøff, og sier selv han er veldig kynisk, men jeg tror han blir lettere følsesmessig involvert enn man tror. Blir spennende å se.

Håper det kommer inn noen nye spennende i neste uke, blir spennende å se! En ting jeg må si er at det virker som de som redigerer i år virker mye flinkere enn i fjor, så langt har jeg likt effektene de har lagt til. 

Endret av missmcbeal
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bytter Sofie på å snakke svensk og norsk? Hun er jo norsk. Høres så dumt ut.

Anonymkode: 706ea...b66

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere merket at den øvre delen av ansiktet til Triana ikke beveger seg lengre? Hun har liksom mistet mimikken i ansiktet fra nesen og oppover, det er bare munnen som er i bevegelse når hun snakker. 

Anonymkode: 993d6...d9f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble sykt nysgjerrig på hvor høy Robin og han nye er! Sykt stor høydeforskjell. Han var fin å se på da, men lurer på hvor høy han er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Walid og Tea Kristine begynner å irritere meg! Walid tror at han er smart, men han virker ikke sånt, i hvert fall ikke for meg. I morgen kan det være spennende. Jeg håper virkelig at Sophie skaper litt drama. 

Jeg begynner faktisk å like Robin. Jeg vet at han har en dårlig forhistorie og at han var en drittsekk. Men han er faktisk den første personen som snakker svensk på norsk TV og likevel liker jeg det

"denne jævla Floyd" :3

Endret av papperlapapp
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.3.2019 den 3.01, AnonymBruker skrev:

På generelt grunnlag er jeg enig med deg, men akkurat her dreit Thea seg ut. Sjeldent det funker å spille for hardt i starten. Stort sett alle som har vunnet har typisk vært godt likt og holdt lav profil til langt inne i spillet. Det som er helt hjernedødt er å hevde at man blir sendt ut første uken(e) fordi man er en sterk spiller... Please, de sterke spillerne er de som ender opp med å komme lengst, ikke de som roper høyest.

Anonymkode: 69381...fbd

Ja jeg er helt enig med deg, men det er den der skrytinga av at man er så innmari ærlig og at man fremstiller andre som slemme og dårlige mennesker som er greia her. Det lønner seg selvsagt ikke å kjøre hardt på fra første uke og snakke masse om hvor sterk spiller man er. Det funker dårlig. Men det funker også dårlig å sutre over hvor uærlige og lite lojale folk er i et spill.

Anonymkode: 94de9...ca2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor bytter Sofie på å snakke svensk og norsk? Hun er jo norsk. Høres så dumt ut.

Anonymkode: 706ea...b66

Hun er ikke halvt svensk eller noe? Sånn med tanke på etternavnet virker det jo som hun har svenske aner. Isåfall er det fullt forståelig at hun slår om når hun prater med svensker. 

Anonymkode: 4c63a...bb2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, papperlapapp skrev:

Walid og Tea Kristine begynner å irritere meg! Walid tror at han er smart, men han virker ikke sånt, i hvert fall ikke for meg. I morgen kan det være spennende. Jeg håper virkelig at Sophie skaper litt drama. 

Jeg begynner faktisk å like Robin. Jeg vet at han har en dårlig forhistorie og at han var en drittsekk. Men han er faktisk den første personen som snakker svensk på norsk TV og likevel liker jeg det

"denne jævla Floyd" :3

Enig med deg. Liker og faktisk Robin. Så får vi se da om det forandrer seg 😂🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når begynte PH? Jeg visste ikke at det hadde begynt, har jeg gått glipp av mange episoder?

Anonymkode: 1b829...c0a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun er ikke halvt svensk eller noe? Sånn med tanke på etternavnet virker det jo som hun har svenske aner. Isåfall er det fullt forståelig at hun slår om når hun prater med svensker. 

Anonymkode: 4c63a...bb2

Hun deltok på Love Island i Sverige, så hun har vel plukket opp litt derfra om ikke annet. Synes alltid det er fascinerende med folk som lærer seg et språk såpass godt at man nesten ikke hører forskjell fra en som har språket som sitt morsmål.

Anonymkode: 69381...fbd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, papperlapapp skrev:

Walid og Tea Kristine begynner å irritere meg! Walid tror at han er smart, men han virker ikke sånt, i hvert fall ikke for meg. I morgen kan det være spennende. Jeg håper virkelig at Sophie skaper litt drama. 

Jeg begynner faktisk å like Robin. Jeg vet at han har en dårlig forhistorie og at han var en drittsekk. Men han er faktisk den første personen som snakker svensk på norsk TV og likevel liker jeg det

"denne jævla Floyd" :3

Enig. Han er jo et kjøtthue. Beklager for å være direkte her, men han faller rett inn i PH-stereotypen.

Anonymkode: 10aa1...5bd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...