Gå til innhold

Paradise Hotell 2019


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Syntes helt klart hun svenske med den rare lattereren er den peneste:) Syntes forresten det er litt urettferdig at det alltid er masse svenske med i norske paradise hotel, men aldri omvent. 

Anonymkode: bc955...bb9

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil ha gamle ph tilbake! Det er utrolig kjedelog med sånne lag/«kjendiser»/gamle ph deltakere osv

Anonymkode: 7f9d0...02d

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil ha gamle ph tilbake! Det er utrolig kjedelog med sånne lag/«kjendiser»/gamle ph deltakere osv

Anonymkode: 7f9d0...02d

Enig. Jeg har ikke noe problem med at gamle kjente kommer inn, men de burde ikke gjøre så mye ut av alt, la ting skje mer naturlig.

Anonymkode: 69381...fbd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var litt av noen utfordringer 

Anonymkode: 4c63a...bb2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var litt av noen utfordringer 

Anonymkode: 4c63a...bb2

Jeg hadde gjort alle bortsett fra tatoveringen 😂

Anonymkode: d98d7...424

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg eller blir deltakerne bare dummere og dummere for hvert år? Sitter her og kjefter på skjermen fordi jeg blir så frustrert over enkelte, hadde egentlig ikke tenkt å se i år, men så skjedde det likevel. Det skal sies at Thea ikke virker heeelt blåst da, men hun er definitivt ekstremt overfladisk og selvsentrert noe som riktignok ikke overrasker meg. 

Jeg har problemer med å forstå at folk kan være så emosjonelle så tidlig i spillet, de griner for ingenting og kjefter for enda mindre. I tillegg så syns jeg alt dette "jeg stoler på deg 100%"-tuller er så overdrevet, de har kjent hverandre i mindre enn en kalenderuke, dette er ikke normalt! Hadde jeg vært dem, hadde jeg valgt å ikke stole så mye på noen jeg har kjent i et par dager, folk blir jo "backstabba i ryggen" hele tiden der inne. 

Anonymkode: 993d6...d9f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kjærlighetsbarn98
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde gjort alle bortsett fra tatoveringen 😂

Anonymkode: d98d7...424

Og nakenbadingen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Og nakenbadingen

Er du tjukk?

Anonymkode: 983dc...5f3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det bare meg eller blir deltakerne bare dummere og dummere for hvert år? Sitter her og kjefter på skjermen fordi jeg blir så frustrert over enkelte, hadde egentlig ikke tenkt å se i år, men så skjedde det likevel. Det skal sies at Thea ikke virker heeelt blåst da, men hun er definitivt ekstremt overfladisk og selvsentrert noe som riktignok ikke overrasker meg. 

Jeg har problemer med å forstå at folk kan være så emosjonelle så tidlig i spillet, de griner for ingenting og kjefter for enda mindre. I tillegg så syns jeg alt dette "jeg stoler på deg 100%"-tuller er så overdrevet, de har kjent hverandre i mindre enn en kalenderuke, dette er ikke normalt! Hadde jeg vært dem, hadde jeg valgt å ikke stole så mye på noen jeg har kjent i et par dager, folk blir jo "backstabba i ryggen" hele tiden der inne. 

Anonymkode: 993d6...d9f

Det er lagt ut en artikkel om at hun har tidligere slitt med anoreksi og da er man ganske bevisst på utseendet sitt. Det å ta noen av de utfordringene kunne ha trigget sykdommen hennes igjen så akkurat det forstår jeg.

Anonymkode: 686c7...eb2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det bare meg eller blir deltakerne bare dummere og dummere for hvert år? Sitter her og kjefter på skjermen fordi jeg blir så frustrert over enkelte, hadde egentlig ikke tenkt å se i år, men så skjedde det likevel. Det skal sies at Thea ikke virker heeelt blåst da, men hun er definitivt ekstremt overfladisk og selvsentrert noe som riktignok ikke overrasker meg. 

Jeg har problemer med å forstå at folk kan være så emosjonelle så tidlig i spillet, de griner for ingenting og kjefter for enda mindre. I tillegg så syns jeg alt dette "jeg stoler på deg 100%"-tuller er så overdrevet, de har kjent hverandre i mindre enn en kalenderuke, dette er ikke normalt! Hadde jeg vært dem, hadde jeg valgt å ikke stole så mye på noen jeg har kjent i et par dager, folk blir jo "backstabba i ryggen" hele tiden der inne. 

Anonymkode: 993d6...d9f

Da hun fortalte hun hadde hatt spiseforstyrrelser så forstod jeg hvorfor hun ikke ville gå en uke uten sminke og slette Instagram. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er du tjukk?

Anonymkode: 983dc...5f3

Nei? Hva mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spillet er basert på troskap, så jeg kan litt forstå at de forsikrer hverandre ofte at de stoler på hverandre. Jeg tror ikke at de mener det virkelig, ikke alltid i hvert fall. De lever jo også i et boble så det er lettere å bli fort venner selv om det sannsynligvis ikke vil holde på utsida. 

Jeg liker Thea bare mer og mer og forstår også hvorfor hun ikke valgte å ta noen utfordringer. Hun må overleve denne uka! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Da hun fortalte hun hadde hatt spiseforstyrrelser så forstod jeg hvorfor hun ikke ville gå en uke uten sminke og slette Instagram. 

Åja, jeg skal innrømme at jeg satt på mobilen og ikke fulgte helt med, men da er det mye mer forståelig! Hun har bein i nesa da, det skal hun ha! 

Anonymkode: 993d6...d9f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er lagt ut en artikkel om at hun har tidligere slitt med anoreksi og da er man ganske bevisst på utseendet sitt. Det å ta noen av de utfordringene kunne ha trigget sykdommen hennes igjen så akkurat det forstår jeg.

Anonymkode: 686c7...eb2

Da burde hun ikke meldt seg på PH.

Anonymkode: 69381...fbd

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da burde hun ikke meldt seg på PH.

Anonymkode: 69381...fbd

Hvorfor ikke hvis de har vurdert at hun er frisk nå? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Hvorfor ikke hvis de har vurdert at hun er frisk nå? 

Hun er jo åpenbart ikke frisk jfr. slik hun begrunnet valgene sine. 

Anonymkode: 69381...fbd

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hun er jo åpenbart ikke frisk jfr. slik hun begrunnet valgene sine. 

Anonymkode: 69381...fbd

Det er jeg ikke enig i. Man kan sitte igjen med "etterbølger" av slikt selv når det ellers går bra. Et voldtektsoffer kan bli trigget av enkelte situasjoner selv om man ellers fungerer i hverdagen, og jeg vil anta at anoreksi kan gjøre det samme. Linnea Myhre er jo frisk i dag, men har fortsett et noe anstrengt forhold til mat i enkelte situasjoner, for eksempel. 

Anonymkode: 993d6...d9f

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun er jo åpenbart ikke frisk jfr. slik hun begrunnet valgene sine. 

Anonymkode: 69381...fbd

Men herregud, kanskje ikke alle har lyst til å hoppe naken i bassenget foran alle andre og hele Norge. 

Anonymkode: af063...23c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men herregud, kanskje ikke alle har lyst til å hoppe naken i bassenget foran alle andre og hele Norge. 

Anonymkode: af063...23c

Igjen, da bør du ikke melde deg på PH. PH er ikke et program for folk som er usikre på seg selv eller har for store hemninger. Det burde jo være klart etter ca 30 sesonger sammenlagt i skandinavia. 

Anonymkode: 69381...fbd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppgavene var jo lagt opp så Robin skulle vinne da, det er mye enklere for gutta å klare seg uten sminke og å barbere av seg et øyenbryn, halloo. Så irriterende!

Anonymkode: bcff6...0df

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...