MiominMio Skrevet 19. januar 2022 #201 Del Skrevet 19. januar 2022 LysOgVarme skrev (42 minutter siden): Hvis hun ikke er imot kirurgi og injeksjoner, hvorfor er hun etter Isabell Raad da? Henne har hun snakket om.flere ganger, noe som er respektløst ovenfor Isabell. Hører vi Isabell Raad gå etter Veronica fordi hun velger å være naturlig? Nei, Isabell lar folk få være den de vil være, og det bør Veronica også begynne med. Tror kanskje du bør sette deg litt inn i hva YummyMummy er imot. Det er fronting av plastiske operasjoner, injektsoner you name it som en del influenser derav Isabel og Sophie Elise driver med - dette er ting som de fronter foran tenåringer som ikke engang trenger alt dette. Det er da ikke personene hun går for. Men jeg tror ikke jeg kommer noen vei for som i tidligere tråder er du låst i dine meninger. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 19. januar 2022 #202 Del Skrevet 19. januar 2022 MiominMio skrev (5 minutter siden): Tror kanskje du bør sette deg litt inn i hva YummyMummy er imot. Det er fronting av plastiske operasjoner, injektsoner you name it som en del influenser derav Isabel og Sophie Elise driver med - dette er ting som de fronter foran tenåringer som ikke engang trenger alt dette. Det er da ikke personene hun går for. Men jeg tror ikke jeg kommer noen vei for som i tidligere tråder er du låst i dine meninger. Isabel har lagt seg flat Ifht operasjoner og angrer da hun så hvor påvirket hennes søster er. Hun innrømmet at hun ikke tenkte så langt når hun gjorde det, at hun ikke vil være et sånt forbilde. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym 77 Skrevet 19. januar 2022 #203 Del Skrevet 19. januar 2022 Sharp75! skrev (1 minutt siden): Isabel har lagt seg flat Ifht operasjoner og angrer da hun så hvor påvirket hennes søster er. Hun innrømmet at hun ikke tenkte så langt når hun gjorde det, at hun ikke vil være et sånt forbilde. Det kan være men allikevel er det bare bilder av kropp. Rumpe og pupper på hennes some. Hadde jeg vært misfornøyd med noe og angret på operasjoner hadde jeg ikke frontet det for å si det sånn. Lett å si noe men handlingen hennes står ikke i stil til hva hun sier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 19. januar 2022 #204 Del Skrevet 19. januar 2022 Anonym 77 skrev (4 minutter siden): Det kan være men allikevel er det bare bilder av kropp. Rumpe og pupper på hennes some. Hadde jeg vært misfornøyd med noe og angret på operasjoner hadde jeg ikke frontet det for å si det sånn. Lett å si noe men handlingen hennes står ikke i stil til hva hun sier. Hun om det. Men å gå etter henne for det og gjentagende henge henne ut 🤷♀️ da kan hun vel heller snakke på generelt grunnlag. Synes hun henger ut en del influnecere, ja egentlig kollegaer, nå som hun er influnecer selv 🤷♀️ er i mot injeksjoner og operasjoner selv, men opp til hver enkel, det er bare måten hun gjør det på 🙄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 19. januar 2022 #205 Del Skrevet 19. januar 2022 Anonym 77 skrev (1 time siden): Utrolig bitre mennesker her som burde gå i seg selv. Veronika er seg selv på godt og vondt. Jobber med mye som er bra. Er nå slik at det er hennes kanal så hun kan blokkere hvem hun vil. Jeg synes hun er herlig. Tar seg selv lite høytidelig men viser styrke ved å stå opp for hva hun mener er rett og hva hun står for. Bare å avfølge hvis dere ikke liker henne. Tror heller ikke hun tjener noe penger på at dere ser snappen hennes. Er det en ting som jeg er sikkert så er det at jeg ikke er bitter og har god selvinnsikt 🙂 Har hele tiden sagt hun har mye bra også, men en influnecer kan faktisk endre seg 🙄 Ja, jeg vet jeg kan avfølge, men jeg er ikke der 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LysOgVarme Skrevet 19. januar 2022 #206 Del Skrevet 19. januar 2022 MiominMio skrev (47 minutter siden): Tror kanskje du bør sette deg litt inn i hva YummyMummy er imot. Det er fronting av plastiske operasjoner, injektsoner you name it som en del influenser derav Isabel og Sophie Elise driver med - dette er ting som de fronter foran tenåringer som ikke engang trenger alt dette. Det er da ikke personene hun går for. Men jeg tror ikke jeg kommer noen vei for som i tidligere tråder er du låst i dine meninger. Jeg vet alt dette som du sier jeg bør sette meg inn i 🙈 Diskuterer du med meg for å få meg til å endre mening? Jeg står for hva jeg sier, og er trygg på meg selv. Veronica går etter Isabelle nettopp fordi hun har tatt plastiske operasjoner. Noe jeg finner ufint av en voksen dame som Veronica. Det hjelper Isabelle lite, at Veronica skal belære henne med at dette er feil, og det er heller ikke Veronica sin oppgave. Tvert imot så tror jeg Isabell blir lei seg når folk henger henne ut. Jeg er ikke svak og endrer mening fordi du skriver : <kommer ingen vei med deg>. Smakløs kommentar av deg. La oss holde oss til hva tråden handler om. Uenige er vi, men det er vel helt ok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 19. januar 2022 #207 Del Skrevet 19. januar 2022 LysOgVarme skrev (5 timer siden): Hun er ikke imot folk som tar injeksjoner, men går kun på klinikker som ikke utfører injeksjoner? Igjen dobbeltmoral. Det er helt tydelig hun tar avstand fra injeksjoner, både klinikker som utfører og personer som lar seg behandle av dette. Blir en sykelig demonstrasjon fra Veronica's side. Ord er ord, handlinger forteller oss sannheten. Altså😂 Ja, hun er i mot bedrifter som tjener masse penger på å gjøre unge mennesker usikre. Hadde hun da lagt igjen penger hos en bedrift som utfører slike inngrep og som vrir reklamer for at jenter skal føle at de trenger det - da hadde hun vært dobbeltmoralsk! LysOgVarme skrev (3 timer siden): Jeg vet alt dette som du sier jeg bør sette meg inn i 🙈 Diskuterer du med meg for å få meg til å endre mening? Jeg står for hva jeg sier, og er trygg på meg selv. Veronica går etter Isabelle nettopp fordi hun har tatt plastiske operasjoner. Noe jeg finner ufint av en voksen dame som Veronica. Det hjelper Isabelle lite, at Veronica skal belære henne med at dette er feil, og det er heller ikke Veronica sin oppgave. Tvert imot så tror jeg Isabell blir lei seg når folk henger henne ut. Jeg er ikke svak og endrer mening fordi du skriver : <kommer ingen vei med deg>. Smakløs kommentar av deg. La oss holde oss til hva tråden handler om. Uenige er vi, men det er vel helt ok? Hun går etter, igjen, bedrifter. Isabel Raad og SE(for å nevne noen) er nettopp det, bedrifter! De tjener masse penger på å legge ut bilder av kroppene sine, som er heftig retusjerte. De forteller jenter hver dag, i bildeform, hvordan man bør se ut/hvor rike man bør være. Dèt er hun i mot. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 19. januar 2022 #208 Del Skrevet 19. januar 2022 Birdo skrev (2 timer siden): Altså😂 Ja, hun er i mot bedrifter som tjener masse penger på å gjøre unge mennesker usikre. Hadde hun da lagt igjen penger hos en bedrift som utfører slike inngrep og som vrir reklamer for at jenter skal føle at de trenger det - da hadde hun vært dobbeltmoralsk! Hun går etter, igjen, bedrifter. Isabel Raad og SE(for å nevne noen) er nettopp det, bedrifter! De tjener masse penger på å legge ut bilder av kroppene sine, som er heftig retusjerte. De forteller jenter hver dag, i bildeform, hvordan man bør se ut/hvor rike man bør være. Dèt er hun i mot. Hun har også gått etter Isabel som person også, ikke bare som bedrift. SE kan jeg ikke uttale meg om. Hun skiller ikke på person og bedrift. Er enig i at de 2 er ikke de sunneste forbildene, men måten hun "jakter" Isabel på er ufin. Man angripe saker på ulike måter, hun henger ut Isabel og snakker mye drit om henne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 19. januar 2022 #209 Del Skrevet 19. januar 2022 Sharp75! skrev (1 time siden): Hun har også gått etter Isabel som person også, ikke bare som bedrift. SE kan jeg ikke uttale meg om. Hun skiller ikke på person og bedrift. Er enig i at de 2 er ikke de sunneste forbildene, men måten hun "jakter" Isabel på er ufin. Man angripe saker på ulike måter, hun henger ut Isabel og snakker mye drit om henne. Men den offentlige Isabel Raad er en bedrift🤷🏻♀️ 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 19. januar 2022 #210 Del Skrevet 19. januar 2022 Birdo skrev (20 minutter siden): Men den offentlige Isabel Raad er en bedrift🤷🏻♀️ Når man går til personangrep så går man ikke på bedrift, du kan vri og vrenge på det så mye du vil, det er en person opp i dette, uansett hvor mye penger hun tjener på det. Hun går løs på selve Isabel, ikke bedriften 🤷♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 19. januar 2022 #211 Del Skrevet 19. januar 2022 Sharp75! skrev (1 time siden): Når man går til personangrep så går man ikke på bedrift, du kan vri og vrenge på det så mye du vil, det er en person opp i dette, uansett hvor mye penger hun tjener på det. Hun går løs på selve Isabel, ikke bedriften 🤷♀️ Der får vi nok bare være uenige, gitt.👌🏻 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LysOgVarme Skrevet 20. januar 2022 #212 Del Skrevet 20. januar 2022 Birdo skrev (8 timer siden): Altså😂 Ja, hun er i mot bedrifter som tjener masse penger på å gjøre unge mennesker usikre. Hadde hun da lagt igjen penger hos en bedrift som utfører slike inngrep og som vrir reklamer for at jenter skal føle at de trenger det - da hadde hun vært dobbeltmoralsk! Hun går etter, igjen, bedrifter. Isabel Raad og SE(for å nevne noen) er nettopp det, bedrifter! De tjener masse penger på å legge ut bilder av kroppene sine, som er heftig retusjerte. De forteller jenter hver dag, i bildeform, hvordan man bør se ut/hvor rike man bør være. Dèt er hun i mot. Tenke seg til, jeg ordla meg litt feil. Det var morsomt altså 😂 Du gjør som Veronica, gjør noen en feil, så latterliggjør du den personen. Men det kan jeg fint leve med. For et herlig menneske du er 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LysOgVarme Skrevet 20. januar 2022 #213 Del Skrevet 20. januar 2022 Birdo skrev (9 timer siden): Altså😂 Ja, hun er i mot bedrifter som tjener masse penger på å gjøre unge mennesker usikre. Hadde hun da lagt igjen penger hos en bedrift som utfører slike inngrep og som vrir reklamer for at jenter skal føle at de trenger det - da hadde hun vært dobbeltmoralsk! Hun går etter, igjen, bedrifter. Isabel Raad og SE(for å nevne noen) er nettopp det, bedrifter! De tjener masse penger på å legge ut bilder av kroppene sine, som er heftig retusjerte. De forteller jenter hver dag, i bildeform, hvordan man bør se ut/hvor rike man bør være. Dèt er hun i mot. Hun går på personen Isabell. Skal du rettferdiggjør det med Isabelll er en bedrift ? Det er det dummeste argumentet jeg har hørt. 😂 Uansett hvordan du vrir og vrenger på det så er det nettopp Isabell det går ut over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vår2 Skrevet 20. januar 2022 #214 Del Skrevet 20. januar 2022 Birdo skrev (11 timer siden): Men den offentlige Isabel Raad er en bedrift🤷🏻♀️ YUmmymummy er jo en bedrift også til de grader ( med en inntjening på 3 mill i fjor) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 20. januar 2022 #215 Del Skrevet 20. januar 2022 Tråden er ryddet for brudd på regler om opphavsrett. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 20. januar 2022 #216 Del Skrevet 20. januar 2022 Igjen henger ut noen med navn, ei som ikke en gang er influencer (sanger/skuespiller) bare for hun tilfeldigvis var hos en influencer som brukte filter. Er det virkelig rett? 🤷♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 20. januar 2022 #217 Del Skrevet 20. januar 2022 Vår2 skrev (11 timer siden): YUmmymummy er jo en bedrift også til de grader ( med en inntjening på 3 mill i fjor) Helt klart👌🏻 Har jeg antydet noe annet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LysOgVarme Skrevet 21. januar 2022 #218 Del Skrevet 21. januar 2022 Den dama liker å høre sin egen stemme altså. Så intervjuet av henne på God morgen Næringslivet. Hun snakket i ett. Programlederne fikk knapt komme til orde. Puh !! Slitsomt og høre på. Hvordan kan en person som har 60 tusen følgere på snapp ha 1 million visninger i døgnet?Til og med programlederne sa det hørtes voldsomt ut. Og hvis hun har en million visninger i døgnet, hvorfor er hun ikke da på noen topp liste? Harmonerer ikke i mine ører, men forklar gjerne du som vet noe om dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LysOgVarme Skrevet 21. januar 2022 #219 Del Skrevet 21. januar 2022 (endret) Nå er jeg 40 og det nydelige spillet med grått er 100 % naturlig, skriver Veronica på IG. Ok? Javel? Hvorfor prøve å lage en halleluja stemning overfor seg selv, fordi hun velger å slippe ut de grå hårene? Hun synes det er nydelig, jeg synes det ser stygt ut. Beklager om jeg støtte noen med det, men det er min ærlige mening. På lik linje som Veronica syns det er stygt med silikon pupper og fillers. Det er ingenting feil med å farge håret sitt. Flest kvinner farger håret idag. Fra brun til svart, fra blond til brunette etc. Det har med å føle seg vel, slik man ønsker selv. Slik Veronica durer på, så virker det som hun syns det er feil å farge håret også. Sett på løsvipper også, om det får deg til å føle deg bedre, drit i hva Veronica vil påvirke deg til. Det er heller ikke feil å sprøyte inn litt botox i leppene, om personen selv synes det er riktig for han/henne. Ingen har dødd av det. Plastkirurgi er kommet for å bli. Plastkirurgene har en lovlig utdannelse, så vi kan ikke utsette dem for noe heller. Det er lovlig å ta en plastikk operasjon. Slutt å prøv å påvirke oss til å bli annerledes enn vi er. Vi er voksne og kan tenke og vurdere selv hva som er best for oss selv. Veronica sine tanker og meninger er ikke alltid riktige, selv om hun tror det selv !! Som Veronica selv skrev i boken sin, så blir hun både kvalmen, gulper og spyr av hvordan skjønnhetsbildet blir presentert idag. Vel, jeg spyr av Veronica, og kommer til å fortsette med å farge håret mitt. Jeg kommer også til å fortsette å bleke tennene mine, da jeg synes jeg får et finere smil da. Ingenting feil med det. Det er mye som er viktig å tenke på, som Veronica IKKE tenker på i det hele tatt, før hun spyr ut alle meningene sine. Folk pynter og steller seg for å gjøre seg selv noe godt. Hva anbefaler en psykolog hvis du er litt trist å lei? Smink deg og kle deg pent så føler du deg bedre, og det er det mye sannhet i. Så Veronica må bare fortsette å gå i morgenkåpe og joggedress hele dagen, men hvor bra det er for psyken (og ekteskapet !!! ) i det lange løp, burde hun spørre seg selv om. En av årsakene til hun valgte å bli influenser, var hun ville OPPDRA influencer miljøet. Jeg rister på hodet, og tenker hun må ha et forvrengt oppblåst ego som tror hun ene og alene kan klare å oppdra alle disse folka. Og hvem tror hun at hun er som tar seg den retten å oppdra andre voksne mennesker. Dessuten er det IKKE hennes oppgave. Jeg spyr🤮 Skulle mer enn gjerne ha sittet ansikt til ansikt med Veronica og gitt henne pekefingeren på det hun holder på med. Ville samtidig gitt henne noen kost råd, for å unngå skadelig fedme. Det å reklamere for Kanelsnurren, som selger kanelboller og wienerbrød, er IKKE bra å reklame for. Her påvirker hun folk til å spise usunt, mens vi lærer barna våre at godteri bør vi kun ha i helgene. Endret 22. januar 2022 av LysOgVarme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mina 2 Skrevet 21. januar 2022 #220 Del Skrevet 21. januar 2022 LysOgVarme skrev (38 minutter siden): Nå er jeg 40 og det nydelige spillet med grått er 100 % naturlig, skriver Veronica på IG. Ok? Javel? Hvorfor prøve å lage en halleluja stemning overfor seg selv, fordi hun velger å slippe ut de grå hårene? Hun synes det er nydelig, jeg synes det ser stygt ut. Beklager om jeg støtte noen med det, men det er min ærlige mening. På lik linje som Veronica syns det er stygt med silikon pupper og silikon i brystene. Det er ingenting feil med å farge håret sitt. Flest kvinner farger håret idag. Fra brun til svart, fra blond til brunette etc. Det har med å føle seg vel, slik man ønsker selv. Slik Veronica durer på, så virker det som hun syns det er feil å farge håret også. Sett på løsvipper også, om det får deg til å føle deg bedre, drit i hva Veronica vil påvirke deg til. Det er heller ikke feil å sprøyte inn litt botox i leppene, om personen selv synes det er riktig for han/henne. Ingen har dødd av det. Plastkirurgi er kommet for å bli. Plastkirurgene har en lovlig utdannelse, så vi kan ikke utsette dem for noe heller. Det er lovlig å ta en plastikk operasjon. Slutt å prøv å påvirke oss til å bli annerledes enn vi er. Vi er voksne og kan tenke og vurdere selv hva som er best for oss selv. Veronica sine tanker og meninger er ikke alltid riktige, selv om hun tror det selv !! Som Veronica selv skrev i boken sin, så blir hun både kvalmen, gulper og spyr av hvordan skjønnhetsbildet blir presentert idag. Vel, jeg spyr av Veronica, og kommer til å fortsette med å farge håret mitt. Jeg kommer også til å fortsette å bleke tennene mine, da jeg synes jeg får et finere smil da. Ingenting feil med det. Det er mye som er viktig å tenke på, som Veronica IKKE tenker på i det hele tatt, før hun spyr ut alle meningene sine. Folk pynter og steller seg for å gjøre seg selv noe godt. Hva anbefaler en psykolog hvis du er litt trist å lei? Smink deg og kle deg pent så føler du deg bedre, og det er det mye sannhet i. Så Veronica må bare fortsette å gå i morgenkåpe og joggedress hele dagen, men hvor bra det er for psyken (og ekteskapet !!! ) i det lange løp, burde hun spørre seg selv om. En av årsakene til hun valgte å bli influenser, var hun ville OPPDRA influencer miljøet. Jeg rister på hodet, og tenker hun må ha et forvrengt oppblåst ego som tror hun ene og alene kan klare å oppdra alle disse folka. Og hvem tror hun at hun er som tar seg den retten å oppdra andre voksne mennesker. Dessuten er det IKKE hennes oppgave. Jeg spyr🤮 Skulle mer enn gjerne ha sittet ansikt til ansikt med Veronica og gitt henne pekefingeren på det hun holder på med. Ville samtidig gitt henne noen kost råd, for å unngå skadelig fedme. Det å reklamere for Kanelsnurren, som selger kanelboller og wienerbrød, er IKKE bra å reklame for. Her påvirker hun folk til å spise usunt, mens vi lærer barna våre at godteri bør vi kun ha i helgene. Enig med deg! Jeg gikk en stund med litt grålig hår,men fy så kjedelig. Så farget det igjen og føler meg mye mer fresh😊 Det grå håret hennes er ikke fint. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå