Gå til innhold

Paradise Hotell 2019


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Altså Tea K tør jo ikke gjøre noe. Hva gjør hun på PH egentlig? Samme med Lea og Marthe egentlig..

Heier på Thea og Robin og Jamilla!

Anonymkode: 706ea...b66

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter de tre episodene denne uken (spoiler for dagens episode)

- Så liker jeg Mario og Sofie enda mindre enn før. Nå er ikke Sofie hyggelig i det hele tatt. Sutrete, urimelig, selvsentrert. Både hun og Mario går løs på Jamilla av ingen spesiel grunn og Simen var ikke så hyggelig han heller. Heldigvis virker det som flere og flere begynner å bli litt skeptisk til Sofie og Mario. Så den alliansen de har er ikke så veldig sterk.

- Har jeg fått sansen for Jamilla, hun forsvarer seg godt på Pandoras. Hun svarer smart og jeg liker måten hun tenker. Ser også et potensiale at hun, Jamilla og Robin kan bli en allianse, med mulighet for at Henrik kan bli en del av det, OM han begynner å bli hyggelig mot Jamilla rett og slett. Men han virker ustabil. Synest det er bra at Robin forsvarte Jamilla da hun ble skreket til og at Thea og Robin forsvarte Jamila på Pandoras. 

Det virker som det begynner å dannes en liten allianse på den andre siden også nå, og at Sofie og Marios "gruppe" blir svakere. Det er vanskelig valg nå for Jamilla, siden ingen av guttene hun kan stille seg hos er særlig hyggelige, utenom Robin, som hun selvfølgelig ikke vl splitte med Thea. Håper hun kan gjøre et taktisk valg for en fremtidig allianse med Thea og Robin og at det kommer inn en gutt neste uke som hun kommer godt overrens med og som vil spille med dem. Og at de dermed i neste uke kan få Sofie eller Mario ut.

Endret av missmcbeal
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, missmcbeal skrev:

Etter de tre episodene denne uken: 

Du burde lage spoilerklamme rundt det du skriver her, for dagens episode (pandoras) er ikke vist på tv enda. Dette er ikke spoilertråden.

Ellers er jeg enig i alt du skriver :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, tuppa skrev:

Du burde lage spoilerklamme rundt det du skriver her, for dagens episode (pandoras) er ikke vist på tv enda. Dette er ikke spoilertråden.

Ellers er jeg enig i alt du skriver :)

Oi beklager, tenkte ikke over at dagens episode ikke er sendt ferdig på TV enda. Skal legge inn en advarsel, men skriver også at dette er etter 3 episoder denne uken så satser på at de som ikke vil lese stopper der :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, missmcbeal skrev:

Oi beklager, tenkte ikke over at dagens episode ikke er sendt ferdig på TV enda. Skal legge inn en advarsel, men skriver også at dette er etter 3 episoder denne uken så satser på at de som ikke vil lese stopper der :)

Jeg har sett den så ikke noe problem her, men måtte bare gi en heads up :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler jeg nesten får litt sesong 6 eller sesong 8 vibes av denne sesongen.

Føler spessielt litt simone (sesong 6) eller carl aksel vibes fra sofie.....😤

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rasisme og mobbing på sitt verste og produksjonen griper ikke inn..

Anonymkode: 7689f...6cb

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98

Alle virker å synes det er så forferdelig å sove på solo. De er oppi hverandre hele tiden. Er det ikke deilig med litt pause og alenetid?

Endret av Kjærlighetsbarn98
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, 420marcuus skrev:

Føler jeg nesten får litt sesong 6 eller sesong 8 vibes av denne sesongen.

Føler spessielt litt simone (sesong 6) eller carl aksel vibes fra sofie.....😤

Enig...

Anonymkode: 686c7...eb2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, nicecar skrev:

Robin imponerer..IGJEN!👏

Blir du litt klam?

Anonymkode: 983dc...5f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk skikkelig vondt av dagens episode. Sånn alle mot en feeling. Skjønner at det er klipping og at det kan ha vært annerledes i virkeligheten. Men likevel :( 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert Robin for at du stilte opp for henne. Og til Sofie, Henrik og Mario: Hva i helvete feiler det dere? 

Anonymkode: c1c3e...009

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oppførselen til de fleste deltakerne er helt bak mål denne uke. Sofie, Mario, Henrik, Simen og Tix var alle grusomme mot Jamilla og hun har jo ikke gjort noe galt engang! Hun og Thea er de eneste jentene som tørr å ta upopulære valg, og jeg skjønner helt ærlig ikke hvordan Sofie kan bitche så mye om det. Det er et spill, allianser er en stor del av Paradise og det har det alltid vært. Det er gørrkjedelig når alle er på samme lag og man kun gjør ting for gruppa. 

Jeg er drittlei Sofie. Hun blir mer og mer irriterende for hver dag som går, jeg tar meg selv i å bli overrasket over hvor mye verre hun framstiller seg selv i hver eneste nye episode. Og Mario er en sleip, tankeløs fjott. Off with their heads! Gleder meg til å se de bli shippa ut. 

Anonymkode: 993d6...d9f

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Oppførselen til de fleste deltakerne er helt bak mål denne uke. Sofie, Mario, Henrik, Simen og Tix var alle grusomme mot Jamilla og hun har jo ikke gjort noe galt engang! Hun og Thea er de eneste jentene som tørr å ta upopulære valg, og jeg skjønner helt ærlig ikke hvordan Sofie kan bitche så mye om det. Det er et spill, allianser er en stor del av Paradise og det har det alltid vært. Det er gørrkjedelig når alle er på samme lag og man kun gjør ting for gruppa. 

Jeg er drittlei Sofie. Hun blir mer og mer irriterende for hver dag som går, jeg tar meg selv i å bli overrasket over hvor mye verre hun framstiller seg selv i hver eneste nye episode. Og Mario er en sleip, tankeløs fjott. Off with their heads! Gleder meg til å se de bli shippa ut. 

Anonymkode: 993d6...d9f

Det skulle selvsagt stå uka 🤦‍♀️

Anonymkode: 993d6...d9f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Tamsi

De skryter sånn i portrettintervjuene om at de skal være 110% seg selv, ikke være redd for å ta upopulære valg og spille spillet til sin egen fordel heeele tiden. Så blir Jamilla totalslaktet for å ha tatt er valg "uten å spørre de andre", som hun åpenbart heller ikke er i allianse med?? 

Skjønner heller ikke hva Sofie mener at hun har gjort for alle andre hele tiden. Snakk om at alle andre bare sklir gjennom uten slit, hva har hun liksom slitt med? Annet enn helsa? 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar
Akkurat nå, Tamsi skrev:

De skryter sånn i portrettintervjuene om at de skal være 110% seg selv, ikke være redd for å ta upopulære valg og spille spillet til sin egen fordel heeele tiden. Så blir Jamilla totalslaktet for å ha tatt er valg "uten å spørre de andre", som hun åpenbart heller ikke er i allianse med?? 

Skjønner heller ikke hva Sofie mener at hun har gjort for alle andre hele tiden. Snakk om at alle andre bare sklir gjennom uten slit, hva har hun liksom slitt med? Annet enn helsa? 🙄

"Helsa".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henrik er ekstremt usympatisk når han disser Robin sin svensk og ber han gjenta på norsk. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, minister-mio skrev:

Henrik er ekstremt usympatisk når han disser Robin sin svensk og ber han gjenta på norsk. 

Henrik virker egentlig veldig dum ut så er du sikker på at han disset Robin? :P

Anonymkode: 686c7...eb2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...