Gå til innhold

Ting du er lei av på Kvinneguiden


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det der er også en umoden reaksjon jeg i grunnen er grundig lei av. Kan man ikke ha to tanker i hodet på én gang? Det er ikke representativt for kvinner generelt. En og annen latterlig tråd om dette finnes, men ikke i nærheten av det omfanget som misogynistene pøser ut her daglig.

Anonymkode: 10c37...694

Det er forsåvidt ikke feil, heller, det vedkommende her skriver. Er alle kvinner en trussel? Nei, det er det samme som å påstå at alle menn er det. Men selvfølgelig finnes det sprut gale kvinner, også, og noen kvinner hater i tillegg menn, akkurat som noen menn hater kvinner. Betyr det at det er representativt for alle kvinner? Nei, akkurat som det heller ikke er representativt for alle menn å hate kvinner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Nowyouseeme skrev:

Han er sprut gæærn og fornærmer langt farligere mennesker over en lav sko. Er det bedre? 

Problemet er at det vil ikke enkelte folk helt innse. Jeg henger mye på CNN og det er mange amerikanere som er mot Trump, men som regel har ikke tilhengerne hans så mye innsikt, og skittkasting er de ofte gode på. Folk vil sikkert gjerne aldri innse problemet med makthavere heller, de har ofte for stor innflytelse. Det handler om å våge å stille spørsmålstegn til ting, til og med når det gjelder statsledere. Det er en grunn til at de får med seg så mange folk. Når det er sagt, er jeg ikke nødvendigvis mindre skeptisk til Clinton eller demokrater. Man trenger ikke være tilhenger av den ene for å være mot den andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Jerry Lee skrev:

Drita lei den derre Jærri Lie som bare fjaser og fjoller...   :dry:

 

19 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Jeg er fryktelig lei han derre @Jerry Lee . Han bare fjoller og fjaser i fjollefjasetråder!  :jepp:

Det er jeg også.

Anonymkode: ee57b...39d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Det er jeg også.

Anonymkode: ee57b...39d

Da må du ignorere ham. :jepp:

Det får dessverre ikke jeg gjort...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lei av at uføre ikke klarer å lære seg at det heter "å være ufør". Ikke "å være uføre". Det får dem til å fremstå som stakkarslige og mindre begavede. Og det er synd.

Anonymkode: 43b5f...f74

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lei av at uføre ikke klarer å lære seg at det heter "å være ufør". Ikke "å være uføre". Det får dem til å fremstå som stakkarslige og mindre begavede. Og det er synd.

Anonymkode: 43b5f...f74

En god del av ufør-trådene er nok skrevet av troll, og de trollene som skriver ufør-tråder bidrar til å ødelegge for de som er ufør.

Anonymkode: ff233...947

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mari Y skrev:

Fordi de finnes det mange av på nett. 

Ja, og du er ett av dem :)

 

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det der er også en umoden reaksjon jeg i grunnen er grundig lei av. Kan man ikke ha to tanker i hodet på én gang? Det er ikke representativt for kvinner generelt. En og annen latterlig tråd om dette finnes, men ikke i nærheten av det omfanget som misogynistene pøser ut her daglig.

Anonymkode: 10c37...694

Nei, det er heldigvis ikke representativt for kvinner generelt, men det har tatt seg opp i omfang og er i et mye større omfang enn det såkalte "misogynister pøser ut".

Anonymkode: 305ce...c0e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingenting2
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, og du er ett av dem :)

 

Nei, det er heldigvis ikke representativt for kvinner generelt, men det har tatt seg opp i omfang og er i et mye større omfang enn det såkalte "misogynister pøser ut".

Anonymkode: 305ce...c0e

Nei. Det er kun fordi du ikke legger merke til hetsen som rettes til kvinner. Nå som en og annen kjip ting om menn skrives så er det lurveleven umiddelbart. Svake mennesker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, BlendaSensitive skrev:

- disse antibarnevern trådene. Rene manien hos enkelte.

- anti feminister/muslimer/whatever de ikke liker fordi de mislykkes i sine egne patetiske liv.

 

Antibarnevern trådene? Du må ha missforstått intensjonen...

Vi er for et barnevern, og vi trenger et barnevern.... 
Da vi pr i dag IKKE har et vern av våres barn, men en vernet bedrift for mennesker som man ikke vet hvor de ellers burde jobbe...

Endret av Askandmaybeitell
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle sånne "HVORFOR ER MENN SÅ SLEMME??", "HVORFOR ER KVINNER SÅ FÆLE"-tråder. Totalt uinteressant oppgulp fra folk som har bestemt seg på forhånd og som det dermed ikke er poeng i å diskutere med.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, og du er ett av dem :)

 

Nei, det er heldigvis ikke representativt for kvinner generelt, men det har tatt seg opp i omfang og er i et mye større omfang enn det såkalte "misogynister pøser ut".

Anonymkode: 305ce...c0e

Jaha:plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, og du er ett av dem :)

 

Nei, det er heldigvis ikke representativt for kvinner generelt, men det har tatt seg opp i omfang og er i et mye større omfang enn det såkalte "misogynister pøser ut".

Anonymkode: 305ce...c0e

'og du er ett av dem'. 

Jeg prøver gjerne å være så saklig som mulig, men noen ganger må man svare som man gjør. Og det er rett og slett bare setter i gang med å være usaklig. Hadde dem ikke det, hadde jeg ikke svart som jeg gjør heller. Er det innvandrings- debatten du her refererer til, kan jeg gjerne diskutere og være uenig, men når man svarer med å oppføre seg uforskammet så må man nesten regne med at jeg svarer som jeg gjør, av og til. Som regel er det ikke mer enn at jeg 'børster' dårlige kommentarer vekk  ved å vise at jeg ikke tar ting personlig, men jeg angriper ikke dem personlig. Det er bare prisen man betaler ved å 'boltre' seg i kommentarfeltet, rett og slett. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, Askandmaybeitell skrev:

Antibarnevern trådene? Du må ha missforstått intensjonen...

Vi er for et barnevern, og vi trenger et barnevern.... 
Da vi pr i dag IKKE har et vern av våres barn, men en vernet bedrift for mennesker som man ikke vet hvor de ellers burde jobbe...

"Vi"? Jeg tror du bør snakke for deg selv.

Det er forresten en annen ting jeg er lei av; at enkelte konsekvent bruker begrepene "vi" og "dere" i diskusjoner, som om det er to grupper mot hverandre der alle innen samme gruppa står for akkurat det samme og må svare for andres meninger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Ardwinna skrev:

"Vi"? Jeg tror du bør snakke for deg selv.

Det er forresten en annen ting jeg er lei av; at enkelte konsekvent bruker begrepene "vi" og "dere" i diskusjoner, som om det er to grupper mot hverandre der alle innen samme gruppa står for akkurat det samme og må svare for andres meninger.

Det er nok fordi du ikke helt skjønner at betegnelsen anti (Gresk ord som står for imot
Er så det motsatte av pro ( det er korrekt gjettet det betyr så for)
Der deles altså opp to fraksjoner, og derfor svarer jeg så i et påtatt flertall...
Men nice try, en ting som jeg også er lei av på KG, er denne bedre vitende delen som ikke skjønner bæret... Men skal være så nedlatende allikevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mandragora skrev:

Brukarar som absolutt skal dreie fokuset over på seg sjølv i tråder. 

Helt enig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...