Gå til innhold

Paradise Hotell 2019


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De vippene til Bettina er virkelig katastrofe. Det ser ut som det er tungt å holde øynene oppe. 

Anonymkode: 10aa1...5bd

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bettina sitt utseeende er fantastisk!

Anonymkode: bc955...bb9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare meg eller er hodet til Thea ganske stort i forhold til kroppen?

Anonymkode: 7fcf3...ca7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Robin vokser faktisk på meg også, men når de krangler synes jeg han er litt skremmende! Men det er vel gjerne fordi jeg vet han er voldsdømt, men det ser jo ut som det skal klikke for han hvert øyeblikk. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Floyd likte jeg i begynnelsen men nå begynner han å drite seg ut. Jeg tenkte at han er smertere, men vi får se.

Jeg føler at det vises for ofte VIP-deltakerne, og at det dreier seg alt om de. Jeg synes at det er litt dumt, men kanskje er de andre  for kjedelige. 

Endret av papperlapapp
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar
23 timer siden, papperlapapp skrev:

Walid og Tea Kristine begynner å irritere meg! Walid tror at han er smart, men han virker ikke sånt, i hvert fall ikke for meg. I morgen kan det være spennende. Jeg håper virkelig at Sophie skaper litt drama. 

Jeg begynner faktisk å like Robin. Jeg vet at han har en dårlig forhistorie og at han var en drittsekk. Men han er faktisk den første personen som snakker svensk på norsk TV og likevel liker jeg det

"denne jævla Floyd" :3

Jeg synes Robin gjør en god rolle på PH. Nå har han en mulighet til å renvaske ryktet sitt, og han imponerer så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

32 minutter siden, pessimistisk skrev:

Robin vokser faktisk på meg også, men når de krangler synes jeg han er litt skremmende! Men det er vel gjerne fordi jeg vet han er voldsdømt, men det ser jo ut som det skal klikke for han hvert øyeblikk. 

Jeg har tenkt det samme, men jeg tror alle kan hisse seg opp i en diskusjon med Bettina og Sofie, de overkjører han jo fullstendig! Han har jo hatt rett i sine forutsigelser, men de tenker kun på jentenes beste.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, papperlapapp skrev:

Floyd likte jeg i begynnelsen men nå begynner han å drite seg ut. Jeg tenkte at han er smertere, men vi får se.

Jeg føler at det vises for ofte VIP-deltakerne, og at det dreier seg alt om de. Jeg synes at det er litt dumt, men kanskje er de andre  for kjedelige. 

Jeg syns Floyd har dritt seg ut, når man omtaler seg selv som er sterk spiller på 2. uka, så er man ikke det. Han må ut.

Også syns jeg også det er alt for mye fokus på VIP-deltakerne. De andre forsvinner jo helt. Hvor er de andre jentene liksom? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bare meg eller er hodet til Thea ganske stort i forhold til kroppen?

Anonymkode: 7fcf3...ca7

Unødvendig å diskutere kropp, spesielt når Thea har vært åpen om at hun har hatt/fortsatt har vansker med kroppsbilde sitt.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, tuppa skrev:

Jeg har tenkt det samme, men jeg tror alle kan hisse seg opp i en diskusjon med Bettina og Sofie, de overkjører han jo fullstendig! Han har jo hatt rett i sine forutsigelser, men de tenker kun på jentenes beste.

Ja, er helt enig! De hever jo stemmen mot han også, men ser nok bare litt verre ut når han som er mann og så høy, i tillegg til han har vært voldsdømt. Begynner faktisk å like han mye bedre enn fra hva jeg har sett av han før PH, og jeg håper han holder det sånn! Er jo en kjempemulighet for han å vise at han faktisk kan være en grei kar, selvom han har gjort noen feil. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, pessimistisk skrev:

Ja, er helt enig! De hever jo stemmen mot han også, men ser nok bare litt verre ut når han som er mann og så høy, i tillegg til han har vært voldsdømt. Begynner faktisk å like han mye bedre enn fra hva jeg har sett av han før PH, og jeg håper han holder det sånn! Er jo en kjempemulighet for han å vise at han faktisk kan være en grei kar, selvom han har gjort noen feil. 

Samme her, har til nå fått et godt inntrykk, får håpe han holder det slik!

Bettina og Sofie er en prøvelse, men han trenger kanskje det for å bevise at han kan holde sinnet inni seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prompet hun nye jenta når de lå i senga i slutten av episoden?

Anonymkode: 983dc...5f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Prompet hun nye jenta når de lå i senga i slutten av episoden?

Anonymkode: 983dc...5f3

Det var selvfølgelig redigert inn

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når var det han blonde, Henrik, gikk ut? Det har gått meg helt hus forbi. 

henrik.jpg

Anonymkode: 10aa1...5bd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Når var det han blonde, Henrik, gikk ut? Det har gått meg helt hus forbi. 

henrik.jpg

Anonymkode: 10aa1...5bd

Han gikk ut på parsermonien på torsdag :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, pessimistisk skrev:

Han gikk ut på parsermonien på torsdag :) 

Ja, det stemmer. Takk! Fort gjort å glemme noen i begynnelsen. 

Anonymkode: 10aa1...5bd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ganske kjedelig så langt. Kun Sofie og Robin som får skjermtid.. 

I tillegg har alle disse temaukene egentlig ødelagt litt for programmet, det var bedre før synes jeg! Men kan hende det bare Er jeg som begynner å bli gammel 🤨

Anonymkode: 58e4a...eef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det stemmer. Takk! Fort gjort å glemme noen i begynnelsen. 

Anonymkode: 10aa1...5bd

Ja det er sant! Jeg måtte faktisk tenke litt jeg også når jeg så episoden. 

Er enig med at temaukene er litt kjedelig, spesielt sånn konge/hersker/diktatorgreier. Er ikke så kult å se på, men de skal absolutt ha det med hvert år.

Endret av pessimistisk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Likte godt hun nye jenta. Synes hun virket veldig snill, omtenksom og rolig. 

Jeg og! Veldig skjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...