Gå til innhold

Paradise Hotell 2019


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Malika
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Robin er äcklig.

Anonymkode: db58a...2c9

Han er jo dømt for vold og er en manipulerende mann. Og det er skremmende at så mange i denne tråden mener at han har forandret seg og kommer godt ut. Slik jeg ser det er han en mann som som skrur på sjarmen når kamera er der, og så etterpå viser han hvilken mann han er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så hvis jeg forstod det riktig, at det bare er mandag til tirsdag der. Er det da slik: 

mandag=mand

tirs=tirs

onsd=onsd

torsd=torsd

fred=mand

lørd=Tirs

sønd=Onsd

mand=tors 

osv? 

 

Eller er feks mandagens episode klippet til fra fredag, lørdag og søndag? 

Jeg lurer egentlig bare på hva de gjør i helgene, men de har ikke helg sies det.

Anonymkode: 76d6f...97d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så hvis jeg forstod det riktig, at det bare er mandag til tirsdag der. Er det da slik: 

mandag=mand

tirs=tirs

onsd=onsd

torsd=torsd

fred=mand

lørd=Tirs

sønd=Onsd

mand=tors 

osv? 

 

Eller er feks mandagens episode klippet til fra fredag, lørdag og søndag? 

Jeg lurer egentlig bare på hva de gjør i helgene, men de har ikke helg sies det.

Anonymkode: 76d6f...97d

Nei. Dagene er bare man-tors, og dagen etter er det man-tors uke igjen. Så ingen helg på de. Hva slags dag det egentlig er, er irrelevant. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så hvis jeg forstod det riktig, at det bare er mandag til tirsdag der. Er det da slik: 

mandag=mand

tirs=tirs

onsd=onsd

torsd=torsd

fred=mand

lørd=Tirs

sønd=Onsd

mand=tors 

osv? 

 

Eller er feks mandagens episode klippet til fra fredag, lørdag og søndag? 

Jeg lurer egentlig bare på hva de gjør i helgene, men de har ikke helg sies det.

Anonymkode: 76d6f...97d

Ja. 

Anonymkode: 10aa1...5bd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.3.2019 den 23.03, AnonymBruker skrev:

Mario viser en langt mer kontrollerende og selvopptatt side enn det Robin gjør på PH.

Anonymkode: 7689f...6cb

Forskjellen er at M har kontroll på seg selv også. 

Anonymkode: 3ad24...2f8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper Sofie blir splittet og havner på solo, om det ikke blir Robin og Thea som blir splittet. Det eneste grunnen til at jeg ønsker at sistnevnte skal bli splittet er dersom den på solo får en makt, og kan sende ut Sofie. Sofie vil at alle andre skal ofre seg for hennes beste, man gidder ikke ofre seg selv. Argumentet med at hun ikke takler å måtte sove på solo. Altså HALLO ingen av deltakerene der liker det noe særlig bedre enn deg å sove på solo, og har du meldt deg på PH så er du ikke uvitende om at det er en mulighet for å havne der flere ganger. Du kan ikke berre seile deg gjennom hele PH-oppholdet uten å havne på solo bare fordi man har divanykker. At man tror man skal slippe unna og få alle andre til å gjøre drittjobben er bare teit 😌 Hun nye virker som hun vil ta sine egne valg så jeg håper hun gjør det som ble ymtet fram på, at hun kommer til å sende noen på solo, som ber om å ikke bli det.

Og Mario holder det gående på nytt med ny intriger. Han forsetter å lyve så det renner. Får en helt grøss av fyren!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, missmcbeal skrev:

Jeg håper Sofie blir splittet og havner på solo, om det ikke blir Robin og Thea som blir splittet. Det eneste grunnen til at jeg ønsker at sistnevnte skal bli splittet er dersom den på solo får en makt, og kan sende ut Sofie. Sofie vil at alle andre skal ofre seg for hennes beste, man gidder ikke ofre seg selv. Argumentet med at hun ikke takler å måtte sove på solo. Altså HALLO ingen av deltakerene der liker det noe særlig bedre enn deg å sove på solo, og har du meldt deg på PH så er du ikke uvitende om at det er en mulighet for å havne der flere ganger. Du kan ikke berre seile deg gjennom hele PH-oppholdet uten å havne på solo bare fordi man har divanykker. At man tror man skal slippe unna og få alle andre til å gjøre drittjobben er bare teit 😌 Hun nye virker som hun vil ta sine egne valg så jeg håper hun gjør det som ble ymtet fram på, at hun kommer til å sende noen på solo, som ber om å ikke bli det.

Og Mario holder det gående på nytt med ny intriger. Han forsetter å lyve så det renner. Får en helt grøss av fyren!

Enig, og hun stiller seg litt kritisk til det de andre sier.

Sofie: "Jeg vil ikke at du splitter meg."
Hun nye: "Har du sett noen på solo i 3 dager?" 
Sofie: "Jeg er gruppelederen. Jeg safer deg ut uka."
Hun nye: "Jeg er safe denne uka."

Lol. Og herregud så irriterende det er når Sofie hoverer og snakker med den verste norsk-engelske uttalen. Vil nesten trykke på mute.  

Anonymkode: 10aa1...5bd

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så hvis jeg forstod det riktig, at det bare er mandag til tirsdag der. Er det da slik: 

mandag=mand

tirs=tirs

onsd=onsd

torsd=torsd

fred=mand

lørd=Tirs

sønd=Onsd

mand=tors 

osv? 

 

Eller er feks mandagens episode klippet til fra fredag, lørdag og søndag? 

Jeg lurer egentlig bare på hva de gjør i helgene, men de har ikke helg sies det.

Anonymkode: 76d6f...97d

De fleste realityprogram er slik. Farmen, anno, osv. Så de tar mye kortere tid å spille inn enn det de gir inntrykk av. 

Anonymkode: 4c63a...bb2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.3.2019 den 20.17, AnonymBruker skrev:

 

Anonymkode: f766e...f52

Omg. 

Anonymkode: 97581...253

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Malika skrev:

Han er jo dømt for vold og er en manipulerende mann. Og det er skremmende at så mange i denne tråden mener at han har forandret seg og kommer godt ut. Slik jeg ser det er han en mann som som skrur på sjarmen når kamera er der, og så etterpå viser han hvilken mann han er. 

Men at Mario er manipulerende og skrur på sjarmen er helt i orden for han er ikke dømt for noe🙄

Altså ærlig talt, mener du at Robin skal måtte bli bedømt for sine tidligere dommer resten av livet?! Er det forbudt å forandre seg?

Anonymkode: 7689f...6cb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forskjellen er at M har kontroll på seg selv også. 

Anonymkode: 3ad24...2f8

Utifra det jeg ser så er det Mario som steller istand til bråk på hotellet, ikke Robin. 

Anonymkode: 7689f...6cb

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malika
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men at Mario er manipulerende og skrur på sjarmen er helt i orden for han er ikke dømt for noe🙄

Altså ærlig talt, mener du at Robin skal måtte bli bedømt for sine tidligere dommer resten av livet?! Er det forbudt å forandre seg?

Anonymkode: 7689f...6cb

Nja, erfaring viser meg at man skal være forsiktig med den slags adferd som Robin har. Mario, slik jeg ser ham er bare sleip og spiller spillet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofie er jo den største divaen. Herlighet

Anonymkode: 706ea...b66

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sofie er jo den største divaen. Herlighet

Anonymkode: 706ea...b66

Hun tror hun er noe. Ettersom kjerringa var mobbet i ungdomskolen kan hun nå endelig leve ut drømmen som Queenbee på PH.

Anonymkode: 7689f...6cb

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun tror hun er noe. Ettersom kjerringa var mobbet i ungdomskolen kan hun nå endelig leve ut drømmen som Queenbee på PH.

Anonymkode: 7689f...6cb

Er ikke så veldig mye bedre å sitte her og lite av seg slikt.... 

Anonymkode: 4c63a...bb2

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke så veldig mye bedre å sitte her og lite av seg slikt.... 

Anonymkode: 4c63a...bb2

Dette er et diskusjonsforum, jeg har lov til å komme med min mening hvis jeg ønsker. Har du problemer med det så kan du bare gå ut av tråden.

Anonymkode: 7689f...6cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun tror hun er noe. Ettersom kjerringa var mobbet i ungdomskolen kan hun nå endelig leve ut drømmen som Queenbee på PH.

Anonymkode: 7689f...6cb

Er du en av de som mobbet? Stygt gjort! 

Anonymkode: f7669...d78

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lo meg skakk når Robin prøver seg på Bergensk og sier "det ligger et brev på"

Anonymkode: bc955...bb9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Utifra det jeg ser så er det Mario som steller istand til bråk på hotellet, ikke Robin. 

Anonymkode: 7689f...6cb

Joda. Men M virker «bare» sleip, R har vist tendenser til å miste selvkontrollen når noe går i mot. 

Anonymkode: 3ad24...2f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joda. Men M virker «bare» sleip, R har vist tendenser til å miste selvkontrollen når noe går i mot. 

Anonymkode: 3ad24...2f8

Mario har også vist tendenser til å miste selvkontrollen.

Anonymkode: 7689f...6cb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...