Sharp75! Skrevet 3. februar 2022 #301 Del Skrevet 3. februar 2022 Følger en annen vlogger og hun forklarer dette med visninger og hvor misvisende det er når man får millioner med visninger og at det ikke er reelt med virkeligheten. Hun viser også på sin egen snap og sier det er ikke reelt overfor samarbeidspartnere. Man må alltid fysisk inn å endre fra abtall seere til visninger, så når man tar screenshot av det og ikke antall seere, ja da sier jo det en god del. Sorry, jeg måtte bare 🤷♀️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LysOgVarme Skrevet 4. februar 2022 #302 Del Skrevet 4. februar 2022 Nå vil hun selge baby og barneklær med <PERFEKT> trykk på 😡 <Yummymummy ønsker at flere barn og unge skal få følelsen av at de er PERFEKT akkurat som de er. Med denne genseren kan du booste selvbilde til barnet ditt> Hun må fader meg skjerpe seg. Alle barn er perfekte, og trenger ingen perfekt t-skjorte. Ingen barn skal kles i YummyMummy klær. Små barn tenker ikke i den retningen engang. Usmakelig !! Dette handler kun om penger. Forferdelig trist hun bruker barna for å tjene penger. La hun kle sine egne barn i 'perfekt' tskjorter heller, noe jeg er sikker på hun ikke gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 4. februar 2022 #303 Del Skrevet 4. februar 2022 LysOgVarme skrev (4 timer siden): Nå vil hun selge baby og barneklær med <PERFEKT> trykk på 😡 <Yummymummy ønsker at flere barn og unge skal få følelsen av at de er PERFEKT akkurat som de er. Med denne genseren kan du booste selvbilde til barnet ditt> Hun må fader meg skjerpe seg. Alle barn er perfekte, og trenger ingen perfekt t-skjorte. Ingen barn skal kles i YummyMummy klær. Små barn tenker ikke i den retningen engang. Usmakelig !! Dette handler kun om penger. Forferdelig trist hun bruker barna for å tjene penger. La hun kle sine egne barn i 'perfekt' tskjorter heller, noe jeg er sikker på hun ikke gjør. Nå har ikke jeg sett den snappen enda, men ja, alle babyer/barn er perfekte, og små barn tenker ikke på det en gang så her er det jo kun penger som teller 🙄🙄 nei takk! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 5. februar 2022 #304 Del Skrevet 5. februar 2022 (endret) I går delte hun en sak om ei som angret at hun hadde tatt fillers, kjempe viktig sak å få fram dette. Jeg spurte hvorfor hun delte, at det er ulovlig å dele noe som er låst, at man må ha et abonnement? Hun som journalist bør vite dette. Hun leste det og ingen respons. Hun som er så pirkete på at andre må sette seg inn i lovverket 🙄🤷♀️ Endret 5. februar 2022 av Sharp75! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 5. februar 2022 #305 Del Skrevet 5. februar 2022 Tråden er ryddet for brukerangrep og svar til dette. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LysOgVarme Skrevet 5. februar 2022 #306 Del Skrevet 5. februar 2022 (endret) Sharp75! skrev (3 timer siden): I går delte hun en sak om ei som angret at hun hadde tatt fillers, kjempe viktig sak å få fram dette. Jeg spurte hvorfor hun delte, at det er ulovlig å dele noe som er låst, at man må ha et abonnement? Hun som journalist bør vite dette. Hun leste det og ingen respons. Hun som er så pirkete på at andre må ster seg inn i lovverket 🙄🤷♀️ Hun som forventer å få svar på alle de hun kontakter på mail og insta, men svarer ikke selv? Hun oppfordrer alle til å skrive i felt på f.eks insta hvis noe er ulovlig, men er ikke voksen nok til å svare når hun selv bryter loven. Fin holdning hun har. Endret 5. februar 2022 av LysOgVarme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 5. februar 2022 #307 Del Skrevet 5. februar 2022 Sharp75! skrev (3 timer siden): I går delte hun en sak om ei som angret at hun hadde tatt fillers, kjempe viktig sak å få fram dette. Jeg spurte hvorfor hun delte, at det er ulovlig å dele noe som er låst, at man må ha et abonnement? Hun som journalist bør vite dette. Hun leste det og ingen respons. Hun som er så pirkete på at andre må sette seg inn i lovverket 🙄🤷♀️ Vet du at hun ikke har fått tillatelse av journalist? Og om ikke, ble hele artikkelen delt? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 5. februar 2022 #308 Del Skrevet 5. februar 2022 Birdo skrev (1 time siden): Vet du at hun ikke har fått tillatelse av journalist? Og om ikke, ble hele artikkelen delt? Da kunne hun svart det med tanke på slik hun er mot andre 🤷♀️ Er ganske sikker, var inne og skumleste hele artikkelen før jeg uttalte meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LysOgVarme Skrevet 5. februar 2022 #309 Del Skrevet 5. februar 2022 <Her har du et usminket, ufiltrert og uredigert ansikt i feed. Det gjør godt for din psykiske helse> Er hun blitt psykolog nå ? Hvordan kan hun si å være usminket er godt for din psykiske helse? Det er et uttrykk som heter psykologiens uransakelige veier. Vi er alle forskjellige, reagerer forskjellig, tenker forskjellig og føler forskjellig. Den ytringen burde hun fjerne. Her ønsker hun påvirke følgere bl.a. til å gå uten sminke. Det blir helt feil. Selv føler jeg meg mye mer vel nettop når jeg har tatt på mascara og litt øyenskygge og lipgloss. Det gjør godt for min psyke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 5. februar 2022 #310 Del Skrevet 5. februar 2022 Så bra hun kan fronte et usminka ansikt da. Lov å si at det gjør under. Og så får de som vil bruke sminke bruke det. Ingen som stopper dere er det vel. Ja vi er forskjellige og skal hun holde kjeft bare for at noen ikke synes noe om usminka ansikt da? Hvorfor skal hun fjerne ytringen? Bar efor at det ikke passer noen her inne. Makan til hvordan man skal føle seg truffet av alt. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppetussa Skrevet 5. februar 2022 #311 Del Skrevet 5. februar 2022 (endret) Synes det er barnslig sann som hun holder på rakker ned på hun Liselotte. Makan til oppførsel! Endret 5. februar 2022 av Snuppetussa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 5. februar 2022 #312 Del Skrevet 5. februar 2022 Snuppetussa skrev (1 time siden): Synes det er barnslig sann som hun holder på rakker ned på hun Liselotte. Makan til oppførsel! Helt enig. Og en vet aldri historien til de som blir hengt ut og hva de har i sin bagasje. Ja, man får beskjed at de kan dele innlegget man skriver til de, MEN igjen så kan hun godt tenke litt. Hun sier vi må ta ansvar, den må hun jammen tenke over selv 🤷♀️ Kritikk skal hun jammen ikke ha 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 6. februar 2022 #313 Del Skrevet 6. februar 2022 Sharp75! skrev (4 timer siden): Helt enig. Og en vet aldri historien til de som blir hengt ut og hva de har i sin bagasje. Ja, man får beskjed at de kan dele innlegget man skriver til de, MEN igjen så kan hun godt tenke litt. Hun sier vi må ta ansvar, den må hun jammen tenke over selv 🤷♀️ Kritikk skal hun jammen ikke ha 🙄 Ærlig talt. Så du den mld? Kaller du der kritikk? At man sier til en person at de er motbydelige og at man spyr av de er ikke kritikk! Jeg HEIER på at flere influensere kan begynne å "henge" ut sånne mennesker. Folk må lære seg folkeskikk, man kan ikke snakke sånn til andre mennesker bare fordi at de er offentlige. Kanskje de tenker seg om litt om de vet de kan bli hengt ut offentlig. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LysOgVarme Skrevet 6. februar 2022 #314 Del Skrevet 6. februar 2022 (endret) Birdo skrev (1 time siden): Ærlig talt. Så du den mld? Kaller du der kritikk? At man sier til en person at de er motbydelige og at man spyr av de er ikke kritikk! Jeg HEIER på at flere influensere kan begynne å "henge" ut sånne mennesker. Folk må lære seg folkeskikk, man kan ikke snakke sånn til andre mennesker bare fordi at de er offentlige. Kanskje de tenker seg om litt om de vet de kan bli hengt ut offentlig. Sannheten er vond å høre. Jeg har tilgode å se andre godt voksne spise så lite dannet, som YummyMummy gjør. Hun Liselotte har helt rett, hun spiser som en gris. Selv hadde jeg satt pris på om noen sa det rett til meg hvis jeg ikke var klar over jeg selv smattet. Vi har alle lært vi skal tygge med munnen igjen og ikke smatte. Endret 6. februar 2022 av LysOgVarme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LysOgVarme Skrevet 6. februar 2022 #315 Del Skrevet 6. februar 2022 Birdo skrev (25 minutter siden): Ærlig talt. Så du den mld? Kaller du der kritikk? At man sier til en person at de er motbydelige og at man spyr av de er ikke kritikk! Jeg HEIER på at flere influensere kan begynne å "henge" ut sånne mennesker. Folk må lære seg folkeskikk, man kan ikke snakke sånn til andre mennesker bare fordi at de er offentlige. Kanskje de tenker seg om litt om de vet de kan bli hengt ut offentlig. Tenker det er ei anna som må lære seg folkeskikk. Det var ingenting galt med den meldingen. Det var direkte sanne ord. Jeg heier på flere følgere vil si sin mening til YummyMummy, for hun framstår alt annet enn sympatisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LysOgVarme Skrevet 6. februar 2022 #316 Del Skrevet 6. februar 2022 (endret) Jadda, nå har hun hengt ut meg også på instastory. Til og med lagt på sangen Lys og varme av Åge Aleksandersen. Takk for oppmerksomheten YummyMummy. La merke til du hadde endret 'gjør godt for DIN psykiske helse', til 'gjør godt for NOENS psykiske helse'. Så da hadde jeg rett da 🙂 👏 Det provoserte meg ikke, jeg påpekte kun påstanden å gå usminket gjør godt for din psykiske helse, noe som er FEIL. Alle tenker ikke, og føler ikke som deg ! Jeg gjør ingenting ulovlig. Jeg er på et lovlig diskusjons forum. Jeg påpekte min mening, og er trygg på den. Meningen min ble derimot ikke godt mottatt av henne, så da svarer hun med å henge meg ut. Dette er ei godt voksen dame som ikke er i stand til å se hun gjør noe feil. Ved å henge ut, håper hun å stanse kritikerne. Meg klarer hun derimot ikke å stanse. I løpet av gårsdagen brukte hun energi på å henge ut 2 personer. Helt klart, er vi nå flere som reagerer på YummyMummy sine uttalelser og framtreden, og gir beskjed. Ærlig talt YummyMummy, er det bare du som skal få lov å si meningen din? Forventer du alle skal være enige i dine synspunkter? Forventer du at alle er lett påvirkelige? Og til slutt, hva ønsker du oppnå ved å latterliggjør meg på din offentlige instagram? Endret 6. februar 2022 av LysOgVarme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trolltussa Skrevet 6. februar 2022 #317 Del Skrevet 6. februar 2022 (endret) Jeg er så glad for at det finnes flotte, ærlige og sympatiske influensere. Vi skulle hatt flere Yummymummy’er! Elsker å følge med på snap’ene hennes❤️ Ser ut som mange liker henne for hun har jo millioner med visninger på snap🤩 Endret 6. februar 2022 av Trolltussa La til en setning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LysOgVarme Skrevet 6. februar 2022 #318 Del Skrevet 6. februar 2022 (endret) @TrolltussaHusk visninger har ingenting med antall følgere å gjøre. Realiteten er hun har 61 tusen følgere som klikker seg inn på de vel 20 snapp snuttene hun daglig poster. 61.000 følgere x 20 daglige snappsnutter = 1,2 millioner visninger. Det er antall FØLGERE YummyMummy må oppgi. Antall VISNINGER er ikke realistisk i forhold til hvem som faktisk ser snappene hennes. Yummymummy framstår uærlig når hun oppgir visningstall til samarbeidspartnere partnere, istedenfor følgetall. Endret 6. februar 2022 av LysOgVarme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 6. februar 2022 #319 Del Skrevet 6. februar 2022 LysOgVarme skrev (5 timer siden): Jadda, nå har hun hengt ut meg også på instastory. Til og med lagt på sangen Lys og varme av Åge Aleksandersen. Takk for oppmerksomheten YummyMummy. La merke til du hadde endret 'gjør godt for DIN psykiske helse', til 'gjør godt for NOENS psykiske helse'. Så da hadde jeg rett da 🙂 👏 Det provoserte meg ikke, jeg påpekte kun påstanden å gå usminket gjør godt for din psykiske helse, noe som er FEIL. Alle tenker ikke, og føler ikke som deg ! Jeg gjør ingenting ulovlig. Jeg er på et lovlig diskusjons forum. Jeg påpekte min mening, og er trygg på den. Meningen min ble derimot ikke godt mottatt av henne, så da svarer hun med å henge meg ut. Dette er ei godt voksen dame som ikke er i stand til å se hun gjør noe feil. Ved å henge ut, håper hun å stanse kritikerne. Meg klarer hun derimot ikke å stanse. I løpet av gårsdagen brukte hun energi på å henge ut 2 personer. Helt klart, er vi nå flere som reagerer på YummyMummy sine uttalelser og framtreden, og gir beskjed. Ærlig talt YummyMummy, er det bare du som skal få lov å si meningen din? Forventer du alle skal være enige i dine synspunkter? Forventer du at alle er lett påvirkelige? Og til slutt, hva ønsker du oppnå ved å latterliggjør meg på din offentlige instagram? Forstår ikke det er mulig. Viser igjen, tåler ikke kritikk 🤷♀️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glorious Skrevet 6. februar 2022 #320 Del Skrevet 6. februar 2022 LysOgVarme skrev (3 timer siden): @TrolltussaHusk visninger har ingenting med antall følgere å gjøre. Realiteten er hun har 61 tusen følgere som klikker seg inn på de vel 20 snapp snuttene hun daglig poster. 61.000 følgere x 20 daglige snappsnutter = 1,2 millioner visninger. Det er antall FØLGERE YummyMummy må oppgi. Antall VISNINGER er ikke realistisk i forhold til hvem som ser snappene hennes. YummyMummy framstår uærlig når hun oppgir visningstall til samarbeidspartnere partnere, istedenfor følgetall. De som jobber med influensere er nok veldig klar over forskjellen på følgere og visninger altså så det tror jeg går helt fint. Dessuten selger mikroinfluensere veldig godt (selv om 61 000 følgere kanskje er litt for mange til å bli ansett som det). 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå